- Nissan 370 Z
- Άλλο ένα «Nismo» μοντέλο στη γκάμα
Το δεύτερο μέλος της νέας σειράς Nissan Nismo της Ευρώπης είναι το 370Z Nismo. Διαθέσιμο μόνο ως κουπέ με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, το 370Z Nismo διαθέτει εκτεταμένη βελτίωση στα μηχανικά μέρη του γνωστού μας Ζ, αλλά και βελτιώσεις στο στιλ. Η έκδοση του 370Z Nismo είναι ήδη προς πώληση στη Βόρεια Αμερική και την Ιαπωνία, αλλά και για την Ευρώπη έχουν τροποποιηθεί οι προδιαγραφές ούτως ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των τυχερών οδηγών στη Γηραιά Ήπειρο. Η αεροδυναμική φυσικά παίζει το ρόλο της στο 370 Z Nismo. Το μπροστινό άκρο διαθέτει μια πιο επιθετική σχεδίαση για βελτίωση της ροής αέρα κάτω από το αυτοκίνητο, που οδηγεί σε καλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες αλλά και στις στροφές. Αυτή η επιπλέον κάθετη δύναμη συμπληρώνεται από μια ανασχεδιασμένη ανάρτηση για άριστη δυναμική συμπεριφορά, τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα. Χάρη στη ρύθμιση της Nismo, ο κινητήρας V6 3,7 λίτρων του Ζ αποδίδει 344 ίππους αντί για τους 328 του «κανονικού» Ζ, ενώ η ροπή αυξάνεται από τα 36,8 kgm, στα 37,2 κιλά. Το αποτέλεσμα είναι βελτιωμένη απόκριση στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών, και τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα. Η ενίσχυση πέδησης είναι επίσης ένα σημαντικό μέρος της εξέλιξης του Ζ, έτσι οι μηχανικοί της Nismo έχουν υιοθετήσει σωλήνα υψηλής ακαμψίας και υγρά φρένων υψηλής απόδοσης, προερχόμενα από το R35 GT-R. Ένα διπλό σύστημα εξάτμισης βελτιώνει επίσης και ενισχύει το συναρπαστικό ήχο του V6 κινητήρα του τροποποιημένου Ζ. Περισσότερες λεπτομέρειες θα αποκαλυφθούν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου.
Παρουσιάσεις
- BMW 3 Gran Turismo
- Μεγαλώνει η γκάμα της σειράς 3
Η νέα BMW Σειρά 3 Gran Turismo προσθέτει μία νέα πρόταση στην επιτυχημένη γκάμα της BMW Σειράς 3. Η τρίτη έκδοση αμαξώματος της οικογένειας συνδυάζει τα δυναμικά, σπορ γονίδια του Sedan με την πρακτικότητα και ευελιξία του Touring και προσθέτει επιπλέον ευρυχωρία και οδηγική άνεση. Η BMW Σειρά 3 Gran Turismo αποπνέει μία αισθητική και συναισθηματική γοητεία, ξεχωρίζει στο δρόμο, ενώ υπόσχεται έντονη οδηγική απόλαυση. Με τέτοια προσόντα, η νέα Gran Turismo είναι ασυναγώνιστη σαν ένα κομψό, πολυτελές μοντέλο και παράλληλα ένα δυναμικό, άνετο αυτοκίνητο τουρισμού. Χαρακτηριστικές αναλογίες BMW, τέσσερις πόρτες με παράθυρα χωρίς πλαίσια, οροφή τύπου coupe που σβήνει αρμονικά προς τα κάτω και μία μεγάλη πίσω πόρτα που ανοίγει και κλείνει αυτόματα διαμορφώνουν το εξωτερικό στυλ της BMW Σειράς 3 Gran Turismo. Μία ενεργή πίσω αεροτομή – για πρώτη φορά σε BMW – ελαφραίνει οπτικά τη συνολική εικόνα και μειώνει την τάση άνωσης σε ταχύτητες ταξιδιού. Η νέα BMW Σειρά 3 Gran Turismo είναι + 200 mm μακρύτερη συνολικά από την BMW Σειρά 3 Touring, έχει μακρύτερο μεταξόνιο (+ 110 mm) και είναι ψηλότερη (+81 mm). Ωστόσο, η έξυπνη χρήση αναλογιών, επιφανειών και γραμμών κάνει η BMW Σειρά 3 Gran Turismo άμεσα αναγνωρίσιμη σαν μέλος της νέας οικογένειας της BMW Σειράς 3 .
Στο εσωτερικό της BMW Σειράς 3 Gran Turismo οι επιβάτες απολαμβάνουν μία εντυπωσιακή αίσθηση ευρυχωρίας και ασυναγώνιστη ελευθερία κινήσεων. Τα εμπρός και πίσω καθίσματα είναι υπερυψωμένα κατά 59 mm, κάτι που βελτιώνει την ορατότητα και διευκολύνει σημαντικά την είσοδο/έξοδο. Επιπλέον, η BMW Σειρά 3 Gran Turismo προσφέρει έξτρα χώρο στην περιοχή της κεφαλής. Η ευρυχωρία είναι ιδιαίτερα αισθητή στο πίσω τμήμα όπου οι επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν 70 mm πρόσθετου χώρου για τα πόδια σε σχέση με τα Sedan και Touring – επιπέδου πολυτελούς αυτοκινήτου. Ο χώρος αποσκευών αντανακλά τις αυξημένες διαστάσεις του αυτοκινήτου, αφού η χωρητικότητα των 520 L υπερβαίνει ακόμα και αυτόν της BMW Σειράς 3 Touring κατά 25 L. Το μεγάλο άνοιγμα φόρτωσης και η πίσω πόρτα που ανοίγει σε μεγάλο ύψος διευκολύνουν την πρόσβαση. Πρακτικά στάνταρ χαρακτηριστικά, όπως τα διαιρούμενα 40:20:40 /αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα με αναδιπλούμενα προσκέφαλα και πλάτες με ρυθμιζόμενη κλίση (διαχείριση χώρου φόρτωσης) και το ράφι δύο τμημάτων, υπογραμμίζουν την εντυπωσιακή λειτουργικότητα της BMW Σειράς 3 Gran Turismo. Ο μεγάλος χώρος αποσκευών μπορεί να χρησιμοποιηθεί ποικιλοτρόπως και επιτρέπει μία ευφυή διαχείριση.
Με το λανσάρισμα της νέας BMW Σειράς 3 Gran Turismo, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από πέντε ισχυρούς και οικονομικούς κινητήρες που καλύπτουν ένα εύρος ισχύος από 143 μέχρι 306 ίππους. Όλοι χρησιμοποιούν τεχνολογία BMW TwinPower Turbo. Ο κορυφαίος, εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας της BMW 335i Gran Turismo πλαισιώνεται από τους δύο τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες των BMW 328i Gran Turismo και BMW 320i Gran Turismo. Οι δύο δίλιτροι diesel των BMW 320d Gran Turismo και BMW 318d Gran Turismo ολοκληρώνουν τη γκάμα στο ξεκίνημα του μοντέλου. Η ισχύς αποστέλλεται στους πίσω τροχούς μέσω εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου (στάνταρ), αλλά προαιρετικά προσφέρεται ένα καινοτόμο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο για όλες τις εκδόσεις κινητήρων. Και τα δύο κιβώτια συνδυάζονται με Auto Start-Stop.
Προηγμένη τεχνολογία ανάρτησης, με πλείστα εξαρτήματα από ελαφρύ κράμα αλουμινίου, σύστημα διεύθυνσης Electric Power Steering χωρίς αντιδράσεις κατά την επιτάχυνση, άριστα ισορροπημένη κατανομή φορτίων άξονα (50:50) και ένα στρεπτικά άκαμπτο ελαφρύ αμάξωμα διασφαλίζουν άριστα χαρακτηριστικά συμπεριφοράς και υψηλό βαθμό ευελιξίας και ακρίβειας. Με μακρύτερο μεταξόνιο (+ 110 mm), μεγαλύτερη διάμετρο τροχών και τις βασικές προδιαγραφές της – που περιλαμβάνουν 17άρες ζάντες – η νέα BMW Σειρά 3 Gran Turismo είναι ένα αυτοκίνητο με άριστη κατευθυντική ευστάθεια και άνεση σε μεγάλα ταξίδια.
Πέρα από την αξιοσημείωτη πρακτικότητα και τη σπορ συμπεριφορά, η εξαιρετική οικονομία καυσίμου της νέας BMW Σειράς 3 Gran Turismo αποτελεί κομμάτι της οδηγικής απόλαυσης. Το μυστικό εδώ είναι η στρατηγική εξέλιξης του BMW EfficientDynamics που δίνει το παρών σε όλους σχεδόν τους τομείς του νέου μοντέλου. Ξεκινώντας από τους εξελιγμένους και πολύ αποδοτικούς βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες, η ευφυής ελαφριά δομή και η βελτιστοποιημένη αεροδυναμική της BMW Σειρά 3 Gran Turismo (με βοηθήματα όπως Air Curtains, Air Breathers, ενεργή πίσω αεροτομή) συμβάλλουν με το δικό τους τρόπο στη μεγιστοποίηση της απόδοσης και των επιδόσεων. Λειτουργίες όπως Auto Start-Stop, Brake Energy Regeneration, Optimum Shift Indicator και on-demand ενεργοποίηση των περιφερειακών συστημάτων συντελούν με το δικό τους τρόπο στις εντυπωσιακές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων της BMW Σειράς 3 Gran Turismo. Η κατανάλωση μπορεί να μειωθεί κατά 20% επιπλέον με τη χρήση του ECO PRO mode και της νέας λειτουργίας ECO PRO Route.
Με μία εκτενή γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού, στάνταρ ή προαιρετικά, στο πλαίσιο του προγράμματος BMW ConnectedDrive, η νέα BMW Σειρά 3 Gran Turismo γίνεται σημείο αναφοράς στην κατηγορία της ως προς την ασφάλεια, την άνεση και την ενημέρωση/ψυχαγωγία.
- MINI John Cooper Works Countryman
- Πρόκειται για ένα μοντέλο που κατασκευάστηκε από το συνδυασμό τις εμπειρίας από τον παραδοσιακό μηχανοκίνητο αθλητισμό και το τρέχον αγωνιστικό πρόγραμμα ράλι εισάγοντας αυτή την αγωνιστική αίσθηση σε μία άλλη, νέα κατηγορία!
Το ΜΙΝΙ MINI John Cooper Works Countryman είναι το σπορ μοντέλο υψηλών επιδόσεων της σειράς και το πρώτο με ΜΙΝΙ ALL4 All wheel drive. Συνδυάζει αγωνιστικό πάθος στο δρόμο με την απόλυτη οδηγική απόλαυση σε συνθήκες εκτός δρόμου.
Νέος, τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.600 κυβ. εκατ. με μέγιστη ισχύ 160 kW/218 hp και ροπή 280 Nm (με overboost: 300 Nm): η ισχυρότερη κινητήρια μονάδα της γκάμας MINI, με κατασκευή και υλικά ειδικά προσαρμοσμένα από αγωνιστικά αυτοκίνητα. Καινοτόμος συνδυασμός υπερσυμπιεστή twin-scroll, άμεσος ψεκασμός βενζίνης και πλήρως μεταβλητή διαχείριση βαλβίδων βασισμένη στην τεχνολογία VALVETRONIC του BMW Group. Ασυναγώνιστες επιδόσεις – επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε 7,0 δεύτερα – και απόδοση απαράμιλλη γι’ αυτή την κατηγορία ισχύος. Ποικίλες τεχνολογίες MINIMALISM, με Brake Energy Regeneration, Gear Shift Indicator, Auto Start-Stop function και Electric Power Steering.
Εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο στάνταρ, εξατάχυτο αυτόματο με λειτουργία Steptronic και χειριστήρια στο τιμόνι διατίθεται προαιρετικά, στάνταρ σπορ εξάτμιση παράγει συναρπαστικό ήχο, στάνταρ Sport Button αναβαθμίζει την απόκριση και τον ήχο του κινητήρα, την υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης και τα σημεία αλλαγής ταχυτήτων του προαιρετικού αυτόματου κιβωτίου.
Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης MINI ALL4 κάνει ντεμπούτο σε μοντέλο John Cooper Works. Την κατανομή ισχύος μεταβάλλει συνεχώς μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα ένα ηλεκτρομαγνητικό κεντρικό διαφορικό, τοποθετημένο απευθείας στην τελική μετάδοση. Το DSC (Dynamic Stability Control) με DTC (Dynamic Traction Control) και EDLC (Electronic Differential Lock Control) συνδέεται στο ALL4 all-wheel drive στάνταρ. Στη διάσημη σπορ συμπεριφορά των MINI προστίθεται η αυξημένη ελκτική πρόσφυση.
Προηγμένη τεχνολογία πλαισίου με γόνατα MacPherson στον εμπρός άξονα και πίσω άξονας με κεντρικούς βραχίονες ειδικά προσαρμοσμένους για το MINI John Cooper Works Countryman. Στάνταρ σπορ ανάρτηση με σκληρές ρυθμίσεις αμορτισέρ, αποσβεστήρων και αντιστρεπτικών δοκών, και μειωμένο ύψος αμαξώματος κατά 10 mm. Ισχυρά φρένα με κόκκινες δαγκάνες, πολύ ελαφριές 18άρες αλουμινένιες ζάντες Twin Spoke στάνταρ, αποκλειστικές 19άρες διατίθενται προαιρετικά.
Το στάνταρ αεροδυναμικό κιτ προσφέρει εντυπωσιακή εμφάνιση και βελτιστοποιημένη ροή αέρα. Λογότυπο John Cooper Works στη μάσκα και την πίσω πόρτα. Εμπρός προβολείς ομίχλης προσφέρονται στάνταρ. Διατίθενται επτά εξωτερικές αποχρώσεις. Για την οροφή και τα καλύμματα εξωτερικών καθρεπτών διατίθεται μία κόκκινη απόχρωση, σε αποκλειστικότητα για τα μοντέλα John Cooper Works καθώς και ασπρόμαυρη, δημιουργώντας χρωματική αντίθεση. Προαιρετικά προσφέρονται Sport Stripes σε λευκό, μαύρο ή κόκκινο.
Ειδική σχεδίαση cockpit John Cooper Works με σπορ καθίσματα, σπορ τιμόνι, διακοσμητικές λωρίδες σε Piano Black, ανθρακί επένδυση οροφής και σκούρο ταχύμετρο και στροφόμετρο, μαρσπιέ John Cooper Work. Προαιρετικά: σπορ καθίσματα με ταπετσαρία Lounge Leather σε Carbon Black Championship Red, διακοσμητικές λωρίδες εσωτερικού σε Chili Red.
Το πρώτο μοντέλο John Cooper Works με τέσσερις πόρτες και μία μεγάλη πίσω πόρτα. Το πίσω τμήμα προσφέρεται είτε με τριθέσιο πάγκο καθισμάτων ή με δύο ατομικά καθίσματα. Τα πίσω καθίσματα μετακινούνται εμπρός/πίσω σε διαιρούμενη διάταξη 60 : 40 (με τον τριθέσιο πάγκο) ή σαν δύο ανεξάρτητα. Οι πλάτες έχουν λειτουργία ρύθμισης κλίσης και αναδίπλωσης. Ο χώρος αποσκευών προσφέρει από 350 μέχρι 1.170 L.
Ο υψηλής ποιότητας στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει Κεντρική Ράγα MINI, AC και ηχοσύστημα radio MINI Boost CD, ποικίλες προτάσεις εξατομίκευσης και χαρακτηριστικά που αναβαθμίζουν την άνεση, όπως xenon Adaptive Headlights, Comfort Access, μεσαίο καθρέπτη και εξωτερικούς καθρέπτες αυτόματης σκίασης, ηλεκτρική αναδιπλούμενη/συρόμενη ηλιοροφή, Park Distance Control, hi-fi σύστημα ηχείων harman/kardon, σύστημα πλοήγησης MINI, διάφορες λειτουργίες MINI Connected συμπερ. web radio, χρήση Facebook & Twitter στο αυτοκίνητο, Dynamic Music, Driving Excitement, Mission Control και MINIMALISM Analyser.
- Hyundai i20
- Το νέο Hyundai i20 βρίσκεται ήδη στους δρόμους των ευρωπαϊκών πόλεων, ανανεωμένο και με μια σύγχρονη σχεδιαστική εμφάνιση. Με την εξωτερική του εμφάνιση σχεδιασμένη στη νέα λογική Fluidic Sculpture της Hyundai, το i20 δεν θυμίζει καθόλου το απερχόμενο μοντέλο. Οι αισθητικές αλλαγές περιλαμβάνουν ένα νέο «πρόσωπο» για το Hyundai i20 του 2012, το οποίο φέρει στοιχεία από τα ολοκαίνουρια i30 και i40, κάτι που γίνεται αισθητό τόσο στη νέα μάσκα, τον προφυλακτήρα και τα φωτιστικά σώματα. Το εσωτερικό, απόλυτα νέο, με απαλά στην αφή υλικά και εξοπλισμό που εντυπωσιάζει, δένει απόλυτα με τον υπερσύγχρονο εξωτερικό σχεδιασμό του . Το i20 έρχεται σε δύο επίπεδα εμφάνισης / εξοπλισμού, τα οποία περιλαμβάνουν 6 αερόσακους, σύστημα κλιματισμού, ηλεκτρονικό πρόγραμμα σταθερότητας (ESP), κεντρικό σύστημα κλειδώματος με τηλεχειριστήριο και Σύστημα Διεύθυνσης Σταθερότητας του Οχήματος (VSM).
Το δεύτερο επίπεδο περιλαμβάνει επιπλέον αυτόματο πιλότο, Bluetooth με αναγνώριση φωνής, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, αυτόματο σύστημα κλιματισμού, μπροστινά φώτα ομίχλης με LED, φώτα ημέρας. Το Hyundai i20 θα φορά κινητήρες 1.2 και 1.4 λίτρων, με απόδοση 84 και 100 ίππους αντίστοιχα, καθώς και κινητήρα ντίζελ 1.4 CRDi με απόδοση 90 ίππους. Οι επιδόσεις του νέου i20 συμπληρώνονται με τη μείωση των ρύπων CO2 από 119 στα 114γρ./χλμ. Η μείωση των ρύπων σε όλα της τα μοντέλα αποτελεί μόνιμο στόχο της αυτοκινητοβιομηχανίας Hyundai.
Όσον αφορά τις διαστάσεις του ανανεωμένου Hyundai i20 2012, αυτές παραμένουν ως έχουν με το προηγούμενο μοντέλο (το οποίο κυκλοφορεί από το 2009), πλην του μήκους. Αυτό αυξήθηκε κατά μόλις 55mm (30mm εμπρός και 25mm πίσω) φτάνοντας πλέον τα 3995mm.
- Audi S3
- 300 ίππους και εξελιγμένη τετρακίνησηΤο νέο Audi S3 ανεβάζει σημαντικά τον πήχη στα hot hatch. Και αυτό αφού το ολοκαίνουριο S3 είναι εφοδιασμένο με το δίλιτρο TFSI κινητήρα και αποδίδει 300 συνολικά ίππους, διαθέτει εξελιγμένη τετρακίνηση και η επιτάχυνση στα εκατό χιλιόμετρα φτάνει σε μόλις 5,1 δευτερόλεπτα. Και όλα τα πιο πάνω με μια μέση κατανάλωση μόλις 6,9 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα.Η τρίτη γενιά του κορυφαίου S3 θα κυκλοφορήσει στις αγορές στις αρχές του 2013.Όσον αφορά τον κινητήρα, η μόνη του σχέση με τον προηγούμενο 2,0 TFSI, εκτός από το όνομα, είναι ότι διαθέτει τον ίδιο κυβισμό, 1.984 κ.εκ. Η ισχύς του φτάνει τους 300 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. ενώ το διάγραμμα της ροπής σκαρφαλώνει στα 380 Nm από τις 1.800 στροφές και παραμένει εκεί μέχρι τις 5.000 σ.α.λ.! Τα νούμερα αυτά, εκτός από εντυπωσιακά, εξασφαλίζουν εξαιρετικές επιδόσεις. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται από στάση σε 5,1 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η μέση κατανάλωση είναι μόλις 6,9 λτ./100 χλμ για την έκδοση STronic (7,0 για αυτή με το μηχανικό κιβώτιο) και οι εκπομπές CO2 μόλις 159 γραμμάρια (162 αντίστοιχα).
Περνώντας στο πλαίσιο, το νέο Audi S3 ζυγίζει μόλις 1.395 κιλά, 60 λιγότερα από το απερχόμενο μοντέλο. Παράλληλα, εξασφαλίζει μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία και ασφάλεια, σε περίπτωση σύγκρουσης. Ο συντελεστής αεροδυναμικής οπισθέλκουσας του αμαξώματος είναι Cd= ,033. Όσο για τις διαστάσεις του αυτοκινήτου, αγγίζουν τα 4,25 μέτρα σε μήκος, 1,77 μέτρα σε πλάτος και 1,43 μέτρα σε μήκος. Το μεταξόνιό του είναι 2,59 μέτρα, ενώ ο μπροστινός άξονας έχει τραβηχτεί μπροστά κατά 52 χλστ. σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, με στόχο τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς.
Μία νέα προσθήκη είναι αυτή του progressive steering. To σύστημα διεύθυνσης χρησιμοποιεί έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα που μεταβάλλει την υποβοήθηση, όσο η ταχύτητα αυξάνεται. Επίσης, χρησιμοποιεί ένα σύνθετο μηχανισμό γραναζιών, που βελτιώνει την ακρίβεια και ευαισθησία του συστήματος στις στροφές, χωρίς να μεταφέρει περιττές πληροφορίες στα χέρια του οδηγού στην ευθεία.
Κατά τα άλλα, το νέο S3 είναι το πρώτο της κατηγορίας που εφοδιάζεται προαιρετικά με προβολείς LED. Ιδιαίτερες πινελιές που φανερώνουν τον ξεχωριστό του χαρακτήρα υπάρχουν τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Αντίστοιχα, αναβαθμισμένο είναι και το επίπεδο εξοπλισμού, που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ένα αναβαθμισμένο σύστημα MMI, πληροφοριών και ψυχαγωγίας, με οθόνη 7 ιντσών που αναδύεται από το πάνω μέρος του ταμπλό.
- Σελίδα από 6