- Renault Clio
- Ξεκίνησε η διάθεση του νέου Clio στην Κύπρο
H εταιρεία Fairways, αντιπρόσωποι των αυτοκινήτων Renault στην Κύπρο, ξεκίνησε τη διάθεση του νέου Clio στον τόπο μας. Ήδη τα πρώτα αυτοκίνητα άρχισαν να παραδίδονται στους ιδιοκτήτες τους και πολύ σύντομα θα κάνουν την παρουσία τους στους δρόμους, φιλοδοξώντας να ξεχωρίσει στην κατηγορία των super mini. Πρόκειται για ένα καθόλα εντυπωσιακό τόσο σχεδιαστικά όσο και τεχνολογικά αυτοκίνητο. Ο σύγχρονος και νεανικός του σχεδιασμός χαρακτηρίζεται από έντονες καμπύλες από άκρη σε άκρη, εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα με φώτα ημέρας LED και τονισμένους θόλους των τροχών. Από την άλλη, οι τεχνολογία που εφαρμόζει ειδικά στους κινητήρες καλύπτει ένα μεγάλο φάσμα αγοραστών.
Με συνολικό μήκος 4.062 μέτρα, πλάτος 1.732μ. και ύψος 1.448μ, το Renault Clio4 είναι αισθητά μεγαλύτερο από το Clio3. Εντυπωσιακή είναι και η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών αφού φτάνει τα 300 λίτρα, ενώ με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα, εκτοξεύεται στα 1.146 λίτρα. Το εσωτερικό διαθέτει όλα όσα εκείνα χρειάζεται ο σύγχρονος οδηγός. Οθόνη αφής 7 ιντσών, σύστημα multimedia (media nav), GPS, κάμερες για στάθμευση, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, προηγμένο ηχοσύστημα με Bluetooth και εισδοχή USB, που δέχεται φορητές συσκευές ήχου και κινητά τηλέφωνα και πολλά άλλα. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το Renault Clio είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην Κύπρο που διατίθεται με χάρτες πλοήγησης της Κύπρου!.
Πολλές είναι και οι επιλογές στον εξωτερικό χρωματισμό όπου ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει ανάλογα με το δικό του γούστο. Επίσης, το εσωτερικό διατίθεται με μια σειρά από επιλογές στο χρωματολόγιο (μαύρο, κόκκινο, γαλάζιο και καφέ-havana) γυαλιστερές μαύρες επιφάνειες, στη βάση του προσωπικού γούστου του αγοραστή. Το νέο Clio εφοδιάζεται με 4 κινητήρες χαμηλών CO2 , ένα 3κύλινδρο 0.9 λίτρων, και τρεις 4κύλινδρους 1.2, 1.5 και 1.6 βενζίνης η πετρελαίου. Ο οικονομικότερος έχει μέση κατανάλωση μόλις 3.2λτ / 100 χλμ! Η βασική έκδοση φορά τον τρικύλινδρο κινητήρα 898 κ. εκατοστών με turbo άμεσου ψεκασμού , ο οποίος αποδίδει 90 ίππους και ροπή 135 Nm. Ακολουθεί ο νέος κινητήρας 1,5 λίτρων ντίζελ με απόδοση 90 ίππων που προσφέρετε σε χειροκίνητη και αυτόματη έκδοση. Πρόκειται για ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων που τοποθετείτε για πρώτη φορά στην ιστορία του Clio αλλά και της κατηγορίας. Τέλος, στη γκάμα υπάρχουν και οι 4-κύλινδροι κινητήρες 1.2 λίτρων. Ο πρώτος αποδίδει 75 ίππους με χειροκίνητο κιβώτιο ενώ ο δεύτερος διαθέτει υπερσυμπιεστή, αυτόματο κιβώτιο και αποδίδει 120 ίππους. Το παρόν του στη γκάμα δίδει και το γρήγορο Clio4 RS με κινητήρα στα 1,6 λίτρα και αυτόματο κιβώτιο που αποδίδει 200 συνολικά ίππους. Οι τιμές του νέου Renault Clio αρχίζουν από 10.900 ευρώ με επτά χρόνια εγγύηση .
Παρουσιάσεις
- FORD FIESTA ST
- Ο ΠΕΤΡΟΣ ΣΟΥΤΖΙΗΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΤΟ ΝΕΟ FORD FIESTA ST
Ιδανικό πακέτο για άπλετη οδηγική απόλαυση!
Το Ford Fiesta ST που ύστερα από πέντε χρόνια βρίσκεται και πάλι στο προσκήνιο. Το νέο hot hatch στην κατηγορία Β προσφέρει 35% μεγαλύτερη ισχύ σε σύγκριση με ένα στάνταρ μοντέλο. Το αποτέλεσμα είναι η επιτάχυνση των εκατό χιλιομέτρων από στάση να φθάνει μόλις σε 6,9 δευτερόλεπτα και σε συνδυασμό με το ειδικά ρυθμισμένο πλαίσιο που είναι χαμηλωμένο κατά 15mm, να προσφέρει απόλυτο κράτημα στις στροφές σε ψηλές ταχύτητες.
Άλλωστε ας μην ξεχνάμε ότι οι άνθρωποι της Ford διένυσαν περισσότερα από 5.000 χιλιόμετρα δοκιμών σε πίστα και τις ακριβείς προσαρμογές στο θρυλικό σιρκουί Nürburgring της Γερμανίας. Το γνωστό «downsizing» εφαρμόζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες τα τελευταία χρόνια, εφαρμόστηκε κσι το ολοκαίνουριο ST. Δεν υπάρχει πλέον ο δίλιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας της προηγούμενης έκδοσης του με τους 150 ίππους. Αντίθετα, τοποθέτησαν ένα EcoBoost 1,6 λίτρων με άμεσο ψεκασμό και turbo. Αποτέλεσμα… 182 ίπποι στις 5.700 rpm και 240 Nm ροπής από τις 1.900 έως τις 4.000 στροφές. Τα υπόλοιπα… στους δρόμους της Νίκαια στη Νότια Γαλλία. Εκεί όπου είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε στην πρώτη παγκόσμια παρουσίαση του στους εκπροσώπους του ειδικού Τύπου. Και είμαι πεπεισμένος ότι σε κάποια φάση οδηγούσαμε και σε διαδρομές του θρυλικού ράλι του Μόντε Κάρλο! Το σημαντικότατο όπως για τον ιδιοκτήτη είναι ότι η μέση μέση κατανάλωση φτάνει μόλις τα 5,9 lt/100 km και εκπομπές CO2 που κυμαίνονται στα 138 gr/km! Δηλαδή σχεδόν 20% χαμηλότερες εκπομπές με ταυτόχρονη αύξηση ισχύος κατά 20% σε σχέση με τον δίλιτρο κινητήρα του παρελθόντος.
Στο σχεδιασμό του ανανεωμένου Fiesta ST ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα μπροστά και οι τονισμένοι θόλοι των τροχών ενώ οι αεροτομές βρίσκονται διάσπαρτες τόσο εμπρός όσο και πίσω (βλέπε διαχύτη). Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν η ταυτότητα της έκδοσης ST με τα καθίσματα Recaro, μερικές «δόσεις» από ανθρακονήματα, μεταλλικά πατήδια και επιλογέα ταχυτήτων και τιμόνι ST.
Η Ford Team RS που όπως ήταν φυσικό είχε την ευθύνη για το μοντέλο αυτό έκανε επεμβάσεις σεταρίσματος στα συστήματα του κινητήρα, της ανάρτησης, του τιμονιού και των φρένων με στόχο την όσο το δυνατό καλύτερη οδική συμπεριφορά και τοποθέτησε συστήματα γνωστά από μεγαλύτερα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, όπως το αναβαθμισμένο Torque Vectoring Control (eTVC) και το 3-mode Electronic Stability Control (ESC). Το ηλεκτρονικά βελτιστοποιημένο πλαίσιο eTVC ασκεί πίεση πέδησης στον εσωτερικό εμπρός τροχό του Fiesta ST όταν στρίβει για να βελτιωθεί το κράτημα και να μειωθεί η υποστροφή, χωρίς να επηρεάζεται η ταχύτητα. Νέο λογισμικό ελέγχει την ισορροπημένη απόκριση του Fiesta ST στις εντολές του τιμονιού, κατά την επιτάχυνση και το φρενάρισμα, ενώ το ESC προσφέρει 3 προγράμματα λειτουργίας με: πλήρη επέμβαση, περιορισμένη επέμβαση για αυξημένη ολίσθηση και πλήρη απενεργοποίηση ESC. Και τα δύο συστήματα υποστηρίζουν ένα νέο εμπρός ακραξόνιο, τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα με ειδική ρύθμιση για μειωμένες κλίσεις αμαξώματος, τις νέες ρυθμίσεις των αναρτήσεων μπροστά και πίσω για καλύτερη οδική συμπεριφορά και οδηγική ποιότητα. Παρόν και σε αυτό το ST το Sound Symposer. Ένα αντηχείο που ξεκινάει από την εισαγωγή του κινητήρα και καταλήγει στο ταμπλό δηλαδή στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Το σύστημα διαθέτει μια μεμβράνη και ουσιαστικά αναπαράγει φυσικό ήχο από τον κινητήρα.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.6 Ecoboost
Κ.εκ: 1596
Κιβώτιο: εξατάχυτο μηχανικό
Ίπποι: 182/5.700
Ροπή: 240Nm/1600-5000
Kατανάλωση :
Εντός πόλης: 7,9 λίτρα
Εκτός πόλης: 4,8 λίτρα
Μεικτή: 5.9 λίτρα
CO2: 138
0-100: 6,9 sec
Τελική: 220 Km
Διαστάσεις:
Μήκος: 3975m
Πλάτος: 1978m
Ύψος: 1456m
Μεταξόνιο: 2489m
Βάρος: 1.575 Kg
Αποσκευές: 276-974 λίτρα
Ελαστικά: 205/40 R17
- Fiat 500e
- Οι καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία
Το θρυλικό Fiat 500 κάνει την εμφάνιση του με ηλεκτροκινητήρα 111 ίππων και μάλιστα με αξιώσεις απέναντι στον ανταγωνισμό αφού διαθέτει τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία. Το μοντέλο παρουσιάστηκε τόσο στην έκθεση του Λος Άντζελες όσο και στη Γενεύη ενώ η διάθεση του θα ξεκινήσει το δεύτερο εξάμηνο του 2013 στις ΗΠΑ
Εξωτερικά παραμένει όπως και το γνωστό μοντέλο παραγωγής όμως οι μηχανικοί της Fiat φρόντισαν να βελτιώσουν την αεροδυναμική του κατά 13% αφού το υπέβαλαν σε δοκιμές και ρυθμίσεις για περισσότερες από 140 ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα.
Στο εσωτερικό, το 500e 2013 υιοθετεί ένα φουτουριστικό ρετρό σχεδιασμό με μοναδικά χαρακτηριστικά της τεχνολογίας Electric Vehicle, δημιουργώντας ένα απλό και καινοτόμο περιβάλλον. Η νέα ψηφιακή οθόνη TFT 7" παρέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός. Το Fiat 500e 2013 διαθέτει και ένα εύκολο στη χρήση ηλεκτρονικό κιβώτιο ταχυτήτων με έναν επιλογέα-κουμπί.
Σχεδιασμένο να είναι ένα Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο χωρίς συμβιβασμούς, το Fiat 500e 2013 βασίζεται στη δοκιμασμένη λύση του μικρού αυτοκινήτου στο οποίο έχει τοποθετηθεί ένας ηλεκτροκινητήρας. Αυτός αποδίδει ισχύ 111 ίππων και τροφοδοτείται από μία μπαταρία που φορτίζει σε 4 ώρες.
Η EPA - η υπηρεσία προστασία περιβάλλοντος των ΗΠΑ - έχει αξιολογήσει εξαιρετικά τις επιδόσεις στον συνδυασμένο κύκλο του Fiat 500e: το αποτέλεσμα είναι 108 MPGe (μονάδα μέτρησης της απόστασης που διανύεται με ηλεκτροκίνηση, καταναλώνοντας ενέργεια αντίστοιχη με αυτή που περιλαμβάνεται σε ένα γαλόνι βενζίνης), τιμή χαμηλότερη από την αντίστοιχη οποιουδήποτε άλλου ηλεκτρικού αυτοκινήτου στις ΗΠΑ. Οι δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν από την EPA, υπό πλήρη φόρτιση, έδειξαν ότι το Fiat 500e έχει αυτονομία περίπου 140 χλμ., το καλύτερο αποτέλεσμα που επιτεύχθηκε σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο στις ΗΠΑ από μεγάλο κατασκευαστή. Επιπλέον, η επιτροπή κατέδειξε ότι το ετήσιο κόστος είναι της τάξεως των 500 δολαρίων. Η εκτίμηση αυτή έγινε υπολογίζοντας το κόστος του ηλεκτρισμού για περισσότερα από 24.000 χλμ. με βάση τον συνδυασμένο κύκλο δοκιμών. Το Fiat 500e πέτυχε 116 MPGe σε αστικό/υπεραστικό κύκλο και 122 MPGe στον αστικό κύκλο. Τέλος, οι δοκιμές της EPA αναφέρουν ότι η κατανάλωση ενέργειας του αυτοκινήτου είναι μόλις 29 κιλοβατώρες για 100 μίλια.
Οι επιβάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες που αφορούν το Fiat 500e μέσω εφαρμογών των smartphone , που είναι συμβατές με iPhone και Android και δείχνουν την κατάσταση του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο, τη διαχείριση του εύρους φόρτισης της μπαταρίας, την ενεργειακή κατανάλωση και τους πλησιέστερους σταθμούς που μπορεί το αυτοκίνητο να φορτιστεί, σχεδιάζοντας και στέλνοντας χάρτες για το αυτοκίνητο και στέλνοντας μηνύματα text με προειδοποιήσεις και σημειώσεις.
Τέλος, για να εξασφαλιστεί κορυφαίο επίπεδο οδηγησιμότητας και ικανότητα πέδησης του Fiat 500e 2013, οι μηχανικοί επέλεξαν νέες ρυθμίσεις για το πλαίσιο και τις αναρτήσεις στο ηλεκτρικό 500, αποδίδοντας τα εξαιρετικά ευρωπαϊκά δυναμικά χαρακτηριστικά για τα οποία η Fiat και το 500 είναι γνωστά παγκοσμίως.
- NISSAN JUKE NISMO
- ΟΔΗΓΗΣΑΜΕ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΤΟ ΝΕΟ NISSAN JUKE NISMO
Περισσότεροι ίπποι… περισσότερη απόλαυση
Πόσο μπορεί να φτάσει ένα μικρό SUV με τον 16άρη κινητήρα;. Η Nissan πολλές απαντήσεις στο ερώτημα αυτό και αν νομίζεται ότι το Juke των 190 ίππων είναι το κορυφαίο της γκάμας, τότε κάνετε λάθος. Η εταιρεία προχώρησε στην έκδοση NIsmo με τους ίππους να ανεβαίνουν στους 200 ενώ οι πληροφορίες δείχνουν ότι οι μηχανικοί της δεν θα σταματήσουν εκεί! Το κορυφαίο – μέχρι στιγμής – Juke μαζικής παραγωγής (ας μην ξεχνούμε και το Juki-R) φέρει στο πίσω μέρος τον κωδικό «Nismo» αφού δέχτηκε και τις υπηρεσίες της ίδιας της Nismo.
Η Nismo ιδρύθηκε το 1984 με στόχο να αποτελέσει το αγωνιστικό τμήμα της Nissan. Στα χρόνια που ακολούθησαν το τμήμα Nismo εξέλιξη αρκετά αγωνιστικά με τεράστιες επιτυχίες στις πίστες ενώ συμμετείχε και στην εξέλιξη όλων των Skyline και φυσικά του συγκλονιστικού GT-R. Τώρα η Nissan θέλει να τη «χρησιμοποιήσει» και στα αυτοκίνητα παραγωγής. Δηλαδή να την εξελίξει σε κάτι αντίστοιχο με τα τμήματα Renault Sport, M Division, Abarth, AMG κτλ. «Στο μέλλον η Nismo προτίθεται να αναπτύξει σπορ εκδόσεις υψηλών προδιαγραφών για ένα διαρκώς διευρυνόμενο φάσμα πελατών», δήλωσε ο πρόεδρος της Nismo, Shoichi Miyatani.
Το πρώτο δείγμα γραφής δεν είναι άλλο από το Nissan Juke Nismo το οποίο είχαμε δει σε μερικά σαλόνια αυτοκινήτου ενώ ήδη είναι διαθέσιμο σε αρκετές χώρες μεταξύ των οποίων και την Κύπρο. Το αυτοκίνητο είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε στην πρώτη παγκόσμια του παρουσίαση που έγινε πριν μερικές βδομάδες στην Ισπανία. Ένα ταξίδι το οποίο επεφύλασσε αρκετές εκπλήξεις όπως οδήγηση σε πίστα με το Nissan Leaf Nismo RC, το δυνατό Juke-R αλλά και το καμουφλαρισμένο, ακόμα πιο δυνατό, Juke.
Όσον αφορά την εμφάνιση το Nismo διαφέρει από τα «απλά» Juke από ένα ιδιαίτερα προσεγμένο body-kit που περιλαμβάνουν, led ημέρας, diffuser, σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα, μεγαλύτερη αεροτομή και πλαϊνά σπόιλερ και φυσικά ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 225/45. Τα εξωτερικά χρώματα είναι τρία, τα Silver Grey, Pearl White και Metallic Black. Όσον αφορά το εσωτερικό του Nissan Juke Nismo υπάρχουν αρκετές προσθήκες και διαφοροποιήσεις όπως το κόκκινο στροφόμετρο, το επενδυμένο με αλκαντάρα τιμόνι, οι κόκκινες ραφές στον επιλογέα, τα νέα bucker καθίσματα και άλλα βεβαίως, όλα με την υπογραφή της Nismo.
Κάτω από το καπό του Juke Nismo υπάρχει ο άμεσου ψεκασμού υπερτροφοδοτούμενος 1.6 DIG-T που έχει δεχθεί μία σειρά από επεμβάσεις ώστε η ιπποδύναμη να ανεβαίνου από τους 190 στους 200 ίππους και η ροπή από τα 240 στα 250 Nm.
Το μοντέλο προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με κίνηση στους δύο και στους τέσσερις τροχούς. Στην πρώτη περίπτωση η κίνηση μεταδίδεται μέσω μηχανικού 6τάχυτου κιβωτίου με το 0-100km/h να σημειώνεται σε 7.8sec και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 215km/h. Στην περίπτωση της 4κίνησης έχουμε τη χρήση κιβωτίου CVT, πίσω η ανάρτηση είναι πολλαπλών συνδέσμων και συνδυάζεται με Torque Vectoring System και οι επιδόσεις περιορίζονται στα 8.2sec και 200km/h λόγω του αυξημένου βάρους (1441kg έναντι 1295kg).
Όλες αυτές οι αλλαγές έχουν άμεσο αντίκτυπο στην οδηγική απόλαυση του μοντέλου με σαφώς μεγαλύτερες επιδόσεις αλλά και καλύτερο πάτημα στο δρόμο ενώ θα ενθουσιάσει και ο ήχος του κινητήρα σε οποιοδήποτε φάσμα στροφών. Με λίγα λόγια πρόκειται για ένα συνολικά αναβαθμισμένο αυτοκίνητο τόσο στην εξωτερική όσο και την εσωτερική εμφάνιση, αλλά και στις επιδόσεις. Κάτι που θα εκτιμήσει ιδιαίτερα ο υποψήφιος αγοραστής.
Την ευκαιρία να οδηγηθούμε στη θέση του συνοδηγού σε ένα Juke-R είχαμε στην πίστα έξω από τη Βαρκελώνη. Το μικρό με το θηριώδες κινητήρα του GT-R πραγματικά μας άφησε άφωνους με τους δοκιμαστές της εταιρείας πίσω από το τιμόνι. Όμως, η έκπληξη της αποστολής ήταν η ευκαιρία που είχαμε να οδηγήσουμε το πρωτότυπο Nissan Leaf Nismo RC. Πρόκειται για ένα project της Nissan με στόχο να δείξει πόσο ενδιαφέροντες θα μπορούν να είναι οι αγώνες όταν τα αυτοκίνητα κινούνται από ηλεκτροκινητήρες. Τέλος θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η Nissan ετοιμάζει ένα ακόμα γρηγορότερο Juke με ακόμα περισσότερες επιδόσεις. Το μοντέλο είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε αλλά «καμουφλαρισμένο» μέσα στην πίστα.
- Nissan GT-R 2013
- Ακόμα πιο γρήγορο το GT-R του 2013
Η Nissan εκπλήσσει για μια ακόμη φορά με το εντυπωσιακό GT-R. Η έκδοση του 2013 είναι ακόμα πιο τεχνολογικά προηγμένη διαθέτοντας περισσότερους ίππους και μεγαλύτερη τεχνολογική απόλαυση. Το νέο GT-R δεν έχει μεγάλες αισθητικές διαφορές σε σχέση με το τωρινό μοντέλο, με την καμπίνα να περιλαμβάνει καινούριες επενδύσεις και δέρματα. Οι διαφορές βρίσκονται κάτω από το καπό του μοντέλου όπου οι Ιάπωνες τεχνικοί τελειοποίησαν διάφορα συστήματα, όπως την απόκριση του γκαζιού και τη λειτουργία της ανάρτησης, έτσι ώστε να βελτιώσουν την απόδοση, την άνεση και τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.
Κάτω από καπό, βρίσκεται ο V6 twin-turbo κινητήρας 3,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 550 ίππους. Χάρη στις μετατροπές στο σύστημα τροφοδοσίας και τις αναβαθμίσεις στις τουρμπίνες, η απόκριση στο γκάζι είναι πιο άμεση, προσφέροντας παράλληλα και καλύτερες επιδόσεις. Τα εκατό χιλιόμετρα από στάση είναι εφικτά τώρα σε μόνο 2.7 δευτερόλεπτα, δηλαδή 0.1 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από το GT-R του 2012. Το ανανεωμένο μοντέλο είναι ακόμα πιο γρήγορο και στη φημισμένη πίστα του Nürburgring, καθώς πραγματοποίησε το γύρο της σε 7 λεπτά και 19.1 δευτερόλεπτα, μετά από σχετικές δοκιμές που έγιναν πριν μερικούς μήνες.
Με το τελευταίο μοντέλο του GT-R, η Nissan αναδεικνύει για μια ακόμη φορά την τεχνολογική της υπεροχή, καθώς το αποτέλεσμα που έχει προκύψει, προέρχεται από την ενδελεχή επεξεργασία των δεδομένων που παρήχθησαν κατά τη διάρκεια του 24ώρου αγώνα αντοχής του 2012 στο Nürburgring της Γερμανίας, όπου και συμμετείχαν δύο GT-R. Στην ανάρτηση, η εμπειρία από τον αγώνα των 24 ωρών του Nürburgring εφαρμόστηκε στα μοντέλα παραγωγής: ελατήρια και αμορτισέρ έγιναν ελαφρώς πιο μαλακά, άλλαξαν οι αντιστρεπτικές και χαμήλωσε και το κέντρο βάρους, βελτιώνοντας το κράτημα. Σημαντικό ρόλο παίζουν και οι μπάρες ενίσχυσης κάτω από το ταμπλό που αύξησαν τη στιβαρότητα.
Η ανανέωση περιλαμβάνει την ειδική έκδοση Premium με πλούσιες δερμάτινες επενδύσεις, ενώ πλέον δίνεται η δυνατότητα προσωπικής επιλογής του εσωτερικού χρωματισμού. Το νέο GT-R θα είναι ήδη διαθέσιμο στην Ιαπωνία με τις πωλήσεις στην Ευρώπη να ξεκινούν από τα τέλη αυτού του μήνα.
- RENAULT CAPTUR
- Η απάντηση της Renault στην κατηγορία των Crossover
Την αντεπίθεση της στην κατηγορία των μικρών SUV κάνει η Renault. H αποκάλυψη του ολότελα νέου Renault Captur φανερώνει τα σχέδια του γαλλικού εργοστασίου στην ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία. Η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου θα γίνει στην Έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2013 και αμέσως μετά θα ακολουθήσει η διάθεση του στην Ευρωπαϊκή αγορά.
Το Captur βασίζεται στο δάπεδο του νέου Clio και συνδυάζει την υψηλή θέση οδήγησης ενός SUV με τους χώρους ενός πολυμορφικού ενώ με την οδηγική ευχαρίστηση που προσφέρει ένα hatchback μοντέλο καλύπτει ένα μεγάλο φάσμα αγοραστών.
Σχεδιαστικά το Captur ακολουθεί τις γραμμές του Clio, ενσωματώνοντας τα χαρακτηριστικά πίσω φωτιστικά σώματα, τις πλευρικές γραμμές και το τεράστιο σήμα της γαλλικής εταιρείας στη μάσκα και θα διατίθεται με ξεχωριστά χρώματα για αμάξωμα και οροφή. Όσο για το τελευταίο, και σύμφωνα πάντα με τη Renault το Captur θα προσφέρει πολλές επιλογές διαμόρφωσης του αυτοκινήτου σύμφωνα με τις προτιμήσεις του ιδιοκτήτη του, όπως για παράδειγμα η διχρωμία του αμαξώματος και οι επιλογές για τις επενδύσεις στο εσωτερικό. Οι καινοτόμες αποθηκευτικές λύσεις θα είναι διάσπαρτες στο εσωτερικό, ενώ πολύ μεγάλος θα είναι και ο χώρος αποσκευών. Όλα αυτά θα μπορούν να συγκριθούν με αντίστοιχες λύσεις που συναντάμε σε πολυμορφικά αυτοκίνητα ενώ στο βασικό εξοπλισμό θα συμπεριλαμβάνονται μεταξύ άλλων: σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, σύστημα hill start assist και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω. Στον προαιρετικό εξοπλισμό από την άλλη θα υπάρχει και Renault R-Link multimedia tablet με οθόνη αφής ενσωματωμένη στο ταμπλό, καθώς και ηχοσύστημα με έξι ηχεία, Bluetooth, audio-streaming και Arkamys hi-fi ήχο.
Για το νέο compact crossover της γαλλικής εταιρείας θα διατίθεται σε τετρακίνητες και δικίνητες εκδόσεις και θα προσφέρεται με μία μεγάλη γκάμα από κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου «οι οποίοι θα είναι οι κορυφαίοι στην κατηγορία τους από πλευράς κατανάλωσης καυσίμου» και εκπομπών CO2. Το Captur θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Renault στην Ισπανία (Valladolid).
- PORSCHE CAYENNE Double S
-
Επιδόσεις και οδηγική απόλαυση
H νέα σειρά Porsche Cayenne Double S αλλάζει τα δεδομένα της πολυτελούς αυτοκίνησης στην Κύπρο. Ο θρύλος της αυτοκίνησης, Porsche, ταυτίστηκε από όλους με την πολυτέλεια, την ταχύτητα, το sport χαρακτήρα της αλλά κυρίως με την υπεροχή και την αποκλειστικότητα. Αν και 4Χ4 SUV, η πολυτελέστατη Cayenne αποτελεί ενσάρκωση όλων των αξιών της Porsche: απόλαυση στο δρόμο, ταχύτητα, τεχνολογική τελειότητα, και εργονομικός σχεδιασμός.
Η Porsche, έχοντας σαν στόχο να καλύψει της ξεχωριστές ανάγκες και απαιτήσεις των οδηγών, προσφέρει την Cayenne σε διάφορες εκδόσεις και παραλλαγές εξοπλισμού. Η Α.Ι. Motokinisi, η αποκλειστική αντιπρόσωπος της Porsche στην Κύπρο, διαθέτει την ολοκληρωμένη σειρά των μοντέλων της Cayenne. Συγκεκριμένα θα βρείτε τη νέα σειρά Cayenne Double S, με τα μοντέλα CAYENNE Turbo S και Cayenne Diesel στους εκθεσιακούς χώρους της Α.Ι. Motokinisi σε Λευκωσία και Λεμεσό. Η Turbo S διαθέτει τον 4.8 λίτρων V8 κινητήρα που αποδίδει 550 συνολικά ίππους. Χρειάζεται μόλις 4.5 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση ενώ η μέγιστη ταχύτητα υπολογίζεται στα 283 χιλιόmeτρα την ώρα. Όσον αφορά την κατανάλωση, αυτή φτάνει τα 11.5 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα.
Η Cayenne Diesel δημιουργήθηκε για να ικανοποιήσει, μέχρι και στην τελευταία λεπτομέρεια, τις απαιτήσεις των καταναλωτών που προτιμούν μηχανή DIESEL. Με κινητήρα 4.2 λίτρων bi-turbo και οκτώ κυλίνδρους σε σχήμα V, αποδίδει 382 ίππους, ενώ η τελική της ταχύτητα υπολογίζεται στα 252 χιλιόμετρα την ώρα. Όσον αφορά την κατανάλωση, αυτή περιορίζεται στα 8.3 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα. Εντυποωσιακός αριθμός αν κρίνει κανείς από το μεγάλο κινητήρα και τις εντυπωσιακές επιδόσεις. Και όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τον εντυπωσιακό σχεδιασμό και την εσωτερική πολυτέλεια η Porsche κατάφερε για ακόμη μια φορά να ανατρέψει το συμβατικό δημιουργώντας νέα δεδομένα στο χώρο της πολυτελούς αυτοκίνησης.
Η Α.Ι. MOTOKINISI διαθέτει εκθεσιακούς χώρους σε Λευκωσία και Λεμεσό. Στόχος της εταιρείας, είναι η παροχή άριστης εξυπηρέτησης και μετά την πώληση καθώς και άρτιας τεχνικής υποστήριξης δίνοντας την απαιτούμενη φροντίδα και προσοχή ακόμα και στους πιο απαιτητικούς μας πελάτες.
- Fiat Panda
- Αντεπίθεση στη μικρή κατηγορία από τη Fiat
Για μια ακόμη φορά η Fiat εντυπωσιάζει στη μικρή κατηγορία. Το Fiat Panda μετρά 32 χρόνια στην αγορά και έχει κατασκευαστεί σε περισσότερες από 6,4 εκατομμύρια μονάδες. Με λίγα λόγια, πρόκειται για ένα best seller στη κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων αφού είναι ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης, ιδιαίτερα ευρύχωρο, άνετο στην οδήγησή του, με σύγχρονο σχεδιασμό και καλή τιμή. Αυτά τα στοιχεία ενδυναμώθηκαν ακόμα περισσότερο στη νέα γενιά του Panda που βρίσκεται ήδη στην Κυπριακή αγορά.
Ένα μοντέλο που διατηρεί τις βασικές σχεδιαστικές γραμμές και την ταυτότητα της φίρμας και παρουσιάζεται καθόλα σύγχρονο και αποτελεσματικό για τον αγοραστή του σήμερα. Συνδυάζει τις συμπαγείς διαστάσεις με την εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και την πρακτικότητα που όλοι αναζητούν σε ένα μικρό αυτοκίνητο. Έχει μεγαλώσει κατά 11 εκατοστά στο μήκος, 5 εκατοστά στο πλάτος σε σχέση με τον προκάτοχο του και διαθέτει τώρα περισσότερες στρογγυλεμένες επιφάνειες ώστε να εξοικονομηθούν περισσότεροι χώροι. Κάτι που σου δίνει την εντύπωση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Όσον αφορά τις διαστάσεις, το μήκος του φτάνει τα 3.650mm, το πλάτος τα 1.640 mm και το ύψος τα 1.550 mm. Αριθμοί που σε συνδυασμό με το σχεδιασμό ενισχύουν τη λειτουργικότητα του από τους πολυάριθμους αποθηκευτικούς χώρους και από ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων διαμόρφωσης των εμπρός και πίσω καθισμάτων.
Το εσωτερικό αποτελεί τη συνέχεια του σύγχρονου εσωτερικού σχεδιασμού. H ευρυχωρία, η άνεση και η λειτουργικότητα είναι τα χαρακτηριστικά που το διακρίνουν. Στοιχεία που θα εκτιμήσει ιδιαίτερα ο υποψήφιος αγοραστής σε αυτή την κατηγορία. Τα νέας σχεδίασης καθίσματα με τις σωστές επιλογές διχρωμίας παρέχουν καλύτερη πλευρική στήριξη ενώ ξεχωρίζει ο μοχλός των ταχυτήτων που είναι τοποθετημένος ψηλά στην κεντρική κονσόλα. Συνολικά δεκατέσσερις χώροι αποθήκευσης μικρών και μεγαλύτερων αντικειμένων βρίσκονται διάσπαρτοι στο εσωτερικό. Επίσης, ο χώρος αποσκευών είναι μεγαλύτερος κατά 15 λίτρα από το προηγούμενο Panda και μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 260 λίτρα στην έκδοση με την πίσω συρόμενη σειρά καθισμάτων.
Αναδιπλούμενη είναι και η πλάτη στο κάθισμα του συνοδηγού.
Στην Κυπριακή αγορά προσφέρεται με τρεις συνολικά κινητήρες. Αρχή από το γνωστό 1.200άρη των 69 ίππων που διαθέτει κατανάλωση μόλις 5,2 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα και προσφέρεται στην τιμή των 13,100 ευρώ στο δρόμο. Στη συνέχεια υπάρχει και ο 1.3 Multijet Turbo Diesel των 75 ίππων με την κατανάλωση να φθάνει μόλις τα 3,9 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα. Στη γκάμα προσφέρεται και ο 0,9 λίτρων Twin Air Turbo με τους 85 ίππους και κατανάλωση της τάξης των 4,2 λίτρων ανά εκατό χιλιόμετρα. Κινητήρας που μπορεί να συνδυαστεί και με αυτόματο κιβώτιο.
Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι στη γκάμα του νέου Panda υπάρχει και η τετρακίνητη έκδοση με την ονομασία Panda 4x4 Climbing συνεχίζοντας έτσι την παράδοση. Το μοντέλο διαθέτει αυξημένο ύψος, ελαστικά υψηλού προφίλ και μαύρα πλαστικά στον εξωτερικό σχεδιασμό τονίζοντας έτσι τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του ενώ παράλληλα διαφοροποιείται από τη μπροστινοκίνητη γκάμα. Το 4x4 Climbing διατίθεται με τους κινητήρες 1.3 Multijet Turbo Diesel των 75 ίππων και 0,9 λίτρων Twin Air Turbo με τους 85 ίππους.
Στο χώρο του εξοπλισμού το νέο Fiat Panda παρουσιάζεται στην Κυπριακή αγορά στην έκδοση Lounge που περιλαμβάνει μια εξαιρετικά πλούσια λίστα όσον αφορά τόσο την άνεση όσο και την ασφάλεια. Μεταξύ άλλων ξεχωρίζουν οι αερόσακοι οδηγού, συνοδηγού και τύπου κουρτίνας, ABS, EBD, brake assist, το γνωστό σύστημα start/stop, το ηλεκτρικό τιμόνι Dualdrive με τη λειτουργία “City” (η ενεργοποίηση της οποίας ελαφραίνει το τιμόνι και διευκολύνει ιδιαιτέρως στο παρκάρισμα), καθώς και το σύστημα «Blue&Me». Αποκλειστικά πεντάθυρο, το νέο Panda κατασκευάζεται στο πλήρως εκσυγχρονισμένο εργοστάσιο του Pomigliano, στη Νάπολη με ρυθμό έως 1.050 αυτοκίνητα την ημέρα.
- Aston Martin Rapide S
- Ασύλληπτες επιδόσεις…!
Νέα έκδοση για την Rapide από την Aston Martin. Η συμπερίληψη του κωδικού “S” σημαίνει περισσότερες επιδόσεις και ακόμα μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση!
Η νέα “S” θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στην έκθεση της Γενεύης το Μάρτιο και θα διαθέτει τον ίδιο V12 κινητήρα των 6,0 λίτρων αλλά με τη διαφορά ότι η ισχύς του έχει αυξηθεί κατά 81 ίππους, φτάνοντας συνολικά τους 558 και η ροπή από 600 Nm στα 620 Nm. Το αποτέλεσμα είναι η μείωση του χρόνου επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα κατά 3/10 του δευτερολέπτου σε 4,9 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστή ταχύτητα της “S” έχει αυξηθεί, ξεπερνώντας οριακά τα 305 χλμ./ώρα. Παρά την αύξηση ισχύος η Aston Martin Rapide S μειώνει τα μεγέθη κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε 8,0 λίτρα/100 χλμ. και σε 332 γραμμ./χλμ. (από 8,5 λίτρα/100 χλμ. και 355 γραμμ./χλμ. CO2). Τις ενισχυμένες επιδόσεις της συμπληρώνουν αλλαγές με στόχο την πλήρη αξιοποίηση της επιπλέον ισχύος της, όπως η τοποθέτηση του κινητήρα κατά 1,9 εκατοστά πιο χαμηλά προς όφελος ενός χαμηλότερου κέντρου βάρους.
Παράλληλα, η “S” διαθέτει και αναβαθμισμένη ρυθμιζόμενη ανάρτηση με τρία προγράμματα παραμετροποίησης –normal, sport και track- που μεταβάλλουν αναλόγως τις ρυθμίσεις της. Βελτιωμένο είναι και το σύστημα διεύθυνσης το οποίο προσαρμόζει τα χαρακτηριστικά του στην αυξημένη ισχύ, υποσχόμενο υψηλότερα επίπεδα απόκρισης και πληροφόρησης για τον οδηγό. Οπτικά η Aston Martin Rapide S διαθέτει μια ανασχεδιασμένη και πιο επιβλητική γρίλια η οποία επιπλέον, αναλαμβάνει και το ρόλο συστήματος ασφαλείας καθώς στην περίπτωση πρόσκρουσης, "πετάγεται" προς τα έξω και επανέρχεται στη θέση της μειώνοντας την ισχύ της κρούσης. Την οπτική αναβάθμιση της “S” συμπληρώνει η ανασχεδίαση της αεροδυναμικής πτέρυγας στην κορυφή του χώρου αποσκευών, ενώ ανανεωμένο είναι και το εξοπλιστικό πακέτο Carbon Pack.
- MINI ALL4
- Η ΜΙΝΙ επεκτείνει τη γκάμα AWD μοντέλων του.
Η οδηγική απόλαυση θα είναι πάντα ένα από τα μεγαλύτερα προσόντα του MINI. Η διάσημη ευελιξία του, γνωστή σαν “αίσθηση go-kart”, έχει γίνει στοιχείο ταυτότητας του αυτοκινήτου. Η προηγμένη τεχνολογία κινητήρων και πλαισίου διασφαλίζει ότι κάθε μοντέλο της Βρετανικής premium μάρκας είναι αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην κατηγορία του. Αυτό δεν άλλαξε με την επέκταση του ΜΙΝΙ σε μία νέα κατηγορία.
Κάθε άλλο μάλιστα: το ντεμπούτο του συστήματος MINI ALL4 all-wheel-drive στο MINI Countryman κάνει πιο ελκυστικά τα οδηγικά χαρακτηριστικά του ΜΙΝΙ λόγω της πιο άμεσης και ακριβέστερης απόκρισης σε κάθε εντολή του γκαζιού και του τιμονιού. Το ALL4 υπόσχεται ακόμα πιο απολαυστική οδηγική εμπειρία, καθώς στρίβει ταχύτερα σε ανώμαλο δρόμο ή λείο οδόστρωμα.
Η γκάμα all-wheel-drive μοντέλων ΜΙΝΙ διευρύνεται με το λανσάρισμα του MINI Paceman, αυξάνοντας έτσι σε οκτώ τον αριθμό εκείνων που θα διατίθενται με ALL4 στάνταρ ή προαιρετικά. Το πρώτο Sports Activity Coupe στην premium compact κατηγορία συνδυάζει το ALL4 προαιρετικά με τους diesel κινητήρες του MINI Cooper SD Paceman (105 kW/143 hp) και του MINI Cooper D Paceman (82 kW/112 hp), καθώς και με το βενζινοκινητήρα του MINI Cooper S Paceman (135 kW/184 hp). Έτοιμο για δράση είναι το MINI John Cooper Works Paceman.
Εφοδιασμένο με σύστημα AWD στάνταρ, μετατρέπει την ισχύ του αγωνιστικού κινητήρα 160 kW/218 hp σε απεριόριστη οδηγική απόλαυση με απόλυτη σιγουριά σε όλες τις συνθήκες. Όλα τα μοντέλα διατίθενται στάνταρ με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ ένα εξατάχυτο αυτόματο προσφέρεται προαιρετικά κατόπιν παραγγελίας.
Επομένως, το ALL4 προσφέρει τώρα στους οδηγούς οκτώ μοντέλων MINI αισθητά αυξημένη ελκτική πρόσφυση, κατευθυντική ευστάθεια και ευελιξία στις στροφές. Με τέσσερις εκδόσεις AWD και δυνατότητα επιλογής μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου, το MINI Countryman είναι μία ακόμα πρόταση στην εντυπωσιακή ποικιλία της γκάμας των ALL4. Το ALL4 διατίθεται προαιρετικά για τα MINI Cooper S Countryman, MINI Cooper SD Countryman και MINI Cooper D Countryman, ενώ το MINI John Cooper Works Countryman μεταφέρει εντυπωσιακή ισχύ στάνταρ και στους τέσσερις τροχούς.
Το ALL4 εξελίχθηκε ειδικά για τα MINI και από το 2010 που κυκλοφόρησε, έχει αυξήσει την απήχηση των ΜΙΝΙ προσελκύοντας ένα νέο κοινό. Το all-wheel-drive χρησιμοποιεί ηλεκτρομαγνητικό κεντρικό διαφορικό που κατανέμει συνεχώς την ισχύ μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, το ALL4 κατανέμει μέχρι το 50% της κινητήριας ισχύος στους πίσω τροχούς, ποσοστό που φτάνει μέχρι το 100% σε ακραίες συνθήκες, όπως στο πάγο και στο χιόνι. Τα ηλεκτρονικά ελέγχου του MINI ALL4 είναι ενσωματωμένα απευθείας στη μονάδα διαχείρισης DSC (Dynamic Stability Control), κατανέμοντας έτσι την ισχύ στους τροχούς σε χιλιοστά του δευτερολέπτου ανάλογα με τις απαιτήσεις σε κλάσματα του δευτερολέπτου.
Αυτό το σετάρισμα προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα. Σε κανονικές οδηγικές συνθήκες βελτιστοποιεί την οικονομία καυσίμου. Αλλά το ALL4 ανταποκρίνεται παράλληλα στις αλλαγές των οδηγικών συνθηκών χαρίζοντας στον οδηγό του MINI Countryman ή MINI Paceman μία ιδιαίτερα έντονη αίσθηση go-kart. Χρησιμοποιεί δεδομένα που συγκεντρώνει το DSC ώστε να μεταβάλει ‘προληπτικά’ την κατανομή ισχύος, κάτι που εντυπωσιάζει ιδιαίτερα στις γρήγορες στροφές. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός απολαμβάνει εξαιρετική ευελιξία σε συνδυασμό με αξιόπιστα οδηγικά χαρακτηριστικά του γνωστού στυλ MINI. Το σύστημα μεταφέρει περισσότερη ισχύ στους πίσω τροχούς για μεγαλύτερη ακρίβεια στο στρίψιμο.
Στα ALL4 μοντέλα, το DSC συνδυάζεται στάνταρ με DTC (Dynamic Traction Control) mode, που επιτρέπει ελεγχόμενη ολίσθηση για να ξεκολλάει το αυτοκίνητο από την άμμο ή το χιόνι. Επιπλέον, όταν το σύστημα ελέγχου ευστάθειας είναι απενεργοποιημένο (σε DSC Off mode), επιστρατεύεται μία ηλεκτρονική λειτουργία κλειδώματος για το διαφορικό του εμπρός άξονα. Σε κλειστές στροφές φρενάρει έναν ολισθαίνοντα τροχό ανάλογα με τις απαιτήσεις για καλύτερο κράτημα. Γνωστό σαν Electronic Differential Lock Control (EDLC), το σύστημα αυξάνει την πρόσφυση χωρίς επιπτώσεις στην κατευθυντικότητα. Επιπλέον, τα μοντέλα με ALL4 έχουν ειδικό σετάρισμα πλαισίου. Μαζί με την προηγμένη τελική μετάδοση και την έδραση του κεντρικού άξονα που περιλαμβάνει εσωτερικό αποσβεστήρα κραδασμών, το συγκεκριμένο σετάρισμα προσφέρει σε όλες τις AWD εκδόσεις των MINI Countryman και MINI Paceman επίπεδα άνεσης και αθόρυβης λειτουργίας εφάμιλλα των προσθιοκίνητων (FWD).
- Porsche Cayman 2013
- Τρίτη γενιά για το δημοφιλές coupe της Porsche
H Porsche συνεχίζει την εξέλιξη της γκάμας της διαμέσου των μοντέλων της. Έτσι, μετά την 911 Carrera και την Boxster ήρθε η σειρά της Cayman. Πρόκειται για το τρίτο σπορ μοντέλο της Porsche που διαθέτει πρωτοποριακό σχεδιασμό αμαξώματος μειωμένου βάρους. Η τρίτη γενιά της Cayman εξελίχθηκε από λευκό χαρτί . Είναι χαμηλότερη και μεγαλύτερη, ελαφρύτερη και ισχυρότερη . Το μεγαλύτερο μεταξόνιο, το φαρδύτερο μετατρόχιο και οι μεγαλύτεροι τροχοί αναβαθμίζουν τις οδηγικές επιδόσεις του αυτοκινήτου σε ένα επίπεδο που είναι ασύγκριτο στην συγκεκριμένη κατηγορία.
Η νέα γενιά παρουσιάζεται σε δύο κλασικές για την Porsche εκδόσεις: την Cayman και την Cayman S. Η βασική έκδοση φορά ένα εξακύλινδρο κινητήρα μπόξερ 2,7 λίτρων, με απόδοση 275 ίππων τοποθετημένο στο κέντρο. Επιταχύνει από τα 0 στα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 266 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση καυσίμου (NEDC) κυμαίνεται μεταξύ 7,7 και 8,2 λ./100 χλμ., ανάλογα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Από την άλλη, ο κινητήρας 3,4 λίτρων της Cayman S αποδίδει 325 ίππους, ενώ η καλύτερη δυνατή επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα είναι 4,7 δευτερόλεπτα. Η Cayman S έχει τελική ταχύτητα 283 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ η τιμή της κατανάλωσης καυσίμου (NEDC) κυμαίνεται μεταξύ 8,0 και 8,8 λ./100 χλμ., ανάλογα με το κιβώτιο ταχυτήτων.
Η νέα Cayman είναι έως και 30 χλγρ. ελαφρύτερη, ανάλογα με την έκδοση και το επίπεδο εξοπλισμού, ενώ καταναλώνει έως και 15% λιγότερο καύσιμο ανά 100 χλμ. σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο – παρά τον ισχυρότερο κινητήρα και τις βελτιωμένες οδηγικές της επιδόσεις. Και τα δύο σπορ coupe διαθέτουν στο βασικό τους εξοπλισμό εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Το επτατάχυτο κιβώτιο Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) διατίθεται προαιρετικά, προσφέροντας καλύτερη επιτάχυνση και μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου.
Το σπορ coupe διατίθεται πλέον για πρώτη φορά με ενεργό αυτόματο πιλότο (Adaptive Cruise Control/ACC), ένα σύστημα που ελέγχει την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, ανάλογα τη κίνηση και τη ταχύτητα του αυτοκινήτου. Επιπλέον διατίθεται ένα ειδικά μελετημένο ηχοσύστημα της Burmester. Ένα ακόμα νέο χαρακτηριστικό της Cayman είναι το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί Entry & Drive, το οποίο διατίθεται προαιρετικά.
Παρά το ότι η Cayman διαθέτει νέες αναλογίες, εντούτοις παραμένει ένα σπορ coupe της Porsche. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο και οι τροχοί νέας σχεδίασης 18 και 19 ιντσών τονίζουν το σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ο σχεδιασμός της καθορίζεται από ακριβείς γραμμές και αυστηρά σχηματισμένες αιχμές.. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικές είναι οι δυναμικές εσοχές στις πόρτες, οι οποίες διοχετεύουν αέρα απευθείας στον κινητήρα, μέσω πλαϊνών εισαγωγών.
Στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζουν οι επιβλητικές εισαγωγές αέρα ψύξης, των οποίων το μέγεθος αυξάνεται στις πλευρές του αυτοκινήτου. Εξίσου μοναδικό στη νέα γενιά του σπορ coupe είναι το μεγάλο πίσω καπό, κατασκευασμένο από αλουμίνιο, καθώς και το πίσω μέρος. Παράλληλα, νέα ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, λεπτή αεροτομή, σε σύγκριση με αυτή της Boxster, ανοίγει σε μεγαλύτερο ύψος και μεγαλύτερη γωνία.
- Zafira Tourer BiTurbo
- Το ταχύτερο συμπαγές επταθέσιο diesel
Η Opel δημιούργησε το ταχύτερο, επταθέσιο, πολυμορφικό diesel στην κατηγορία των συμπαγών με την εισαγωγή της προηγμένης τεχνολογίας σειριακού twin-turbo στο Zafira Tourer. Ο κινητήρας 2.0 CDTI BiTurbo (195 hp, 400 Nm) προσφέρει στη νέα κορυφαία έκδοση diesel τελική ταχύτητα 218 km/h. Με κατανάλωση μικτού κύκλου μόλις 5,6 l/100 km, το νέο μοντέλο BiTurbo, εκτός από ισχυρό είναι και εντυπωσιακά αποδοτικό, πετυχαίνοντας ένα εξαιρετικό μίγμα υψηλών επιδόσεων και θεαματικής οικονομίας καυσίμου. Η προηγμένη τεχνολογία σειριακού BiTurbo στο Zafira παρέχει υψηλή ισχύ, άμεση απόκριση στο γκάζι και εξαιρετική ροπή σε μεγάλο εύρος στροφών. Η επιτάχυνση 0 - 100 km/h ολοκληρώνεται σε 8,9 δεύτερα ενώ η ελαστικότητα του κινητήρα είναι εξαιρετική, με ρεπρίζ 80 km/h - 120 km/h σε 8,5 δευτερόλεπτα με πέμπτη σχέση στο κιβώτιο. Το βραβευμένο Zafira Tourer - που πρόσφατα τιμήθηκε με το 'Χρυσό Τιμόνι 2012' από αναγνώστες Ευρωπαϊκών περιοδικών αυτοκινήτου - συνδυάζει μία καμπίνα ανώτερης ποιότητας με τεχνολογίες αιχμής, κάποιες μάλιστα μοναδικές στην κατηγορία που ανεβάζουν τον πήχη στους τομείς ασφάλειας και άνεσης. Ανάμεσα στα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν είναι το μηχανοτρονικό σύστημα πλαισίου FlexRide, η δεύτερη γενιά εμπρός κάμερας Opel Eye, το σύστημα προσαρμοζόμενου εμπρόσθιου φωτισμού AFL+ και ένα πανοραμικό παρμπρίζ που πλημμυρίζει την καμπίνα με φυσικό φως. Πρόσθετη ευελιξία στο εσωτερικό του ZafiraTourer παρέχει η νέα γενιά του συστήματος Flex7 με μοναδικές λειτουργίες άνεσης καθισμάτων για ένα πρωτοφανές επίπεδο ευρυχωρίας των επιβατών της δεύτερης σειράς. Ο νέος 2.0 BiTurbo διευρύνει την πλούσια γκάμα κινητήρων του Zafira Tourer, που τώρα περιλαμβάνει εκδόσεις diesel, βενζίνης, ένα LPG και μία έκδοση CNG Turbo. Αυτό σημαίνει ότι ο πελάτης έχει στη διάθεσή του άφθονες επιλογές για να καλύψει τις ανάγκες και επιθυμίες του.
Έχοντας λανσαριστεί στις αρχές του 2012 στο Opel Insignia, ο κινητήρας 195 hpBiTurbo CDTI εισάγει την προηγμένη τεχνολογία σειριακού BiTurbo με δύο intercooler στη γκάμα Zafira Tourer. Ανάλογα με τις απαιτήσεις φορτίου του τετρακύλινδρου diesel, δύο υπερσυμπιεστές διαφορετικών διαστάσεων λειτουργούν μαζί ή ξεχωριστά. Ήταν πολύ σημαντικό να διασφαλιστεί η ταχεία αύξηση της πίεσης υπερπλήρωσης στις χαμηλές στροφές, προσφέροντας άμεση απόκριση στο γκάζι στις μεσαίες στροφές. Το σύστημα λειτουργεί ομαλά και χωρίς διακοπές στην απόδοση ισχύος, ώστε ο οδηγός να απολαμβάνει σταθερή επιτάχυνση. Ο μικρότερος υπερσυμπιεστής έχει χαμηλότερη αδράνεια και επιταχύνει γρήγορα στις χαμηλές στροφές. Αυτό σημαίνει ότι το πεντάλ του γκαζιού ανταποκρίνεται άμεσα και ελαχιστοποιείται η ανεπιθύμητη υστέρηση turbo. Ήδη από τις 1.250 rpm, ο οδηγός μπορεί να εκμεταλλεύεται τα 320 Nm - δηλαδή το 80% της μέγιστης ροπής των 400 Nm που είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.750 και 2.500 rpm.
Tο Zafira Tourer BiTurbo προσφέρει επίσης νέες τεχνολογίες που αναβαθμίζουν τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας στην οδήγηση. Επίσης, το ευφυές, μηχανοτρονικό πλαίσιο FlexRide διατίθεται και με το Zafira Tourer BiTurbo αναβαθμίζοντας την άνεση, ασφάλεια και σπορ οδική συμπεριφορά. Ο έλεγχος πλαισίου προσαρμόζεται αυτόματα στις επικρατούσες οδικές συνθήκες, στην ταχύτητα στριψίματος, στις κινήσεις του οχήματος και το προσωπικό στυλ οδήγησης.
- Σελίδα από 6