Δύο νέα πρωτότυπα από τη Suzuki
Δύο νέα πρωτότυπα από τη Suzuki
Με δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα παρουσιάστηκε η Suzuki στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Δύο μοντέλα που δείχνουν ξεκάθαρα τη νέα και συνάμα σύγχρονη σχεδιαστική πορεία που αναμένεται να ακολουθήσει το εργοστάσιο στα επόμενα χρόνια.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο πρωτότυπο hatchback μοντέλο με τις compact διαστάσεις φέρει την κωδική ονομασία iK-2 και παραπέμπει στη μικρή κατηγορία. Το iK-2 concept έχει μήκος 4.023 χλστ., με μεταξόνιο που φτάνει τα 2.520 χλστ. Η Suzuki αποκαλεί τη σχεδίαση του νέου concept ως «Liquid Flow» (ροή υγρού) και χαρακτηρίζεται από το «έντονο» μπροστινό μέρος, τη μεγάλη μάσκα και τους προβολείς LED. Πρωτότυπο που συνδυάζει τη σχεδιαστική αισθητική που είδαμε στο εντυπωσιακό Kizashi. Σύμφωνα πάντα με τη Suzuki, to ιΚ-2 θα στηθεί σε μια νέα πλατφόρμα, ενώ θα φέρει ένα νέο turbo κινητήρα βενζίνης. Αυτός θα είναι άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 1,0 λίτρων.Εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως θα υπάρξει και μια έκδοση με υβριδικό σύστημα. Το νέο πάτωμα έχει φτιαχτεί με γνώμονα την ακαμψία και τον περιορισμό του βάρους, ώστε να βελτιωθούν τα επίπεδα ασφάλειας, κρατήματος, ευστάθειας και κατανάλωσης.
To SUV iM-4 Concept ήταν η δεύτερη πρεμιέρα της ιαπωνικής μάρκας στη Γενεύη. Με αυτό φαίνεται ότι η Suzuki σκοπεύει να προσθέσει στη γκάμα της ένα ακόμα SUV και το iM-4 μας φανερώνει το πώς θα είναι το μοντέλο παραγωγής. Βασισμένο σε μία καινούργια πλατφόρμα, το iM-4 διαθέτει μήκος 3.693 μέτρων, πλάτος 1.709 μέτρων και ύψος 1.566 μέτρων. Κύριο χαρακτηριστικό του οι compact διαστάσεις διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση και μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Σύμφωνα με τη Suzuki είναι σχεδιασμένο «για να κινείται άνετα εκτός δρόμου ή στο χιόνι».
Η σχεδίασή του χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη μάσκα που «αγκαλιάζει» τα εμπρός φωτιστικά σώματα, τα φουσκωμένα φτερά, τους τροχούς των 18 ιντσών και την φαρδιά τρίτη κολόνα που, σε αντίθεση με τις άλλες δύο, είναι βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος. Το iM-4 είναι εφοδιασμένο με ένα ντίζελ Dualjet 1,2 λίτρων που συνδυάζεται με το υβριδικό σύστημα SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki). Το SHVS διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και παρέχει επιπλέον ισχύ, κρατώντας ταυτόχρονα την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 χαμηλά.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο πρωτότυπο hatchback μοντέλο με τις compact διαστάσεις φέρει την κωδική ονομασία iK-2 και παραπέμπει στη μικρή κατηγορία. Το iK-2 concept έχει μήκος 4.023 χλστ., με μεταξόνιο που φτάνει τα 2.520 χλστ. Η Suzuki αποκαλεί τη σχεδίαση του νέου concept ως «Liquid Flow» (ροή υγρού) και χαρακτηρίζεται από το «έντονο» μπροστινό μέρος, τη μεγάλη μάσκα και τους προβολείς LED. Πρωτότυπο που συνδυάζει τη σχεδιαστική αισθητική που είδαμε στο εντυπωσιακό Kizashi. Σύμφωνα πάντα με τη Suzuki, to ιΚ-2 θα στηθεί σε μια νέα πλατφόρμα, ενώ θα φέρει ένα νέο turbo κινητήρα βενζίνης. Αυτός θα είναι άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 1,0 λίτρων.Εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως θα υπάρξει και μια έκδοση με υβριδικό σύστημα. Το νέο πάτωμα έχει φτιαχτεί με γνώμονα την ακαμψία και τον περιορισμό του βάρους, ώστε να βελτιωθούν τα επίπεδα ασφάλειας, κρατήματος, ευστάθειας και κατανάλωσης.
To SUV iM-4 Concept ήταν η δεύτερη πρεμιέρα της ιαπωνικής μάρκας στη Γενεύη. Με αυτό φαίνεται ότι η Suzuki σκοπεύει να προσθέσει στη γκάμα της ένα ακόμα SUV και το iM-4 μας φανερώνει το πώς θα είναι το μοντέλο παραγωγής. Βασισμένο σε μία καινούργια πλατφόρμα, το iM-4 διαθέτει μήκος 3.693 μέτρων, πλάτος 1.709 μέτρων και ύψος 1.566 μέτρων. Κύριο χαρακτηριστικό του οι compact διαστάσεις διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση και μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Σύμφωνα με τη Suzuki είναι σχεδιασμένο «για να κινείται άνετα εκτός δρόμου ή στο χιόνι».
Η σχεδίασή του χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη μάσκα που «αγκαλιάζει» τα εμπρός φωτιστικά σώματα, τα φουσκωμένα φτερά, τους τροχούς των 18 ιντσών και την φαρδιά τρίτη κολόνα που, σε αντίθεση με τις άλλες δύο, είναι βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος. Το iM-4 είναι εφοδιασμένο με ένα ντίζελ Dualjet 1,2 λίτρων που συνδυάζεται με το υβριδικό σύστημα SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki). Το SHVS διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και παρέχει επιπλέον ισχύ, κρατώντας ταυτόχρονα την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 χαμηλά.
-
- Βαθμολογία: 0
- Ψήφοι: 0
- View QR Code
- Save as PDF
- 2330 Εμφάνιση