Jaguar F-Type : Μοναδικά χαρακτηριστικά
Jaguar F-Type : Μοναδικά χαρακτηριστικά
Όταν έκανε την πρώτη της δημόσια εμφάνιση στο περσινό σαλόνι αυτοκινήτου στο Παρίσι, όλοι μιλούσαν για ένα καθόλα εντυπωσιακό αυτοκίνητο σε όλους ανεξαιρέτως τους τομείς! Όμως, μερικούς μήνες μετά ήρθε και η στιγμή να πάρουμε το τιμόνι στα χέρια μας. Την ολοκαίνουρια Jaguar F-Type είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε πριν μερικές βδομάδες στη βόρεια Ισπανία με πρόσκληση μέσα στα πλαίσια του οργανισμού Autobest.
Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που θεωρείται σαν ο συνεχιστής της θρυλικής Ε-Τype με στοιχεία που πραγματικά θυμίζουν το μοντέλο σταθμός στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Αλλά αυτά, μόνο στο όνομα και στα… βασικά όπως κίνηση στους πίσω τροχούς και ο κινητήρας μπροστά. Από εκεί και πέρα η νέα F-Type είναι ένα καθόλα σύγχρονο αυτοκίνητο, που όπως μας δήλωσαν και οι υπεύθυνοι του εργοστασίου, μπορεί να αντιμετωπίσει στα ίσα ακόμα και μοντέλα όπως την Porsche 911 και το Audi R8!! Ένα από τα στοιχεία που ανεβάζουν σε όλα τα επίπεδα την αξία του μοντέλου είναι σίγουρα το αλουμινένιο και παράλληλα στιβαρό αμάξωμα. Κάτι που έδωσε την ευκαιρία στους τεχνικούς να δουλέψουν ευκολότερα στις επιδόσεις και την οδηγική απόλαυση. Η F-Τype περνά στις γραμμές παραγωγής αγορά καταρχήν σαν ανοικτό μοντέλο ενώ αργότερα θα ακολουθήσει και η κουπέ έκδοση.
Η βασική έκδοση φορά ένα τρίλιτρο V6 υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με 340 συνολικά ίππους και μια ροπή της τάξης των 450 Nm από τις 3500 μέχρι τις 5000 στροφές. Επόμενη έκδοση στη γκάμα είναι η F-Type S με τον ίδιο κινητήρα αλλά ένα σετάρισμα που ανεβάζει τους ίππους στους 380 και την ροπή στα 460 Nm. Παράλληλα, τα εκατό χιλιόμετρα από στάση φτάνουν στ 4,9 δευτερόλεπτα σε σύγκριση με τα 5,1 δευτερόλεπτα της βασικής έκδοσης. Κορυφαία στη μέχρι στιγμής γκάμα του μοντέλου είναι η F-Type V8 S με τον πεντάλιτρο κινητήρα και τους 495 ίππους στους τροχούς. Η ροπή φτάνει στα 625 Nm από τις 2500 μέχρι τις 5500 στροφές ενώ τα εκατό χιλιόμετρα φτάνουν μόλις σε4,2 δευτερόλεπτα.
Το ειδικό set-up των αυτόματα προσαρμοζόμενων αναρτήσεων βελτιώνουν την άνεση της κύλισης, αλλά βοηθούν δίδουν την ευκαιρία στον οδηγό να μπαίνει με άνεση στις στροφές χωρίς κλήσεις ακόμα και σε ιδιαίτερα ψηλές ταχύτητες. Κάτι που είχαμε την ευκαιρία να το δοκιμάσουμε σε πίστα με την κορυφαία έκδοση της γκάμας.
Το αυτόματο 8άρι κιβώτιο (με paddles στο τιμόνι) είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις κινητήρα της F-Τype με τις χειροκίνητες εκδόσεις να εφοδιάζουν το μοντέλο αργότερα μέσα στο χρόνο. Πέρα από όλα αυτά έχουμε και το ηχητικό σύστημα της εξάτμισης που προσφέρει ανεπανάληπτο ήχο σε οδηγό και… περαστικούς. Μάλιστα, καλά ακούσατε! Ενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού και είναι στον στάνταρ εξοπλισμό της V6 S και της V8 S.
Το εσωτερικό των αποκλειστικά δύο επιβατών σχεδιάστηκε με γνώμονα τον οδηγό αφού όλα τα χειριστήρια βρίσκονται μόνο στο δικό του χώρο. Πολλές από τις λειτουργίες του αυτοκινήτου βρίσκονται στην οθόνη αφής αντί για τα κλασσικά κουμπιά και διακόπτες ενώ εντυπωσιάζουν και οι κεντρικοί αεραγωγοί που αναδύονται από το πάνω μέρος του ταμπλό μόνο όταν χρειάζεται. Δύο ενήλικες ακόμα και πάνω από 1,85 δεν θα έχουν πρόβλημα μέσα στην F-Type ενώ ο μικρός χώρος αποσκευών δεν επηρεάζεται όταν η οροφή είναι κατεβασμένη. Εδώ θα πρέπει να πούμε ότι η Jaguar αποφάσισε να μην σχεδιάσει το αυτοκίνητο με μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή και στη θέση της να χρησιμοποιήσει μια υφασμάτινη που ανοίγει και κλείνει ηλεκτρικά σε μόλις 12” και με ταχύτητα μέχρι 50 km/h.
Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που θεωρείται σαν ο συνεχιστής της θρυλικής Ε-Τype με στοιχεία που πραγματικά θυμίζουν το μοντέλο σταθμός στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Αλλά αυτά, μόνο στο όνομα και στα… βασικά όπως κίνηση στους πίσω τροχούς και ο κινητήρας μπροστά. Από εκεί και πέρα η νέα F-Type είναι ένα καθόλα σύγχρονο αυτοκίνητο, που όπως μας δήλωσαν και οι υπεύθυνοι του εργοστασίου, μπορεί να αντιμετωπίσει στα ίσα ακόμα και μοντέλα όπως την Porsche 911 και το Audi R8!! Ένα από τα στοιχεία που ανεβάζουν σε όλα τα επίπεδα την αξία του μοντέλου είναι σίγουρα το αλουμινένιο και παράλληλα στιβαρό αμάξωμα. Κάτι που έδωσε την ευκαιρία στους τεχνικούς να δουλέψουν ευκολότερα στις επιδόσεις και την οδηγική απόλαυση. Η F-Τype περνά στις γραμμές παραγωγής αγορά καταρχήν σαν ανοικτό μοντέλο ενώ αργότερα θα ακολουθήσει και η κουπέ έκδοση.
Η βασική έκδοση φορά ένα τρίλιτρο V6 υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με 340 συνολικά ίππους και μια ροπή της τάξης των 450 Nm από τις 3500 μέχρι τις 5000 στροφές. Επόμενη έκδοση στη γκάμα είναι η F-Type S με τον ίδιο κινητήρα αλλά ένα σετάρισμα που ανεβάζει τους ίππους στους 380 και την ροπή στα 460 Nm. Παράλληλα, τα εκατό χιλιόμετρα από στάση φτάνουν στ 4,9 δευτερόλεπτα σε σύγκριση με τα 5,1 δευτερόλεπτα της βασικής έκδοσης. Κορυφαία στη μέχρι στιγμής γκάμα του μοντέλου είναι η F-Type V8 S με τον πεντάλιτρο κινητήρα και τους 495 ίππους στους τροχούς. Η ροπή φτάνει στα 625 Nm από τις 2500 μέχρι τις 5500 στροφές ενώ τα εκατό χιλιόμετρα φτάνουν μόλις σε4,2 δευτερόλεπτα.
Το ειδικό set-up των αυτόματα προσαρμοζόμενων αναρτήσεων βελτιώνουν την άνεση της κύλισης, αλλά βοηθούν δίδουν την ευκαιρία στον οδηγό να μπαίνει με άνεση στις στροφές χωρίς κλήσεις ακόμα και σε ιδιαίτερα ψηλές ταχύτητες. Κάτι που είχαμε την ευκαιρία να το δοκιμάσουμε σε πίστα με την κορυφαία έκδοση της γκάμας.
Το αυτόματο 8άρι κιβώτιο (με paddles στο τιμόνι) είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις κινητήρα της F-Τype με τις χειροκίνητες εκδόσεις να εφοδιάζουν το μοντέλο αργότερα μέσα στο χρόνο. Πέρα από όλα αυτά έχουμε και το ηχητικό σύστημα της εξάτμισης που προσφέρει ανεπανάληπτο ήχο σε οδηγό και… περαστικούς. Μάλιστα, καλά ακούσατε! Ενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού και είναι στον στάνταρ εξοπλισμό της V6 S και της V8 S.
Το εσωτερικό των αποκλειστικά δύο επιβατών σχεδιάστηκε με γνώμονα τον οδηγό αφού όλα τα χειριστήρια βρίσκονται μόνο στο δικό του χώρο. Πολλές από τις λειτουργίες του αυτοκινήτου βρίσκονται στην οθόνη αφής αντί για τα κλασσικά κουμπιά και διακόπτες ενώ εντυπωσιάζουν και οι κεντρικοί αεραγωγοί που αναδύονται από το πάνω μέρος του ταμπλό μόνο όταν χρειάζεται. Δύο ενήλικες ακόμα και πάνω από 1,85 δεν θα έχουν πρόβλημα μέσα στην F-Type ενώ ο μικρός χώρος αποσκευών δεν επηρεάζεται όταν η οροφή είναι κατεβασμένη. Εδώ θα πρέπει να πούμε ότι η Jaguar αποφάσισε να μην σχεδιάσει το αυτοκίνητο με μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή και στη θέση της να χρησιμοποιήσει μια υφασμάτινη που ανοίγει και κλείνει ηλεκτρικά σε μόλις 12” και με ταχύτητα μέχρι 50 km/h.
-
- Current rating: 0
- Total votes: 0
- View QR Code
- Save as PDF
- 2097 Shows