Audi TT
Audi TT
Η τρίτη γενιά βρίσκεται ήδη στην Κύπρο
Το επιβλητικό ΤΤ κόβει ανάσες χάρη στην άψογη σχεδίαση του, την οδηγική δυναμική ενός αμιγώς αγωνιστικού αυτοκινήτου αλλά και την επαναστατική, πλήρως ψηφιακή του καμπίνα. Οι συνολικές του διαστάσεις (μήκος 4,18 μ) έχουν διαφοροποιηθεί ελαφρώς, με την κυριότερη αλλαγή να εντοπίζεται στην αύξηση του μεταξονίου (στα 2,51μ). Οι σχεδιαστές της Audi βασίστηκαν μεν στο σχεδιασμό του πρωτότυπου, το φρεσκάρισαν ωστόσο με νέες πινελιές, προσδίδοντας του ακόμα περισσότερη δυναμική.
Το Audi ΤΤ διατίθεται προαιρετικά με προβολείς LED ή με τεχνολογία Matrix LED στα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα που ρυθμίζονται ξεχωριστά ώστε να παράγουν μια υψηλή δέσμη προβολέα. Τα φλας φωτίζονται διαδοχικά στην κατεύθυνση που ο οδηγός θέλει να στρίψει. Διαχωριστικά που προβάλλουν τα φώτα ημέρας προσδίδουν μια ιδιαίτερη μορφή στους προβολείς, ενώ η σχάρα πίσω είναι μονίμως φωτισμένη.
Το αμάξωμα του ΤΤ αντιπροσωπεύει την νέα εξέλιξη του Audi Space Frame (ASF). Στο μπροστινό μέρος καθώς και στο πάτωμα της καμπίνας έχουν ενσωματωθεί κράματα από χάλυβα εξαιρετικά υψηλής αντοχής αλλά και συνάμα ελαφρά, ενώ η υπερκατασκευή της καμπίνας καθώς και το εξωτερικό κέλυφος αλλά και τα παρελκόμενα είναι φτιαγμένα από αλουμίνιο.
Με χειροκίνητο κιβώτιο και με χαμηλό απόβαρο στα 1230 κιλά, το TT 2.0 TFSI σπάει νέα ρεκόρ αεροδυναμικής. Στην έκδοση S ο συντελεστής αεροδυναμικής αντίστασης περιορίζεται στα 0.29. Αρχικά το TT θα διατίθεται σε δυο εκδόσεις υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα, 2.0 TDI και 2.0 TFSI. Και οι δυο παρέχουν ακόμη μεγαλύτερη ισχύ και απόδοση από προηγούμενους κινητήρες. Ο δε πετρελαιοκινητήρας αποτελεί σημείο αναφοράς στην εν λόγω κατηγορία αυτοκινήτων, αφού η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται στα μόλις 4.2 λ/100χλμ, οι δε εκπομπές ρύπων στα 110 γρ/χλ. Διαθέσιμοι κινητήρες για το μοντέλο είναι οι 2.0 TFSI και 2.0 TFSI quattro με 230 ίππους και ο 2.0 TDI ultra με 184 ίππους. Ο βενζινοκινητήρας μπορεί να συνδυαστεί είτε με το αυτόματο S tronic έξι σχέσεων και δυνατότητα συνδυασμού με αυτόματη τετρακίνηση quattro. Ο υδραυλικός συμπλέκτης πολλαπλών δίσκων είναι σχεδιασμένος ώστε να παρέχει τη μέγιστη ενεργειακή απόδοση, ανεβάζοντας τη σταθερότητα και την οδηγική απόλαυση σε νέα ύψη. Η διαχείριση του συμπλέκτη έχει ενσωματωθεί στο σύστημα δυναμικής οδήγησης Audi drive select και διατίθεται στο σταθερό εξοπλισμό. Το σύστημα αυτό επιτρέπει στον οδηγό να χειρίζεται βασικές λειτουργίες σε πέντε διαφορετικές ρυθμίσεις. Στο αμάξωμα τώρα, όπου το ΤΤ χαρίζει πολλές ατραξιόν, όπως progressive steering, πίσω ανάρτηση με τέσσερις κρίκους, ισχυρότατα φρένα και σύστημα Electronic Stabilization Control. Το τελευταίο διαθέτει σύστημα ανακατανομής της ροπής που ενεργοποιείται στις απότομες στροφές.
Το εσωτερικό φέρει ύφος σπορ διακριτικό. Τα ελαφρά και σπορ καθίσματα είναι τοποθετημένα χαμηλά. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών φθάνει τα 305 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα ο διαθέσιμος χώρος φθάνει στα 712 λίτρα. Ο κλιματισμός είναι πλήρως ενσωματωμένος. Με βασικό γνώμονα την άνεση του οδηγού, το εικονικό πιλοτήριο στο νέο ΤΤ αντικαθιστά τόσο το ταμπλό οργάνων όσο και την οθόνη ΜΜΙ. Με το πάτημα κουμπιού στην οθόνη 12,3 ιντζών ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στις δυο διαφορετικές λειτουργίες προβολής. Έτσι, μπορεί κανείς να επιλέξει ανάμεσα σε πιο παραδοσιακή απεικόνιση με ταχύμετρο και στροφόμετρο ή να διαλέξει τη λειτουργία Infotainment με το χάρτη πλοήγησης. Το τερματικό ΜΜΙ στην κονσόλα διαθέτει μόνο έξι βασικά πλήκτρα, και ενσωματώνει σύστημα πλοήγησης MMI navigation plus με τεχνολογία smart touch wheel. Το χειριστήριο αφής επιτρέπει στον οδηγό να ζουμάρει στο χάρτη πλοήγησης ή και να πληκτρολογεί χαρακτήρες. Η διαρρύθμιση του μενού παραπέμπει σε smart phone και περιλαμβάνει λειτουργία αναζήτησης.
Όσον αφορά τα συστήματα υποβοήθησης, αυτά περιλαμβάνουν Audi side assist, Audi active lane assist καθώς και αναγνώριση πινακίδων με απεικόνιση του περιβάλλοντα χώρου. Βέβαια η μονάδα MMI navigation plus αποτελεί το αποκορύφωμα του πακέτου infotainment. Επιπλέον το ΤΤ εξοπλίζεται με ασύρματη σύνδεση υψηλής ταχύτητας LTE. Τέλος, το σύστημα Bang & Olufsen ενθουσιάζει με την ποιότητα ήχου.
Το επιβλητικό ΤΤ κόβει ανάσες χάρη στην άψογη σχεδίαση του, την οδηγική δυναμική ενός αμιγώς αγωνιστικού αυτοκινήτου αλλά και την επαναστατική, πλήρως ψηφιακή του καμπίνα. Οι συνολικές του διαστάσεις (μήκος 4,18 μ) έχουν διαφοροποιηθεί ελαφρώς, με την κυριότερη αλλαγή να εντοπίζεται στην αύξηση του μεταξονίου (στα 2,51μ). Οι σχεδιαστές της Audi βασίστηκαν μεν στο σχεδιασμό του πρωτότυπου, το φρεσκάρισαν ωστόσο με νέες πινελιές, προσδίδοντας του ακόμα περισσότερη δυναμική.
Το Audi ΤΤ διατίθεται προαιρετικά με προβολείς LED ή με τεχνολογία Matrix LED στα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα που ρυθμίζονται ξεχωριστά ώστε να παράγουν μια υψηλή δέσμη προβολέα. Τα φλας φωτίζονται διαδοχικά στην κατεύθυνση που ο οδηγός θέλει να στρίψει. Διαχωριστικά που προβάλλουν τα φώτα ημέρας προσδίδουν μια ιδιαίτερη μορφή στους προβολείς, ενώ η σχάρα πίσω είναι μονίμως φωτισμένη.
Το αμάξωμα του ΤΤ αντιπροσωπεύει την νέα εξέλιξη του Audi Space Frame (ASF). Στο μπροστινό μέρος καθώς και στο πάτωμα της καμπίνας έχουν ενσωματωθεί κράματα από χάλυβα εξαιρετικά υψηλής αντοχής αλλά και συνάμα ελαφρά, ενώ η υπερκατασκευή της καμπίνας καθώς και το εξωτερικό κέλυφος αλλά και τα παρελκόμενα είναι φτιαγμένα από αλουμίνιο.
Με χειροκίνητο κιβώτιο και με χαμηλό απόβαρο στα 1230 κιλά, το TT 2.0 TFSI σπάει νέα ρεκόρ αεροδυναμικής. Στην έκδοση S ο συντελεστής αεροδυναμικής αντίστασης περιορίζεται στα 0.29. Αρχικά το TT θα διατίθεται σε δυο εκδόσεις υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα, 2.0 TDI και 2.0 TFSI. Και οι δυο παρέχουν ακόμη μεγαλύτερη ισχύ και απόδοση από προηγούμενους κινητήρες. Ο δε πετρελαιοκινητήρας αποτελεί σημείο αναφοράς στην εν λόγω κατηγορία αυτοκινήτων, αφού η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται στα μόλις 4.2 λ/100χλμ, οι δε εκπομπές ρύπων στα 110 γρ/χλ. Διαθέσιμοι κινητήρες για το μοντέλο είναι οι 2.0 TFSI και 2.0 TFSI quattro με 230 ίππους και ο 2.0 TDI ultra με 184 ίππους. Ο βενζινοκινητήρας μπορεί να συνδυαστεί είτε με το αυτόματο S tronic έξι σχέσεων και δυνατότητα συνδυασμού με αυτόματη τετρακίνηση quattro. Ο υδραυλικός συμπλέκτης πολλαπλών δίσκων είναι σχεδιασμένος ώστε να παρέχει τη μέγιστη ενεργειακή απόδοση, ανεβάζοντας τη σταθερότητα και την οδηγική απόλαυση σε νέα ύψη. Η διαχείριση του συμπλέκτη έχει ενσωματωθεί στο σύστημα δυναμικής οδήγησης Audi drive select και διατίθεται στο σταθερό εξοπλισμό. Το σύστημα αυτό επιτρέπει στον οδηγό να χειρίζεται βασικές λειτουργίες σε πέντε διαφορετικές ρυθμίσεις. Στο αμάξωμα τώρα, όπου το ΤΤ χαρίζει πολλές ατραξιόν, όπως progressive steering, πίσω ανάρτηση με τέσσερις κρίκους, ισχυρότατα φρένα και σύστημα Electronic Stabilization Control. Το τελευταίο διαθέτει σύστημα ανακατανομής της ροπής που ενεργοποιείται στις απότομες στροφές.
Το εσωτερικό φέρει ύφος σπορ διακριτικό. Τα ελαφρά και σπορ καθίσματα είναι τοποθετημένα χαμηλά. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών φθάνει τα 305 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα ο διαθέσιμος χώρος φθάνει στα 712 λίτρα. Ο κλιματισμός είναι πλήρως ενσωματωμένος. Με βασικό γνώμονα την άνεση του οδηγού, το εικονικό πιλοτήριο στο νέο ΤΤ αντικαθιστά τόσο το ταμπλό οργάνων όσο και την οθόνη ΜΜΙ. Με το πάτημα κουμπιού στην οθόνη 12,3 ιντζών ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στις δυο διαφορετικές λειτουργίες προβολής. Έτσι, μπορεί κανείς να επιλέξει ανάμεσα σε πιο παραδοσιακή απεικόνιση με ταχύμετρο και στροφόμετρο ή να διαλέξει τη λειτουργία Infotainment με το χάρτη πλοήγησης. Το τερματικό ΜΜΙ στην κονσόλα διαθέτει μόνο έξι βασικά πλήκτρα, και ενσωματώνει σύστημα πλοήγησης MMI navigation plus με τεχνολογία smart touch wheel. Το χειριστήριο αφής επιτρέπει στον οδηγό να ζουμάρει στο χάρτη πλοήγησης ή και να πληκτρολογεί χαρακτήρες. Η διαρρύθμιση του μενού παραπέμπει σε smart phone και περιλαμβάνει λειτουργία αναζήτησης.
Όσον αφορά τα συστήματα υποβοήθησης, αυτά περιλαμβάνουν Audi side assist, Audi active lane assist καθώς και αναγνώριση πινακίδων με απεικόνιση του περιβάλλοντα χώρου. Βέβαια η μονάδα MMI navigation plus αποτελεί το αποκορύφωμα του πακέτου infotainment. Επιπλέον το ΤΤ εξοπλίζεται με ασύρματη σύνδεση υψηλής ταχύτητας LTE. Τέλος, το σύστημα Bang & Olufsen ενθουσιάζει με την ποιότητα ήχου.
-
- Current rating: 1.8
- Total votes: 4
- View QR Code
- Save as PDF
- 3250 Shows