Engine of the Year awards
Engine of the Year awards
Διάκριση για τη BMW στην κατηγορία 1.400-1.800
Για τρίτη συνεχή χρονιά, το σύστημα κίνησης του BMW i8 θριάμβευσε στην κατηγορία του (1.400 - 1.800 κ.εκ) στο θεσμό βραβείων ‘International Engine of the Year’. Η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει εκ νέου τις δυνατότητες επιδόσεων του τεχνολογικού πακέτου Efficient Dynamics, που από το 2007 έχει καταφέρει να αυξάνει σταθερά την οδηγική απόλαυση, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων.
Το plug-in hybrid υβριδικό σύστημα του BMW i8 συνδυάζει τις επιδόσεις ενός σπορ αυτοκινήτου και την οικονομική κατανάλωση ενός πολύ μικρότερου μοντέλου. Ο τρικύλινδρος κινητήρας καύσης του BMW i8 αποδίδει 231 ίππους και κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας 131 ίππων αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου που φορτίζεται από μία συμβατική οικιακή πρίζα και μεταφέρει την ισχύ του στον εμπρός άξονα. Το αποκλειστικό plug-in υβριδικό σύστημα, που δημιούργησε το BMW Group, πετυχαίνει αυτονομία 37 km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και τελική ταχύτητα 120 km/h μόνο με ηλεκτροκίνηση, σε συνδυασμό με αξιόπιστο AWD (All-Wheel Drive) κράτημα με κύρια χαρακτηριστικά την ισχυρή επιτάχυνση και τη δυναμική κατανομή ισχύος στις γρήγορες στροφές. Η ισχυρότερη από τις δύο πηγές ισχύος κινεί τους πίσω τροχούς και αξιοποιεί την ηλεκτρική υποστήριξη από το υβριδικό σύστημα με σκοπό τη γνήσια οδηγική απόλαυση BMW, σε συνδυασμό με την κορυφαία απόδοση. Η επιτάχυνση 0 - 100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,4 δευτερόλεπτα, εν τούτοις η κατανάλωση μικτού κύκλου – όπως υπολογίζεται στον κύκλο δοκιμών Ε.Ε. για τα plug-in υβριδικά οχήματα – είναι 2,1 lit / 100 km συν 11,9 kWh ηλεκτρισμού. Αυτό ισοδυναμεί με εκπομπές CO2 μόλις 49 g/km.
Για τρίτη συνεχή χρονιά, το σύστημα κίνησης του BMW i8 θριάμβευσε στην κατηγορία του (1.400 - 1.800 κ.εκ) στο θεσμό βραβείων ‘International Engine of the Year’. Η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει εκ νέου τις δυνατότητες επιδόσεων του τεχνολογικού πακέτου Efficient Dynamics, που από το 2007 έχει καταφέρει να αυξάνει σταθερά την οδηγική απόλαυση, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων.
Το plug-in hybrid υβριδικό σύστημα του BMW i8 συνδυάζει τις επιδόσεις ενός σπορ αυτοκινήτου και την οικονομική κατανάλωση ενός πολύ μικρότερου μοντέλου. Ο τρικύλινδρος κινητήρας καύσης του BMW i8 αποδίδει 231 ίππους και κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας 131 ίππων αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου που φορτίζεται από μία συμβατική οικιακή πρίζα και μεταφέρει την ισχύ του στον εμπρός άξονα. Το αποκλειστικό plug-in υβριδικό σύστημα, που δημιούργησε το BMW Group, πετυχαίνει αυτονομία 37 km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και τελική ταχύτητα 120 km/h μόνο με ηλεκτροκίνηση, σε συνδυασμό με αξιόπιστο AWD (All-Wheel Drive) κράτημα με κύρια χαρακτηριστικά την ισχυρή επιτάχυνση και τη δυναμική κατανομή ισχύος στις γρήγορες στροφές. Η ισχυρότερη από τις δύο πηγές ισχύος κινεί τους πίσω τροχούς και αξιοποιεί την ηλεκτρική υποστήριξη από το υβριδικό σύστημα με σκοπό τη γνήσια οδηγική απόλαυση BMW, σε συνδυασμό με την κορυφαία απόδοση. Η επιτάχυνση 0 - 100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,4 δευτερόλεπτα, εν τούτοις η κατανάλωση μικτού κύκλου – όπως υπολογίζεται στον κύκλο δοκιμών Ε.Ε. για τα plug-in υβριδικά οχήματα – είναι 2,1 lit / 100 km συν 11,9 kWh ηλεκτρισμού. Αυτό ισοδυναμεί με εκπομπές CO2 μόλις 49 g/km.
-
- Current rating: 0
- Total votes: 0
- View QR Code
- Save as PDF
- 1679 Shows