BMW i8
BMW i8
Η επιτομή της τεχνολογίας στις βιτρίνες της Χαρ. Πηλακούτας Λτδ
Στους εκθεσιακούς χώρους της Χαράλαμπος Πηλακούτας Λτδ βρίσκεται ήδη η BMW i8. Πρόκειται για το πρώτο της υβριδικό 2+2 supercar της γερμανικής εταιρείας το οποίο εμπερικλείει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στο χώρο του αυτοκινήτου σήμερα.
Το i8 συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 131 ίππων με 250 Nm ροπής και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα απόδοσης 231 ίππων με 320 Nm ροπής, με την συνολική απόδοση να ανέρχεται στα 362 άλογα με 570 Nm ροπής. Οι δύο κινητήρες συνεργάζονται με ένα νέο 6-τάχυτο κιβώτιο το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά ώστε να μεγιστοποιούνται οι επιδόσεις του αυτοκινήτου.
Έχει αυτονομία 35 χλμ αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα, καταναλώνει μόλις 2,5 λίτρα/100 χλμ, εκπέμπει 59 γρ/χλμ CO2, φτάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του μπορεί να πιάσει τελική ταχύτητα 120 χλμ/ώρα.
Οι μπαταρίες 5 kWh φορτίζουν είτε μέσω απλής ηλεκτρικής πρίζας μέσα σε 3 ώρες, είτε μέσω του ταχυφορτιστή i Wallbox μέσα σε 2 ώρες. Η συνδυασμένη αυτονομία του ξεπερνά τα 500 χλμ στο πρόγραμμα Comfort, ενώ στο πρόγραμμα Eco Pro αυτή αυξάνεται κατά 20%.
Το βάρος του δεν ξεπερνά τα 1.490 κιλά, σε αυτό συμβάλει το γεγονός πως αρκετά μέρη του σασί και του σώματος είναι κατασκευασμένα από CFRP, αλουμίνιο και μαγνήσιο. Το 2+2 σπορ αυτοκίνητο έχει αναλογία βάρους 50:50, μήκος 4.689 mm, πλάτος 1.942 mm, ύψος 1.293 mm και μετατρόχιο 2.800 mm. Έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0,26 Cd, φορά ζάντες 20″, ενώ για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής τοποθετείται το Gorilla glass της Corning. Έτσι τα τζάμια των παράθυρων του i8 είναι κατασκευασμένα από παρόμοιο υλικό που κατασκευάζονται οι οθόνες των κινητών τηλεφώνων, τα οποία είναι πάχους μόλις 0,7 mm έχοντας ανάμεσα τους ηχομονωτικό υλικό.
Περιττή κάθε αναφορά στον εξωτερικό και εσωτερικό σχεδιασμό. Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους… με τους σχεδιαστές της BMW να γράφουν για άλλη μια φορά ιστορία στο χώρο! Ξεχωρίζουν οι πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω και σίγουρα τα φωτιστικά σώματα. Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι είναι το πρώτο μοντέλο της BMW που φορά τα LED φωτιστικά σώματα με το σασί του να είναι κατασκευασμένο από CFRP και αλουμίνιο.
To μοντέλο κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Λειψίας με στόχο να κατασκευάζονται 10.000 μονάδες ετησίως, ενώ ο 3-κυλινδρος βενζινοκινητήρας κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της BMW στη πόλη Hams Hall, κοντά στο Birmingham της Αγγλίας.
Στους εκθεσιακούς χώρους της Χαράλαμπος Πηλακούτας Λτδ βρίσκεται ήδη η BMW i8. Πρόκειται για το πρώτο της υβριδικό 2+2 supercar της γερμανικής εταιρείας το οποίο εμπερικλείει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στο χώρο του αυτοκινήτου σήμερα.
Το i8 συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 131 ίππων με 250 Nm ροπής και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα απόδοσης 231 ίππων με 320 Nm ροπής, με την συνολική απόδοση να ανέρχεται στα 362 άλογα με 570 Nm ροπής. Οι δύο κινητήρες συνεργάζονται με ένα νέο 6-τάχυτο κιβώτιο το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά ώστε να μεγιστοποιούνται οι επιδόσεις του αυτοκινήτου.
Έχει αυτονομία 35 χλμ αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα, καταναλώνει μόλις 2,5 λίτρα/100 χλμ, εκπέμπει 59 γρ/χλμ CO2, φτάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του μπορεί να πιάσει τελική ταχύτητα 120 χλμ/ώρα.
Οι μπαταρίες 5 kWh φορτίζουν είτε μέσω απλής ηλεκτρικής πρίζας μέσα σε 3 ώρες, είτε μέσω του ταχυφορτιστή i Wallbox μέσα σε 2 ώρες. Η συνδυασμένη αυτονομία του ξεπερνά τα 500 χλμ στο πρόγραμμα Comfort, ενώ στο πρόγραμμα Eco Pro αυτή αυξάνεται κατά 20%.
Το βάρος του δεν ξεπερνά τα 1.490 κιλά, σε αυτό συμβάλει το γεγονός πως αρκετά μέρη του σασί και του σώματος είναι κατασκευασμένα από CFRP, αλουμίνιο και μαγνήσιο. Το 2+2 σπορ αυτοκίνητο έχει αναλογία βάρους 50:50, μήκος 4.689 mm, πλάτος 1.942 mm, ύψος 1.293 mm και μετατρόχιο 2.800 mm. Έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0,26 Cd, φορά ζάντες 20″, ενώ για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής τοποθετείται το Gorilla glass της Corning. Έτσι τα τζάμια των παράθυρων του i8 είναι κατασκευασμένα από παρόμοιο υλικό που κατασκευάζονται οι οθόνες των κινητών τηλεφώνων, τα οποία είναι πάχους μόλις 0,7 mm έχοντας ανάμεσα τους ηχομονωτικό υλικό.
Περιττή κάθε αναφορά στον εξωτερικό και εσωτερικό σχεδιασμό. Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους… με τους σχεδιαστές της BMW να γράφουν για άλλη μια φορά ιστορία στο χώρο! Ξεχωρίζουν οι πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω και σίγουρα τα φωτιστικά σώματα. Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι είναι το πρώτο μοντέλο της BMW που φορά τα LED φωτιστικά σώματα με το σασί του να είναι κατασκευασμένο από CFRP και αλουμίνιο.
To μοντέλο κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Λειψίας με στόχο να κατασκευάζονται 10.000 μονάδες ετησίως, ενώ ο 3-κυλινδρος βενζινοκινητήρας κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της BMW στη πόλη Hams Hall, κοντά στο Birmingham της Αγγλίας.
-
- Current rating: 5
- Total votes: 1
- View QR Code
- Save as PDF
- 3221 Shows