Porsche Cayman 2013
Porsche Cayman 2013
Τρίτη γενιά για το δημοφιλές coupe της Porsche
H Porsche συνεχίζει την εξέλιξη της γκάμας της διαμέσου των μοντέλων της. Έτσι, μετά την 911 Carrera και την Boxster ήρθε η σειρά της Cayman. Πρόκειται για το τρίτο σπορ μοντέλο της Porsche που διαθέτει πρωτοποριακό σχεδιασμό αμαξώματος μειωμένου βάρους. Η τρίτη γενιά της Cayman εξελίχθηκε από λευκό χαρτί . Είναι χαμηλότερη και μεγαλύτερη, ελαφρύτερη και ισχυρότερη . Το μεγαλύτερο μεταξόνιο, το φαρδύτερο μετατρόχιο και οι μεγαλύτεροι τροχοί αναβαθμίζουν τις οδηγικές επιδόσεις του αυτοκινήτου σε ένα επίπεδο που είναι ασύγκριτο στην συγκεκριμένη κατηγορία.
Η νέα γενιά παρουσιάζεται σε δύο κλασικές για την Porsche εκδόσεις: την Cayman και την Cayman S. Η βασική έκδοση φορά ένα εξακύλινδρο κινητήρα μπόξερ 2,7 λίτρων, με απόδοση 275 ίππων τοποθετημένο στο κέντρο. Επιταχύνει από τα 0 στα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 266 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση καυσίμου (NEDC) κυμαίνεται μεταξύ 7,7 και 8,2 λ./100 χλμ., ανάλογα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Από την άλλη, ο κινητήρας 3,4 λίτρων της Cayman S αποδίδει 325 ίππους, ενώ η καλύτερη δυνατή επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα είναι 4,7 δευτερόλεπτα. Η Cayman S έχει τελική ταχύτητα 283 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ η τιμή της κατανάλωσης καυσίμου (NEDC) κυμαίνεται μεταξύ 8,0 και 8,8 λ./100 χλμ., ανάλογα με το κιβώτιο ταχυτήτων.
Η νέα Cayman είναι έως και 30 χλγρ. ελαφρύτερη, ανάλογα με την έκδοση και το επίπεδο εξοπλισμού, ενώ καταναλώνει έως και 15% λιγότερο καύσιμο ανά 100 χλμ. σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο – παρά τον ισχυρότερο κινητήρα και τις βελτιωμένες οδηγικές της επιδόσεις. Και τα δύο σπορ coupe διαθέτουν στο βασικό τους εξοπλισμό εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Το επτατάχυτο κιβώτιο Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) διατίθεται προαιρετικά, προσφέροντας καλύτερη επιτάχυνση και μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου.
Το σπορ coupe διατίθεται πλέον για πρώτη φορά με ενεργό αυτόματο πιλότο (Adaptive Cruise Control/ACC), ένα σύστημα που ελέγχει την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, ανάλογα τη κίνηση και τη ταχύτητα του αυτοκινήτου. Επιπλέον διατίθεται ένα ειδικά μελετημένο ηχοσύστημα της Burmester. Ένα ακόμα νέο χαρακτηριστικό της Cayman είναι το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί Entry & Drive, το οποίο διατίθεται προαιρετικά.
Παρά το ότι η Cayman διαθέτει νέες αναλογίες, εντούτοις παραμένει ένα σπορ coupe της Porsche. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο και οι τροχοί νέας σχεδίασης 18 και 19 ιντσών τονίζουν το σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ο σχεδιασμός της καθορίζεται από ακριβείς γραμμές και αυστηρά σχηματισμένες αιχμές.. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικές είναι οι δυναμικές εσοχές στις πόρτες, οι οποίες διοχετεύουν αέρα απευθείας στον κινητήρα, μέσω πλαϊνών εισαγωγών.
Στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζουν οι επιβλητικές εισαγωγές αέρα ψύξης, των οποίων το μέγεθος αυξάνεται στις πλευρές του αυτοκινήτου. Εξίσου μοναδικό στη νέα γενιά του σπορ coupe είναι το μεγάλο πίσω καπό, κατασκευασμένο από αλουμίνιο, καθώς και το πίσω μέρος. Παράλληλα, νέα ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, λεπτή αεροτομή, σε σύγκριση με αυτή της Boxster, ανοίγει σε μεγαλύτερο ύψος και μεγαλύτερη γωνία.
H Porsche συνεχίζει την εξέλιξη της γκάμας της διαμέσου των μοντέλων της. Έτσι, μετά την 911 Carrera και την Boxster ήρθε η σειρά της Cayman. Πρόκειται για το τρίτο σπορ μοντέλο της Porsche που διαθέτει πρωτοποριακό σχεδιασμό αμαξώματος μειωμένου βάρους. Η τρίτη γενιά της Cayman εξελίχθηκε από λευκό χαρτί . Είναι χαμηλότερη και μεγαλύτερη, ελαφρύτερη και ισχυρότερη . Το μεγαλύτερο μεταξόνιο, το φαρδύτερο μετατρόχιο και οι μεγαλύτεροι τροχοί αναβαθμίζουν τις οδηγικές επιδόσεις του αυτοκινήτου σε ένα επίπεδο που είναι ασύγκριτο στην συγκεκριμένη κατηγορία.
Η νέα γενιά παρουσιάζεται σε δύο κλασικές για την Porsche εκδόσεις: την Cayman και την Cayman S. Η βασική έκδοση φορά ένα εξακύλινδρο κινητήρα μπόξερ 2,7 λίτρων, με απόδοση 275 ίππων τοποθετημένο στο κέντρο. Επιταχύνει από τα 0 στα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 266 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση καυσίμου (NEDC) κυμαίνεται μεταξύ 7,7 και 8,2 λ./100 χλμ., ανάλογα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Από την άλλη, ο κινητήρας 3,4 λίτρων της Cayman S αποδίδει 325 ίππους, ενώ η καλύτερη δυνατή επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα είναι 4,7 δευτερόλεπτα. Η Cayman S έχει τελική ταχύτητα 283 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ η τιμή της κατανάλωσης καυσίμου (NEDC) κυμαίνεται μεταξύ 8,0 και 8,8 λ./100 χλμ., ανάλογα με το κιβώτιο ταχυτήτων.
Η νέα Cayman είναι έως και 30 χλγρ. ελαφρύτερη, ανάλογα με την έκδοση και το επίπεδο εξοπλισμού, ενώ καταναλώνει έως και 15% λιγότερο καύσιμο ανά 100 χλμ. σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο – παρά τον ισχυρότερο κινητήρα και τις βελτιωμένες οδηγικές της επιδόσεις. Και τα δύο σπορ coupe διαθέτουν στο βασικό τους εξοπλισμό εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Το επτατάχυτο κιβώτιο Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) διατίθεται προαιρετικά, προσφέροντας καλύτερη επιτάχυνση και μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου.
Το σπορ coupe διατίθεται πλέον για πρώτη φορά με ενεργό αυτόματο πιλότο (Adaptive Cruise Control/ACC), ένα σύστημα που ελέγχει την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, ανάλογα τη κίνηση και τη ταχύτητα του αυτοκινήτου. Επιπλέον διατίθεται ένα ειδικά μελετημένο ηχοσύστημα της Burmester. Ένα ακόμα νέο χαρακτηριστικό της Cayman είναι το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί Entry & Drive, το οποίο διατίθεται προαιρετικά.
Παρά το ότι η Cayman διαθέτει νέες αναλογίες, εντούτοις παραμένει ένα σπορ coupe της Porsche. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο και οι τροχοί νέας σχεδίασης 18 και 19 ιντσών τονίζουν το σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ο σχεδιασμός της καθορίζεται από ακριβείς γραμμές και αυστηρά σχηματισμένες αιχμές.. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικές είναι οι δυναμικές εσοχές στις πόρτες, οι οποίες διοχετεύουν αέρα απευθείας στον κινητήρα, μέσω πλαϊνών εισαγωγών.
Στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζουν οι επιβλητικές εισαγωγές αέρα ψύξης, των οποίων το μέγεθος αυξάνεται στις πλευρές του αυτοκινήτου. Εξίσου μοναδικό στη νέα γενιά του σπορ coupe είναι το μεγάλο πίσω καπό, κατασκευασμένο από αλουμίνιο, καθώς και το πίσω μέρος. Παράλληλα, νέα ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, λεπτή αεροτομή, σε σύγκριση με αυτή της Boxster, ανοίγει σε μεγαλύτερο ύψος και μεγαλύτερη γωνία.
-
- Βαθμολογία: 4
- Ψήφοι: 1
- View QR Code
- Save as PDF
- 2435 Εμφάνιση