News and Reviews

Alfa Romeo Stelvio
  • Alfa Romeo Stelvio
  • Το κορυφαίο SUV στη θρυλική πίστα του Nürburgring
    Το ολοκαίνουριο Alfa Romeo Stelvio είναι και επίσημα το πιο γρήγορο SUV στη θρυλική πίστα του Nurburgring. Με την επιτυχία αυτή η Alfa Romeo έκανε δύο τα ρεκόρ της στην θρυλική αυτή πίστα αφού το πρώτο έγινε με την Giulia Quadrifoglio παίρνοντας την πρώτη θέση στα τετράθυρα σεντάν παραγωγής. Τόσο η Giulia όσο και το Stelvio είχαν στη διάθεση τους τον V6 κινητήρα των 2.900 κυβικών με τα διπλά turbo, που αποδίδει 510 ίππους. Όσον αφορά το Stelvio, ο κινητήρας αυτός του χαρίζει μια τελική ταχύτητα της τάξης των 285 χιλιομέτρων την ώρα ενώ φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις τέσσερα δευτερόλεπτα.
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το προηγούμενο ρεκόρ στη γερμανική πίστα κατείχε από το 2015 η Porsche Cayenne Turbo S με χρόνο 7' 59" 74. Ο χρόνος του Stelvio Quadrifoglio ήταν 7' 51" 07 και ισοφαρίζει ακόμη και αυτόν της BMW M4 το 2015 ενώ το τοποθετεί ανάμεσα στα 100 πιο γρήγορα στο Nürburgring. Το Nürburgring είναι η ιστορικότερη πίστα αγώνων στον κόσμο. Εκεί γράφτηκαν μερικές από τις χρυσές σελίδες της ιστορίας του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού, και όχι μόνο. Στη γερμανική αυτή πίστα - που λειτουργεί από τη δεκαετία του ’20 – δοκιμάζονται πολλά από τα καινούργια μοντέλα πριν παρουσιαστούν στο κοινό.
    Το Alfa Romeo Stelvio είναι ένα μοντέλο / σταθμός στην ιστορία της φημισμένης ιταλικής μάρκας. Το όνομά του προέρχεται από το περίφημο πέρασμα του Stelvio. Το μεγαλύτερο ορεινό πέρασμα στην Ιταλία και το δεύτερο μεγαλύτερο στην Ευρώπη. Οι κατασκευαστές του υιοθέτησαν αυτούσια τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το αυθεντικό σπορ πνεύμα της Alfa Romeo με το αυθεντικό Ιταλικό στυλ, τις καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις και τους αποδοτικούς κινητήρες. Το μοντέλο βρίσκεται ήδη στους εκθεσιακούς χώρους της CiC Automasters εφοδιασμένο με δύο κινητήρες. Ένα δίλιτρο βενζίνης με 280 ίππους και ένα 2.2 λίτρων πετρελαίου με τους 210 ίππους. Δύο κινητήρες που χαρακτηρίζονται από τις επιδόσεις και την ελαστικότητα τους και συνδυάζονται εντυπωσιακά με το οκτάρι αυτόματο κιβώτιο αλλά και το σύστημα τετρακίνησης Q4.
Τα καινούρια πρωτότυπα της Honda
  • Τα καινούρια πρωτότυπα της Honda
  • Με σημαντικές αποκαλύψεις έκανε την εμφάνιση της η Honda στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Πέραν της υπάρχουσας γκάμας, το Ιαπωνικό εργοστάσιο παρουσίασε για πρώτη φορά το CR-V Hybrid Prototype, προαναγγέλλοντας το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της μάρκας στην Ευρώπη. Μαζί του και το Urban EV Concept. Ένα πρωτότυπο που ορίζει την τεχνολογική και σχεδιαστική κατεύθυνση ενός μελλοντικού, ηλεκτρικού μοντέλου παραγωγής Honda με μπαταρία.
    Πιο συγκεκριμένα, το CR-V Hybrid Prototype σηματοδοτεί την πρώτη αποκάλυψη του νέου CR-V σε Ευρωπαϊκό Σαλόνι Αυτοκινήτου. Αυτό διατηρεί τη γνώριμη σιλουέτα του παγκοσμίως δημοφιλέστερου SUV, υιοθετώντας μία επαναστατική, προηγμένη και σπορ σχεδίαση ενώ σαφώς μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του. Το πρωτότυπο υβριδικό του νέου CR-V διαθέτει ένα σύστημα κινητήρων i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) που περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα, ένα 2.0L i-VTEC τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και ελκτικής ισχύος, αλλά και έναν ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια. Το υβριδικό σύστημα δε χρειάζεται συμβατικό κιβώτιο και αντί αυτού εξοπλίζεται με μία μόνο σχέση που δημιουργεί άμεση σύνδεση μεταξύ κινούμενων εξαρτημάτων, επιτρέποντας ομαλή μεταφορά ροπής στο σύστημα. Το σύστημα i-MMD καθορίζει τη χρήση καυσίμου και ηλεκτρικής ενέργειας με τον πιο αποδοτικό τρόπο, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ο οδηγός να επιλέγει μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης, EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive.
    Παράλληλα, η Honda αποκάλυψε ένα νέο ηλεκτρικό όχημα με την ονομασία Urban EV Concept,. Το πρωτότυπο βασίζεται σε μία εντελώς νέα πλατφόρμα, και ορίζει την τεχνολογική και σχεδιαστική κατεύθυνση ενός μελλοντικού, ηλεκτρικού μοντέλου παραγωγής Honda με μπαταρία. To Urban EV Concept αποτυπώνει το όραμα της Honda για έναν κόσμο όπου μετακίνηση και καθημερινή ζωή είναι άρρηκτα συνδεδεμένες. Η προηγμένη λειτουργία Honda Automated Network Assistant ενεργεί σαν προσωπικός βοηθός, που μαθαίνει από τον οδηγό, ανιχνεύοντας συναισθήματα πίσω από τις αποφάσεις του στη συνέχεια, μπορεί να εφαρμόζει ό,τι έχει μάθει από παλιότερες αποφάσεις του οδηγού για να κάνει νέες επιλογές και υποδείξεις.
WRC Ράλι Φινλανδίας
  • WRC Ράλι Φινλανδίας
  • Νίκη στη Φιλανδία για τον Lappi με το Yaris WRC
    Ούτε Ogier ούτε Latvalla αλλά ούτε Neuville βρέθηκαν στο βάθρο στο πάντα εντυπωσιακό ράλι της Φιλανδίας. Αντίθετα ήταν ο τοπικός Esapekka Lappi που κατάφερε να πετύχει την παρθενική του νίκη στο WRC πίσω από το τιμόνι ενός Toyota Yaris WRC. Μια εξέλιξη που έφερε σημαντικές αλλαγές στην κορυφή της βαθμολογίας, με τέσσερις αγώνες να απομένουν μέχρι το τέλος. Η εγκατάλειψη του πρωταθλητή Sebastien Ogier μετά από έξοδο την Παρασκευή, επέτρεψε στον Thierry Neuville της Hyundai να τον πιάσει στην κορυφή της κατάταξης των οδηγών με 160 βαθμούς. Στους κατασκευαστές προηγείται η M-Sport Ford με 285 βαθμούς, έναντι 251 της Hyundai.
    Ο Esapekka Lappi παρά το ότι έτρεχε μόλις για τέταρτη φορά με ένα World Rally Car κατάφερε να κάνε την έκπληξη. Εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τις εγκαταλείψεις και τα προβλήματα των γνωστών πρωταγωνιστών και χωρίς να υστερεί σε ταχύτητα και τεχνική βρέθηκε στο ψηλότερο σκαλοπάτι του βάθρου! Στην προτελευταία διαδρομή το παράκανε και κτύπησε τον πίσω αριστερό τροχό αλλά συνέχισε και τελικά πήρε τη νίκη με διαφορά 36 δευτερολέπτων! Αυτή ήταν και η δεύτερη επιτυχία της Toyota Gazoo Racing φέτος ενώ ο Lappi έγινε ο έκτος διαφορετικός νικητής σε εννέα ράλι.
    Ο 26χρονος Φινλανδός κατάφερε να κρατήσει τη διαφορά από τους αντιπάλους του την τελευταία μέρα του ράλι και να πανηγυρίσει την πρώτη του νίκη σε αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. «Τι αγώνας! Τα συναισθήματα είναι μοναδικά. Θέλω να ευχαριστήσω τα μέλη της Toyota που ετοίμασαν ένα τόσο γρήγορο αυτοκίνητο», δήλωσε ο πανευτυχής νικητής.
    Πίσω του οι επόμενες δύο θέσεις κρίθηκαν κυριολεκτικά στα δέκατα του δευτερολέπτου Πιο συγκεκριμένα, ο Elfyn Evans με το Ford Fiesta WRC ισοφάρισε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στο WRC. Ξεκκίνησε το τελευταίο σκέλος τέταρτος και άλλαζε συνεχώς θέσεις με τον Juho Hanninen με το Toyota Yaris WRC και τον Teemu Suninen που έτρεχε κι αυτός με Fiesta. Τελικά, ο Evans πήρε τη δεύτερη θέση για τρία δέκατα, αν και ο Hanninen διόλου απογοητευμένος ήταν καθώς ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο. Όσο για τον Suninen, δεν άντεξε στην πίεση και έκανε λάθος στην προτελευταία ειδική, με την έξοδο να του στοιχίζει σε χρόνο. Τελικά τερμάτισε τέταρτος, στη μόλις δεύτερη εμφάνισή του με World Rally Car. Ακολούθησε ο Craig Breen με το Citroen C3 WRC, που κράτησε πίσω του τον Thierry Neuville. Ο οδηγός της Hyundai Motorsport αντιμετώπισε προβλήματα αρχικά, αλλά η έκτη θέση στην τελική κατάταξη και οι βαθμοί της τρίτης θέσης στην Power Stage, του επέτρεψαν να πιάσει στη βαθμολογία τον Sebastien Ogier!
    Ο άτυχος του αγώνα δεν ήταν άλλος από τον Jari-Matti Latvala με το Toyota. O 26χρονος εκκίνησε το τελευταίο σκέλος του ένατου αγώνα της χρονιάς με προβάδισμα σχεδόν 50 δευτερολέπτων. Διαφορά ασφαλείας για επίπεδο WRC αλλά ένα ηλεκτρικό πρόβλημα στο Yaris τον ανάγκασε να σταθμεύσει στην άκρη του δρόμου, χάνοντας όχι μόνο την ευκαιρία για νίκη αλλά και μια ολόκληρη χρονιά αφού πλέον δεν μπορεί να απειλήσει τους πρωτοπόρους για τον τίτλο.
     
    ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
    1. E Lappi / J Ferm FIN Toyota Yaris 2hr 29min 26.9sec
    2. E Evans / D Barritt GBR Ford Fiesta + 36.0sec
    3. J Hänninen / K Lindström FIN Toyota Yaris + 36.3sec
    4. T Suninen / M Markkula FIN Ford Fiesta + 1min 01.5sec
    5. C Breen / S Martin IRL Citroën C3 + 1min 22.6sec
    6. T Neuville / N Gilsoul BEL Hyundai i20 + 1min 33.1sec

    (PHOTOS: Nikos Mitsouras / Reporter Images)
MotoGP 10ος γύρος – Τσεχία
  • MotoGP 10ος γύρος – Τσεχία
  • Σε τροχιά τίτλου οι αναβάτες της Monster Energy
    Μπορεί οι Valentino Rossi και Mavarick Vinales να μην κέρδισαν στο Brno αλλά και οι δύο βρίσκονται σε τροχιά τίτλου στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα του MotoGP. Νικητής στη Τσεχία δεν ήταν άλλος από τον Μarc Marquez με τη Honda μην αφήνοντας περιθώρια στον ανταγωνισμό. Η ξαφνική μπόρα που ξέσπασε κατά τη διάρκεια του αγώνα του Moto 2 έκρινε ουσιαστικά την έκβαση του αγώνα. Όλοι οι αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας ξεκίνησαν το δικό τους αγώνα με ελαστικά βροχής αλλά μόλις μερικούς γύρους μετά η πίστα άρχισε να στεγνώνει. Εκεί ήταν ο Marquez έκανε την κίνηση ματ στους αντιπάλους του. Μπήκε πρώτος στα pit για αλλαγή μοτοσικλέτας, κίνηση που απεδείχθη εξαιρετικά σωστή, καθώς ο Ισπανός πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής κατάφερε να κινηθεί για δύο περισσότερους γύρους γράφοντας απίστευτους χρόνους, μέχρι και δέκα δευτερόλεπτα ανά γύρο διαφορά από τους αντιπάλους του.
    Οι δύο γύροι που έμειναν στη στεγνή πίστα με βρόχινα ελαστικά έριξαν τους Valentino Rossi, Andrea Dovizioso και Johann Zarco εκτός δεκάδας. Η συνέχεια ήταν εξολοκλήρου αφιερωμένη στους Marquez και Pedrosa που κράτησαν απλά τις δύο πρώτες θέσεις μέχρι και το πέσιμο της καρό σημαίας. Ο Mavarick Vinales, παρά το γεγονός ότι και εκκινούσε από την έβδομη θέση, κατάφερε να ανέβει τελικά στο τρίτο σκαλί του βάθρου μένοντας έτσι ζωντανός στο κυνήγι του φετινού τίτλου. Από τη μεριά του, ο Rossi μετά το αδικαιολόγητο λάθος του οδήγησε σαν πρωταθλητής αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν μια τέταρτη θέση στη γενική κατάταξη. Τερμάτισε μπροστά από τον Cal Crutchlow, τον οποίο και προσπέρασε λίγες στροφές πριν το πέσιμο της καρό σημαίας. Πίσω από τον Βρετανό αναβάτη της LCR Honda, τερμάτισε ο Andrea Dovizioso με την εργοστασιακή μοτοσικλέτα της Ducati, ενώ πιο πίσω, ύστερα από έναν εξαιρετικό αγώνα, βρέθηκαν ο Danilo Petrucci και ο Α. Espargaro. Την «10άδα» συμπλήρωσαν ο αδελφός του, P. Espargaro και ο Jonas Folger.
    Μετά το τέλος του αγώνα στο Brno ο Marc Marquez μεγαλώνει τη διαφορά του στους 14 βαθμούς απέναντι στον Maverick Vinales που έμεινε στους 140 ενώ ακολουθούν ο Andrea Dovizioso στην τρίτη θέση του βαθμολογικού πίνακα με 133 βαθμούς και ο Valentino Rossi με 132. Πέμπτος πέρασε ο Dani Pedrosa ενώ την εξάδα κλείνει ο Johan Zarco.
     
    ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    1          Marc Marquez             Honda             44'15.974
    2          Daniel Pedrosa           Honda             00'12.438
    3          Maverick Viñales         Yamaha           00'18.135
    4          Valentino Rossi           Yamaha           00'20.466
    5          Cal Crutchlow             Honda             00'20.892
    6          Andrea Dovizioso        Ducati              00'23.259
    7          Danilo Petrucci            Ducati              00'24.079
    8          Aleix Espargaro          Aprilia              00'30.559
    9          Pol Espargaro             KTM                00'30.754
    10        Jonas Folger               Yamaha           00'33.236
     
    ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
    1 Marc Marquez          154
    2 Maverick Vinales      140
    3 Andrea Dovizioso     133
    4 Valentino Rossi        132
    5 Dani Pedrosa           123
    6 Johann Zarco           89
    7 Jonas Folger            77
    8 Cal Crutchlow          75
    9 Danilo Petrucci         75
    10 Jorge Lorenzo        65
     
PORSCHE 911 GT2 RS
  • PORSCHE 911 GT2 RS
  • Η Porsche παρουσιάζει την πιο ισχυρή 911 όλων των εποχών
    Η ταχύτερη και πιο δυνατή 911 όλων των εποχών είναι έτοιμη για να περάσει στο δρόμο. Η καινούργια Porsche 911 GT2 RS γιόρτασε την πρεμιέρα της στο πασίγνωστο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood (Festival of Speed). Ένα μοντέλο που είναι εφοδιασμένο με ένα επίπεδο biturbo κινητήρα απόδοσης 700 ίππων και συνολικά 750 Nm ροπής (50 περισσότερα από την προηγούμενη). Με γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης, η νέα 911 ζυγίζει μόλις 1,470 κιλά, και σαν αποτέλεσμα, από στάση αγγίζει τα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε μόλις 2.8 δευτερόλεπτα. Το Coupe αυτό, με την κίνηση στους πίσω τροχούς, μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 340 χιλιόμετρα την ώρα και διαθέτει τεχνολογία που θα ζήλευαν ακόμη και τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της εταιρίας.
    Η βάση του κινητήρα είναι ο 3.8 λίτρων της 911Turbo S των 580 ίππων. Όμως, για να φθάσει τους 700 ίππους προστέθηκαν δυο μεγάλα τούρμπο με υψηλή πίεση, αλλά και ένα επιπλέον σύστημα ψύξης για τα λιπαντικά του κινητήρα, ψεκάζοντας νερό όταν χρειάζεται για να διατηρούνται οι κατάλληλες θερμοκρασίες ακόμη και όταν πιέζεται ο κινητήρας στο όριο. Το ειδικά τροποποιημένο κιβώτιο επτά ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, προσφέρει συνεχόμενη πρόσφυση. Την ίδια στιγμή, η Porsche δημιούργησε εξάτμιση από πολύ ελαφρύ κράμα τιτάνιου, που ζυγίζει επτά κιλά λιγότερα από την προηγούμενη GT2 ενώ ο ήχος που αναδύει είναι αντάξιος του ονόματος αυτού του θρύλου. Η 911 GT2 RS πετυχαίνει υψηλές ταχύτητες και απαράμιλλο κράτημα στις στροφές λόγω του φοβερού του αγωνιστικού σασί αλλά και των ελαστικών  Ultra High Performance (UHP) διαστάσεων 265/35 ZR 20 μπροστά και 325/30 ZR 21 στα πίσω.
    Ταυτόχρονα, η καινούργια 911 GT2 RS θα προσφέρει στον αγοραστή της και την επιλογή του πακέτου  Weissach, που θα ελαφρύνει το αυτοκίνητο κατά  30 κιλά με περισσότερα κομμάτια φτιαγμένα από carbon-fibre, μαγνήσιο και τιτάνιο. Η οροφή, οι αντιστρεπτικές δοκοί αλλά και οι συνδέσεις στους άξονες διαθέτουν carbon-fibre με τις ζάντες να είναι φτιαγμένες από κράμα μαγνησίου. Παράλληλα, πολλά κομμάτια του εξωτερικού του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένα από carbon-fibre (CFR) για χαμηλότερο βάρος.
    Στο εσωτερικό της 911 GT2 RS κυριαρχεί το κόκκινο Alcantara, το μαύρο δέρμα ενώ το σπορ τιμόνι με τα paddles αλλαγής σχέσεων προδιαθέτουν για τον αγωνιστικό χαρακτήρα του μοντέλου. Όπως σε όλες τις 911, έτσι και στην καινούργια 911 GT2 RS, μπορεί αν βρει κάποιος στον εσωτερικό χώρο το Porsche Communication Management (PCM) το οποίο ελέγχει την πλοήγηση, μουσική και την επικοινωνία. Σαν επιλογή μπορεί να προστεθεί και το γνωστό Chrono Package, το οποίο φέρει και μετρήσεις γύρων (laps) όταν βρίσκεται το αυτοκίνητο σε πίστα.
     
MITSUBISHI SPACE STAR
  • MITSUBISHI SPACE STAR
  • H οικογένεια του Space Star αναβαθμίζεται με το νέο κινητήρα 1.0lt
    Ένα χρόνο μετά την παρουσίαση της 2ης γενιάς του space Star, η οικογένεια του μοντέλου συμπληρώνεται με τη χρήση ενός 3κύλινρου κινητήρα 1.0lt. με σύστημα Auto Stop & Go (AS&G). Πιο συγκεκριμένα το τρικύλινδρο σύνολο του Space Star προσφέρει οικονομία καυσίμου 4,0λίτρα/100χλμ. χάρη στον μικρών διαστάσεων αποδοτικό κινητήρα, το πλέον αεροδυναμικό αμάξωμα στην κατηγορία του με συντελεστή αεροδυναμικής Cd 0,27, την τέλεια ισορροπία βάρους κινητήρα και αμαξώματος καθώς και την υψηλή ποιότητα και αξιοπιστία που χαρακτηρίζει όλα τα  μοντέλα της Mitsubishi Motors. To Space Star είναι ένα από τα μοντέλα που ανήκουν στο φιλόδοξο πρόγραμμα “Global Small” που ξεκίνησε από την MMC το 2009. Tο Space Star είναι ένα μοναδικό προϊόν με την έννοια ότι εξελίχθηκε για να πληροί τις απαιτήσεις ενός συγκεκριμένου γκρουπ παγκόσμιων πελατών οι οποίοι όπου κι αν βρίσκονται, σε ώριμες ή αναδυόμενες αγορές, αναζητούν τον ίδιο συνδυασμό ευρυχωρίας, απόδοσης καυσίμου/εκπομπών ρύπων και λειτουργικού κόστους, ενώ παράλληλα απορρίπτουν τους μηχανολογικούς περιορισμούς των λεγόμενων προϊόντων ‘χαμηλού κόστους’.
    Δίπλα στα πρωτοποριακά i-MiEV και Outlander PHEV και τα αδερφάκια τους EV & PHEV, το Space Star από το πρώτο που παρουσιάστηκε το 2012 προσέφερε σε ένα ευρύτερο παγκόσμιο κοινό πρόσβαση σε μία αυτοκίνηση χαμηλών περιβαλλοντικών επιπτώσεων, σε επίπεδο κατανάλωσης και εκπομπών CO2 – μία ακόμα εφαρμογή της φιλοσοφίας της MMC ‘προτεραιότητα στην απόδοση’:
    Το Mitsubishi Space Star έχει συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις με μήκος 3,795mm η οποία συνδυάζεται από την τεράστια ευρυχωρία του εσωτερικού και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών CO2
    Για να διασφαλιστεί ο μικρός κύκλος στροφής στα 4.6 m, ο εμπρός πρόβολος είναι μόλις 745mm. Εντυπωσιακό είναι το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου συμπεριλαμβανομένου του καπό (με εντυπωσιακή ανάγλυφη σχεδίαση), της μάσκας (εφοδιασμένη με πλέγμα και αναβαθμισμένο χρωμιωμένο πλαίσιο), των προβολέων (μονάδες Bi-Xenon HiD με φώτα στάθμευσης με LED) και προφυλακτήρες με ένα φαρδύ κάτω αεραγωγό.
    Ο ίδιος συνδυασμός αναλογιών + οπτικής αναβάθμισης αποτυπώνεται και στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου, όπου το σχήμα του προφυλακτήρα, η επιλογή ανεξάρτητων, λεπτών οριζόντιων κατόπτρων και επιμηκυμένων πίσω φώτων LED σχήματος C συμβάλλει επίσης στην εντύπωση ενός χαμηλότερου, φαρδύτερου οχήματος και ταυτόχρονα ελαφρώς μακρύτερου, με τον πρόβολο στα 700 mm,.
    Αυτή η εντύπωση επιτείνεται και με μία μακρύτερη αεροτομή οροφής με ενσωματωμένο φως στοπ (ψηλά τοποθετημένο), που επίσης συμβάλλει στην άριστη αεροδυναμική (Cd: 0.27). Η αντίσταση του αέρα και η δύναμη ανύψωσης μειώνονται χάρη στο πρωτοποριακό διπλό άκρο της οροφής, τις αεροδυναμικές διόδους αέρα και τα καλύμματα κάτω από το δάπεδο.
    Οπτικά πιο δυναμικό, το Space Star μπορεί να επιτείνει αυτή την αίσθηση με όμορφα σχέδια ζαντών με φαρδιές ακτίνες 15” που αποπνέουν τη νέα εικόνα δυναμισμού γεμίζοντας τους θόλους των τροχών καθώς επίσης και ζαντών 14’’.
    Η αίσθηση αντιληπτής ποιότητας που επιτυγχάνεται από την εκτενή αισθητική αναβάθμιση του εξωτερικού του Space Star συνεχίζεται και στο εσωτερικό καλύπτοντας τις απαιτήσεις των Ευρωπαίων καταναλωτών. Διαθέτει πλέον μια κομψή σχεδίαση πίνακα οργάνων με λευκό φωτισμό, λευκό σε μαύρο φόντο, νέο τιμόνι με δερμάτινη επένδυση ενώ προσφέρει και ένα κρυφό υποδαπέδιο θάλαμο κάτω από το χώρο αποσκευών για πρόσθετη ασφάλεια. Παράλληλα, το Space Star είναι εφοδιασμένο από μία σειρά χαρακτηριστικών που προσφέρουν υψηλά επίπεδα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας στον οδηγό αλλά και στους επιβάτες του.
Τριπλή επιτυχία για την Hyundai στη Γερμανία
  • Τριπλή επιτυχία για την Hyundai στη Γερμανία
  • Τα μοντέλα i20, i30 και Tucson, δηλαδή τρία από τα μοντέλα της Hyundai, έχουν κατακτήσει την  πρώτη θέση σε έρευνα που έχει διεξαχθεί ανάμεσα σε 14.000 πελάτες στη Γερμανία. Οι ερωτηθέντες στην έρευνα AUTO TEST 2017, που έγινε από τον μεγαλύτερο σε κυκλοφορία οδηγό αγοράς, ανέδειξαν στην πρώτη θέση το Tucson και το i20 για το σχεδιασμό, την ποιότητα, την τεχνολογία και την πενταετή εργοστασιακή εγγύηση χωρίς περιορισμό στα χιλιόμετρα, που προσφέρει η Hyundai.Το i20 Blue 1.0 T-GDi ψηφίστηκε πρώτο στην κατηγορία του λόγω της τιμής σε σχέση με τις επιδόσεις τους και το Tucson 1.7 CRDi 2WD θριάμβευσε στην κατηγορία SUV. Σύμφωνα με τους κριτές, το Tucson είναι εφοδιασμένο με τον οικονομικό κινητήρα diesel απόδοσης 115 ίππων PS, με χαμηλό κόστος συντήρησης και ασφάλισης στη Γερμανία, συνδυασμένα με τη λογική τιμή αγοράς του. Στην έρευνα Vehicle Dependability Study 2017, της J.D. Power, οι αγοραστές του i30 στη Γερμανία είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένοι με το νέο τους αυτοκίνητο. Το i30 αναδείχθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων με μεγάλη διαφορά, με κριτήρια την ποιότητα, την αξιοπιστία, την ελκυστικότητα και το κόστος συντήρησης. Η ετήσια έρευνα J.D. Power, που γίνεται σε συνεργασία με το περιοδικό AUTO TEST, ζητά την άποψη 14.000 αυτοκινητιστών στη Γερμανία, για την εμπειρία τους. Τα ευρήματα αποτελούν μια ξεκάθαρη ένδειξη για το πόσο ευχαριστημένοι είναι οι οδηγοί με το αυτοκίνητό τους.
     
Έξι Nissan Leaf ενισχύουν το στόλο της ΑΗK
  • Έξι Nissan Leaf ενισχύουν το στόλο της ΑΗK
  • Στα πλαίσια της εκδήλωσης με αφορμή την επέκταση της υποδομής της υπηρεσίας e-charge της ΑΗΚ, η New Nissan Cyprus Ltd, παρέδωσε 6 ηλεκτρικά οχήματα Nissan Leaf για την ενσωμάτωσή τους στον στόλο της ΑΗΚ. Πέρα από την παράδοση των οχημάτων, η οποία έγινε στην παρουσία του Προέδρου της ΑΗΚ κ. Ανδρέα Μαραγκού, του Γενικού Δ/ντη της ΑΗΚ κ. Αδάμου Κοντού, του Διευθύνοντα Συμβούλου του Ομίλου Πηλακούτα, κ. Χαράλαμπου Πηλακούτα, των βουλευτών Λεμεσού κ. Ανδρέα Κυπριανού και Ευθυμίου Δίπλαρου κ.ά,  οι παρευρισκομένοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τον τρόπο λειτουργίας των σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.
    Στον σύντομο χαιρετισμό του, ο Γενικός Δ/ντης της New Nissan Cyprus Ltd. κ. Λούκας Χατζηβασιλείου επεσήμανε τη σημαντικότητα των πρωτοβουλιών που συμβάλλουν σε ένα πιο καθαρό περιβάλλον, όπως την εισαγωγή του πρώτου ηλεκτρικού οχήματος μαζικής παραγωγής, του Nissan Leaf. Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2010 μέχρι σήμερα, το Nissan Leaf είναι το πιο δημοφιλές ηλεκτρικό όχημα παγκοσμίως, με περισσότερες από 270.000 πωλήσεις και πάνω από 3 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα.
     
Διάκριση για τον TFSI της Audi
  • Διάκριση για τον TFSI της Audi
  • Κυρίαρχος κινητήρας στην κατηγορία του φαίνεται να είναι ο 2.5 λίτρων TFSi της Audi. Αυτό αποδεικνύει και η όγδοη συνεχόμενη διάκριση που πήρε στα πρόσφατα διεθνή βραβεία «Κινητήρας της χρονιάς». Με λίγα λόγια η κατηγορία των 2.5 της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας ανήκει εξολοκλήρου στην Audi. «Ο πεντακύλινδρος κινητήρας ήταν ανέκαθεν ένα σήμα κατατεθέν της Audi εδώ και 40 χρόνια, και συνεχίζουμε να τον εξελίσσουμε και βελτιώνουμε συνεχώς» δήλωσε ο Peter Mertens, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Τεχνολογικής Ανάπτυξης της AUDI AG. «Πέρυσι παρουσιάσαμε το Audi TT RS, και ήταν το μοντέλο που φιλοξένησε πρώτο τον καινούργιο αυτό πεντακύλινδρο». Οι κριτές έδωσαν μέγιστους βαθμούς τόσο για την εξαιρετική απόδοση του πεντακύλινδρου, συνόλου της Audi8 όσο και για τον χαρακτηριστικό ήχο του ο οποίος θυμίζει τον κλασσικό ήχο του κινητήρα που έφερε το θρυλικό Audi Quattro Group B τη δεκαετία του 80. Ο σημερινός πεντακύλινδρος κινητήρας είναι κατά 26 κιλά ελαφρύτερος από τον κινητήρα του παρελθόντος λόγω ενός πολύ πιο ελαφριού κράματος στο στροφαλοθάλαμο. Η Audi τοποθετεί τον 2.5 λίτρων TFSI κινητήρα σε μοντέλα όπως τα TT RS Coupé και TT RS Roadster αλλά και στα RS 3 Sedan και RS 3 Sportback. Κινητήρας που αποδίδει 400 συνολικά ίππους και 400 Nm ροπής και πρόκειται για τον πιο ισχυρό πεντακύλινδρο κινητήρα στην παγκόσμια αγορά. Φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 4.1 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χιλιόμετρα την ώρα ενώ υπάρχει επιλογή και για τα 280 χιλιόμετρα την ώρα.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ RALLYCROSS
  • ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ RALLYCROSS
  • 8ος γύρος: ΚΑΝΑΔΑΣ- O Johan Kristoffersson κατακτά τον Καναδα
    Ο Σουηδός Johan Kristoffersson πραγματοποίησε μια μεγάλη εμφάνιση στον αγώνα του Καναδά για το πρωτάθλημα FIA World Rallycross που διοργανώνεται με την θερμή υποστήριξη της Monster Energy. Ο Kristoffersson κέρδισε την συνάντηση, που ήταν η όγδοη για φέτος, μαζεύοντας έτσι την εκπληκτική τρίτη συνεχόμενη νίκη στον θεσμό, και τέταρτη συνολικά φέτος.  Σαν αποτέλεσμα, ο αθλητής της Monster Energyς μεγαλώνει ακόμη περισσότερο την διαφορά του στην κορυφή στους 35 βαθμούς.
    Αυτή ήταν μάλιστα και η πρώτη φορά που ανεβαίνει στο βάθρο του World RX ένας οδηγός σε επτά συνεχόμενους αγώνες. Ο δυο φορές πρωταθλητής του World RX, Petter Solberg, τερμάτισε στην δεύτερη θέση, κλείνοντας ένα φανταστικό σαββατοκύριακο για την PSRX Volkswagen Sweden αλλά και για τους οδηγούς της Monster Energy με το εκπληκτικό ένα-δυο, κρατώντας την σημαία της εταιρείας ψηλά στον θεσμό που υποστηρίζει η ίδια τόσα χρόνια. 
    Ο νικητής του Καναδά, Johan Kristoffersson, δήλωσε: «Η νίκη αυτή ήταν αποτέλεσμα της ομαδικής δουλειάς όλων μας. Η ομάδα άξιζε αυτό το αποτέλεσμα και με το παραπάνω. Η βροχή μας δυσκόλεψε πάρα πολύ χθες αλλά η ομάδα βεβαιώθηκε πως το αυτοκίνητο θα έχει καλές εκκινήσεις αλλά και φοβερό κράτημα έξω στην πίστα. Πρέπει να ομολογήσω ότι δεν είναι στην φύση μου να παίρνω ρίσκα. Σίγουρα θα μου άρεσε να βρίσκομαι στο βάθρο κάθε αγώνα, αλλά το πιο σημαντικό τρόπαιο είναι αυτό που παίρνεις στο τέλος της χρονιάς. Οι 30 βαθμοί είναι το καλύτερο δώρο για την ομάδα, και θα συνεχίσουμε με αυτούς τους ρυθμούς χωρίς αχρείαστα ρίσκα.»
    Ο δεύτερος Solberg δήλωσε: «Ήταν ένα πολύ καλό σαββατοκύριακο – και οι δυο μας πιάσαμε καλή απόδοση με την μάδα να οδηγεί τις υπόλοιπες στο πρωτάθλημα με πέραν των 100 βαθμών διαφορά. Θέλουμε να κερδίζουμε όλους τους προκριματικούς γύρους, αλλά πολλές φορές πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με μια απλή πρόκριση, φτάνει να βρίσκεσαι στους ημιτελικούς. Σκοπός μας είναι πάντα να εργαζόμαστε  για το καλό της ομάδας, για τον τίτλο. Αυτός ήταν ο στόχος μας εξαρχής.»
    Την τρίτη θέση του βάθρου κατέκτησε ο Sebastien Loeb της Team Peugeot-Hansen ενώ ο Topi Heikkinen της  EKS έγινε ο μόνος οδηγός που έφτασε σε όλους τους τελικούς του Καναδά από την χρονιά που εντάχθηκε ο γύρος στο πρωτάθλημα, το 2014.  Ταυτόχρονα μάζεψε και το πολυπόθητο Monster Energy Super Charge για την φοβερή του εκκίνηση στον τελικό, όπου ένα κλατάρισμα του κόστισε το βάθρο.
     
    Βαθμολογία οδηγών
    1 Johan KRISTOFFERSSON             VW POLO GTI            181
    2 Petter SOLBERG                             VW POLO GTI            150
    3 Mattias EKSTROM                          AUDI S1                      143
    4 Sebastien LOEB                              PEUGEOT 208           125     
    5 Andreas BAKKERUD                      FORD FOCUS RS      124
    6 Timmy HANSEN                              PEUGEOT 208           121
    7 Ken BLOCK                                     FORD FIESTA            77
    8 Timo Scheider                                  FORD FIESTA            67
    9 Kevin Eriksson                                 FORD FIESTA            64
    10 TImur Timerzyanov                        FORD FIESTA            60
Το Peugeot 2008 καλύτερο SUV στην κατηγορία του!
  • Το Peugeot 2008 καλύτερο SUV στην κατηγορία του!
  • Την πρώτη θέση στα βραβεία του Auto Express Driver Power 2017 στην κατηγορία «Μικρό SUV» κατέκτησε πρόσφατα το Peugeot 2008. Τα αποτελέσματα των συγκεκριμένων βραβείων προκύπτουν από ψηφοφορία των ίδιων των οδηγών, που κρίνουν τα οχήματά τους στην πράξη. Φέτος μάλιστα συμμετείχαν στην ψηφοφορία περισσότεροι από 70.000. Παράλληλα, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η κατηγορία των μικρών SUV ήταν με διαφορά και η μεγαλύτερη στα βραβεία, κάτι που δίδει περισσότερη αξία στο νικητή.
    Οι οδηγοί, δήλωσαν απόλυτη συνολική ικανοποίηση στην εμπειρία ιδιοκτησίας ενός Peugeot 2008 σε όλες τις σημαντικές υποκατηγορίες όπως: κινητήρας και κιβώτιο, εξωτερική σχεδίαση Peugeot, συστήματα ασφαλείας, αξιοπιστία και ποιότητα κατασκευής, κατανάλωση και κόστος χρήση. Κάτι που χάρισε στο 2008 την πρώτη θέση ανάμεσα στους αντιπάλους του.Τα βραβεία Auto Express Driver Power 2017, διοργανώνονται από το έγκυρο περιοδικό AutoExpress που φέτος γιορτάζει τα τριάντα του χρόνια παρουσίας στην αγορά.
    Το Peugeot 2008 παρουσιάζεται στις βιτρίνες της Demstar Automotive με πληθώρα τεχνολογικών και σχεδιαστικών καινοτομιών. Με ένα μοντέρνο σχεδιασμό και τεχνολογία αιχμής, το μοντέλο διαθέτει και μια μεγάλη γκάμα κινητήρων. Όμως ο κινητήρας που  σηκώνει το βάρος της επιτυχίας στην Κυπριακή αγορά δεν είναι άλλος από τον βραβευμένο υπερτροφοδοτούμενο 1.2 PureTech με τους 110 ίππους. Ένας κινητήρας που βραβεύεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά σαν ο καλύτερος κινητήρας στην κατηγορία του.
    Παρόν στη γκάμα και το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με quickshifter.Το 2008 προσφέρει στη γκάμα του και στην έκδοση GT Line, η οποία περιλαμβάνει 17 ιντσών ζάντες αλουμινίου σε μαύρο χρωματισμό και μαύρη γρίλια. Ακόμα, διαθέτει προστατευτικά για τα φώτα ομίχλης, μπάρες οροφής και πολλά άλλα.
    Το εσωτερικό του προσφέρεται με το σύστημα i-Cockpit που μεταξύ άλλων είναι εφοδιασμένο με οθόνη αφής Ιντσών. Παράλληλα, μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, μπορεί κανείς να επιλέξει την χαρτογράφηση του αυτοκινήτου, αναλόγως με το χώρο στον οποιο βρίσκεται (στάνταρ, χιόνι, χώμα, all terrain). Επίσης, το κομμάτι της ψυχαγωγίας αναλαμβάνει το νέο infotainment σύστημα, που διαθέτει MirrorLink και Apple CarPlay, ενώ εξοπλίζεται και με το Active City Brake, το οποίο προλαμβάνει την σύγκρουση σε χαμηλές ταχύτητες χάρη στην αυτόματη εμπλοκή του συστήματος πέδησης.
Engine of the Year awards
  • Engine of the Year awards
  • Διάκριση για τη BMW στην κατηγορία 1.400-1.800
    Για τρίτη συνεχή χρονιά, το σύστημα κίνησης του BMW i8 θριάμβευσε στην κατηγορία του (1.400 - 1.800 κ.εκ) στο θεσμό βραβείων ‘International Engine of the Year’. Η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει εκ νέου τις δυνατότητες επιδόσεων του τεχνολογικού πακέτου Efficient Dynamics, που από το 2007 έχει καταφέρει να αυξάνει σταθερά την οδηγική απόλαυση, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων.
    Το plug-in hybrid υβριδικό σύστημα του BMW i8 συνδυάζει τις επιδόσεις ενός σπορ αυτοκινήτου και την οικονομική κατανάλωση ενός πολύ μικρότερου μοντέλου. Ο τρικύλινδρος κινητήρας καύσης του BMW i8 αποδίδει 231 ίππους και κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας 131 ίππων αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου που φορτίζεται από μία συμβατική οικιακή πρίζα και μεταφέρει την ισχύ του στον εμπρός άξονα. Το αποκλειστικό plug-in υβριδικό σύστημα, που δημιούργησε το BMW Group, πετυχαίνει αυτονομία 37 km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και τελική ταχύτητα 120 km/h μόνο με ηλεκτροκίνηση, σε συνδυασμό με αξιόπιστο AWD (All-Wheel Drive) κράτημα με κύρια χαρακτηριστικά την ισχυρή επιτάχυνση και τη δυναμική κατανομή ισχύος στις γρήγορες στροφές.  Η ισχυρότερη από τις δύο πηγές ισχύος κινεί τους πίσω τροχούς και αξιοποιεί την ηλεκτρική υποστήριξη από το υβριδικό σύστημα με σκοπό τη γνήσια οδηγική απόλαυση BMW, σε συνδυασμό με την κορυφαία απόδοση. Η επιτάχυνση 0 - 100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,4 δευτερόλεπτα, εν τούτοις η κατανάλωση μικτού κύκλου – όπως υπολογίζεται στον κύκλο δοκιμών Ε.Ε. για τα plug-in υβριδικά οχήματα – είναι 2,1 lit / 100 km συν 11,9 kWh ηλεκτρισμού. Αυτό ισοδυναμεί με εκπομπές CO2 μόλις 49 g/km.

Listings to be compared

    There are no listings to compare
    Log in
    Username
    Password
    Forgot password? Remind