Reviews

Στην Κύπρο το ξεχωριστό SUV της Porsche
  • Στην Κύπρο το ξεχωριστό SUV της Porsche
  • Στην Κύπρο βρίσκεται η ολοκαίνουρια Porsche Macan που αποτελεί το έκτο μοντέλο της γκάμας αλλά και το πρώτο Porsche στην κατηγορία των compact SUV. Πρόκειται για το πρώτο καθαρόαιμο sportscar στην κατηγορία των SUV που συνδυάζει επιδόσεις, εκτός δρόμου ικανότητες, ευελιξία και υψηλού επιπέδου τεχνολογία. Η πρώτη παγκόσμια του εμφάνιση έγινε πριν από μερικούς μήνες στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Los Angeles. Τώρα όμως ο Κύπριος ενδιαφερόμενος θα μπορεί να το δει από κοντά στους εκθεσιακούς χώρους της A.I.Motokinisi.
     
    Macan σημαίνει «Τίγρης» στα Ινδονησιακά και αυτό αφού η θρυλική εταιρεία θέλει να τονίζει τις σπορ καταβολές του διατηρώντας παράλληλα την ταυτότητα του γερμανικού εργοστασίου. Μπορεί οπτικά να βασίζεται στη Cayenne αλλά έχει τα δικά της μηχανικά μέρη όπως: ειδικά ρυθμισμένους ή εντελώς ξεχωριστούς κινητήρες, νέα κιβώτια ταχυτήτων και μια βελτιωμένη έκδοση του συστήματος τετρακίνησης της Cayenne. Τεχνολογικά η Macan διαθέτει στοιχεία και από άλλα μοντέλα της γκάμας της Porsche τόσο στον εξωτερικό σχεδιασμό όσο και στο εσωτερικό. Είναι χαμηλότερο και με ένα πιο coupe προφίλ που του προσδίδει περισσότερη δυναμικότητα και σπορ χαρακτηριστικά. Η αρθρωτή πλατφόρμα MLB (Modular Longitudinal Matrix) αποτέλεσε τη «βάση» της Macan.  Όμως, το ότι είναι χαμηλότερη και πιο coupe προφίλ, την καθιστά περισσότερο δυναμική με περισσότερα σπορ χαρακτηριστικά από τη μεγαλύτερη Cayenne.
    Η άνεση και η εργονομία ξεχωρίζουν από την πρώτη στιγμή στο εσωτερικό ενώ περιττή οποιαδήποτε αναφορά για την ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα. Χώρος στον οποίο η τεχνολογία έχει τον πρώτο λόγο. Το πολυχρηστικό τιμόνι, το σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής και ο πίνακας οργάνων είναι μόνο μερικά από τα οποία θα εκτιμήσει ο υποψήφιος αγοραστής.
     
    Η νέα Macan διατίθεται τόσο με ένα πετρελαιοκινητήρα V6, 3.0 λίτρων με 258 ίππους όσο και με δύο βενζινοκινητήρες. Ένα  V6 bi-turbo 3.0 λίτρων που αποδίδει 340 ίππους και ένα V6 bi-turbo 3.6 λίτρων που αποδίδει 400 ίππους.  Ζυγίζει 1.898 κιλά στην έκδοση S Diesel, έχει μήκος 4.675 mm, πλάτος 1.923 mm, ύψος 1.628 mm και 2.807 μεταξόνιο. Διαθέτει νέα ανάρτηση με το γνωστό PASM (Porsche Active Suspension Management) και το σύστημα τετρακίνησης της Porsche μαζί με το Porsche Traction Management (PTM). Ο πίσω άξονας συνδέεται με τον εμπρός μέσω ενός πολύδισκου συμπλέκτη, με την Porsche να αναφέρει ότι μπορεί να μεταφερθεί μέχρι και το 100% της ροπής στους εμπρός τροχούς, όταν αυτό χρειαστεί. Επίσης, προαιρετικά η αερανάρτηση δίνει την δυνατότητα αύξησης του ύψους από το έδαφος κατά 4 εκατ., φτάνοντας συνολικά το μέγιστο των 230 χλστ. Η μπροστά ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια και η πίσω έχει διάταξη πολλαπλών συνδέσμων. Το παρών του στο βασικό εξοπλισμός δίδει και το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη «Porsche Doppelkupplung (PDK)». Η Macan δημιουργήθηκε ώστε να έχει το σπορ χαρακτήρα που απαιτείται από ένα μοντέλο της θρυλικής γερμανικής φίρμας. Έτσι, οι επιδόσεις είναι αντίστοιχες ενός sportscar αφού η Turbo των 400 ίππων επιταχύνεται από στάση στα εκατό χιλιόμετρα σε 4,8 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 266 χιλιόμετρα την ώρα.
     
    Ήδη τα πρώτα Macan βρίσκονται στην Κύπρο αλλά το ενδιαφέρον και οι προ-παραγγελίες έχουν ξεκινήσει εδώ και μήνες. Κάτι που δείχνει με τον καλύτερο τρόπο την προδιαγραφόμενη πορεία του στην Κυπριακή αγορά. Παράλληλα, σύμφωνα με την Porsche,, η φετινή ετήσια παραγωγή των 50.000 μονάδων με τους τρεις κινητήρες που προαναφέραμε είναι ήδη προπωλημένη και εργοστάσιο προβαίνει στις απαραίτητες διεργασίες ώστε η παραγωγή να φτάσει φέτος τις 80,000 οχήματα.
     
     
    ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
     
    Macan S
    Kινητήρας: V6
    Κυβισμός: 3.000 κ.εκ.
    Ισχύς: 340 ίπποι
     Ροπή: 46,8 χλμ.
    Τελική ταχύτητα: 254 χλμ./ώρα
    0-100 χλμ./ώρα: 5,5 δλ.
     
     
    Μacan S Diesel
    Kινητήρας: V6
    Κυβισμός: 3.000 κ.εκ.
    Ισχύς: 258 ίπποι
     Ροπή: 59,1 χλγμ.
    Τελική ταχύτητα: 226 χλμ./ώρα
    0-100 χλμ./ώρα: 6,2 δλ.
     
     
    Macan Turbo
    Kινητήρας: V6
    Κυβισμός: 3.600 κ.εκ.
    Ισχύς: 400 ίπποι
     Ροπή: 56 χλγμ.
    Τελική ταχύτητα: 269 χλμ./ώρα
    0-100 χλμ./ώρα: 4,8 δλ.
Στην Κύπρο η εντυπωσιακή Mercedes-Benz GLA
  • Στην Κύπρο η εντυπωσιακή Mercedes-Benz GLA
  • Το πέμπτο μέλος στη γκάμα των αυτοκινήτων εκτός δρόμου της Mercedes-Benz βρίσκεται ήδη στην Κύπρο και στους εκθεσιακούς χώρους της CIC. Ο λόγος για την ολοκαίνουρια GLA που προσφέρει ευρυχωρία, εκτός δρόμου δυνατότητες και φυσικά την premium ποιότητα της γερμανικής εταιρείας. Με την GLA η Mercedes ολοκληρώνει τις εκδοχές στην κατηγορία μετά την εκ βάθρων ανανέωση της A-Class και στη συνέχεια με την παρουσίαση της CLA. Εκτός από τις αυξημένες διαστάσεις και τον εκτός δρόμου χαρακτήρα, η GLA διαφοροποιείται κυρίως με κινητήρα που να ξεκινά από τα 1.600 κ.εκ. Στην ουσία οι σχεδιαστές της Mercedes δεν προχώρησαν σε ένα καθαρόαιμο SUV αλλά σε ένα υπερυψωμένο hatchback με ψηλότερη θέση οδήγησης, τετρακίνηση και καλύτερη ορατότητα.
     
    Εξωτερικά οι ομοιότητες με τη CLA και την A-Class είναι εμφανείς. Ξεχωρίζουν όμως τα σχεδιαστικά νεύρα στο καπό, οι τονισμένοι θόλοι των τροχών αλλά και τα πλαϊνά σπόϊλερ που προδιαθέτουν για τις εκτός δρόμου δυνατότητες του μοντέλου.
    Στον ίδιο χαρακτήρα και το εσωτερικό όπου ξεχωρίζουν τα ποιοτικά υλικά και το άψογο φινίρισμα, όπως άλλωστε μας έχει συνηθίσει και η Mercedes στα μοντέλα της. Κύριο χαρακτηριστικό της κονσόλας είναι η οθόνη με σωρεία πληροφοριών για τον οδηγό ενώ πολλές είναι και οι θήκες για φύλαξη αντικειμένων. Ο χώρος αποσκευών φθάνει τα 481 λίτρα αλλά μπορεί να φθάσει μέχρι και τα 1235 όταν πέσουν τα πίσω καθίσματα.
     
    Ο βασικός βενζινοκινητήρας της GLA 200 που θα αποτελέσει και το κλειδί της επιτυχίας για τη Κυπριακή αγορά βρίσκεται στα 1,6 λίτρα (1.595 κ.εκ) και αποδίδει 156 ίππους με τη ροπή να φτάνει τα 250 Nm. Τα εκατό χιλιόμετρα από στάση φτάνουν σε 8,9’’ ενώ η μικτή κατανάλωση μόλις τα 5,9 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα. Στη γκάμα και ο δίλιτρος της GLA 250 που αποδίδει 211 ίππους και χρειάζεται 7,1’ για τα εκατό χιλιόμετρα από στάση. Το παρόν του δίδει και ο 2,2 λίτρων diesel σε δύο εκδοχές με 136 και 170 ίππους. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η τετρακίνηση 4Matic της Mercedes προσφέρεται προαιρετικά σε όλες τις εκδόσεις με εξαίρεση την GLA 200 που είναι αποκλειστικά δικίνητη. Η νέα γενιά του συστήματος τετρακίνησης 4MATIC εξασφαλίζει ψηλά επίπεδα πρόσφυσης σε όλα τα οδοστρώματα. Το σύστημα κάνει  συνεχή έλεγχο της κατανομής της ροπής μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα με τη βοήθεια ενός πολύδισκου συμπλέκτη ο οποίος είναι τοποθετημένος μετά τον κεντρικό άξονα. Για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, ο συμπλέκτης είναι εντελώς ανοιχτός και η κίνηση μεταδίδεται μόνο στους μπροστινούς τροχούς. Μόλις υπάρξει διαφορά στο ρυθμό περιστροφής μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα, κλείνει ο συμπλέκτης και εμπλέκονται στη μετάδοση οι πίσω τροχοί.
BMW 2 Coupe
  • BMW 2 Coupe
  • Καινούριο μοντέλο στη γκάμα της BMW

    Η BMW Σειρά 2 Coupe ανεβάζει τον πήχη στην premium μικρή κατηγορία με δυναμικές επιδόσεις, αισθητική απήχηση και γοητεία. H νέα Σειρά 2 διαθέτει μια φιλοσοφία μοναδική στην κατηγορία, με αμάξωμα δύο θυρών σε κλασική σχεδίαση τριών όγκων – τυπικό χαρακτηριστικό των BMW Coupe, τέσσερα καθίσματα, πίσω κίνηση (μοναδική πρόταση στην κατηγορία) και κινητήρες και πλαίσιο επικεντρωμένα στις σπορ επιδόσεις.
     
    Υπάρχει σαφής διαφορά μεταξύ της BMW Σειράς 2 Coupe και της BMW Σειράς 1, αφού το νέο μοντέλο έχει εντελώς δικό του χαρακτήρα. Αυτή η διαφορά είναι άμεσα αναγνωρίσιμη στη σχεδίαση του νέου αυτοκινήτου, αλλά γίνεται αισθητή και στις επιδόσεις. Η BMW Σειρά 2 Coupe είναι ακόμα πιο ελκυστική από την προκάτοχο της, την πολύ επιτυχημένη BMW Σειρά 1 Coupe (η οποία έχει πουλήσει πάνω από 150.000 μονάδες παγκοσμίως). Πέρα από τη μοναδική εμφάνιση και τις αυξημένες διαστάσεις, διαφέρει και από απόψεως τόσο τεχνολογίας όσο και στάνταρ εξοπλισμού. Το αποτέλεσμα είναι μία νέα διάσταση στις δυναμικές επιδόσεις, την αισθητική απήχηση και την premium γοητεία στη μικρή κατηγορία, που υπογραμμίζεται από το “2” στην ονομασία του νέου μοντέλου. Ο αριθμός 2 υποδηλώνει μία εξαιρετικά σπορ οδηγική εμπειρία σε ένα μικρό δίθυρο αυτοκίνητο πάνω από 45 χρόνια – από τότε που λανσαρίστηκε η σειρά BMW 02.
     
    Η BMW Σειρά 2 Coupe διαφέρει και οπτικά από τη Σειρά 1 υιοθετώντας μία δική της αισθητική με αυξημένο μήκος αμαξώματος κατά 11 εκατοστά, κομψές σπορ γραμμές με γραμμή οροφής που ρέει ομαλά στο πίσω τμήμα, χαρακτηριστική σχεδίαση εμπρός και πίσω τμήματος, αμάξωμα φαρδύτερο πάνω από τον πίσω άξονα που δίνει έμφαση στην πίσω κίνηση. Οι εκδόσεις BMW Sport Line, BMW Modern Line και M Sport προσφέρουν ένα ευρύ πεδίο εξατομίκευσης. Η νέα σχεδίαση της Coupe έχει σαν αποτέλεσμα τις αισθητά μεγαλύτερες διαστάσεις από τη BMW Σειρά 1. Το μήκος είναι αυξημένο κατά 72 mm στα 4.432 mm, το πλάτος κατά 32 mm (1.774 mm) και το μεταξόνιο κατά 30 mm. Αυτή η αύξηση των διαστάσεων προσφέρει βελτιωμένους εσωτερικούς χώρους,  με 19 mm επιπλέον για το κεφάλι  των εμπρός επιβατών και 21+ mm για τα πόδια των πίσω επιβατών. Χώρος αποσκευών αυξημένος κατά 20 L στα 390 L, πλάτες πίσω καθισμάτων διαιρούμενες σε δύο τμήματα ή προαιρετικά κατά 40 : 20 : 40.
     
    Η σειρά 2 διαθέτει κινητήρια σύνολα βενζίνης και πετρελαίου με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo που προσφέρουν κορυφαίες σπορ επιδόσεις και απόδοση. Η BMW 220i Coupe είναι η πρώτη μικρή BMW που χρησιμοποιεί την έκδοση 184 ίππων του δίλιτρου, τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα. Οι τετρακύλινδροι πετρελαίου αποδίδουν 143 ίππους στη BMW 218d Coupe, 184 ίππους στη BMW 220d Coupe και 218 ίππους στη BMW 225d Coupe. Επίσης με την παρουσίαση της διατίθεται η κορυφαία έκδοση BMW M235i με ένα τρίλιτρο εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα με τεχνολογία M Performance TwinPower και 326 ίππους.
     
    Διαθέτει αυξημένη απόδοση με ευρεία χρήση του BMW EfficientDynamics, συμπεριλαμβανομένων Air Curtains και της λειτουργίας Auto Start Stop σε συνδυασμό με μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο. Το ECO PRO mode ενεργοποιείται μέσω του στάνταρ διακόπτη Driving Experience Control, που περιλαμβάνει λειτουργία coasting σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο και Proactive Driving Assistant
Toyota FT-1 concept
  • Toyota FT-1 concept
  • Προάγγελος του νέου Supra;
    Η Toyota παρουσίασε στο Ντιτρόιτ το νέο πρωτότυπο coupe της, με τις φήμες να αναφέρουν ότι το νέο FT-1 concept αποτελεί τον προάγγελο της νέας Supra.
    Με την αποκάλυψη του νέου concept, η Toyota γιορτάζει την 40η επέτειο της σχεδιαστικής ομάδας Calty, η οποία έχει σχεδιάσει πολλά σπορ μοντέλα για την ιαπωνική μάρκα. Πιο συγκεκριμένα, το νέο concept είναι μια μείξη στοιχείων από ήδη επιτυχημένα σχεδιαστικά μοντέλα, όπως το GT86, αλλά και άλλα πρωτότυπα, όπως το Lexus LFLC, που παρουσιάστηκε πρόσφατα. Επίσης, το όνομά του -όπως ανακοινώθηκε- είναι το FT-1, που αποτυπώνει το σχεδιαστικό μέλλον των Ιαπώνων.
    Το νέο σπορ μοντέλο λοιπόν διαθέτει ένα «μυώδες» αμάξωμα με έντονα επιθετικά χαρακτηριστικά, όπως τα μακρόστενα φώτα μπροστά με ενσωματωμένα LED, το «ρύγχος» της μπροστινής μάσκας που κατεβαίνει μέχρι χαμηλά και οι πλαϊνοί αεραγωγοί τοποθετημένοι μπροστά από τους θόλους των πίσω τροχών. Επίσης, εντυπωσιάζουν οι δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης, που είναι τοποθετημένες στα δύο άκρα του πίσω προφυλακτήρα. Όσον αφορά το εσωτερικό του μοντέλου, κυριαρχεί ο μινιμαλισμός σε όλα τα επίπεδα, καθώς απουσιάζουν τα περιττά κουμπιά που αποσυντονίζουν τον οδηγό, ενώ ξεχωρίζει το σύστημα heads-up display, που «απεικονίζει» στο μπροστινό παρμπρίζ όλες τις απαραίτητες λειτουργίες, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του οδηγού από το δρόμο.
    Ως προς τα μηχανικά μέρη, η Toyota τηρεί άκρα μυστικότητα, δηλώνοντας μόνο ότι το νέο FT-1 «αντιπροσωπεύει την ιδανική ισορροπία μεταξύ εμπρόσθιας τοποθετημένης μηχανής και πισωκίνητης ώθησης με τη συνδρομή της προηγμένης τεχνολογίας και της τεχνογνωσίας της F1». Τοπρωτότυπο θα είναι διαθέσιμο και εικονικά στο νέο videogame Gran Turismo 6.
NISSAN QASHQAI
  • NISSAN QASHQAI
  • Στις βιτρίνες του Ομίλου Πηλακούτα σε μερικές μέρες

    Η νέα γενιά του best seller της Nissan αναμένεται εντός των επόμενων εβδομάδων στην Κύπρο. Το ολοκαίνουριο Qashqai έρχεται με στόχο να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία των προκατόχων του, έχοντας όλα τα εχέγγυα για να τα καταφέρει.
    Κτισμένο πάνω σε ένα εντελώς καινούριο σασί, είναι 49 χιλ. μεγαλύτερο σε μήκος από τον προκάτοχό του,  ελάχιστα χαμηλότερο αλλά και λίγο φαρδύτερο διατηρώντας το στυλ του crossover, με συμπαγείς διαστάσεις. Διαθέτει μια πιο δυναμική και μοντέρνα εμφάνιση, είναι μεγαλύτερο σε μήκος και πλάτος, αλλά λίγο πιο χαμηλό σε ύψος από τον προκάτοχό του. Το μοντέλο / πρωτοπόρος στην κατηγορία του σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε στην Ευρώπη, με βάση τις απαιτήσεις των ευρωπαίων οδηγών. Το εσωτερικό είναι καινούριο, αναβαθμισμένο ποιοτικά, με πιο σύγχρονη εικόνα  περιλαμβάνοντας πλειάδα συστημάτων άνεσης και ασφάλειας. Στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει η οθόνη αφής επτά ιντσών, ενώ ανάμεσα στα όργανα βρίσκεται μια οθόνη TFT. Οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους περισσότερους χώρους στην καμπίνα, με το πορτμπαγκάζ να είναι μεγαλύτερο κατά 20 λίτρα, φθάνοντας συνολικά τα 430 λτ. χωρητικότητας. Όπως συμβαίνει με κάθε νέο μοντέλο της Nissan , το νέο Qashqai είναι γεμάτο με  καινοτόμες τεχνολογίες. Συγκεκριμένα, προσφέρει στον οδηγό του ένα ολοκληρωμένο πακέτο προηγμένων τεχνολογικά χαρακτηριστικών όπως το σύστημα Safety Shield που συμπληρώνεται και από τα συστήματα Αποφυγής Μετωπικής Σύγκρουσης (Front Collision Avoidance), Υποστήριξης της Προσοχής του Οδηγού (Driver Attention Support), καθώς  και της  αναγνώρισης των σημάτων κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition), σε συνδυασμό και με άλλες βοηθητικές λειτουργίες, όπως το Έξυπνο Σύστημα Στάθμευσης που πραγματικά λύνει τα χέρια του οδηγού μέσα στην πόλη. Η καινοτομία συνεχίζεται με τη νέα γκάμα των κινητήρων του νέου Qashqai.
    Κάτω από το καπό έχουν τοποθετηθεί δύο κινητήρες βενζίνης και ισάριθμοι diesel, με το σύστημα stop/start να περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό. Στη βάση της γκάμας είναι ο 1,2 turbo απόδοσης 115 ίππων, ο οποίος έχει μέση κατανάλωση 5,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Πιο πάνω βρίσκεται ο 1,6 turbo με τους 150 ίππους και τα 240 Nm ροπής. Πιο οικονομικός είναι ο πετρελαιοκινητήρας 1,5 dCi με απόδοση 110 ίππους, καθώς έχει μέση κατανάλωση μόλις 3,8 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων είναι στα 99 γρ./χλμ. Ο 1,6 dCi των 130 ίππων είναι ο μοναδικός που συνδυάζεται με τετρακίνηση.
    Κάθε κινητήρας χρησιμοποιεί υπερσυμπιεστή, προκειμένου οι εκπομπές ρύπων και η κατανάλωση καυσίμου να διατηρηθούν σε εκπληκτικά χαμηλά επίπεδα, διατηρώντας παράλληλα εξαιρετικές επιδόσεις. Εκτός από τις εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός τροχούς, το νέο Qashqai διατίθεται και με το σύστημα τετρακίνησης ALL – MODE 4x4-i. Σε ότι αφορά το σύστημα μετάδοσης, το νέο Qashqai εφοδιάζεται με κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ενώ υπάρχουν και συγκεκριμένες εκδόσεις με το ολοκαίνουργιο αυτόματο κιβώτιο Xtronic.
Mazda 3
  • Mazda 3
  • Ανωτερότητα σε όλους τους τομείς
    Το ολοκαίνουριο Mazda 3 βρίσκεται ήδη στους εκθεσιακούς χώρους της Geo Pavlides & Araouzos Ltd. Ένα μοντέλο που καλείται να σηκώσει το βάρος της κατηγορίας ενώ ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία «KODO» και δανείζεται πάρα πολλά στοιχεία τόσο από το μεγαλύτερο 6 όσο και από το CX-5. Το νέο Mazda 3 διατίθεται στην Κυπριακή αγορά σε δύο εκδόσεις αμαξώματος, το 5θυρο και το 4θυρο sedan. Όσον αφορά στο 5θυρο, το μεταξόνιο φθάνει τώρα τα 2.700 mm και είναι μεγαλύτερο κατά 61 mm σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Το μήκος του φθάνει τα 4.460 mm, το ύψος του τα 1.450 mm ενώ το πλάτος αγγίζει τα 1.795 mm και είναι μεγαλύτερο κατά 40,6 mm σε σχέση με το παρελθόν.
    Η ποιοτική αναβάθμιση του μοντέλου είναι ιδιαίτερα εμφανής στο εσωτερικό. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι πιο ποιοτικά σε σχέση με το παρελθόν, με την εργονομία και την άνεση να αγγίζουν μοντέλα μεγαλυτέρων κατηγοριών. Αυτό που εντυπωσιάζει στον εσωτερικό χώρο δεν είναι άλλο από την οθόνη αφής που βρίσκεται στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας. Οθόνη από την οποία ο οδηγός μπορεί να έχει πρόσβαση σε σωρεία εφαρμογών. Όσον αφορά τους εσωτερικούς διαθέσιμους χώρους, είναι τώρα μεγαλύτεροι ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 350 λίτρα. Όμως όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα, τότε ο χώρος αυτός φθάνει τα 1.250 λίτρα. Όπως όλα τα νέα μοντέλα της Mazda, έτσι και το ολοκαίνουριο 3 είναι εξοπλισμένο με την τεχνολογία «SKYACTIV», γεγονός που σημαίνει δραστικά μέτρα μείωσης του συνολικού βάρους και κινητήρες και μετάδοση που συμβάλλουν στην οικονομία καυσίμου και στις μειωμένες εκπομπές ρύπων.
    Όσον αφορά τους κινητήρες, η Mazda παραμένει πιστή στη φιλοσοφία της. H εταιρεία υποστηρίζει ότι οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες χωρίς τούρμπο μπορούν να προσφέρουν σωρεία πλεονεκτημάτων από τους αντίστοιχους με τούρμπο που υπάρχουν στην αγορά. Και τα πλεονεκτήματα αυτά είναι: μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, καλύτερη ροπή σε χαμηλές και μέσες στροφές, καλύτερες επιδόσεις και συνάμα πιο ομαλή και άμεση απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών.
    Έτσι, το ολοκαίνουριο Mazda 3 παρουσιάζεται στην Κυπριακή αγορά με τον SKYACTIV-G 1.5 λίτρων που αποδίδει 100 ίππους στις 6.000 rpm και 150 Nm ροπής στις 4.000 rpm. Τα εκατό χιλιόμετρα από στάση φτάνουν σε 10,8 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 182 χιλιόμετρα την ώρα. Ο δεύτερος διαθέσιμος κινητήρας είναι ο δίλιτρος SKYACTIV-G με απόδοση αποδίδει 120 ίππων στις 6.000 rpm και 210 Nm ροπής στις 4.000 rpm. Χρειάζεται 8,9 δευτερόλεπτα για τα εκατό χιλιόμετρα ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 195 χιλιόμετρα την ώρα. Ο πρώτος διατίθεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ οι SKYACTIV-G 2.0 με αυτόματο κιβώτιο «SKYACTIV-Drive» επίσης 6 σχέσεων. Το νέο Mazda 3 βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με αυτή του νέου CX-5, ενώ η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω.
    Στα τεχνολογικά highlights στο Mazda 3 του 2013 συμπεριλαμβάνουν το «Active Driving Display», ένα νέο σύστημα infotainment και μία σειρά από συστήματα ασφαλείας κάτω από την ονομασία «i-ACTIVSENSE» όπως το «High Beam Control», «Blind Spot Monitoring», «Lane Departure Warning System», «Forward Obstruction Warning», «Smart City Brake Support» και «Radar Cruise Control».
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η κριτική επιτροπή για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2014» επέλεξε τους 7 φιναλίστ εκ των οποίων θα προκύψει ο νικητής που θα παραλάβει το σχετικό βραβείο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης αρχές Μαρτίου. Η όλη διαδικασία ξεκίνησε στις αρχές του Σεπτεμβρίου με 30 υποψήφια μοντέλα ενώ τώρα η λίστα περιορίστηκε σε επτά αυτοκίνητα. Μεταξύ των επικρατέστερων επτά και το Mazda 3 που είναι και το μοναδικό Ιαπωνικό μοντέλο στη λίστα.
Παγκόσμια η νέα Ford Mustang
  • Παγκόσμια η νέα Ford Mustang
  • Η Ford εξέλιξε και τη νέα Mustang στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής της One Ford-Strategy, δηλαδή το ίδιο μοντέλο για όλες τις αγορές στον κόσμο. Βεβαίως ο εξαγωγικός προσανατολισμός προϋποθέτει προσαρμογές στα διεθνή στάνταρ και αυτό αποτυπώνεται και στην περίπτωση της νέας Mustang, που είναι μικρότερη σε εξωτερικές διαστάσεις και ελαφρύτερη χάρη στη χρήση αλουμινίου για την κατασκευή του μπροστινού καπό και των φτερών.

    Η παγκοσμιοποίηση άλλαξε τα δεδομένα και στο κεφάλαιο των κινητήρων. Το σπορ μοντέλο, που θα κυκλοφορήσει τον Απρίλιο του 2014 στη Βόρεια Αμερική και έναν χρόνο αργότερα στην Ευρώπη, κάνει την έκπληξη με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα τούρμπο 2,3 λίτρων. Πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο της οικογένειας EcoBoost, που αποδίδει 309 ίππους ισχύ και 407 Nm μέγιστη ροπή στρέψης. Το συγκεκριμένο μοτέρ προορίζεται κυρίως για την Ευρώπη, ενώ η κορυφαία έκδοση GT θα εφοδιάζεται με έναν V8 χωρητικότητας πέντε λίτρων και 426 ίππους ισχύ. Ενδιάμεσα προβλέπεται και ένας V6 βενζινοκινητήρας 3,7 λίτρων με 305 ίππους απόδοση, ο οποίος ωστόσο δεν θα εισάγεται στη Γηραιά Ήπειρο.

    Η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται με χειροκίνητο σαζμάν έξι σχέσεων ή με αυτόματο κιβώτιο (επίσης εξατάχυτο), ενώ ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ διαφορετικών προγραμματισμών του κινητήρα και του σαζμάν. Το ταξίδι της Mustang εκτός Αμερικής σημαίνει επίσης τον οριστικό αποχαιρετισμό στον πίσω άκαμπτο άξονα, καθώς το νέο μοντέλο θα διαθέτει ανεξάρτητες αναρτήσεις. Χάρη σε αυτές θα προσφέρει δυναμικότερη αίσθηση οδήγησης, αλλά και μεγαλύτερους χώρους σε επιβάτες και αποσκευές. Νέος και πιο σφιχτά ρυθμισμένος είναι και ο μπροστινός άξονας, ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις απαιτήσεις των ευρωπαίων πελατών. Μάλιστα στην Ευρώπη θα κυκλοφορήσει η Mustang έκτης γενιάς στάνταρ με το πακέτο Performance Pack, που προβλέπει μεταξύ άλλων ακόμη πιο σπορ ρυθμίσεις για τις αναρτήσεις. Το πακέτο συμπληρώνουν οι ζάντες 19 ιντσών και τα ενισχυμένα φρένα με έξι δαγκάνες της Brembo.

    Στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου, που θα λανσαριστεί τόσο σε έκδοση Coupe όσο και Cabrio, θα περιλαμβάνονται όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και άνεσης. Οι Αμερικανοί αναφέρουν επίσης, ότι ο όγκος του χώρου αποσκευών θα φτάνει τα 383 λίτρα στο Coupe και τα 324 στο Cabriolet, που θα διαθέτει κλασική υφασμάτινη κουκούλα.

    Ο σχεδιασμός του αμαξώματος έχει γίνει σαφώς πιο μοντέρνος σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο και τα ρετρό στοιχεία δεν είναι πλέον τόσο πολλά και έντονα. Διατηρήθηκαν ωστόσο η κλασική μάσκα με χαρακτηριστικά καρχαρία και τα πίσω φωτιστικά με τις κάθετες ρίγες, που αποτελούν εδώ και χρόνια σήμα κατατεθέν των Mustang.

    Η Ford δεν ανακοίνωσε στη Βαρκελώνη τιμές, υπολογίζεται όμως ότι στην Ευρώπη θα ξεκινούν οι εκδόσεις των 2,3 λίτρων λίγο πάνω από τις 40.000 ευρώ, αν και στο Ελλαδιστάν θα είναι αισθητά τσουχτερότερες λόγω της φορολόγησης. Εννοείται, ότι η νέα Mustang θα αποτελέσει έναν από τους μεγάλους σταρ της επερχόμενης Εκθεσης του Ντιτρόιτ, που ανοίγει παραδοσιακά τον Ιανουάριο τον χορό όλων των σημαντικών Autoshows σε παγκόσμιο επίπεδο.

    Πηγή: gazzeta.gr
Lamborghini Urus SUV με ατμοσφαιρικό κινητήρα
  • Lamborghini Urus SUV με ατμοσφαιρικό κινητήρα
  • Ο CEO της Lamborghini, Stephan Winkelmann δήλωσε ότι το Urus θα βγει το 2017, θα είναι πρωτοποριακό σε τεχνολογία και επιδόσεις και θα «φέρει» αποκλειστικά ατμοσφαιρικούς κινητήρες, ενώ ίσως πιο μετά το δούμε και ως υβριδικό. 

    Σε μια συνέντευξη που έδωσε ο Stephan Winkelmann, διευθύνων σύμβουλος της ιταλικής φίρμας, μίλησε για την προοπτική του νέου SUV της Lamborghini, το Urus, που θα βασιστεί στο πρωτότυπο Urus, το οποίο είχε παρουσιάσει η εταιρεία την Ανοιξη του 2012. Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι το νέο αυτό όχημα θα είναι «ο παίκτης που θα αλλάξει το παιχνίδι». Με προοπτική να βγει στις αγορές το 2017, υπάρχει αρκετός χρόνος και μακρύς δρόμος τεσσάρων ετών, μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Μάλιστα τόνισε το πόσο δύσκολο είναι το συγκεκριμένο εγχείρημα.

    Παράλληλα, υποστήριξε ότι η εταιρεία δεν θα ασχοληθεί με άλλου είδους κινητήρες προς το παρόν, πλην των ατμοσφαιρικών. Μπορεί στο μέλλον να «δανειστεί» τεχνογνωσία από τη VW για να τους εξελίξει, αλλά όχι τώρα. Το μόνο που θα φροντίσουν οι τεχνικοί της είναι να συμπεριλάβουν κι υβριδικές εκδόσεις για τα μοντέλα τους και το Urus θα μπορούσε να ήταν ένα από αυτά. Επίσης πρόσθεσε ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν σχέδια για ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αλλά η Lamborghini θα παραμείνει στο ISR (Independent Shifting Rods) που είναι ένα 7άρι κιβώτιο μονού συμπλέκτη το οποίο υπόσχεται αλλαγές γρηγορότερες από ένα διπλού συμπλέκτη όντας ταυτόχρονα πολύ πιο ελαφρύ (79 κιλά). Τέλος, ο Winkelmann υπογράμμισε ότι τα μελλοντικά μοντέλα θα διαθέτουν στιλιστικά στοιχεία τέτοια (είτε από τα υπάρχοντα, είτε κι από προηγούμενα μοντέλα), ώστε να διατηρούν πάντοτε μια ιδιαίτερη ταυτότητα αναγνωρίσιμη κι επαναστατική ταυτόχρονα.
     
FIAT 500L Νέα δεδομένα άνεσης και ευρυχωρίας
  • FIAT 500L Νέα δεδομένα άνεσης και ευρυχωρίας
  • Στους εκθεσιακούς χώρους της CiC Automasters βρίσκεται ήδη η μεγαλύτερη έκδοση του θρυλικού Fiat 500. Πρόκειται για μια μεγαλύτερη έκδοση του θρυλικού Fiat 500 που φθάνει στα όρια της  MPV κατηγορίας και παρουσιάζεται πέντε χρόνια μετά την παρουσίαση του Fiat 500. Ένα μοντέλο που απευθύνεται κυρίως σε νεαρές οικογένειες αλλά και νεαρά ζευγάρια που αρέσκονται στο στυλ, την καλή αισθητική και τη διαφορετικότητα αλλά παράλληλα και χρειάζονται την πρακτικότητα, την ασφάλεια και την άνεση στο αυτοκίνητο.
     
    Το 500L έχει μήκος 4,15 μέτρα και μπορεί να φιλοξενήσει πέντε κανονικούς επιβάτες με τις πέντε βαλίτσες τους, χωρίς καμία παραχώρηση στην άνεση και την εργονομία. Με διαστάσεις 4,15 x 1,78 x 1,66 m και μεταξόνιο της τάξης των 261 cm το 500L δίδει τα διαπιστευτήρια του σε μια καινούρια κατηγορία αγοραστών. Στο ενός όγκου αμάξωμα του αυτοκινήτου, η Fiat επέλεξε να τονίσει το συνολικό ύψος να δώσει περισσότερο εμβαδό στις γυάλινες επιφάνειες, αλλά και να αυξήσει το ύψος του καπό. Στοιχεία που συνάδουν ώστε το Fiat 500L να αποκτήσει μια παρουσία που παραπέμπει άμεσα σε Crossover/SUV μοντέλο, τονίζοντας τη νεανικότητά του. Σε ό,τι αφορά τώρα στις σχεδιαστικές καταβολές από το Fiat 500, αυτές αφορούν κυρίως στο μπροστινό μέρος, με τα διπλά στρογγυλεμένα φωτιστικά να έρχονται απευθείας από το 500, όπως επίσης και τη χρωμιωμένη λωρίδα της μάσκας με το λογότυπο της Fiat. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι υπάρχει και η δυνατότητα διχρωμίας του αμαξώματος και η επιλογή για 30 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς.
     
    Στο εσωτερικό του Fiat 500L η συνολική εικόνα συμβάλει στη διαμόρφωση μιας έντονα νεανικής ατμόσφαιρας, στην οποία σημαντικό ρόλο παίζει η διχρωμία των επενδύσεων στο ταμπλό, το εσωτερικό των πόρτων και τα καθίσματα. Άλλο ένα στοιχείο διαφορετικότητας είναι και ο ολοκαίνουργιος πίνακα οργάνων, με ρετρό σχεδίαση για τα όργανα και λευκό φωτισμό, που βολεύει ιδιαίτερα κατά τη βραδινή οδήγηση.
    Στο κομμάτι της πρακτικότητας τέλος, υπάρχουν αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα στην κονσόλα, τις πλάτες των εμπρός καθισμάτων και το εσωτερικό των θυρών, μαζί με ένα επιπλέον ντουλαπάκι πάνω από το κλασσικό του συνοδηγού, το οποίο ψύχεται.
    Στους 18 συνολικά χώρους αποθήκευσης μπορεί κάποιος να τοποθετήσει αντικείμενα όπως τηλεχειριστήρια και κινητά τηλέφωνα έως μπουκάλια νερού και ομπρέλες.
    Το επίπεδο άνεσης που προσφέρει το νέο 500L αποτελεί σημείο αναφοράς χάρη στην ευρυχωρία στο εσωτερικό του, την καλύτερη στην κατηγορία του σε σχέση με τις εξωτερικές του διαστάσεις. Εντυπωσιάζει ο χώρος αποσκευών αφού μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις ανάγκες των επιβατών και αυτό επειδή τα πίσω καθίσματα είναι συρόμενα και αναδιπλώνονται ξεχωριστά για ακόμα μεγαλύτερο χώρο.
    Τα πολύ -λειτουργικά καθίσματα μπορούν να ρυθμιστούν σε κάθε άξονα κίνησης με 8 διαφορετικές ρυθμίσεις. Τα πίσω καθίσματα μπορούν επίσης να ρυθμιστούν κατά μήκος προσφέροντας συνολικά πάνω από 1.500 πιθανές διαμορφώσεις, κάτι που ισχύει για όλες τις εκδόσεις. Επίσης, τα πίσω καθίσματα, χάρη στη λειτουργία fold&tumble, επιτρέπουν την πλήρη αναδίπλωση για απόλυτα επίπεδο πάτωμα από το χώρο αποσκευών έως το μπροστινό κάθισμα.
     
    Το νέο 500L σχεδιάστηκε έτσι ώστε να καλύπτει όλες τις διεθνείς προδιαγραφές ασφαλείας και γι' αυτό εγγυάται τα υψηλότερα επίπεδα ασφαλείας που μπορούν να προσφερθούν σήμερα. Απόδειξη και η διάκριση των 5 αστεριών στο Euro NCAP, με συνολική βαθμολογία 83/100. Είναι εφοδιασμένο με στάνταρ μπροστινούς αερόσακους και αερόσακους κεφαλής -πλευρικοί αερόσακοι και αερόσακοι γονάτων είναι διαθέσιμοι κατά παραγγελία- μαζί με ζώνες ασφαλείας τριών σημείων με διπλούς προεντατήρες και περιοριστές φορτίου. Επίσης η «κολόνα» του συστήματος διεύθυνσης είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε να υποχωρεί σε περίπτωση σύγκρουσης προστατεύοντας έτσι τον οδηγό.  Πλήρης είναι όμως και ο κατάλογος των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας που διαθέτει το αυτοκίνητο: στάνταρ είναι το ABS με Brake Assist κι ένα πληρέστατο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESC), το οποίο διαθέτει λειτουργία αντισπιναρίσματος (ASR) για να εξασφαλίζει ελκτική πρόσφυση σε κάθε δρόμο, hill holder για ευκολότερο ξεκίνημα στις ανηφόρες, λειτουργία αντιολίσθησης MSR για να μην επηρεάζονται οι τροχοί από απότομες αλλαγές ταχυτήτων σε ολισθηρούς δρόμους, λειτουργία ελεγχόμενης αντίδρασης τιμονιού (driving steering torque- DST) για καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου και λειτουργία ελέγχου ανατροπής (rollover mitigation ERM). Παρόν και το σύστημα "City Brake Control", που αποφεύγει ή μετριάζει τις συνέπειες των συγκρούσεων, φρενάροντας αυτόματα το αυτοκίνητο σε ταχύτητες κάτω από τα 30 χλμ./ώρα.
     
    Το Fiat 500L διαθέτει μια γκάμα τριών αποτελεσματικών κινητήρων. Πρόκειται για το βενζινοκινητήρα 0.9 TwinAir Turbo με 105 ίππους, το βενζινοκινητήρα 1.4 με 95 ίππους και τον τούρμπο ντίζελ 1.3 MultiJet II με 85 ίππους. O τελευταίος θα αποτελέσει και την «αιχμή του δόρατος» για την Κυπριακή αγορά αφού παρουσιάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
     
    500L 1.3 MTJ 85hp 
    Κυβισμός 1248, Πετρέλαιο
    Κύλινδροι: 4 σε σειρά
    Ίπποι: 85/3500 σ.α.λ.
    Ροπή: 200 Nm /1500 σ.α.λ.
    0-100:  14,9 δεθτ.
    Ταχύτητα: 165 Km/h
    ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
    Μεταξόνιο (mm) 2612
    Μήκος / Πλάτος (mm) 4147/1784
    Υψος (χωρίς φορτίο) (mm) 1665
    Χώρος αποσκευών: 343-1310 λτ
    ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
    Εκτός πόλης (λίτρα/100km) 3,7
    Εντός πόλης (λίτρα/100km) 5,0
    Μικτή διαδρομή (λίτρα/100km) 4,2
    Εκπομπές ρύπων - CO2 (gr/km) 105

Jaguar F-Type : Μοναδικά χαρακτηριστικά
  • Jaguar F-Type : Μοναδικά χαρακτηριστικά
  •      Όταν έκανε την πρώτη της δημόσια εμφάνιση στο περσινό σαλόνι αυτοκινήτου στο Παρίσι, όλοι μιλούσαν για ένα καθόλα εντυπωσιακό αυτοκίνητο σε όλους ανεξαιρέτως τους τομείς! Όμως, μερικούς μήνες μετά ήρθε και η στιγμή να πάρουμε το τιμόνι στα χέρια μας. Την ολοκαίνουρια Jaguar F-Type είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε πριν μερικές βδομάδες στη βόρεια Ισπανία με πρόσκληση μέσα στα πλαίσια του οργανισμού Autobest.

    Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που θεωρείται σαν ο συνεχιστής της θρυλικής Ε-Τype με στοιχεία που πραγματικά θυμίζουν το μοντέλο σταθμός στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Αλλά αυτά, μόνο στο όνομα και στα… βασικά όπως κίνηση στους πίσω τροχούς και ο κινητήρας μπροστά. Από εκεί και πέρα η νέα F-Type είναι ένα καθόλα σύγχρονο αυτοκίνητο, που όπως μας δήλωσαν και οι υπεύθυνοι του εργοστασίου, μπορεί να αντιμετωπίσει στα ίσα ακόμα και μοντέλα όπως την Porsche 911 και το Audi R8!! Ένα από τα στοιχεία που ανεβάζουν σε όλα τα επίπεδα την αξία του μοντέλου είναι σίγουρα το αλουμινένιο και παράλληλα στιβαρό αμάξωμα. Κάτι που έδωσε την ευκαιρία στους τεχνικούς να δουλέψουν ευκολότερα στις επιδόσεις και την οδηγική απόλαυση. Η F-Τype περνά στις γραμμές παραγωγής αγορά καταρχήν σαν ανοικτό μοντέλο ενώ αργότερα θα ακολουθήσει και η κουπέ έκδοση.

    Η βασική έκδοση φορά ένα τρίλιτρο V6 υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με 340 συνολικά ίππους και μια ροπή της τάξης των 450 Nm από τις 3500 μέχρι τις 5000 στροφές. Επόμενη έκδοση στη γκάμα είναι η F-Type S με τον ίδιο κινητήρα αλλά ένα σετάρισμα που ανεβάζει τους ίππους στους 380 και την ροπή στα 460 Nm. Παράλληλα, τα εκατό χιλιόμετρα από στάση φτάνουν στ 4,9 δευτερόλεπτα σε σύγκριση με τα 5,1 δευτερόλεπτα της βασικής έκδοσης. Κορυφαία στη μέχρι στιγμής γκάμα του μοντέλου είναι η F-Type V8 S με τον πεντάλιτρο κινητήρα και τους 495 ίππους στους τροχούς. Η ροπή φτάνει στα 625 Nm από τις 2500 μέχρι τις 5500 στροφές ενώ τα εκατό χιλιόμετρα φτάνουν μόλις σε4,2 δευτερόλεπτα.

    Το ειδικό set-up των αυτόματα προσαρμοζόμενων αναρτήσεων βελτιώνουν την άνεση της κύλισης, αλλά βοηθούν δίδουν την ευκαιρία στον οδηγό να μπαίνει με άνεση στις στροφές χωρίς κλήσεις ακόμα και σε ιδιαίτερα ψηλές ταχύτητες. Κάτι που είχαμε την ευκαιρία να το δοκιμάσουμε σε πίστα με την κορυφαία έκδοση της γκάμας.

    Το αυτόματο 8άρι κιβώτιο (με paddles στο τιμόνι) είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις κινητήρα της F-Τype με τις χειροκίνητες εκδόσεις να εφοδιάζουν το μοντέλο αργότερα μέσα στο χρόνο. Πέρα από όλα αυτά έχουμε και το ηχητικό σύστημα της εξάτμισης που προσφέρει ανεπανάληπτο ήχο σε οδηγό και… περαστικούς. Μάλιστα, καλά ακούσατε! Ενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού και είναι στον στάνταρ εξοπλισμό της V6 S και της V8 S.
    Το εσωτερικό των αποκλειστικά δύο επιβατών σχεδιάστηκε με γνώμονα τον οδηγό αφού όλα τα χειριστήρια βρίσκονται μόνο στο δικό του χώρο. Πολλές από τις λειτουργίες του αυτοκινήτου βρίσκονται στην οθόνη αφής αντί για τα κλασσικά κουμπιά και διακόπτες ενώ εντυπωσιάζουν και οι κεντρικοί αεραγωγοί που αναδύονται από το πάνω μέρος του ταμπλό μόνο όταν χρειάζεται. Δύο ενήλικες ακόμα και πάνω από 1,85 δεν θα έχουν πρόβλημα μέσα στην F-Type ενώ ο μικρός χώρος αποσκευών δεν επηρεάζεται όταν η οροφή είναι κατεβασμένη. Εδώ θα πρέπει να πούμε ότι η Jaguar αποφάσισε να μην σχεδιάσει το αυτοκίνητο με μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή και στη θέση της να χρησιμοποιήσει μια υφασμάτινη που ανοίγει και κλείνει ηλεκτρικά σε μόλις 12” και με ταχύτητα μέχρι 50 km/h.
Alfa Romeo 4C : Πρότυπο τεχνολογίας και σχεδιασμού
  • Alfa Romeo 4C : Πρότυπο τεχνολογίας και σχεδιασμού
  • Οι υπεύθυνοι για την εξέλιξη της Alfa Romeo 4C συνδύασαν τις τεχνολογικές και κατασκευαστικές ικανότητες από δύο μάρκες, την Alfa Romeo και τη Maserati, και χάρη στις εσωτερικές συνέργειες του γκρουπ Fiat - Chrysler, έγινε δυνατό να ενσωματωθούν οι ρόλοι της Alfa Romeo στη σχεδίαση και της Maserati στην κατασκευή.
     
    Η Alfa Romeo 4C γεννήθηκε από ένα κομμάτι λευκό χαρτί και μια ιδέα ή μάλλον, το λευκό χαρτί ήταν προαπαιτούμενο για τη σύλληψη, εξέλιξη και παραγωγή μιας νέας αντίληψης στο χώρο των σπορ αυτοκινήτων, του «προσιτού υπεραυτοκινήτου». Η 4C σχεδιάστηκε όχι μόνο για να γίνει ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο σε περιεχόμενο και επιδόσεις, αλλά και για να γίνει ένα εφικτό όνειρο για τους οπαδούς της Alfa Romeo σε όλο τον κόσμο.
     
    Κατά συνέπεια, ήταν αναγκαίο να υπάρξει εξέλιξή της με όρους μειωμένης μεν παραγωγής, αλλά σε επίπεδα μερικών χιλιάδων αυτοκινήτων το χρόνο, υψηλότερα δηλαδή από αυτά της πρακτικά χειροποίητης παραγωγής που χαρακτηρίζει αυτήν την κατηγορία. Για να επιτευχθεί ένας εξαιρετικός λόγος βάρους/ισχύος, οι σχεδιαστές της Alfa Romeo μπορούσαν να εστιάσουν στην ιπποδύναμη, αλλά αυτό θα αύξανε το κόστος αγοράς και χρήσης και το αυτοκίνητο θα γινόταν πολύ λιγότερο προσιτό. Έτσι μείωσαν το βάρος του αυτοκινήτου, με υλικά που συνδυάζουν το χαμηλό βάρος με τη μεγάλη αντοχή, δημιουργώντας μερικές φορές ακόμα και παραγωγικές διαδικασίες όπου η υψηλή τεχνολογία συνδυάζεται με τη δεξιοτεχνία του παραγωγικού προσωπικού. Με αυτόν τον τρόπο πέτυχαν ένα βάρος άδειου αυτοκινήτου μόλις 895 κιλά, που κάνει την 4C ένα από τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο, με έναν εξαιρετικό λόγο βάρους/ισχύος μικρότερο από 4 κιλά/ίππο.
     
    Το μυστικό του μικρού βάρους και της εξαιρετικής δυναμικής συμπεριφοράς της Alfa Romeo 4C οφείλεται κατ' αρχάς στη χρησιμοποίηση ανθρακονημάτων κατά 10%, που αντιπροσωπεύει το 25% του συνολικού όγκου της 4C. Πρόκειται για το υλικό που προσφέρει αυτήν τη στιγμή τον καλύτερο συνδυασμό βάρους-αντοχής. Γι' αυτό επιλέχθηκε για τη δομή του «μονοκόκ» που αποτελεί το κεντρικό στοιχείο του σασί, το οποίο φέρει και τα μεγαλύτερα φορτία. Η κατασκευή του από ανθρακονήματα είχε ως συνέπεια να ζυγίζει μόλις 65 κιλά. Η σχεδίασή του έγινε από μία εξειδικευμένη ομάδα της Alfa Romeo και η κατασκευή του γίνεται με μεθόδους που χρησιμοποιούν τεχνολογίες αιχμής. Η χρησιμοποίηση υλικών με μεγάλη στρεπτική ακαμψία και μειωμένο ειδικό βάρος είναι κοινό στοιχείο σε όλα τα «δομικά» στοιχεία της 4C.
     
    Η Alfa Romeo 4C είναι εμπνευσμένη από την εκατόχρονη παράδοση της Alfa Romeo και προβάλλει στο μέλλον τις αυθεντικές αξίες της μάρκας: ιταλικό στιλ, επιδόσεις και κορυφαία τεχνολογία, προσφέροντας τη μέγιστη οδηγική ικανοποίηση με πλήρη ασφάλεια. Οι συμπαγείς διαστάσεις του (μήκος μόλις 4 μέτρα και μεταξόνιο 2,4 μέτρων) τονίζουν το μικρό μέγεθος και ενισχύουν την ευελιξία του μοντέλου, που «φωνάζει» ότι πρόκειται για μία Alfa. Ο σπορ χαρακτήρας του δημιουργεί μία μοναδική οδική αίσθηση.
    Στην Ευρώπη η πρώτη Alfa 4C προγραμματίζεται να παραδοθεί στον αγοραστή της κατά το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου, ενώ η έκδοση που προορίζεται για τις ΗΠΑ, σηματοδοτώντας την επιστροφή της Alfa Romeo στην αμερικανική αγορά, θα λανσαριστεί στο Λος Άντζελες το Νοέμβριο, με τις πρώτες παραδόσεις να προγραμματίζονται για το τέλος του 2013.
     
    Η συνολική ετήσια παραγωγή της 4C περιορίζεται στα 3.500 αυτοκίνητα, που θα πωλούνται σε όλες τι μεγάλες αγορές του κόσμου. Αυτό το αυτοκίνητο αποτελεί το σημείο εκκίνησης του παγκόσμιου προγράμματος ανάπτυξης της Alfa Romeo, η οποία εμφανίζεται πλέον ως ένα παγκόσμιος κατασκευαστής, που δραστηριοποιείται στην καρδιά της "premium" κατηγορίας.
Audi Quattro: Ντεμπούτο στη Φρανκφούρτη
  • Audi Quattro: Ντεμπούτο στη Φρανκφούρτη
  • Με τα 30στα γενέθλια του πρώτου Audi Sport Quattro να πλησιάζουν (το 2014), οι περιρρέουσες φήμες θέλουν την Audi να παρουσιάζει στην έκθεση της Φρανκφούρτης, το διάδοχο του δημοφιλούς Quattro. Οι τελευταίες αναφορές σχετικά με το sport μοντέλο της γερμανικής φίρμας, δεν ήταν καλές, μιας και αυτό δεν θα έβγαινε στην παραγωγή, λόγω τρομερά χαμηλής ζήτησης.
     
    Όμως τα δεδομένα άλλαξαν. Σύμφωνα με πληροφορίες, το Αudi Quattro αναμένεται να μπει τελικά στην παραγωγή, με την επίσημη παρουσίασή του να τοποθετείται χρονικά τον Σεπτέμβριο στην Έκθεση της Φρανκφούρτης. Παρόλο που το Quattro concept, το οποίο είχε παρουσιαστεί, εφοδιαζόταν με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,5 λίτρων, φημολογείται ότι στο αυτοκίνητο παραγωγής ίσως υιοθετηθεί ένα 4λιτρο μηχανικό σύνολο twin turbo, με 8 κυλίνδρους σε διάταξη V και την απόδοση του να «σκαρφαλώνει» στο εντυπωσιακό νούμερο των 650 ίππων.
     
    Το αμάξωμα θα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, μαγνήσιο και ανθρακόνημα κι έτσι το συνολικό του βάρος δεν θα ξεπερνάει τα 1.300 κιλά. Το (τηρουμένων των αναλογιών) χαμηλό βάρος, καθώς κι η υψηλή ιπποδύναμη του θα «εκτοξεύουν» το Audi Sport Quattro στα πρώτα 100 χλμ/ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα. Τα φρένα του θα είναι ενισχυμένα, αποτελούμενα από κεραμικούς δίσκους, θα υπάρχει ρυθμιζόμενη ανάρτηση, ενώ το πίσω διαφορικό θα είναι εξελιγμένο, με sport ρυθμίσεις.

Listings to be compared

    There are no listings to compare
    Log in
    Username
    Password
    Forgot password? Remind