ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BMW i8
  • BMW i8
  • Η επιτομή της τεχνολογίας στις βιτρίνες της Χαρ. Πηλακούτας Λτδ
    Στους εκθεσιακούς χώρους της Χαράλαμπος Πηλακούτας Λτδ βρίσκεται ήδη η BMW i8. Πρόκειται για το πρώτο της υβριδικό 2+2 supercar της γερμανικής εταιρείας το οποίο εμπερικλείει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στο χώρο του αυτοκινήτου σήμερα.
    Το i8 συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 131 ίππων με 250 Nm ροπής και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα απόδοσης 231 ίππων με 320 Nm ροπής, με την συνολική απόδοση να ανέρχεται στα 362 άλογα με 570 Nm ροπής. Οι δύο κινητήρες συνεργάζονται με ένα νέο 6-τάχυτο κιβώτιο το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά ώστε να μεγιστοποιούνται οι επιδόσεις του αυτοκινήτου.
    Έχει αυτονομία 35 χλμ αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα, καταναλώνει μόλις 2,5 λίτρα/100 χλμ, εκπέμπει 59 γρ/χλμ CO2, φτάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του μπορεί να πιάσει τελική ταχύτητα 120 χλμ/ώρα.
    Οι μπαταρίες 5 kWh φορτίζουν είτε μέσω απλής ηλεκτρικής πρίζας μέσα σε 3 ώρες, είτε μέσω του ταχυφορτιστή i Wallbox μέσα σε 2 ώρες. Η συνδυασμένη αυτονομία του ξεπερνά τα 500 χλμ στο πρόγραμμα Comfort, ενώ στο πρόγραμμα Eco Pro αυτή αυξάνεται κατά 20%.
    Το βάρος του δεν ξεπερνά τα 1.490 κιλά, σε αυτό συμβάλει το γεγονός πως αρκετά μέρη του σασί και του σώματος είναι κατασκευασμένα από CFRP, αλουμίνιο και μαγνήσιο. Το 2+2 σπορ αυτοκίνητο έχει αναλογία βάρους 50:50, μήκος 4.689 mm, πλάτος 1.942 mm, ύψος 1.293 mm και μετατρόχιο 2.800 mm. Έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0,26 Cd, φορά ζάντες 20″, ενώ για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής τοποθετείται το Gorilla glass της Corning. Έτσι τα τζάμια των παράθυρων του i8 είναι κατασκευασμένα από παρόμοιο υλικό που κατασκευάζονται οι οθόνες των κινητών τηλεφώνων, τα οποία είναι πάχους μόλις 0,7 mm έχοντας ανάμεσα τους ηχομονωτικό υλικό.
    Περιττή κάθε αναφορά στον εξωτερικό και εσωτερικό σχεδιασμό. Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους… με τους σχεδιαστές της BMW να γράφουν για άλλη μια φορά ιστορία στο χώρο! Ξεχωρίζουν οι πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω και σίγουρα τα φωτιστικά σώματα. Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι είναι το πρώτο μοντέλο της BMW που φορά τα LED φωτιστικά σώματα με το σασί του να είναι κατασκευασμένο από CFRP και αλουμίνιο.
    To μοντέλο κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Λειψίας με στόχο να κατασκευάζονται 10.000 μονάδες ετησίως, ενώ ο 3-κυλινδρος βενζινοκινητήρας κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της BMW στη πόλη Hams Hall, κοντά στο Birmingham της Αγγλίας.
Πωλήσεις ρεκόρ για τον Όμιλο BMW
  • Πωλήσεις ρεκόρ για τον Όμιλο BMW
  • Οι συνολικές πωλήσεις οχημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce συνέχισαν να αυξάνονται, διαμορφώνοντας τον καλύτερο Σεπτέμβριο όλων των εποχών για το BMW Group. Συνολικά 199.799 οχήματα παραδόθηκαν σε πελάτες, αύξηση  5,3% συγκριτικά με τον περσινό Σεπτέμβριο (189.664). Τα πρώτα τρία τρίμηνα του 2014 ήταν επίσης τα πιο επιτυχημένα στην ιστορία της εταιρίας. Συνολικά 1.529.880 έχουν πουληθεί τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς, αύξηση 6,5% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (πέρσι 1.436.166).
    Πιο συγκεκριμένα, το Σεπτέμβριο, οι παγκόσμιες πωλήσεις οχημάτων BMW αυξήθηκαν κατά 6,1%, φτάνοντας συνολικά στις 167.584 μονάδες (πέρσι 158.017). Οι παγκόσμιες πωλήσεις της μάρκας τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2014 αυξήθηκαν κατά 9,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο με παραδόσεις 1.319.492 οχημάτων (πέρσι 1.209.584 μονάδες).
    Σταθερή άνοδος πωλήσεων παρατηρήθηκε σε πολλές κατηγορίες τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς. Οι πωλήσεις BMW Σειράς 2 Cabrio & Coupé ανήλθαν στις 19.941. Η BMW Σειρά 3 είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 3,7% το διάστημα αυτό (349.930 / πέρσι 337.544). Συνολικά 81.876 BMW Σειράς 4 έχουν παραδοθεί φέτος σε πελάτες, ενώ η BMW Σειρά 5 πέτυχε αύξηση πωλήσεων 2,8% τα πρώτα τρία τρίμηνα της χρονιάς (278.479 / πέρσι 270.904). Η νέα BMW X5 εξακολουθεί να απολαμβάνει όλο και υψηλότερη δημοτικότητα με αύξηση 34,2% μέχρι στιγμής φέτος (104.997 / πέρσι 78.247). Οι φετινές πωλήσεις BMW i ανέρχονται σε 10.540 μέχρι στιγμής με 10.199 BMW i3 και 341 BMW i8 ήδη στα χέρια των αγοραστών τους.
    Το Σεπτέμβριο οι πωλήσεις MINI παρουσίασαν αύξηση συγκριτικά με τον περσινό Σεπτέμβριο με συνολικές παραδόσεις 31.871 μονάδων (πέρσι 31.314 / +1,8%). Η Rolls-Royce Motor Cars παραμένει εντός στόχου για μία ακόμα χρονιά ρεκόρ το 2014. Τα κλειδιά 2.859 μοντέλων Rolls-Royce Phantom, Ghost και Wraith παραδόθηκαν σε πελάτες σε διάστημα εννέα μηνών από Ιανουάριο έως Σεπτέμβριο (πέρσι 2.300 / +24,3%). Η Rolls-Royce συνεχίζει να απολαμβάνει ισχυρή ζήτηση από τους πελάτες για όλα τα μοντέλα της, μεταξύ των οποίων σημαντικό αριθμό παραγγελιών για η τελευταία πρόταση του πολυτελούς brand, Ghost Series II, με την παράδοση των πρώτων οχημάτων να προγραμματίζεται για τα τέλη του 2014.
    Η ανοδική τάση συνεχίστηκε για τη BMW Motorrad, όπου συνολικά 9.991 μοτοσικλέτες και maxi-scooter (πέρσι 9.264 / +7,8%) παραδόθηκαν σε πελάτες το Σεπτέμβριο. Οι φετινές πωλήσεις προς το παρόν σημειώνουν αύξηση 7,6%, φτάνοντας τις 100.217 (πέρσι 93.154). Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της που η BMW Motorrad έχει πουλήσει πάνω από 100.000 μοτοσικλέτες και maxi-scooter σε διάστημα εννέα πρώτων μηνών.
ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΙ CITROEN
  • ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΙ CITROEN
  • ΡΑΛΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΣΑΦΑΡΙ – 6 γύρος 2014
    Τίτλος για Αντωνίου και «Junior» στο Ανατολικό Σαφάρι
    Γιώργος – Παύλος Εγγλέζου: Ανίκητοι στον τόπο τους

    Δραματικό ήταν το φινάλε για το φετινό Παγκύπριο πρωτάθλημα ράλι της Citroen. Η υπόθεση τίτλος έμεινε ανοικτή μέχρι και την τελευταία ειδική αφού όλα ήταν ρευστά μέχρι την τελική έκβαση του αγώνα. Τελικά ήταν οι Σταύρος Αντωνίου και “Chips Junior” που πήραν τον πρώτο τίτλο της καριέρας τους ενώ τα αδέλφια Εγγλέζου αποδείχθηκαν για μια ακόμα φορά ανίκητοι στις ειδικές της ελεύθερης Αμμοχώστου. Πήραν μια τρίτη κατά συνέχεια νίκη με τους Δημοσθένους και Αντωνίου να ακολουθούν στις επόμενες θέσεις.
     
    Το σωματείο της ελεύθερης Αμμοχώστου διοργάνωσε τον τελευταίο γύρο του φετινού πρωταθλήματος ράλι της Citroen με 26 πληρώματα να δηλώνουν συμμετοχή και να έχουν να αντιμετωπίσουν εννέα ειδικές διαδρομές.  Η εκκίνηση δόθηκε στις 09:30 το μεσημέρι του Σαββάτου από την Πλατεία Αγίου Γεωργίου στο  Παραλίμνι και τα πληρώματα κατευθύνθηκαν για τις τέσσερις πρώτες ειδικές διαδρομές στο Δασάκι, Χαλοσπιτιά, Πεδίο βολής και Αγ. Βαρβάρα-Δασάκι. Εγγλέζου και Δημοσθένους έδειξαν από την αρχή τις προθέσεις τους αλλά κανείς δεν θα μπορούσε να μη λάβει υπόψη τους Αντωνίου, Παντελή, Ζήνωνος και Λιμνιώτη που καραδοκούσαν. Μέχρι την ανασυγκρότηση οι Δημοσθένους και Λαός είχαν κερδίσει τις τρεις ειδικές ενώ οι Αντωνίου και “Chips Junior”, μια. Ήταν όμως οι Γιώργος και Παύλος Εγγλέζου που βρέθηκαν στην κορυφή.
     
    Η μάχη συνεχίστηκε μέχρι και την τελευταία ειδική διαδρομή στο στάδιο Τάσος Μάρκου στο Παραλίμνι με τα αδέλφια Εγγλέζου να παίρνουν την τρίτη συνεχόμενη νίκη τους στον αγώνα. Χρίστος Δημοσθένους και Πάμπος Λαός έμειναν στη δεύτερη θέση, αλλά αυτό που είχε σημασία ήταν η τρίτη θέση των Αντωνίου και «Junior». Μια θέση που τους χάρισε και τον τίτλο του πρωταθλητή για το 2014. Τέταρτη θέση για το νεαρό Γιάγκου και τον Λεωνίδα Χριστοφή ενώ πίσω τους τερμάτισαν οι Σταύρος Ζήνωνος και «Τσελεπής». Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Ττάπος και Κώστας Ιωάννου. Μιχάλης Ιωάννου και Γρηγόρης Ασπρής ακολούθησαν στις επόμενες θέσεις ενώ ένατοι και πρώτη δικίνητοι ήταν οι Ζαχαρίας Μανώλη και Ανδρέας Βαρνακίδης με το Honda Civic. Ολύμπιος, Μηνά Παπαγεωργίου και Παύλου ανέβηκαν στη ράμπα ενώ το ίδιο και για τους Morozov και «Zoli» με το Suzuki Swift που πήραν και τον τίτλο στην κατηγορία τους.
     
    Μετά και τον έκτο και τελευταίο γύρο του φετινού πρωταθλήματος ράλι της Citroen, ο Σταύρος Αντωνίου κατακτά για πρώτη φορά στην καριέρα του τον τίτλο συγκεντρώνοντας 89,75 βαθμούς ενώ τον ακολουθεί από τη θέση του δευτεραθλητή με 83,25 ο Χρίστος Δημοσθένους. Τρίτος με 57,50 ο περσινός πρωταθλητής Κώστας Γεωργίου «Chips» ενώόλις μισό βαθμό πίσω του ο Κώστας Ζήνωνος. Στους 55,75 βαθμούς ο Πέτρος Παντελή ενώ την πρώτη εξάδα στη βαθμολογία κλείνει ο Σταύρος Ζήνωνος με 31,50 βαθμούς.
     
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι κύριος χορηγός του φετινού πρωταθλήματος ράλι ήταν φέτος  η εταιρεία Geo. Pavlides & Araouzos, στηρίζοντας την προσπάθεια με τα χρώματα της μάρκας Citroen. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που έχει μια μακρόχρονη ιστορία στους αγώνες αυτοκινήτου στον τόπο μας, χρηματοδότησε και στήριξε τους πέντε γύρους της χρονιάς γι αυτό και ο θεσμός μετονομάστηκε σε «Παγκύπριο Πρωτάθλημα Ράλι Citroen».
     
    ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
    1 Γιώργος Εγγλέζου – Παύλος Εγγλέζου Mitsubishi Lancer Evo IX                       0:55:39.17
    2 Χρίστος Δημοσθένους – Πάμπος Λαός Mitsubishi Lancer Evo IX             0:57:12.38
    3 Σταύρος Αντώνίου – «Chips Junior» Mitsubishi Lancer Evo IX                 0:57:26.83
    4 Παναγιώτης Γιάγκου –Λεωνίδας Χριστοφή Mitsubishi Lancer Evo IX      0:58:14.19
    5 Σταύρος Ζήνωνος –«Τσελεπής» Mitsubishi Lancer Evo VI                       0:59:53.70
    6 Γιώργος Ττάππος – Κώστας Ιωάννου - Mitsubishi Lancer Evo VΙ                        1:02:45.91
    7 Μιχάλης Ιακώβου – Χαράλαμπος Ιακώβου Mitsubishi Lancer Evo ΙΙΙ      1:02:47.11
    8 Γρηγόρης Ασπρή –Νεόφυτος Νεοφύτου Mitsubishi Lancer Evo X                       1:03:48.35
    9 Ζαχαρίας Μανώλη –Ανδρέας Βαρνακίδης Honda Civic                           1:07:06.57
    10 Μάριος Ολύμπιος Αντώνης Χρυσοστόμου  Mitsubishi Lancer Evo VI    1:09:23.04
     
    ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (τελική)
    1 Σταύρος Αντωνίου 89.75
    2 Χρίστος Δημοσθένους 83.25
    3 Κώστας Γεωργίου «Chips» 57.50
    4 Κώστας Ζήνωνος 57
    5 Πέτρος Παντελή 55.75
    6 Σταύρος Ζήνωνος 31.50
    7 Παναγιώτης Γιάγκου 30.75
    8 Κώστας Λαός 27
    9 Γιώργος Εγγλέζου 22.50
    10 Γιώργος Χριστοφή 22.50
    11 Γιώργος Παφίτης 21.75
    12 Κυριάκος Κυριάκου 20.25
    13 Σάββας Σάββα 18.75
    14 Μιχάλης Ποσείδιας 16.25
    15 Δημήτρης Παπασάβας 15.75
Ανανεωμένη γκάμα από τη Ford Motor Company
  • Ανανεωμένη γκάμα από τη Ford Motor Company
  • Η Ford Motor Company παρουσιάζει μια σημαντικά ανανεωμένη γκάμα στην Ευρώπη. Αυτό φάνηκε και από το πρόσφατο σαλόνι αυτοκινήτου που έγινε στο Παρίσι όπου το περίπτερο της εταιρείας φιλοξενούσε πολλές καινούριες παρουσίες έτοιμες να ριχτούν στην αγορά. Από τα «συμβατικά» Focus, Fiesta και Μondeo μέχρι τα πολυμορφικά C Max και S Max και τα επιβλητικά ST και Mustang, η Ford έδωσε το μήνυμα ότι διαθέτει μοντέλα έτοιμα να καλύψουν οποιαδήποτε ανάγκη του κοινού.
     
    Η οικογένεια C-MAX έχει ανανεωθεί αισθητικά σύμφωνα με την παγκόσμια σχεδιαστική γλώσσα One Ford και περιλαμβάνει το πενταθέσιο C-Max και το επταθέσιο Grand C-Max. Μοντέλα που θα προσφέρουν ψηλά επίπεδα άνεσης και λειτουργικής ποιότητας, όταν κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη στις αρχές του 2015, ενώ θα εφοδιάζονται για πρώτη φορά με το νέο βενζινοκινητήρα 1.5 EcoBoost της Ford και τον 1.5 TDCi ECOnetic diesel 105 ίππων με εκτιμώμενες εκπομπές CO2 99 g/km στο πενταθέσιο C-MAX. Ανανεωμένος εξωτερικός σχεδιασμός και αναβαθμισμένο εσωτερικό που συνδυάζονται με τον καλύτερο τρόπο με τις καινοτόμες συρόμενες πίσω πόρτες και τη σχεδίαση καθισμάτων με δυνατότητα ‘ελεύθερης διέλευσης’ για μεγαλύτερη άνεση, ευρυχωρία, ευελιξία.
     
    Η Ford Motor Company αποκάλυψε επίσης και το νέο S MAX. Ένα στυλάτο, καινοτόμο μοντέλο που παραμένει πιστό στο πνεύμα της αρχικής καθόλα επιτυχημένη έκδοσης. Το νέο S-MAX θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη του χρόνου προσφέροντας στυλ, οδηγική απόλαυση και προηγμένα χαρακτηριστικά χωρίς θυσίες στην ευρυχωρία, την ευελιξία και την απόδοση καυσίμου. Παράλληλα σηματοδοτεί και το ντεμπούτο της τεχνολογίας Ford Adaptive Steering στην Ευρώπη για βελτιστοποιημένη απόκριση στις εντολές του οδηγού όταν κυκλοφορήσει του χρόνου με βελτιωμένη ενεργητική και παθητική ασφάλεια και συνάμα τους νέους αποδοτικούς και υψηλής απόκρισης κινητήρες diesel ή EcoBoost βενζίνης.
     
    Εκτός των ολοκαίνουριων S-Max και C-Max, το ντεμπούτο του αναμένεται να κάνει και η νέα γενιά του Ford Mondeo. Πρόκειται για το επιτυχημένο οικογενειακό αυτοκίνητο της Ford που  γιόρτασε πρόσφατα τα 20 χρόνια του με πωλήσεις πάνω από 4,5 εκατομμύρια σε όλη την Ευρώπη. Τώρα ένα νέο κεφάλαιο ξεκινά για το μοντέλο που θα διατίθεται και με τον βραβευμένο βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost της Ford που διασφαλίζει κορυφαία οικονομία καυσίμου. Παράλληλα ο υποψήφιος αγοραστής θα έχει στη διάθεση του πολλές καινοτόμες τεχνολογίες όπως Advanced Active Park Assist, τις πίσω ζώνες με ενσωματωμένο αερόσακο, αναδιπλούμενη πανοραμική οροφή και πολλά άλλα.
     
    Πέραν των πιο πάνω μοντέλων η Ford παρουσίασε το νέο Ford Edge, το πειραματικό Vigniale, τη νέα Ford Mustang Ευρωπαϊκών προδιαγραφών, και τα γρήγορα  Focus ST και Focus ST diesel.
Σάρωσαν τα αυτοκίνητα της Ford στο Ράλι Κύπρος
  • Σάρωσαν τα αυτοκίνητα της Ford στο Ράλι Κύπρος
  • 10 νίκες για τη Ford στον Εθνικό μας αγώνα
    Ο Σαουδάραβας Yazeed Al Rajhi ήταν ο μεγάλος νικητής του CNP ASFALISTIKI CYPRUS RALLY 2014.Δεύτεροι Kejatan Kajetanowicz και Jaroslav Baran και τρίτοι ο Abdul Aziz Al-Kuwari με τον Βρετανό Chris Patterson. Και οι τρεις στο τιμόνι ενός Ford Fiesta, συμπληρώνοντας το 1-2-3 για την Ford. Μια επιτυχία που δικαιώνει τη Ford για την αξιοπιστία και την ανώτερη τεχνολογία που προσφέρουν τα αυτοκίνητα της όχι μόνο στους αγώνες αλλά και στην καθημερινότητα. Γιατί όπως είναι γνωστό, η τεχνολογία που χρησιμοποιείται στα αγωνιστικά αυτοκίνητα μεταφέρεται στη συνέχεια και στα αυτοκίνητα παραγωγής. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το Ford Fiesta τέθηκε επικεφαλής από την πρώτη ειδική διαδρομή, κάτι που κατάφερε να κρατήσει μέχρι το τέλος. Παράλληλα, τα Ford Fiesta κέρδισαν και τις δώδεκα από τις 15 ειδικές διαδρομές του αγώνα. Επτά νίκες πήρε ο νικητής Yazeed Al Rajhi και τις άλλες πέντε ο Πολωνός Kajetan Kajetanowicz.
    Τα αυτοκίνητα της Ford έχουν μια μακρά ιστορία στον Εθνικό μας αγώνα. Συγκεκριμένα, στις 43 διοργανώσεις, από το 1970 μέχρι και σήμερα, τα αγωνιστικά της Ford ανέβηκαν στην πρώτη θέση του βάθρου δέκα συνολικά φορές. Κάτι που αναδεικνύει την εταιρεία σαν τη μάρκα με τις περισσότερες νίκες στο θεσμό. Η αρχή έγινε μόλις το 1971 με τους Χρίστο Κυρμίτση και Peter Lawrence να κερδίζουν το πρώτο Διεθνές Ράλι Κύπρος. Στη συνέχεια και συγκεκριμένα η τριετία 1978-1980 άνηκε ολοκληρωτικά στη Ford με τα πανίσχυρα τότε RS. Δύο νίκες από το Βρεταvό Ρότζερ Κλάρκ και μία από το θρυλικό 'Αρι Βατάvεv που είχε σαν συνοδηγό τον γνωστό Ντέϊβ Ρίτσαρτς. Φθάνουμε στο 2000 για να δούμε ένα Ford στο ψηλότερο σκαλοπάτι του βάθρου, και μάλιστα σε επίπεδο WRC. Τα μεγαθήρια του παγκοσμίου στερεώματος φθάνουν στο νησί αλλά είναι η ομάδα της Ford που θα φύγει περισσότερο κερδισμένη και στις δύο χρονιές. Carlos Sainz και Coolin Mcrae κερδίζουν το 2000 και το 2001 δίδοντας έτσι στην Ford δύο από σημαντικές νίκες στο νεοσύστατο τότε Ford Focus WRC. To 2010 για τρία χρόνια ο αγώνας μας περνά στο ημερολόγιο του IRC. Χρονιά όπου ξεκινά η κυριαρχία του Καταρινού οδηγού Nasser Al Attiyah. Σε πέντε συμμετοχές κατάφερε να πάρει τρεις νίκες. Το 2010, 2012 και πέρυσι έχοντας ένα Ford Fiesta στην κατοχή του. Και φυσικά φτάνουμε στο 2014 όπου ο Σαουδάραβας Yazeed Al Rajhi δίδει στη Ford τη δέκατη νίκη της στο θεσμό.
     
    ΟΙ Δέκα νίκες της Ford στο Ράλι Κύπρος (1970-2014)
    1971    Christos Kirmitsis, Peter Lawrence (CY/GB)             Ford Escort TC
    1978    Roger Clark, Jim Porter (GB)                                                Ford Escort
    1979    Ari Vatanen, Dave Richards (FIN/GB)                       Ford Escort
    1980    Roger Clark, Neil Wilson (GB)                                   Ford Escort
    2000    Carlos Sainz, Luis Moya (E)                                       Ford Focus WRC
    2001    Colin McRae, Nicky Grist (GB)                                  Ford Focus RS WRC01
    2010    Nasser Al Attiyah / Giovanni Bernacchini (QA/I)       Ford Fiesta S2000 
    2012    Nasser Al Attiyah / Giovanni Bernacchini (QA/I)       Ford Fiesta RRC 
    2013    Nasser Al Attiyah / Giovanni Bernacchini (QA/I)       Ford Fiesta RRC 
    2014 Yazeed Al Rajhi / Michael Orr (KSA/GBR)                   Ford Fiesta RRC
O Πανίκος Πολυκάρπου στην ακαδημία της FIA
  • O Πανίκος Πολυκάρπου στην ακαδημία της FIA
  • O Πανίκος Πολυκάρπου εξασφάλισε επάξια θέση στην ακαδημία ταλέντων της FIA
     
    Μετά από τρεις μέρες εξετάσεων και δοκιμαστικών στην πίστα Yas Marina του Άμπου Ντάμπι, ο Κύπριος Πανίκος Πολυκάρπου κατάφερε να αναδειχτεί νικητής κατακτώντας ταυτόχρονα μια θέση στο Ινστιτούτο Young Driver Excellence Academy 2015 της FIA. Ο Πολυκάρπου απέδειξε τις ικανότητες του τόσο στην πίστα αλλά και στο θρανίο ανάμεσα σε διαγωνιζόμενους από την Μέση Ανατολή, Βόρεια Αφρική και κεντρική Ασία στα περιφερειακά δοκιμαστικά που έλαβαν χώρα στην πίστα του Abu Dhabi. Αυτή είναι η δεύτερη φορά που ένας Κύπριος οδηγός παίρνει το εισιτήριο για την ακαδημία της FIA μετά την επιτυχία του Νίκου Θωμά το 2008. Και όλα αυτά με τη στήριξη του Κυπριακού Συνδέσμου Αυτοκινήτου για την προώθηση νεαρών ταλέντων στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
     
    Πλέον ο Πανίκος θα μπορέσει να χαράξει παρόμοια πορεία με άλλα μεγάλα ονόματα που αναδείχθηκαν μέσα από αυτό το Ινστιτούτο όπως τους οδηγούς του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, Andreas Mikkelsen, Pontus Tidemand and Craig Breen, αλλά και τους νεαρούς οδηγούς δοκιμαστικών της  Formula 1 Alexander Rossi, Stoffel Vandoorne και Robin Frijns.
    Μπορεί ο Πολυκάρπου να ήταν ο κορυφαίος των οδηγών όμως δεν υπήρχαν χαμένοι στο Άμπου Ντάμπι καθώς και οι υπόλοιποι δώδεκα νεαροί που έλαβαν μέρος έφυγαν από την πίστα έχοντας μαζέψει ανεκτίμητη εμπειρία και γνώσεις που θα τους βοηθήσει σε αυτά τα πρώτα τους βήματα.     
     
    «Είμαι πολύ χαρούμενος για την νίκη αυτή μετά από όλη την πίεση που ένιωσα εδώ την πρώτη μέρα» ήταν οι πρώτες δηλώσεις του 23χρονου Πολυκάρπου τον οποίο βράβευσε ο ίδιος Κος. Mohammed Ben Sulayem, Πρόεδρος του Συνδέσμου Αυτοκινήτου και Touring των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων αλλά και διοργανωτής των περιφερειακών δοκιμαστικών. Συνολικά στον κόσμο διεξάγονται έξι περιφερειακά δοκιμαστικά. Ο Πολυκάρπου συνέχισε, «Έχω μάθει πάρα πολλά αυτή την εβδομάδα και περιμένω με ανυπομονησία να ξεκινήσω την Ακαδημία καθώς θα βρίσκομαι ανάμεσα στους καλύτερους νεαρούς οδηγούς του κόσμου, κάτι που θα με βοηθήσει πάρα πολύ να βελτιωθώ.»
     
    Ο Κος. Sulayem, Αντιπρόεδρος της FIA, δήλωσε: «Είμαστε περήφανοι που για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά μας επέλεξε το Ινστιτούτο της FIA για να διοργανώσουμε τα περιφερειακά δοκιμαστικά. Λέει πολλά για τα ΗΑΕ και την κουλτούρα μηχανοκίνητου αθλητισμού που καλλιεργούμε ενώ ταυτόχρονα μπορέσαμε να χρησιμοποιήσουμε τις άρτια εξοπλισμένες εγκαταστάσεις της πίστας Yas Marina.Η Ακαδημία θα δώσει στον Πανίκο μια τεράστια ευκαιρία για να ανεβάσει την καριέρα του σε ένα υψηλότερο επίπεδο από το οποίο να μπορέσει ο ίδιος να αναλάβει το μέλλον του. Ταυτόχρονα ο κάθε οδηγός που έλαβε μέρος εδώ έχει απορροφήσει πλούσια γνώση και εμπειρία που θα τους βοηθήσει στην καριέρα τους.»
Το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2014»
  • Το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2014»
  • Το Peugeot 308, το αυτοκίνητο που κέρδισε τον πολυπόθητο τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για το 2014 βρίσκεται ήδη στις βιτρίνες της Demstar Automotive. Το Peugeot 308 είναι ένα εξολοκλήρου καινούριο αυτοκίνητο με πληθώρα σχεδιαστικών και τεχνολογικών καινοτομιών. Με μικρότερο βάρος από τον προκάτοχο του και συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, διαθέτει εσωτερικούς χώρους που το τοποθετούν στην κορυφή της κατηγορίας. Η βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής αποτελεί ένα ακόμη στοιχείο που συντελεί στην αναβάθμιση των χαρακτηριστικών του νέου Peugeot 308, συμβάλλοντας παράλληλα στην προσπάθεια περιορισμού της κατανάλωσης καυσίμου ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός συμπληρώνει την εικόνα του, προσφέροντας μια σειρά από προηγμένες εφαρμογές άνεσης και ασφάλειας.
     
    Το 308 ανήκει σε μια σημαντική κατηγορία μοντέλων της αγοράς η οποία αντιπροσωπεύει το 1/3 των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Γι αυτό και η Peugeot δημιούργησε ένα μοντέλο που μπορεί να σταθεί επάξια στις απαιτήσεις της κατηγορίας. Η δημιουργία του βασίστηκε σε τέσσερις πυλώνες: οικονομία, σχεδιασμός, οδηγική απόλαυση και ποιότητα κατασκευής.Βασίστηκε σε μια καινούρια πλατφόρμα και έχει συμπαγείς διαστάσεις (μήκος 4,25 μ.) και πολύ χαμηλότερο βάρος σε σχέση με τον προκάτοχό του (-140 κιλά). Tο 308 είναι το χαμηλότερο (με ύψος 1,46 μ.) και το φαρδύτερο (με πλάτος 1,80 μ.) στην κατηγορία. Κορυφαίος είναι και ο χώρος αποσκευών που φτάνει τώρα τα 420 λίτρα. Η αναδίπλωση του πίσω καθίσματος μπορεί να αυξήσει τον όγκο του χώρου αποσκευών μέχρι και στα 1309 λίτρα.
     
    Η τελευταία λέξη της τεχνολογίας στο αυτοκίνητο υιοθετήθηκε στο εσωτερικό του 308 που ξεχωρίζει και για την ποιότητα κατασκευής όπως και το τέλειο φινίρισμα. Χώρος όπου δεσπόζει η κεντρική κονσόλα με την οθόνη αφής 9,7’’. Η συγκεκριμένη οθόνη προσφέρει κεντρικό, ολοκληρωμένο έλεγχο όλων των επιμέρους λειτουργιών του αυτοκινήτου, όπως του συστήματος κλιματισμού, του ηχοσυστήματος, , κ.τ.λ. Αυτή η διάταξη του πίνακα οργάνων και της οθόνης για τις δευτερεύουσες λειτουργίες, δίνει στον οδηγό μια πανοραμική, άμεση ανάγνωση των πληροφοριών που αφορούν στο αυτοκίνητο.
     
    Το νέο Peugeot 308 είναι διαθέσιμο στην Κυπριακή αγορά με δύο κινητήρες, ένα βενζίνης και ένα πετρελαίου. Ο βενζινοκινητήρας διαθέτει τούρμπο και βρίσκεται στα 1,2 λίτρα αποδίδοντας 130 συνολικά ίππους. Άξιο προσοχής είναι και το ότι εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ενώ  προσφέρει στον οδηγό μια μεικτή κατανάλωση της τάξης των 4,9 λίτρων ανά εκατό χιλιόμετρα (109 Co2). Ο πετρελαιοκινητήρας βρίσκεται στα 1,6 λίτρα και αποδίδει 115 συνολικά ίππους. Διαθέτει μηχανικό κιβώτιο και η κατανάλωση φτάνει μόλις τα 3,8 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα. Παράλληλα οι εκπομπές ρύπων φτάνουν τα 100 Co2.
Διάκριση ασφάλειας για το Nissan X-Trail
  • Διάκριση ασφάλειας για το Nissan X-Trail
  • Τα Νissan X-Trail απέσπασε πριν από μερικές μέρες την ανώτατη διάκριση ασφάλειας του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού, EuroNCAP. Αναλυτικότερα, το νέο SUV της Nissan ξεχώρισε τόσο για τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που διαθέτει στον εξοπλισμό του όσο και για την προστασία που είναι ικανό να προσφέρει σε ενήλικες επιβάτες, καθώς με εξαίρεση την περιοχή των κάτω άκρων και του θώρακα, ο κίνδυνος τραυματισμού σε ενδεχόμενη μετωπική ή πλευρική σύγκρουση χαρακτηρίζεται ως χαμηλός. Εξίσου ικανοποιητικές ήταν οι επιδόσεις του νέου Nissan X-Trail και στην προστασία παιδιών, ενώ παρά το μέγεθός του, το ιαπωνικό SUV αποδείχθηκε ιδιαίτερα φιλικό και για τους πεζούς.
     
    Το ολοκαίνουριο X-Trail έκανε πρόσφατα την εμφάνιση του στους εκθεσιακούς χώρους της New Nissan Cyprus και από την πρώτη μέρα αγκαλιάστηκε από το Κυπριακό κοινό.
    Ένα μοντέλο που προσφέρει πληθώρα καινοτομιών, τόσο σχεδιαστικών όσο και τεχνολογικών. Όμως, τα πλεονεκτήματα που βασίζονται  στον πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λίτρων με το αυτόματο κιβώτιο αλλά και τις επτά θέσεις που έχει στη διάθεση του ο υποψήφιος αγοραστής.
     
    Παρά τις μεγαλύτερες του διαστάσεις από το μοντέλο που αντικαθιστά το νέο X-Trail είναι ελαφρύτερο και καταναλώνει λιγότερα καύσιμα χάρη στη βελτιωμένη αεροδυναμική του και σε νέους μικρούς κινητήρες υψηλής απόδοσης. Το μήκος του φτάνει τα 4,635 μέτρα, το πλάτος τα 1,820 και το ύψος τα 1,695 μ. ενώ μεγαλύτερο είναι και το μεταξόνιο που τώρα φτάνει τα 2,706 μέτρα. Αριθμοί που προσφέρουν κορυφαίους χώρους για την κατηγορία, περισσότερο χώρο στους πίσω επιβάτες αλλά και τη δυνατότητα επταθέσιας έκδοσης.
     
    Παράλληλα, η Νissan εξοπλίζει το νέο X-Trail με όλα τα σύγχρονα συστήματα συνδεσιμότητας και ασφάλειας στο εσωτερικό ενώ το ηλεκτρονικό σύστημα τετρακίνησης All Mode 4X4i προσφέρει πληθώρα επιλογών στον οδηγό.
40 χρόνια Porsche Sport Driving School
  • 40 χρόνια Porsche Sport Driving School
  • Η Porsche γιορτάζει φέτος τα 40α γενέθλια της σχολής σπορ οδήγησης που συντηρεί με επιτυχία. Εκεί όπου οι δοκιμαστές της εξελίσσουν τα θρυλικά μοντέλα της γερμανικής φίρμας ενώ οι πελάτες της έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα όρια των αυτοκινήτων που αγοράζουν. Με λίγα λόγια… η Porsche δεν κατασκευάζει μόνο γρήγορα αυτοκίνητα, αλλά συγχρόνως, εκπαιδεύει και αυτούς που τα οδηγούν. Και όλα αυτά, χάρη στις υπηρεσίες της Porsche Sport Driving School. Μπορεί η βάση της να βρίσκεται στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Λειψία, αλλά θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το «ειδικό σχολείο» της Porsche δραστηριοποιείται σε 14 χώρες σε όλες τις ηπείρους της υφηλίου.
     
    Όλα ξεκίνησαν το 1974. Μια ιδιαίτερα σημαντική χρονιά για την Porsche αφού έκανε την παρουσία της για πρώτη φορά η 911 Turbo. Ένα μοντέλο που τρομερή δύναμη και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Ακόμα και ο ειδικός Τύπος της εποχής την περιέγραφε σαν  «παράνοια σε τροχούς». Ένας μέσος οδηγός πραγματικά δυσκολευόταν να την οδηγήσει, ιδιαίτερα υπό βροχή. Τότε η Porsche αποφάσισε ότι οι πελάτες της χρειάζονταν μαθήματα προχωρημένης οδήγησης  ώστε να απολαμβάνουν τα αυτοκίνητά τους με τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια. Τότε γεννήθηκε και η σχολή οδήγησης της Porsche. Η πρώτη προσπάθεια «ίδρυσης» μιας σχολής σπορ οδήγησης υψηλών προδιαγραφών έγινε από τους ίδιους τους μηχανικούς της Porsche AG στην πίστα του Χόκεϊνχαιμ, ενώ δύο χρόνια αργότερα οι εμπνευστές της σχολής καθιερώνουν για πρώτη φορά σεμινάρια αποκλειστικά για τους εκπροσώπους του αδύναμου φύλου. Από τότε χιλιάδες κάτοχοι των γερμανικών αυτοκινήτων πέρασαν από ειδικά μαθήματα για σωστή και ασφαλή οδήγηση.
Ο Nasser Al-Attiyah κερδίζει για τη MINI
  • Ο Nasser Al-Attiyah κερδίζει για τη MINI
  • Ο πολυνίκης του Ράλι Κύπρος Nasser Al-Attiyah με συνοδηγό τον Γάλλο Mathieu Baumel και το αγωνιστiκό MINI ALL4 κέρδισαν το Rally Morocco. Ένας αγώνας που αποτελούσε τον ένατο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος FIA για αγώνες Cross-Country. Ένας ιδιαίτερα σκληρός αγώνας αφού τα πληρώματα έτρεχαν για έξι συνολικά μέρες για να καλύψουν 1991 χιλιόμετρα από τα οποία τα 1441 ήταν ειδικές διαδρομές.
     
    Οι Al-Attiyah/Baumel κέρδισαν τρεις ειδικές διαδρομές και έφτασαν πρώτοι στο Μαρακές μπροστά από το άλλο πλήρωμα της MINI Orlando Terranova/Rolando Graue.  «Ήταν μια σημαντική νίκη για εμάς εδώ στο Μαρόκο,» δήλωσε ο Al-Attiyah στον τερματισμό. «Αποτέλεσε μια σκληρή δοκιμασία για μας ο αγώνας με μπόλικη άμμο στην έρημο όπου θα μπορούσαμε εύκολα να κολλήσουμε. Υπήρχαν πολλά δύσκολα σημεία. Ο Mathieu, ο συνοδηγός μου, έκανε καταπληκτική δουλειά με τις σημειώσεις του όπως πάντα. Το MINI ALL4 ήταν αξιόπιστο και πάλι αλλά και διασκεδαστικό στην οδήγηση. Στρέφουμε την προσοχή μας πλέον στο Dakar Rally 2015.”
     
    Αυτό ήταν το 25ο Rally Morocco, και αποτέλεσε την καταλληλότερη πρόβα για το Dakar Rally, που θα διεξαχθεί στην Νότιο Αμερική τον Ιανουάριο. Οι διαδρομές του αγώνα στο Μαρόκο ήταν αρκετά παρόμοιες με αυτές του Dakar: Εκτάσεις ερήμου με πολύ λεπτή άμμο και στενοί ορεινοί δρόμοι. «Έμαθα πολλά αυτή την εβδομάδα και ετοιμαστήκαμε καλά για το Dakar,» είπε ο Orlando Terranova. «Είχα μια καλή μάχη με τον Nasser και πήραμε ένα καλό αποτέλεσμα για την MINI. Βρισκόμαστε σε καλό δρόμο!»
    Το πλήρωμα Erik van Loon/Wouter Rosegaar (NL/NL) τερμάτισε τρίτο στο Rally Morocco που ήταν και το καλύτερο αποτέλεσμα τις χρονιάς. Οι Vladimir Vasilyev/Konstantin Zhiltsov (RU/RU) κατέκτησαν την 4η θέση, και παραμένουν στην κορυφή του παγκοσμίου πρωταθλήματος FIA για αγώνες Cross-Country.
     
    2014 Rally Morocco:
    1. Al-Attiyah/Baumel (QT/FR), MINI ALL4 Racing  – 16:12:15
    2. Terranova/Graue (AR/AR), MINI ALL4 Racing – 16:13:57
    3. Van Loon/Rosegaar (NL/NL), MINI ALL4 Racing – 16:54:02
    4. Vasilyev/Zhiltsov (RU/RU), MINI ALL4 Racing – 17:00:08
    5. Ten-Brinke/Colsoul (NL/BE), Toyota – 17:21:36
     
    Βαθμολογία
    1 Vladimir Vasilyev (RU)                                            216
    2 Nasser Al-Attiyah (QT)                                            196
    3 Yazeed Al-Rajhi (SA)                                              120
H Honda θα φέρει το NSX Concept στο Goodwood
  • H Honda θα φέρει το NSX Concept στο Goodwood
  • H Honda θα φέρει το NSX Concept στο Goodwood Festival of Speed

    Η ιαπωνική εταιρία ανακοίνωσε ότι θα φέρει ένα NSX Concept στο φετινό Goodwood Festival of Speed, που θα πραγματοποιηθεί αυτό το Σαββατοκυρίακο. Οι παρευρισκόμενοι του μεγαλύτερου βρετανικού event θα έχουν την δυνατότητα να το δουν από κοντά καθώς και να ακούσουν τον κινητήρα του στην διάσημη ανάβαση του λόφου.
     
    Αυτή θα είναι και η πρώτη εμφάνιση μπροστά σε ευρωπαϊκό κοινό για το υβριδικό supercar που θα μπει στην παραγωγή το 2015. Το NSX έχει παράδοση στο φεστιβάλ του Goodwood. Το 1993, στο πρώτο κιόλας Goodwood Festival of Speed, ένας στόλος 10 NSX πρώτης γενιάς πήραν μέρος στην ανάβαση. Φέτος, το NSX Prototype θα συνοδευτεί από ένα 3λιτρο NSX του 1989, που κάποτε ανήκε στον αείμνηστο Ayrton Senna, καθώς και ένα ακόμη 3.2 του 2005.
     
    Το Honda NSX θα κινείται από έναν V6 κινητήρα άμεσου ψεκασμού τοποθετημένο στο κέντρο, ο οποίος συνεργάζεται με σύστημα τετρακίνησης Sport Hybrid SH-AWD (Super Handling All-Wheel Drive) της Honda. Όπως ήδη γνωρίζουμε, το NSX θα διαθέτει υβριδική τεχνολογία. Δηλαδή ο V6 κινητήρας συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται ενσωματωμένος στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ το σύστημα τετρακίνησης Sport Hybrid SH-AWD χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες που είτε επιταχύνουν είτε επιβραδύνουν ξεχωριστά τους εμπρός τροχούς στις στροφές, συνδράμοντας ενεργά στο κράτημα του NSX.
Το Ford Focus είναι ξανά το Νο 1 μικρό στην Ευρώπη
  • Το Ford Focus είναι ξανά το Νο 1 μικρό στην Ευρώπη
  • Το Ford Fiesta αναδείχτηκε ως το No.1 best-seller μικρό αυτοκίνητο στην Ευρώπη  το πρώτο τρίμηνο του 2014 εξασφαλίζοντας συνολικά 85.639 πωλήσεις. Και αυτό ύστερα από δύο συνεχόμενες χρονιές που το μοντέλο βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατηγορίας του σε ολόκληρη την Ευρώπη. Τα αποτελέσματα είναι της JATO Dynamics και βασίζονται σε στοιχεία που παρέχει η JATO Consult, η ειδική συμβουλευτική υπηρεσία της εταιρίας ενώ οι αριθμοί αυτοί προέρχονται από 30 Ευρωπαϊκές χώρες.
     
    «Το Ford Fiesta ισχυροποιεί τη θέση του όλο και περισσότερο. Μετά από την πρώτη θέση των πωλήσεων στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων στην Ευρώπη το 2012 και το 2012, συνεχίζει τον ίδιο ρυθμό και στο 2014. Το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς το Fiesta σημείωσε αύξηση 10% από πέρσι,» δήλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης. «Οι περισσότεροι από τους  πελάτες επιλέγουν μοντέλα υψηλών προδιαγραφών εφοδιασμένα με τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες, όπως το σύστημα συνδεσιμότητας Ford SYNC και το βραβευμένο κινητήρα 1.0 EcoBoost.»
     
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι από τα Fiesta που έχουν πουληθεί μέχρι στιγμής φέτος, το 80% ήταν εφοδιασμένο με σύστημα συνδεσιμότητας Ford SYNC και έφερε και φωνητικό έλεγχο. Επίσης το 47% ήταν έκδοσης Titanium υψηλών προδιαγραφών ενώ το 29% είχε βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost. Κινητήρας που για δύο συνεχόμενες χρονιές αναδείχθηκε «Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς».
     
    Το πετυχημένο Ford Fiesta είναι «υπεύθυνο» και για την συνεχόμενη πρωτιά της Ford στην Κυπριακή αγορά. Παρουσιάζεται σε πέντε διαφορετικές εκδόσεις κινητήρα, τρίθυρο ή πεντάθυρο και με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο. Συγκεκριμένα στη γκάμα υπάρχει ο 1.3 λίτρων Duratec με τους 82 ίππους, τόσο σε τρίθυρη όσο και σε πεντάθυρη έκδοση ενώ στη συνέχεια υπάρχει ο βραβευμένος Eco-boost κινητήρας ενός λίτρου των εκατόν ίππων που προσφέρεται τόσο με μηχανικό όσο και με αυτόματο 6 ταχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Επίσης διατίθεται και σε 1.0 Eco boost με 125 ίππους, καθώς και 2 πετρελαιοκινητήρες ο 1.5 & 1.6 λίτρων TDCi Duratorq με 75 & 95 ίππους αντίστοιχα. Τέλος την γκάμα συμπληρώνει ο υπέρ τροφοδοτούμενος κινητήρας 1.6 Εco-boost στην έκδοση ST II με απόδοση 182 ίππους. Οι τιμές του νέου Fiesta ξεκινούν από 9,990 ευρώ μόνο και μάλιστα με πλούσιο βασικό εξοπλισμό όπως 7 αερόσακους, ABS, ESP, Hill Launch Assist, Air-condition, Radio-Cd με τηλεχειριστήρια στο τιμόνι, Ηλεκτρικά Παράθυρα κ.α.  
  • Σελίδα από 17

Καταχωρήσεις προς σύγκριση

    Δεν υπάρχουν καταχωρήσεις προς σύγκριση
    Είσοδος
    Όνομα χρήστη
    Κωδικός πρόσβασης
    Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης; Υπενθύμιση