FORD MUSTANG
FORD MUSTANG
Ο θρύλος της Ford φτάνει στην Ευρώπη. Η Ford Motor Company ανακοίνωσε ότι το νέο Ford Mustang με επιτάχυνση 0-100 km/h σε λιγότερο από 5” θα είναι το ταχύτερο μοντέλο μαζικής παραγωγής στην Ευρωπαϊκή ιστορία της Ford. Παράλληλα αποκάλυψε ότι πάνω από 2.500 πελάτες έχουν παραγγείλει τη νέα Ford Mustang από τότε που ξεκίνησαν οι παραγγελίες στην Ευρώπη.
Το νέο Ford Mustang διατίθεται σε εκδόσεις fastback και cabrio με εξατάχυτο μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο, και υιοθετεί κλασικά σχεδιαστικά στοιχεία όπως τρισδιάστατα πίσω φώτα με τρεις μπάρες και μια πρόσοψη με χαρακτηριστική τραπεζοειδή μάσκα που παραπέμπει στα σαγόνια ενός καρχαρία.
Το Ford Mustang– που κυκλοφορεί στην Ευρώπη για πρώτη φορά στην 50χρονη ιστορία του μοντέλου – διατίθεται με κινητήρα Ford 5.0 λίτρων V8 που αποδίδει 421 ίππους και 530 Nm ροπής ή με τον πιο αποδοτικό 2.3 λίτρων EcoBoost που αποδίδει 317 ίππους και ροπή 432 Nm ροπής. Ο 5λιτρος V8 κινητήρας διαθέτει εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο επιταχύνει από στάση στα εκατό χιλιόμετρα σε μόλις 4,8 δευτερόλεπτα. Αντίθετα το Mustang με τον 2.3 λίτρων EcoBoost διαθέτει επίσης μηχανικό κιβώτιο και έχει αντίστοιχη επιτάχυνση στα 5,8 δευτερόλεπτα.
Οι οδηγοί του Ford Mustang μπορούν να βελτιστοποιούν τις επιδόσεις του αυτοκινήτου τους σύμφωνα με τις επιθυμίες και τις οδηγικές συνθήκες με τα Selectable Drive Modes.
Αυτά ελέγχονται από διθέσιους διακόπτες στην κεντρική κονσόλα και προσαρμόζουν τον ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας AdvanceTrac, την απόκριση του γκαζιού, τη χαρτογράφηση αλλαγών σχέσεων αυτομάτου κιβωτίου και το σύστημα διεύθυνσης στα προγράμματα Normal, Sport+, Track ή Snow/Wet. Το Selectable Effort Electric Power Assisted Steering επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέγουν Normal, Comfort ή Sport ‘βάρος’ και αίσθηση στο τιμόνι. Παράλληλα, οι κινητήρες υψηλών επιδόσεων του νέου Ford Mustang υποστηρίζονται από ένα στάνταρ Performance Pack στην Ευρώπη που προσφέρει αναβαθμισμένα φρένα και ψύξη για οδήγηση υψηλών ταχυτήτων.
Για πλήρη αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου στην αγωνιστική πίστα, το Ford Mustang προσφέρει επίσης Track Apps που ελέγχονται μέσω του τιμονιού και προβάλλονται στο ταμπλό οργάνων. Μεταξύ αυτών είναι χρονόμετρο επιτάχυνσης και απόδοση φρένων, που μετρά το χρόνο φρεναρίσματος και την απόσταση από μία προκαθορισμένη ταχύτητα.
Το σύστημα Launch Control που διατίθεται με τον κινητήρα 5.0 V8 με μηχανικό κιβώτιο, κρατά τον κινητήρα σε μία προκαθορισμένη ζώνη στροφών μεταξύ 3.000 rpm και 4.500 rpm με το γκάζι πλήρως πατημένο. Με το άφημα του συμπλέκτη, η κατανομή ροπής στους πίσω τροχούς ελέγχεται για μέγιστη πρόσφυση και σταθερότητα επιταχύνσεων από στάση. Ένα ηλεκτρονικό σύστημα Line Lock που διατίθεται για τον 5.0 V8 χρησιμοποιεί μόνο τα εμπρός φρένα, για να μπορεί ο οδηγός να ζεσταίνει τα πίσω ελαστικά.
Το Ford Mustang χρησιμοποιεί πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και πίσω για σπορ δυναμική συμπεριφορά και άνεση. Περιλαμβάνεται πίσω ανάρτηση integral-link που βελτιστοποιεί την οδηγική άνεση και τη μηχανική πρόσφυση και γόνατα MacPherson με διπλούς σφαιρικούς συνδέσμους που επιτρέπουν τη χρήση μεγάλων ισχυρών φρένων, χωρίς να επηρεάζεται η αίσθηση του τιμονιού.
Η δομή του αμαξώματος είναι 28% πιο άκαμπτη από της προηγούμενης γενιάς Mustang. Μεταξύ των υλικών ελαφρού βάρους είναι το αλουμίνιο που χρησιμοποιείται στο καπό, τα εμπρός φτερά, την ανάρτηση, το κιβώτιο και τα φρένα. Ατσάλι υψηλής αντοχής, συγκόλληση μέσω λέιζερ και τεχνικές υδρομορφοποίησης συμβάλλουν στο πιο άκαμπτο αμάξωμα προς όφελος της οδηγικής εμπειρίας και της ασφάλειας.
Η Ford ξεκίνησε την παραγωγή των πρώτων μοντέλων Ford Mustang Ευρωπαϊκών προδιαγραφών στο εργοστάσιο του Flat Rock, Michigan, ΗΠΑ, σε 10 εξωτερικές αποχρώσεις και με ζάντες 19 ιντσών, αυτόματους προβολείς HID, διζωνικό έλεγχο κλιματισμού, πίσω φώτα LED και πίσω διαχύτη, στάνταρ. Η λίστα στάνταρ εξοπλισμού περιλαμβάνει επίσης σύστημα ήχου με 9 ηχεία, και σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 2 μέσω φωνητικού ελέγχου και μιας έγχρωμης οθόνης αφής 8-ιντσών.
Το νέο Ford Mustang διατίθεται σε εκδόσεις fastback και cabrio με εξατάχυτο μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο, και υιοθετεί κλασικά σχεδιαστικά στοιχεία όπως τρισδιάστατα πίσω φώτα με τρεις μπάρες και μια πρόσοψη με χαρακτηριστική τραπεζοειδή μάσκα που παραπέμπει στα σαγόνια ενός καρχαρία.
Το Ford Mustang– που κυκλοφορεί στην Ευρώπη για πρώτη φορά στην 50χρονη ιστορία του μοντέλου – διατίθεται με κινητήρα Ford 5.0 λίτρων V8 που αποδίδει 421 ίππους και 530 Nm ροπής ή με τον πιο αποδοτικό 2.3 λίτρων EcoBoost που αποδίδει 317 ίππους και ροπή 432 Nm ροπής. Ο 5λιτρος V8 κινητήρας διαθέτει εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο επιταχύνει από στάση στα εκατό χιλιόμετρα σε μόλις 4,8 δευτερόλεπτα. Αντίθετα το Mustang με τον 2.3 λίτρων EcoBoost διαθέτει επίσης μηχανικό κιβώτιο και έχει αντίστοιχη επιτάχυνση στα 5,8 δευτερόλεπτα.
Οι οδηγοί του Ford Mustang μπορούν να βελτιστοποιούν τις επιδόσεις του αυτοκινήτου τους σύμφωνα με τις επιθυμίες και τις οδηγικές συνθήκες με τα Selectable Drive Modes.
Αυτά ελέγχονται από διθέσιους διακόπτες στην κεντρική κονσόλα και προσαρμόζουν τον ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας AdvanceTrac, την απόκριση του γκαζιού, τη χαρτογράφηση αλλαγών σχέσεων αυτομάτου κιβωτίου και το σύστημα διεύθυνσης στα προγράμματα Normal, Sport+, Track ή Snow/Wet. Το Selectable Effort Electric Power Assisted Steering επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέγουν Normal, Comfort ή Sport ‘βάρος’ και αίσθηση στο τιμόνι. Παράλληλα, οι κινητήρες υψηλών επιδόσεων του νέου Ford Mustang υποστηρίζονται από ένα στάνταρ Performance Pack στην Ευρώπη που προσφέρει αναβαθμισμένα φρένα και ψύξη για οδήγηση υψηλών ταχυτήτων.
Για πλήρη αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου στην αγωνιστική πίστα, το Ford Mustang προσφέρει επίσης Track Apps που ελέγχονται μέσω του τιμονιού και προβάλλονται στο ταμπλό οργάνων. Μεταξύ αυτών είναι χρονόμετρο επιτάχυνσης και απόδοση φρένων, που μετρά το χρόνο φρεναρίσματος και την απόσταση από μία προκαθορισμένη ταχύτητα.
Το σύστημα Launch Control που διατίθεται με τον κινητήρα 5.0 V8 με μηχανικό κιβώτιο, κρατά τον κινητήρα σε μία προκαθορισμένη ζώνη στροφών μεταξύ 3.000 rpm και 4.500 rpm με το γκάζι πλήρως πατημένο. Με το άφημα του συμπλέκτη, η κατανομή ροπής στους πίσω τροχούς ελέγχεται για μέγιστη πρόσφυση και σταθερότητα επιταχύνσεων από στάση. Ένα ηλεκτρονικό σύστημα Line Lock που διατίθεται για τον 5.0 V8 χρησιμοποιεί μόνο τα εμπρός φρένα, για να μπορεί ο οδηγός να ζεσταίνει τα πίσω ελαστικά.
Το Ford Mustang χρησιμοποιεί πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και πίσω για σπορ δυναμική συμπεριφορά και άνεση. Περιλαμβάνεται πίσω ανάρτηση integral-link που βελτιστοποιεί την οδηγική άνεση και τη μηχανική πρόσφυση και γόνατα MacPherson με διπλούς σφαιρικούς συνδέσμους που επιτρέπουν τη χρήση μεγάλων ισχυρών φρένων, χωρίς να επηρεάζεται η αίσθηση του τιμονιού.
Η δομή του αμαξώματος είναι 28% πιο άκαμπτη από της προηγούμενης γενιάς Mustang. Μεταξύ των υλικών ελαφρού βάρους είναι το αλουμίνιο που χρησιμοποιείται στο καπό, τα εμπρός φτερά, την ανάρτηση, το κιβώτιο και τα φρένα. Ατσάλι υψηλής αντοχής, συγκόλληση μέσω λέιζερ και τεχνικές υδρομορφοποίησης συμβάλλουν στο πιο άκαμπτο αμάξωμα προς όφελος της οδηγικής εμπειρίας και της ασφάλειας.
Η Ford ξεκίνησε την παραγωγή των πρώτων μοντέλων Ford Mustang Ευρωπαϊκών προδιαγραφών στο εργοστάσιο του Flat Rock, Michigan, ΗΠΑ, σε 10 εξωτερικές αποχρώσεις και με ζάντες 19 ιντσών, αυτόματους προβολείς HID, διζωνικό έλεγχο κλιματισμού, πίσω φώτα LED και πίσω διαχύτη, στάνταρ. Η λίστα στάνταρ εξοπλισμού περιλαμβάνει επίσης σύστημα ήχου με 9 ηχεία, και σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 2 μέσω φωνητικού ελέγχου και μιας έγχρωμης οθόνης αφής 8-ιντσών.
-
- Βαθμολογία: 0
- Ψήφοι: 0
- View QR Code
- Save as PDF
- 3152 Εμφάνιση