Νέα

Το Opel Astra Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016
  • Το Opel Astra Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016
  • Ασταμάτητες φαίνεται να είναι οι διακρίσεις για το νέο Opel Astra, και μάλιστα σε κάθε επίπεδο. Μόλις χθες (29 Φεβρουαρίου) ανακοινώθηκε και η κατάκτηση ενός πολύ σημαντικού τίτλου στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Το Opel Astra είναι το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016» Η κριτική επιτροπή των 58 διακεκριμένων εκπροσώπων του Ειδικού Τύπου από 22 Ευρωπαϊκές χώρες απένειμε στο Astra συνολικά 309 βαθμούς, έναντι 294 που έδωσε στο Volvo XC90 και 202 στο Mazda MX-5.
    Το βραβείο παρέλαβε ο CEO της Opel, Dr. Karl-Thomas Neumann, από τον Πρόεδρο της Επιτροπής COTY, Hakan Matson, την παραμονή της πρώτης ημέρας του 86ου Διεθνούς Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το Astra συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία μεταξύ των επτά φιναλίστ του φετινού θεσμού COTY. Πάνω από 40 νέα αυτοκίνητα, από σπορ roadsters μέχρι πολυτελή sedan και μοντέλα SUV, ήταν στην αρχική λίστα υποψηφιοτήτων.Τρία νέα μοντέλα Opel έχουν αποσπάσει τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς τα τελευταία οκτώ χρόνια. Το νέο Astra έχει ήδη κατακτήσει διεθνείς διακρίσεις όπως το  SAFETYBEST 2015 και το 2015 Golden Steering Wheel από το περασμένο φθινόπωρο που λανσαρίστηκε. Επίσης βαθμολογήθηκε με πέντε αστέρια για την ασφάλειά του στα crash tests του Euro NCAP.
    Ο θεσμός ‘Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς’ ιδρύθηκε το 1964. Η φετινή νίκη ανεβάζει το συνολικό αριθμό τίτλων της Opel σε πέντε. Το Opel Kadett E ήταν το πρώτο μοντέλο της μάρκας που απέσπασε το βραβείο το 1985. Δύο χρόνια αργότερα, το Omega A έλαβε και πάλι την Ευρωπαϊκή διάκριση. Τα τελευταία χρόνια, η Opel έχει αναδειχτεί νικήτρια δύο φορές – με το Insignia το 2009 και το Ampera το 2012.
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το μοντέλο βρίσκεται ήδη στις βιτρίνες της Γεω Παυλίδης & Αραούζος.
Πρωτότυπο επόμενης γενιάς Honda Civic
  • Πρωτότυπο επόμενης γενιάς Honda Civic
  • Παρουσιάστηκε το πρωτότυπο της επόμενης γενιάς του Honda Civic
    Η Honda παρουσίασε στο φετινό Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το πρωτότυπο Honda Civic του μέλλοντος. Μια πρόταση με δυναμική και συνάμα τολμηρή νέα σχεδίαση που θα διαθέτει τα πιο σπορ χαρακτηριστικά όλων των εποχών
    Η δέκατη γενιά του θρυλικού μοντέλου της Honda – πάντα σε έκδοση Hatchback - θα είναι 30 mm φαρδύτερη, 20 mm χαμηλότερη και 130 mm μακρύτερη από την τρέχουσα γενιά.
    Νέοι μεγαλύτεροι και φαρδύτεροι τροχοί και ελαστικά, μακρύτερο μεταξόνιο,  κοντοί πρόβολοι και αεροδυναμικές επιφάνειες της καμπίνας είναι μόνο μερικά στοιχεία δυναμισμού του εξωτερικού σχεδιασμού. Μπροστά, ο κοντός πρόβολος  με τους μεγάλους αεραγωγούς διαμορφώνουν μία πιο δυναμική οπτική ταυτότητα για την οικογένεια Honda. Προβολείς και φώτα ημέρας LED ρέουν κάτω από το τολμηρό, ανάγλυφο καπό προς τους τονισμένους θόλους των τροχών.
    Το νέο Civic θα είναι το πρώτο Ευρωπαϊκό μοντέλο που θα περιλαμβάνει δύο νέους βενζινοκινητήρες και το πρώτο παγκοσμίως που διατίθεται με 1.0 Τurbo κινητήρα. Πιο συγκεκριμένα, το νέο Civic Hatchback θα διατίθεται με δύο βενζινοκινητήρες 1.0 Turbo και 1.5 λίτρων VTEC Turbo και ένα πετρελαιοκινητήρα που δεν θα είναι άλλος από τον  ανανεωμένο 1.6 i-DTEC diesel. Οι νέοι κινητήρες αποτελούν τμήμα της αυξανόμενης γκάμας Earth Dreams Technology της Honda και στοχεύει σε ένα συνδυασμό δυναμικών επιδόσεων, κορυφαίας απόδοσης για τον κυβισμό τους και εξαιρετικής οικονομίας καυσίμου.
    Βασισμένοι σε μία εντελώς νέα δομή και αξιοποιώντας τα νέα συστήματα turbo, οι βενζινοκινητήρες χρησιμοποιούν μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων για μείωση των τριβών και πετυχαίνουν κορυφαία ισχύ και περιβαλλοντικές επιδόσεις. Ένας υπερσυμπιεστής με χαμηλή ροπή αδράνειας και υψηλή απόκριση, σε συνδυασμό με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού επιδιώκει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ υψηλής ισχύος και ροπής, υπερτερώντας των συμβατικών ατμοσφαιρικών κινητήρων.
Porsche Cayman GT4 Clubsport
  • Porsche Cayman GT4 Clubsport
  • Μια ξεχωριστή αγωνιστική έκδοση της Cayman
    Στο πρόσφατο Σαλόνι του Λος Άντζελες έκανε την παγκόσμια της πρεμιέρα η νέα Porsche Cayman GT4 Clubsport. Πρόκειται για την αγωνιστική έκδοση της Cayman GT4 η οποία προορίζεται αποκλειστικά για την πίστα.
    Το Cayman GT4 Clubsport είναι εφοδιασμένο με τον εξακύλινδρο κινητήρα των 3.8 λίτρων, ο οποίος βρίσκεται πίσω από το κάθισμα του οδηγού και αποδίδει 380 συνολικά ίππους. Συνεργάζεται με το τροποποιημένο 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (PDK) της Porsche και διαθέτει paddles πίσω από το τιμόνι για τις αλλαγές των ταχυτήτων.
    Άκρως αγωνιστικό περιβάλλον στο εσωτερικό με το roll cage, το ένα αγωνιστικό κάθισμα και τις ζώνες 6 σημείων να κυριαρχούν στο χώρο.
    Το σύστημα ανάρτησης έχει αναβαθμιστεί και προέρχεται από την 911 GT3 Cup. Επίσης, το μοντέλο φέρει 12 προγράμματα ρύθμισης του ABS, καθώς και επανασχεδιασμένο σύστημα ευστάθειας που λειτουργεί σωστά με τα αγωνιστικά ελαστικά. Φυσικά οι μηχανικοί έχουν επέμβει και στα φρένα τοποθετώντας 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονα πίσω.
    Με χρήση ελαφριών υλικών το βάρος της Cayman GT4 Clubsport έχει μειωθεί κατά 40 κιλά λιγότερα από την Cayman GT4 παραγωγής. Έτσι το βάρος της μειώνεται από τα 1.340, στα 1.300 κιλά, έχοντας στο εσωτερικό αγωνιστικά bucket καθίσματα, ζώνες ασφαλείας έξι σημείων και κλωβό ασφαλείας. Το στάνταρ ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 90 λίτρα, αλλά υπάρχει η εναλλακτική των 70 και 100 λίτρων.
    Το μοντέλο έχει ήδη πιστοποιηθεί για αρκετά πρωταθλήματα όπως είναι τα VLN Long Distance Championship Nurburgring, SRO GT4, Pirelli GT3 Cup Trophy USA, Ultra 94 GT3 Cup Challenge Canada, αλλά και στους αγώνες που διοργανώνει το Porsche Club of America και τα υπόλοιπα clubs στον υπόλοιπο κόσμο. Οι παραγγελίες του έχει ήδη ξεκινήσει από τα τέλη Νοεμβρίου με τιμή τις €110.000, χωρίς φόρους.
Νέο Volvo S90
  • Νέο Volvo S90
  • Εντυπωσιακή είσοδος της Volvo στα μεγάλα premium σεντάν
    Η Volvo κάνει εντυπωσιακή είσοδο σε μία κατ’ εξοχήν κατηγορία μοντέλων κύρους, αυτή των μεγάλων premium σεντάν, με το Νέο Volvo S90. Το Νέο S90 αντιπροσωπεύει ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός, για τη Volvo. Η σουηδική μάρκα, η οποία κυριάρχησε πανευρωπαϊκά το 2014 στην κατηγορία των μεσαίων-μεγάλων SUV με το XC60 και γνωρίζει τεράστια επιτυχία σε παγκόσμιο επίπεδο με το λανσάρισμα από το καλοκαίρι του νέου μεγάλου SUV, του XC90, κάνει εντυπωσιακή είσοδο στα μεγάλα premium σεντάν με ένα μοναδικό μοντέλο. Παρουσιάζοντας το Νέο S90, η Volvo Cars δείχνει την αποφασιστικότητά της να αναδιατάξει δυναμικά την κατηγορία των premium τετράθυρων.                                                               
    Εξοπλισμένο με μια πληθώρα νέων τεχνολογιών, από πρωτοπόρα συστήματα ασφαλείας έως εφαρμογές και υπηρεσίες βασισμένες στο «cloud», το Νέο Volvo S90 είναι ακόμη μια απόδειξη για τη συνεχιζόμενη εξέλιξη και τρόπον τινά μεταμόρφωση της σουηδικής μάρκας.
    «Με το λανσάρισμα του XC90 είχαμε ήδη δείξει πόσο ψηλά βάζουμε τον πήχη. Είμαστε πλέον ξεκάθαρα και αποφασιστικά μέσα στο παιχνίδι. Έχοντας πραγματοποιήσει συνολικές επενδύσεις ύψους 11 δισεκατομμυρίων δολαρίων τα τελευταία πέντε χρόνια, όχι μόνο διαθέτουμε ένα σαφές όραμα για το τι μπορεί να είναι η Volvo, αλλά εκπληρώνουμε την υπόσχεσή μας για την αναγέννηση της μάρκας μας και την εκπλήρωση όλων των επιθυμιών των πελατών», δήλωσε ο Χάκαν Σάμουελσον (Håkan Samuelsson), Πρόεδρος και CEO του Volvo Car Group.
    Το Νέο S90 παρουσιάζεται εξοπλισμένο με ένα προηγμένο χαρακτηριστικό ημι-αυτόνομης οδήγησης, το Pilot Assist. Το σύστημα εφαρμόζει απαλές κινήσεις στο τιμόνι για να διατηρεί το αυτοκίνητο μέσα στη διαγράμμιση της λωρίδας κυκλοφορίας σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου έως τα 130 χλμ./ ώρα, χωρίς την οποιαδήποτε μεσολάβηση του οδηγού και χωρίς πλέον να χρειάζεται το αυτοκίνητο να ακολουθεί κάποιο άλλο όχημα. Το Pilot Assist αποτελεί ακόμη ένα βήμα προς την εντελώς αυτόνομη οδήγηση – ένα πεδίο καινοτομίας στο οποίο η Volvo ήδη δείχνει την πρόθεσή της να κυριαρχήσει.
    Το Νέο S90 θα είναι επίσης διαθέσιμο σε T8 – Twin Engine plug-in υβριδική έκδοση ενώ το εσωτερικό του φιλοδοξεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς όσον αφορά στην πολυτέλεια, τη συνδεσιμότητα και τα συστήματα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας στην κατηγορία των μεγάλων σεντάν.
    «Η ιδέα μας ήταν να εμφυσήσουμε μία εντελώς φρέσκια, καινούρια πνοή σε αυτή τη μάλλον συντηρητική κατηγορία και να προσδώσουμε μια οπτική έκφραση που αποπνέει αυτοπεποίθηση και ηγετική στόφα στην εξωτερική εμφάνιση. Όσο για την εσωτερική σχεδίαση, ανεβάσαμε το S90 στο επόμενο επίπεδο, παρέχοντας μια high-end εμπειρία πολυτέλειας που υπόσχεται απόλυτη άνεση αλλά και έλεγχο», δήλωσε ο Τόμας Ίνγκενλατ (Thomas Ingenlath), Ανώτερος Αντιπρόεδρος Σχεδιασμού της Volvo Cars.
    Το Νέο S90 εισάγει επίσης μια παγκόσμια καινοτομία στο City Safety: την ανίχνευση μεγάλων ζώων. Πρόκειται για ένα σύστημα ικανό να εντοπίζει μεγάλα ζώα όπως το άλογο, η αγελάδα, το ελάφι κλπ., κατά τη διάρκεια της μέρας αλλά και της νύχτας. Όπως και στην ανίχνευση πεζών και ποδηλατών, η τεχνολογία προσφέρει όλα τα γνωστά – από άλλες εφαρμογές της Volvo - επίπεδα προειδοποίησης αλλά και αυτόματης πέδησης αν κριθεί αναγκαίο, για την αποφυγή μιας σύγκρουσης. Επιπλέον, στην εξέλιξη του Νέου S90 έχει χρησιμοποιηθεί και ο προηγμένος εξομοιωτής πλαισίου Vi-Grade, στον οποίο πρόσφατα επένδυσε η Volvo Cars.
    «Το Νέο S90 κάνει ένα άλμα προς τα εμπρός, όσον αφορά τα δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά, τις επιδόσεις και την ποιότητα κύλισης. Επανασχεδιάσαμε από λευκό χαρτί την οδηγική εμπειρία που προσφέρει η Volvo, ώστε να παρέχουμε αίσθηση ακρίβειας και συμμετοχής του οδηγού στον έλεγχο του αυτοκινήτου, αλλά και κορυφαία άνεση», δήλωσε ο Δρ. Πήτερ Μέρτενς (Dr. Peter Mertens), Ανώτερος Αντιπρόεδρος Έρευνας και Ανάπτυξης της Volvo Cars.
    Το Νέο Volvo S90 θα αποκαλυφθεί στο κοινό στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Βορείου Αμερικής (North American International Auto Show - NAIAS), στο Ντιτρόιτ των ΗΠΑ, που ανοίγει τις πύλες του στις 11 Ιανουαρίου 2016.
Τρία supercars στη γκάμα της Ford
  • Τρία supercars στη γκάμα της Ford
  • Ford Mustang, Ford Focus RS και Ford GT. Τρία μοντέλα που ο καθένας θα ήθελε να βρίσκονται στο γκαράζ του. Πρόκειται για τρία μοντέλα εφοδιασμένα με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας με ένα κοινό χαρακτηριστικό. Τις επιδόσεις! Μοντέλα που καθιστούν τη γκάμα της Ford σαν την πιο πλήρης στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
     
    Το Ford Mustang κυκλοφορεί στην Ευρώπη για πρώτη φορά στην 50χρονη ιστορία του μοντέλου. Διατίθεται τόσο με κινητήρα Ford 5.0 λίτρων V8 που αποδίδει 421 ίππους και 530 Nm ροπής όσο και με τον πιο αποδοτικό 2.3 λίτρων EcoBoost που αποδίδει 317 ίππους και ροπή 432 Nm ροπής. Η Ford αποκάλυψε ότι πάνω από 2.500 πελάτες έχουν παραγγείλει το νέο Ford Mustang από τότε που ξεκίνησαν οι παραγγελίες στην Ευρώπη.
    Διατίθεται σε εκδόσεις fastback και cabrio με εξατάχυτο μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο, και υιοθετεί κλασικά σχεδιαστικά στοιχεία όπως τρισδιάστατα πίσω φώτα με τρεις μπάρες και μια πρόσοψη με χαρακτηριστική τραπεζοειδή μάσκα που παραπέμπει στα σαγόνια ενός καρχαρία. Ο 5λιτρος V8 κινητήρας διαθέτει εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο επιταχύνει από στάση στα εκατό χιλιόμετρα σε μόλις 4,8 δευτερόλεπτα. Αντίθετα το Mustang με τον 2.3 λίτρων EcoBoost διαθέτει επίσης  μηχανικό κιβώτιο και έχει αντίστοιχη επιτάχυνση στα 5,8 δευτερόλεπτα.
     
    Το νέο Ford Focus RS έχει τον τίτλο του γρηγορότερου Focus παραγωγής με σωρεία τεχνολογικών και σχεδιαστικών καινοτομιών. Το μοντέλο είναι προϊόν εξέλιξης μιας ομάδας μηχανικών του Ford Performance σε Ευρώπη και ΗΠΑ, με τη μεγαλύτερη καινοτομία να είναι η τετρακίνηση. Είναι εφοδιασμένο με το καινοτόμο Ford Performance All-Wheel-Drive, προσφέροντας κορυφαία ταχύτητα στο στρίψιμο, θρυλικές επιδόσεις και απαράμιλλη οδηγική απόλαυση. Ήδη το Focus RS βρίσκεται στην τρίτη του γενιά, με τα προηγούμενα δύο να παρουσιάζονται το 2002 και το 2009. Επίσης, είναι το 30ο αυτοκίνητο με το θρυλικό έμβλημα RS, συνεχιστής της παράδοσης πρωτοποριακών οχημάτων όπως το 16βάλβιδο 1970 Escort RS1600, το υπερτροφοδοτούμενο Sierra RS Cosworth του 1985 με την επαναστατική αεροδυναμική, αλλά και το 4x4 1992 Escort RS Cosworth. Το Focus RS αγγίζει την τελική ταχύτητα των 266 km/h με έναν ειδικά σχεδιασμένο νέο κινητήρα 2.3-lit EcoBoost της Ford που αποδίδει μέγιστη ισχύ 350 ίππων. Παράλληλα, οι μηχανικοί της Ford Performance ρύθμισαν το RS έτσι ώστε να παράγει έναν απολαυστικό σπορ ήχο στη γρήγορη οδήγηση, ενώ το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο έχει βελτιστοποιηθεί για τους ενθουσιώδεις οδηγούς με ένα πιο κοντό επιλογέα ώστε να επιτυγχάνονται ταχύτερες και πιο ακριβείς αλλαγές.
     
    Παρά το ότι το ολοκαίνουριο GT βρίσκεται σε επίπεδο Concept, η Ford δεν θα αρχίσει να το βάλει σύντομα στο δρόμο και μάλιστα σε περιορισμένη παραγωγή. Με σαφείς σχεδιαστικές επιρροές από το θρύλο του παρελθόντος, η αισθητική του Ford GT Concept δείχνει να αποτελεί μια σύγχρονη επαναπροσέγγιση της εικόνας του εμβληματικού sportscar GT40 που άφησε το δικό του στίγμα στην ιστορία της αυτοκίνησης. Και αυτό με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων από την τριπλή νίκη του Ford GT40 στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans! Πιστό στο σήμερα, το Ford GT Concept κατασκευάζεται από ανθρακονήματα στο σύνολο των εξωτερικών επιφανειών του και όχι μόνο, ενώ εκτός από λόγους αισθητικής, η σχεδίαση του στοχεύει στην όσο το δυνατόν μικρότερη αντίσταση του αέρα στο αμάξωμά του.
    Την προσοχή τραβούν οι προς τα πάνω ανοιγόμενες πόρτες που δίνουν πρόσβαση στο θάλαμο με τον ανρθακονημάτινο κλωβό ασφαλείας και η ενεργή αεροτομή που προσαρμόζεται αυτομάτως αναλόγως με τον τρόπο οδήγησης.
    Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας διπλά υπετροφοδοτούμενος V6 της Ford με χωρητικότητα 3,6 λίτρων, τεχνολογίας EcoBoost ο οποίος υπόσχεται ισχύ που θα ξεπερνά τους 600 ίππους ενώ το σύνολο συμπληρώνει ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.
Προστασία των πελατών της Porsche A.G.
  • Προστασία των πελατών της Porsche A.G.
  • Η εταιρεία A.I. Motokinisi Ltd η μοναδική επίσημη αντιπροσωπεία των αυτοκινήτων της Porsche A.G. στην Κύπρο έχει παρατηρήσει ότι υπάρχουν εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες σέρβις και ανταλλακτικών της εν λόγω μάρκας. Η A.I. Motokinisi Ltd θα ήθελε να επιστήσει την προσοχή του καταναλωτή για ορισμένα σημαντικά θέματα που αφορούν στην αγορά ενός αυτοκινήτου Porsche ή στην εκμίσθωση υπηρεσιών για σέρβις και ανταλλακτικά της Porsche A.G.
    Στο εξουσιοδοτημένο Porsche Centre Cyprus της A.I. Motokinisi Group διεξάγονται έλεγχοι σε 111 σημεία από σύγχρονα και εγκεκριμένα από την Porsche Γερμανίας διαγνωστικά μηχανήματα. Γίνεται  δωρεάν αναβάθμιση με βάση τα διεθνή πρότυπα της Porsche, ενώ προσφέρεται μέχρι και 20% μείωση στις τιμές των αυθεντικών ανταλλακτικών που θα χρησιμοποιηθούν στο service.
    Η εταιρεία θέλει να επιστήσει την προσοχή στους κατόχους αυτοκινήτων Porsche ότι τα εξαρτήματα τα οποία δεν είναι αυθεντικά και δεν κατασκευάζονται από την εταιρεία Porsche A.G πιθανόν να δημιουργήσουν πρόβλημα στο αυτοκίνητο ή να μην έχουν την ίδια αντοχή με τα αυθεντικά. Μη αυθεντικά εξαρτήματα ίσως έχουν άμεση επίδραση ακόμα και στην ασφάλεια του οδηγού και των επιβατών. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι, τόσο η εγγύηση δύο χρόνων που προσφέρει το εργοστάσιο όσο και η επέκταση της για περίοδο μέχρι εννέα χρόνων, δίνεται μόνο στην περίπτωση που τα αυτοκίνητα είναι σωστά συντηρημένα από το μοναδικό εξουσιοδοτημένο συνεργείο της A.I. Motokinisi Ltd στη Λευκωσία, σύμφωνα με το εγκεκριμένο πρόγραμμα της Porsche A.G.
    H εταιρεία Α.Ι Μοτοκίνηση Λτδ, εισαγωγέας των γερμανικών αυτοκινήτων της θρυλικής φίρμας, στεγάζεται σε ένα μοντέρνο και εργονομικό χώρο των 4.600 τετραγωνικών μέτρων ο οποίος είναι κτισμένος σύμφωνα με το εταιρικό προφίλ αλλά και τις προδιαγραφές του γερμανικού εργοστασίου. Στον ίδιο χώρο υπάρχουν μεγάλοι χώροι υποδοχής, το άρτια εξοπλισμένο συνεργείο και το τμήμα ανταλλακτικών.
     
    Λευκωσία:
    Μεγάρων 15, Στρόβολος, 2032 ΛΕΥΚΩΣΙΑ
    Ταχ. Θυρ. 12773, Λατσιά, 2252 ΛΕΥΚΩΣΙΑ
    Τηλ.:  7777 1911 – Φαξ: 7777 2911
    E-mail:  info@porsche.com.cy
     
    Λεμεσός:
    Λεωφ. Αγίου Αθανασίου 58, 4102 ΛΕΜΕΣΟΣ
    Τηλ.:  25 828911 – Φαξ:  25 828910
    E-mail:  info@porsche.com.cy
Πρώτη εμφάνιση για το Ford Focus RS
  • Πρώτη εμφάνιση για το Ford Focus RS
  • Η Ford έκανε μία επίδειξη επιδόσεων του νέου Focus RS στο κοινό για πρώτη φορά στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood  στη Βρετανία. Εκεί όπου ο Ken Block – πρωταγωνιστής των Gymkhana και World Rallycross – έτρεξε στη διάσημη ανάβαση στο τιμόνι ενός πρωτότυπου αυτοκινήτου.
    «Υποσχεθήκαμε στους λάτρεις της ταχύτητας ένα σοβαρό εργαλείο και με 350 ίππους κάτω από το καπό, τηρούμε άριστα την υπόσχεσή μας,» δήλωσε ο Dave Pericak, global director, Ford Performance. «Η εκπληκτική ταχύτητα και η καινοτόμος τεχνολογία του νέου Focus RS το φέρνουν αντιμέτωπο με μοντέλα υψηλών επιδόσεων από πολυτελείς και εξωτικές μάρκες, και είναι έτοιμο γι’ αυτή την πρόκληση.»
    Με το Focus RS, η Ford λανσάρει το Ford Performance All-Wheel Drive με Dynamic Torque Vectoring. Το καινοτόμο σύστημα προσφέρει νέα επίπεδα οδικής συμπεριφοράς και οδηγικής απόλαυσης, συνδυάζοντας εξαιρετικό κράτημα και πρόσφυση με απαράμιλλη ευελιξία και ταχύτητα στις στροφές. Το Focus RS είναι τα πρώτο μοντέλο Ford RS που εφοδιάζεται με επιλέξιμα Drive Modes – συμπερ. του Drift Mode που επιτρέπει ελεγχόμενες υπερστροφές ισχύος (ντριφτ), πρωτιά στη βιομηχανία – και Launch Control. Ο νέος 2.3 EcoBoost του νέου Focus RS μοιράζεται την ίδια βασική δομή με τον αλουμινένιο, τετρακύλινδρο της νέας Ford Mustang. Ο κινητήρας έχει αναβαθμιστεί σημαντικά για το Focus RS ώστε να αποδίδει 10% περισσότερη ισχύ που φτάνει στη μέγιστη τιμή των 350 ίππων. Η μέγιστη ροπή των 440 Nm αποδίδεται μεταξύ 2.000 και 4.500 rpm, ενώ για 15 δευτερόλεπτα μπορεί να φτάσει τα 470 Nm με τη λειτουργία overboost κατά τη διάρκεια μιας δυναμικής επιτάχυνσης.
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι οι μηχανικοί της Ford Performance ρύθμισαν το RS έτσι ώστε να παράγει έναν απολαυστικό σπορ ήχο στη γρήγορη οδήγηση, με όλα τα σκασίματα και βρυχηθμούς που αποτελούν σήμα κατατεθέν ενός RS. Προϊόν εξέλιξης μιας ομάδας μηχανικών του Ford Performance σε Ευρώπη και ΗΠΑ, το νέο Focus RS είναι η τρίτη γενιά Focus RS, μετά τα μοντέλα που λανσαρίστηκαν το 2002 και το 2009. Το 30ο αυτοκίνητο με το θρυλικό έμβλημα RS θα κατασκευάζεται στο Saarlouis, Γερμανία.
    Το Focus RS είναι ένα από τα 12 νέα οχήματα υψηλών επιδόσεων που η Ford θα παρουσιάσει σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2020 στο πλαίσιο μιας νέας εποχής επιδόσεων Ford, και για τους Ευρωπαίους πελάτες θα διατίθεται από τις αρχές του 2016.
Δύο νέα πρωτότυπα από τη Suzuki
  • Δύο νέα πρωτότυπα από τη Suzuki
  • Με δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα παρουσιάστηκε η Suzuki στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Δύο μοντέλα που δείχνουν ξεκάθαρα τη νέα και συνάμα σύγχρονη σχεδιαστική πορεία που αναμένεται να ακολουθήσει το εργοστάσιο στα επόμενα χρόνια.
    Πιο συγκεκριμένα, το νέο πρωτότυπο hatchback μοντέλο με τις compact διαστάσεις φέρει την κωδική ονομασία iK-2 και παραπέμπει στη μικρή κατηγορία. Το iK-2 concept έχει μήκος 4.023 χλστ., με μεταξόνιο που φτάνει τα 2.520 χλστ. Η Suzuki αποκαλεί τη σχεδίαση του νέου concept ως «Liquid Flow» (ροή υγρού) και χαρακτηρίζεται από το «έντονο» μπροστινό μέρος, τη μεγάλη μάσκα και τους προβολείς LED. Πρωτότυπο που συνδυάζει τη σχεδιαστική αισθητική που είδαμε στο εντυπωσιακό Kizashi. Σύμφωνα πάντα με τη Suzuki, to ιΚ-2 θα στηθεί σε μια νέα πλατφόρμα, ενώ θα φέρει ένα νέο turbo κινητήρα βενζίνης. Αυτός θα είναι άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 1,0 λίτρων.Εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως θα υπάρξει και μια έκδοση με υβριδικό σύστημα. Το νέο πάτωμα έχει φτιαχτεί με γνώμονα την ακαμψία και τον περιορισμό του βάρους, ώστε να βελτιωθούν τα επίπεδα ασφάλειας, κρατήματος, ευστάθειας και κατανάλωσης.
    To SUV iM-4 Concept ήταν η δεύτερη πρεμιέρα της ιαπωνικής μάρκας στη Γενεύη. Με αυτό φαίνεται ότι η Suzuki σκοπεύει να προσθέσει στη γκάμα της ένα ακόμα SUV και το  iM-4 μας φανερώνει το πώς θα είναι το μοντέλο παραγωγής. Βασισμένο σε μία καινούργια πλατφόρμα, το iM-4 διαθέτει μήκος 3.693 μέτρων, πλάτος 1.709 μέτρων και ύψος 1.566 μέτρων. Κύριο χαρακτηριστικό του οι compact διαστάσεις διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση και μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Σύμφωνα με τη Suzuki είναι σχεδιασμένο «για να κινείται άνετα εκτός δρόμου ή στο χιόνι».
    Η σχεδίασή του χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη μάσκα που «αγκαλιάζει» τα εμπρός φωτιστικά σώματα, τα φουσκωμένα φτερά, τους τροχούς των 18 ιντσών και την φαρδιά τρίτη κολόνα που, σε αντίθεση με τις άλλες δύο, είναι βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος. Το iM-4 είναι εφοδιασμένο με ένα ντίζελ Dualjet 1,2 λίτρων που συνδυάζεται με το υβριδικό σύστημα SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki). Το SHVS διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και παρέχει επιπλέον ισχύ, κρατώντας ταυτόχρονα την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 χαμηλά.
Porsche Cayman GT4
  • Porsche Cayman GT4
  • GT4 έκδοση και 285 ίπποι για τη Porsche Cayman. Άλλη μια προσθήκη στην πλούσια γκάμα της Porsche. Αυτή τη φορά η προσθήκη αφορά την Cayman που απέκτησε περισσότερους ίππους και τον κωδικό GT4. Με κινητήρα που προέρχεται από την Carrera S δηλαδή τον 6κύλινδρο  3,8lt με 385 ίππους που χρειάζεται μόλις 4,4 δευτερόλεπτα για τα 100 χιλιόμετρα από στάση και τελική που φθάνει τα 295 χιλιόμετρα την ώρα. Και όλα αυτά με την επίσημη εργοστασιακή μέση κατανάλωση να βρίσκεται στα 10,3 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα. Ένα μοντέλο που δημιουργήθηκε βάση των ερευνών της θρυλικής φίρμας που θέλει το  80% των κατόχων ενός μοντέλου με τον κωδικό GT μπαίνει με αυτό και στην πίστα.
    Αλλά αυτά δεν είναι τα μόνα στοιχεία που κάνουν αυτή την Porsche Cayman πραγματικά ξεχωριστή. Το σασί και το σύστημα πέδησης, σύμφωνα με τη Porsche, τα μοιράζεται με τη GT3 και θα είναι διαθέσιμη μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο. Το παρόν τους δίδουν στον έξτρα εξοπλισμό και τα κεραμικά φρένα. Όλα τα παραπάνω τη βοήθησαν να γράψει τον εντυπωσιακό χρόνο στο Nurburgring των 7 λεπτών και 40 δευτερολέπτων. 
    Διατίθεται αποκλειστικά με ένα 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ενώ η
    ανάρτησή της GT4 είναι χαμηλωμένη κατά τρία εκατοστά και μερικά από τα αεροδυναμικά βοηθήματα έρχονται σχεδόν αυτούσια από την 911 GT3, ώστε να κάνουν την νέα Cayman αρκετά διαφορετική από τις υπόλοιπες.
    Εμφανισιακά εύκολα θα τη ξεχωρίσει κανείς από μια απλή Cayman εξαιτίας των τριών μεγάλων αεραγωγών μπροστά και της μεγάλης αεροτομής πίσω. Το εσωτερικό της Cayman GT4 είναι σχεδιασμένο για να μεταφέρει χωρίς υπερβολικό φιλτράρισμα την αίσθηση από το δρόμο στον οδηγό και το συνοδηγό. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του τα καθίσματα Carbon Fiber με την εξαιρετική πλευρική στήριξη ενώ το δέρμα και η alcantara περιβάλουν την καμπίνα. Στον προαιρετικό εξοπλισμό μπορεί κάποιος να βρει και ένα ειδικό για την περίσταση Sport Chrono Package, ένα application για πίστα καθώς και το Club Sport Package.
    Αν και η Porsche είναι γνωστή κυρίως για την 911 ας μη ξεχνάμε πως έχει κατασκευάσει και μερικά από τα καλύτερα – με κινητήρα στο κέντρο - αυτοκίνητα όμως η 904 GTS, 911 GT1, Carrera GT και η 918 Spyder. Πληροφοριακά αναφέρουμε ότι η τιμή στη Γερμανία για τη Cayman GT4 φθάνει τις 85.000 ευρώ.
Seat 20V20
  • Seat 20V20
  • Το πρώτο crossover για τη Seat
    Μετά από αρκετά teasers, η ισπανική φίρμα αποκάλυψε στο Σαλόνι της Γενεύης το νέο crossover 20V20 concept. Η ονομασία του προέρχεται από το Vision 2020 και σκιαγραφεί το μοντέλο παραγωγής που ετοιμάζει η Seat για το επόμενο έτος. Το μεσαίο crossover έχει διαστάσεις 4,66 μέτρα μήκος και το μεταξόνιο είναι στα 2,79 μέτρα, ενώ η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι στα 22,8 εκατοστά. Το πρωτότυπο πατάει επάνω σε 20 ιντσών ζάντες αλουμινίου και «κάνει αισθητή της παρουσία του» με τα φώτα τύπου LED. Προφανώς, το μοντέλο παραγωγής θα δείχνει λιγότερο φουτουριστικό από το πρωτότυπο, ωστόσο η σχεδίασή του θα είναι αρκετά προχωρημένη. Κάτω από το καπό θα βρουν τη θέση τους οι κινητήρες TSI και TDI του ομίλου, οι οποίοι συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και με το σύστημα τετρακίνησης. Επίσης βασίζεται στην πολυδιαμορφώσιμη πλατφόρμα MQB της Volkswagen Η Seat ανακοίνωσε ότι το νέο crossover θα συναντήσει τη γραμμή παραγωγής το 2016 και θα παράγεται στην Τσεχία, στο εργοστάσιο της Skoda. Όσο για την τελική του ονομασία, δεν έχει ακόμα αναφερθεί, ωστόσο δεν αποκλείεται να κατασκευαστεί αργότερα και μία πιο «hot» έκδοση, την Cupra.
Hyundai Tucson - Ευρωπαϊκό ντεμπούτο
  • Hyundai Tucson - Ευρωπαϊκό ντεμπούτο
  • To ευρωπαϊκό ντεμπούτο του νέου crossover πραγματοποιήθηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το νέο Hyundai Tucson υιοθετεί αρκετές σχεδιαστικές λεπτομέρειες από το μεγαλύτερο Santa Fe, αλλά και τη γενικότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας. Στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζει η μάσκα και η γρίλια, ενώ τα φώτα έχουν «τραβηχτεί» προς τα πίσω δίνοντας ένα πιο επιθετικό look, ενώ υπάρχει η τεχνολογία LED και φώτα ημέρας.
    Η καμπίνα του νέου Tucson έχει προσεγμένη εικόνα τόσο σχεδιαστικά όσο και ποιοτικά. Υπάρχουν μαλακά υλικά και μεγάλη οθόνη αφής στο ταμπλό. Ο χώρος αποσκευών του νέου crossover, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι 513 λίτρα με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση. Στα μηχανολογικά σύνολα, η Hyundai προσφέρει τον 1,6 lt GDI κινητήρα των 135 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Υπάρχει επίσης και η τούρμπο εκδοχή του, που αποδίδει 176 ίππους και συνεργάζεται με το ολοκαίνουργιο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Από τη μεριά των πετρελαιοκινητήρων, στην γκάμα της υπάρχει ο 1.7 των 115 ίππων και ο 2.0 των 136 και 184 ίππων. Όλοι οι diesel κινητήρες συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ ο τελευταίος και με αυτόματο 6άρι.
    Το νέο Hyundai Tucson έχει εξοπλιστεί με όλα τα τελευταίας τεχνολογίας «καλούδια» σχετικά με την ασφάλεια, όπως το Smart Parking Assist, το αυτόνομο φρενάρισμα, η προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας ή κάποιου εμποδίου που μπορεί να βρίσκεται στη «νεκρά» γωνία.
Στην Κύπρο οι Cayenne GTS & plug-in Hybrid.
  • Στην Κύπρο οι Cayenne GTS & plug-in Hybrid.
  • Στην Κύπρο βρίσκονται δύο εντυπωσιακές εκδόσεις από τη γκάμα του Porsche Cayenne. Πρόκειται για την θηριώδες GTS και την τεχνολογικά προηγμένη Plug-In Hybrid. Δύο μοντέλα που προστέθηκαν στη γκάμα της τελευταίας γενιάς της Cayenne που έκανε την εμφάνιση της πριν μερικούς μήνες.
     
    Η ολοκαίνουρια plug-in υβριδική έκδοση χρησιμοποιεί το ίδιο παράλληλο plug-in hybrid σύστημα με την Panamera και αποτελείται από ένα ηλεκτρικό κινητήρα 95 ίππων και ένα 3λιτρο V6 turbo κινητήρα βενζίνης. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος είναι 416 ίπποι στις 5.500 στροφές ενώ η μέγιστη ροπή των 590 Nm επιτυγχάνεται στις 1.250-4.000 στροφές. Οι πιο πάνω τιμές επιτρέπουν στην υβριδική Cayenne να πραγματοποιεί τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις 5,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 243 χιλιόμετρα την ώρα. Παράλληλα, μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά με ταχύτητες έως και τα 126 χιλιόμετρα την ώρα ενώ μπορεί να καλύψει απόσταση που φτάνει τα 36 χιλιόμετρα, μόνο με τη βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα. Αυτό που εντυπωσιάζει είναι σίγουρα ο τομέας των εκπομπών ρύπων για το συγκεκριμένο κινητήρα. Ένας αριθμός που φθάνει μόλις τα 79 γρ./χλμ., δείχνοντας έτσι και το μέγεθος της επιτυχίας και στο χώρο αυτό αν συγκρίνουμε τόσο την κατηγορία του αυτοκινήτου όσο και την ιπποδύναμη.
     
    Η νέα Cayenne GTS είναι εφοδιασμένη με τον ολοκαίνουριο V6 twin-turbo των 3,6 λίτρων. Πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα που χρησιμοποιεί και η Cayenne S μόνο που με τις κατάλληλες ρυθμίσεις η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 20 ίππους και η ροπή κατά 50 Nm. Οι ίπποι φθάνουν τους 440 με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει τα 600 Nm. Φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 5,2 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της ταχύτητα είναι της τάξης των 262 χιλιομέτρων την ώρα.Η νέα GTS τοποθετείται ανάμεσα από την S και Turbo και διαθέτει νέα σπορ εξάτμιση και το σύστημα ενεργής ανάρτησης PASM (Porsche Active Suspension Management), μεγαλύτερα φρένα και χαμηλωμένο αμάξωμα.
  • Σελίδα από 8

Καταχωρήσεις προς σύγκριση

    Δεν υπάρχουν καταχωρήσεις προς σύγκριση
    Είσοδος
    Όνομα χρήστη
    Κωδικός πρόσβασης
    Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης; Υπενθύμιση