ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δύο νέα πρωτότυπα από τη Suzuki
  • Δύο νέα πρωτότυπα από τη Suzuki
  • Με δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα παρουσιάστηκε η Suzuki στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Δύο μοντέλα που δείχνουν ξεκάθαρα τη νέα και συνάμα σύγχρονη σχεδιαστική πορεία που αναμένεται να ακολουθήσει το εργοστάσιο στα επόμενα χρόνια.
    Πιο συγκεκριμένα, το νέο πρωτότυπο hatchback μοντέλο με τις compact διαστάσεις φέρει την κωδική ονομασία iK-2 και παραπέμπει στη μικρή κατηγορία. Το iK-2 concept έχει μήκος 4.023 χλστ., με μεταξόνιο που φτάνει τα 2.520 χλστ. Η Suzuki αποκαλεί τη σχεδίαση του νέου concept ως «Liquid Flow» (ροή υγρού) και χαρακτηρίζεται από το «έντονο» μπροστινό μέρος, τη μεγάλη μάσκα και τους προβολείς LED. Πρωτότυπο που συνδυάζει τη σχεδιαστική αισθητική που είδαμε στο εντυπωσιακό Kizashi. Σύμφωνα πάντα με τη Suzuki, to ιΚ-2 θα στηθεί σε μια νέα πλατφόρμα, ενώ θα φέρει ένα νέο turbo κινητήρα βενζίνης. Αυτός θα είναι άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 1,0 λίτρων.Εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως θα υπάρξει και μια έκδοση με υβριδικό σύστημα. Το νέο πάτωμα έχει φτιαχτεί με γνώμονα την ακαμψία και τον περιορισμό του βάρους, ώστε να βελτιωθούν τα επίπεδα ασφάλειας, κρατήματος, ευστάθειας και κατανάλωσης.
    To SUV iM-4 Concept ήταν η δεύτερη πρεμιέρα της ιαπωνικής μάρκας στη Γενεύη. Με αυτό φαίνεται ότι η Suzuki σκοπεύει να προσθέσει στη γκάμα της ένα ακόμα SUV και το  iM-4 μας φανερώνει το πώς θα είναι το μοντέλο παραγωγής. Βασισμένο σε μία καινούργια πλατφόρμα, το iM-4 διαθέτει μήκος 3.693 μέτρων, πλάτος 1.709 μέτρων και ύψος 1.566 μέτρων. Κύριο χαρακτηριστικό του οι compact διαστάσεις διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση και μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Σύμφωνα με τη Suzuki είναι σχεδιασμένο «για να κινείται άνετα εκτός δρόμου ή στο χιόνι».
    Η σχεδίασή του χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη μάσκα που «αγκαλιάζει» τα εμπρός φωτιστικά σώματα, τα φουσκωμένα φτερά, τους τροχούς των 18 ιντσών και την φαρδιά τρίτη κολόνα που, σε αντίθεση με τις άλλες δύο, είναι βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος. Το iM-4 είναι εφοδιασμένο με ένα ντίζελ Dualjet 1,2 λίτρων που συνδυάζεται με το υβριδικό σύστημα SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki). Το SHVS διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και παρέχει επιπλέον ισχύ, κρατώντας ταυτόχρονα την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 χαμηλά.
MINI John Cooper Works 2015
  • MINI John Cooper Works 2015
  • H συνέχεια του θρύλου είναι ακόμα πιο συναρπαστική
    Ξεχωριστό, εξελιγμένο με σεβασμό στην παράδοση, το μοντέλο καταφέρνει να συνδυάσει τη φιλοσοφία της MINI και τις ασυναγώνιστες επιδόσεις του John Cooper Works. Το ολοκαίνουριο MINI John Cooper Works πήρε το πράσινο φως για την παραγωγή από τον Όμιλο της BMW και περιλαμβάνει την γνήσια αγωνιστική αίσθηση με premium χαρακτηριστικά με την ανανεωμένη προϊοντική ουσία της τελευταίας γενιάς MINI. Ένα αυτοκίνητο που έχει τη δυνατότητα να προσφέρει μέγιστη διασκεδαστική οδήγηση με χαρισματικές ικανότητες που προέρχονται από τεχνολογίες κινητήρα, ανάρτησης και αεροδυναμικής προερχόμενες απευθείας από το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Στον εξωτερικό σχεδιασμό ξεχωρίζει η αεροδυναμικά βελτιωμένη σχεδίαση του αμαξώματος. Στοιχεία όπως η ειδική εμπρός ποδιά με τους μεγάλους αεραγωγούς ψύξη, η πίσω αεροτομή John Cooper Works και τα πλαϊνά σπόϊλερ προσφέρουν ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα από όλες τις απόψεις.
    Το μοντέλο είναι εφοδιασμένο με τον ισχυρότερο κινητήρα που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο μαζικής παραγωγής της Βρετανικής premium μάρκας. Πρόκειται για ένα δίλιτρο 1998 κ.εκ, τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα, αποτέλεσμα της εμπειρίας της μάρκας στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού με βάση την τελευταία γενιά της Τεχνολογίας MINI TwinPower Turbo. Οι ίπποι φθάνουν τους 231 ενώ η ροπή τα 320Nm. Φθάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις 6,3 δευτερόλεπτα με την κατανάλωση να περιορίζεται στα 6,7 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα. Διατίθεται με ενά 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και το 6-τάχυτο σπορ κιβώτιο Steptronic.
    Ο οδηγός θα έχει επίσης στη διάθεση του το νέο σύστημα φρένων της Brembo, αποκλειστικές ζάντες αλουμινίου 17-ιντσών John Cooper Works Race Spoke ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης Servotronic, Dynamic Stability Control (DSC) με Dynamic Traction Control (DTC), Electronic Differential Lock Control (EDLC) και Performance Control, Dynamic Damper Control διατίθενται προαιρετικά.
    Ο μοναδικός χαρακτήρας John Cooper Works κάνει έντονη την παρουσία του και στο εσωτερικό. Μερικά από αυτά είναι τα ενσωματωμένα προσκέφαλα, τιμόνι John Cooper Works με κουμπιά πολλαπλών λειτουργιών και χειριστήρια αλλαγών (paddles), επιλογέας ταχυτήτων JCW, πεντάλ και υποπόδιο οδηγού από ανοξείδωτο ατσάλι, ανθρακί επένδυση οροφής και πολλά άλλα. Ο στάνταρ εξοπλισμός ασφάλειας περιλαμβάνει εμπρόσθιους και πλευρικούς αερόσακους, αερόσακους οροφής, αυτόματες ζώνες ασφαλείας 3 σημείων σε όλα τα καθίσματα, με προεντατήρες και περιοριστές φορτίου μπροστά, βάσεις πρόσδεσης παιδικών καθισμάτωνISOFIX πίσω και προαιρετικά και στο κάθισμα του συνοδηγού, έλεγχος πίεσης ελαστικών και εν μέρει ενεργό καπό κινητήρα για βελτιστοποιημένη προστασία των πεζών. Παράλληλα το μοντέλο προσφέρει μια μακρά λίστα λειτουργιών στον προεραιτκό εξοπλισμό δίδοντας την ευκαιρία στον υποψήφιο οδηγό να «κτίσει» το δικό του MINI John Cooper Works.
Το νέο Mazda2 στην Κύπρο.
  • Το νέο Mazda2 στην Κύπρο.
  • Το ολοκαίνουριο supermini της Mazda βρίσκεται στις βιτρίνες της Γεω Παυλίδης & Αραούζος. Το μικρό μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας πρωτοπαρουσιάστηκε στα διάφορα σαλόνια κάτω από το πρωτότυπο Hazumi, το οποίο υπήρξε ο προάγγελος του μοντέλου παραγωγής.  Σχεδιαστικά, το νέο Mazda 2 ενσωματώνει τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Kodo» και φυσικά πολλά από τα στοιχεία τα έχουμε συναντήσει και σε άλλα μοντέλα της γκάμας όπως το  Mazda 3 και Mazda 6.
    Η γραμμές και τα σχήματα του σχεδιασμού KODO – Soul of Motion - αντιπροσωπεύουν την ενέργεια και τη δυναμικότητα των αυτοκινήτων της Mazda. Η φιλοσοφία αυτή πηγάζει μέσα από τα πολλά χρόνια δοκιμών και εξέλιξης που μετράει η Mazda. Η μεγάλη μπροστινή μάσκα, οι τονισμένοι θόλοι των τροχών και οι νερώσεις του καπό είναι μόνο μερικά στοιχεία που προσδίδουν δυναμισμό στο ολοκαίνουριο Mazda2.
    Εντελώς ανανεωμένο είναι και το εσωτερικό του Mazda 2. Η βελτίωση είναι τεράστια σε σχέση με του προηγούμενου μοντέλου, τόσο όσον αφορά τη σχεδίαση όσο και την ποιότητα κατασκευής. Χώρος όπου δεσπόζει η οθόνη πολυμέσων την οποία ελέγχεις μέσω ενός περιστροφικού χειριστηρίου δίπλα στο χειρόφρενο. Στα highlights περιλαμβάνεται και το head-up display, κάτι που δεν συναντούμε σε αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας. Παράλληλα, στον πίνακα οργάνων ξεχωρίζει το μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο με το ψηφιακό ταχύμετρο στο κάτω μέρος. Με μήκος 4.06 μέτρα και πλάτος 1.695 μέτρα, το νέο Mazda2 ξεχωρίζει και για τους άφθονούς χώρους που προσφέρει στους επιβάτες του ενώ ο χώρος αποσκευών φθάνει τα 280 λίτρα. Διαστάσεις που έχουν άμεσο αντίκτυπο και στο δρόμο αφού δίδουν την αίσθηση στον οδηγό ότι βρίσκεται πίσω από το τιμόνι ενός αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας.
    Το μοντέλο παρουσιάζεται στην Κυπριακή αγορά σε εκδόσεις με βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρου με 75 και 90 ίππους καθώς και με ένα ίδιας χωρητικότητας diesel κινητήρα με απόδοση 105 ίππων. Πιο συγκεκριμένα, στη βάση της γκάμας θα βρεθεί ο βενζινοκινητήρας SkyActiv G με απόδοση 75 ίππων και 135 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων η τιμή μέσης κατανάλωσης φτάνει τα 4,7 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 110 γρ./χλμ. Ο ίδιος κινητήρας θα είναι διαθέσιμος και σε έκδοση με 90 ίππους με 148 Nm ροπής, προσφέροντας τη δυνατότητα επιλογής ενός αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων. Σε αυτήν την περίπτωση η μέση τιμή κατανάλωσης ανέρχεται σε 4,8 λίτρα/100 χλμ.  Τέλος, η γκάμα για την Κυπριακή αγορά περιλαμβάνει και τη μοναδική πετρελαιοκίνητη έκδοση στα 1,5 λίτρα. Ο SkyActiv D θα προσφέρει ισχύ 105 ίππων και 220 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων η μέση τιμή κατανάλωσης περιορίζεται σε 3,4 λίτρα.
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το νέο Mazda2, έχει πρόσφατα κερδίσει ένα από τα πιο σημαντικά βραβεία της αυτοκινητοβιομηχανίας της Γερμανίας, το 2014 Χρυσό Τιμόνι στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων.  Το Golden Steering Wheel είναι ένα βραβείο αυτοκινήτων οργανώνεται από τη γερμανική Κυριακάτικη εφημερίδα Bild am Sonntag και το περιοδικό αυτοκινήτων Auto Bild. Το καλύτερο νέο αυτοκίνητο σε κάθε κατηγορία καθορίζεται μέσω ενός συνδυασμού της ψηφοφορίας αναγνώστη και αξιολογήσεις από μια επιτροπή κριτών αποτελούμενη από δημοσιογράφους του ειδικού τύπου και άλλα. 
    Το νέο Mazda2 ήταν το μόνο ιαπωνικό όχημα για να λάβει ένα βραβείο σε κάθε κατηγορία φέτος.  Είναι η τέταρτη φορά που ένα Mazda κερδίζει τον εν λόγο βραβείο, Το  Mazda 323 πήρε το βραβείο το 1985 και το 1989, και το Mazda 626 κέρδισε το 1992.
Porsche Cayman GT4
  • Porsche Cayman GT4
  • GT4 έκδοση και 285 ίπποι για τη Porsche Cayman. Άλλη μια προσθήκη στην πλούσια γκάμα της Porsche. Αυτή τη φορά η προσθήκη αφορά την Cayman που απέκτησε περισσότερους ίππους και τον κωδικό GT4. Με κινητήρα που προέρχεται από την Carrera S δηλαδή τον 6κύλινδρο  3,8lt με 385 ίππους που χρειάζεται μόλις 4,4 δευτερόλεπτα για τα 100 χιλιόμετρα από στάση και τελική που φθάνει τα 295 χιλιόμετρα την ώρα. Και όλα αυτά με την επίσημη εργοστασιακή μέση κατανάλωση να βρίσκεται στα 10,3 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα. Ένα μοντέλο που δημιουργήθηκε βάση των ερευνών της θρυλικής φίρμας που θέλει το  80% των κατόχων ενός μοντέλου με τον κωδικό GT μπαίνει με αυτό και στην πίστα.
    Αλλά αυτά δεν είναι τα μόνα στοιχεία που κάνουν αυτή την Porsche Cayman πραγματικά ξεχωριστή. Το σασί και το σύστημα πέδησης, σύμφωνα με τη Porsche, τα μοιράζεται με τη GT3 και θα είναι διαθέσιμη μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο. Το παρόν τους δίδουν στον έξτρα εξοπλισμό και τα κεραμικά φρένα. Όλα τα παραπάνω τη βοήθησαν να γράψει τον εντυπωσιακό χρόνο στο Nurburgring των 7 λεπτών και 40 δευτερολέπτων. 
    Διατίθεται αποκλειστικά με ένα 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ενώ η
    ανάρτησή της GT4 είναι χαμηλωμένη κατά τρία εκατοστά και μερικά από τα αεροδυναμικά βοηθήματα έρχονται σχεδόν αυτούσια από την 911 GT3, ώστε να κάνουν την νέα Cayman αρκετά διαφορετική από τις υπόλοιπες.
    Εμφανισιακά εύκολα θα τη ξεχωρίσει κανείς από μια απλή Cayman εξαιτίας των τριών μεγάλων αεραγωγών μπροστά και της μεγάλης αεροτομής πίσω. Το εσωτερικό της Cayman GT4 είναι σχεδιασμένο για να μεταφέρει χωρίς υπερβολικό φιλτράρισμα την αίσθηση από το δρόμο στον οδηγό και το συνοδηγό. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του τα καθίσματα Carbon Fiber με την εξαιρετική πλευρική στήριξη ενώ το δέρμα και η alcantara περιβάλουν την καμπίνα. Στον προαιρετικό εξοπλισμό μπορεί κάποιος να βρει και ένα ειδικό για την περίσταση Sport Chrono Package, ένα application για πίστα καθώς και το Club Sport Package.
    Αν και η Porsche είναι γνωστή κυρίως για την 911 ας μη ξεχνάμε πως έχει κατασκευάσει και μερικά από τα καλύτερα – με κινητήρα στο κέντρο - αυτοκίνητα όμως η 904 GTS, 911 GT1, Carrera GT και η 918 Spyder. Πληροφοριακά αναφέρουμε ότι η τιμή στη Γερμανία για τη Cayman GT4 φθάνει τις 85.000 ευρώ.
Seat 20V20
  • Seat 20V20
  • Το πρώτο crossover για τη Seat
    Μετά από αρκετά teasers, η ισπανική φίρμα αποκάλυψε στο Σαλόνι της Γενεύης το νέο crossover 20V20 concept. Η ονομασία του προέρχεται από το Vision 2020 και σκιαγραφεί το μοντέλο παραγωγής που ετοιμάζει η Seat για το επόμενο έτος. Το μεσαίο crossover έχει διαστάσεις 4,66 μέτρα μήκος και το μεταξόνιο είναι στα 2,79 μέτρα, ενώ η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι στα 22,8 εκατοστά. Το πρωτότυπο πατάει επάνω σε 20 ιντσών ζάντες αλουμινίου και «κάνει αισθητή της παρουσία του» με τα φώτα τύπου LED. Προφανώς, το μοντέλο παραγωγής θα δείχνει λιγότερο φουτουριστικό από το πρωτότυπο, ωστόσο η σχεδίασή του θα είναι αρκετά προχωρημένη. Κάτω από το καπό θα βρουν τη θέση τους οι κινητήρες TSI και TDI του ομίλου, οι οποίοι συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και με το σύστημα τετρακίνησης. Επίσης βασίζεται στην πολυδιαμορφώσιμη πλατφόρμα MQB της Volkswagen Η Seat ανακοίνωσε ότι το νέο crossover θα συναντήσει τη γραμμή παραγωγής το 2016 και θα παράγεται στην Τσεχία, στο εργοστάσιο της Skoda. Όσο για την τελική του ονομασία, δεν έχει ακόμα αναφερθεί, ωστόσο δεν αποκλείεται να κατασκευαστεί αργότερα και μία πιο «hot» έκδοση, την Cupra.
Hyundai Tucson - Ευρωπαϊκό ντεμπούτο
  • Hyundai Tucson - Ευρωπαϊκό ντεμπούτο
  • To ευρωπαϊκό ντεμπούτο του νέου crossover πραγματοποιήθηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το νέο Hyundai Tucson υιοθετεί αρκετές σχεδιαστικές λεπτομέρειες από το μεγαλύτερο Santa Fe, αλλά και τη γενικότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας. Στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζει η μάσκα και η γρίλια, ενώ τα φώτα έχουν «τραβηχτεί» προς τα πίσω δίνοντας ένα πιο επιθετικό look, ενώ υπάρχει η τεχνολογία LED και φώτα ημέρας.
    Η καμπίνα του νέου Tucson έχει προσεγμένη εικόνα τόσο σχεδιαστικά όσο και ποιοτικά. Υπάρχουν μαλακά υλικά και μεγάλη οθόνη αφής στο ταμπλό. Ο χώρος αποσκευών του νέου crossover, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι 513 λίτρα με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση. Στα μηχανολογικά σύνολα, η Hyundai προσφέρει τον 1,6 lt GDI κινητήρα των 135 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Υπάρχει επίσης και η τούρμπο εκδοχή του, που αποδίδει 176 ίππους και συνεργάζεται με το ολοκαίνουργιο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Από τη μεριά των πετρελαιοκινητήρων, στην γκάμα της υπάρχει ο 1.7 των 115 ίππων και ο 2.0 των 136 και 184 ίππων. Όλοι οι diesel κινητήρες συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ ο τελευταίος και με αυτόματο 6άρι.
    Το νέο Hyundai Tucson έχει εξοπλιστεί με όλα τα τελευταίας τεχνολογίας «καλούδια» σχετικά με την ασφάλεια, όπως το Smart Parking Assist, το αυτόνομο φρενάρισμα, η προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας ή κάποιου εμποδίου που μπορεί να βρίσκεται στη «νεκρά» γωνία.
Ford Focus RS
  • Ford Focus RS
  • To γρηγορότερο Ford Focus παραγωγής
    Η Ford συνεχίζει την παράδοση παρουσιάζοντας το νέο Ford Focus RS. Το γρηγορότερο Focus παραγωγής που φέρει σωρεία τεχνολογικών και σχεδιαστικών καινοτομιών. Το μοντέλο είναι προϊόν εξέλιξης μιας ομάδας μηχανικών του Ford Performance σε Ευρώπη και ΗΠΑ, με τη μεγαλύτερη καινοτομία να είναι η τετρακίνηση. Το νέο Focus RS είναι εφοδιασμένο με το καινοτόμο Ford Performance All-Wheel-Drive, προσφέροντας κορυφαία ταχύτητα στο στρίψιμο, θρυλικές επιδόσεις και απαράμιλλη οδηγική απόλαυση. Είναι το πιο πρόσφατο μοντέλο που αποκαλύπτεται στο πλαίσιο μιας νέας εποχής επιδόσεων Ford όπου πάνω από 12 οχήματα υψηλών επιδόσεων θα λανσαριστούν για πελάτες σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2020.
    Ήδη το Focus RS βρίσκεται στην τρίτη του γενιά, με τα προηγούμενα δύο να παρουσιάζονται το 2002 και το 2009. Επίσης, θα είναι το 30ο αυτοκίνητο με το θρυλικό έμβλημα RS, συνεχιστής της παράδοσης πρωτοποριακών οχημάτων όπως το 16βάλβιδο 1970 Escort RS1600, το υπερτροφοδοτούμενο Sierra RS Cosworth του 1985 με την επαναστατική αεροδυναμική, αλλά και το 4x4 1992 Escort RS Cosworth.
    Η εξωτερική σχεδίαση του Focus RS είναι εντυπωσιακή και λειτουργική, με πιο δυναμικό και μυώδη χαρακτήρα. Βασισμένο στο νέο Focus, το RS υιοθετεί μία δυναμική φυσιογνωμία με τολμηρή τραπεζοειδή μάσκα πάνω από το βαθύ εμπρός σπόιλερ που φέρει το μεγαλύτερο δυνατό άνοιγμα για την ψύξη του κινητήρα. Το στήσιμο του αυτοκινήτου τονίζεται από τις ποδιές και τα μεγάλα ανοίγματα στα πλευρά, που τροφοδοτούν τους αεραγωγούς ψύξης φρένων και φιλοξενούν τους προβολείς ομίχλης.
    Πίσω, κυριαρχεί ο μεγάλος διαχύτης που βελτιστοποιεί τη ροή αέρα στο κάτω τμήμα του αυτοκινήτου για μείωση της αντίστασης, ενώ ενσωματώνει τις διπλές απολήξεις υψηλής απόδοσης και, σε Ευρώπη και Ασία, ένα διαφανή, κεντρικό προβολέα ομίχλης. Η αεροτομή οροφής εντάσσεται στο σχήμα του αυτοκινήτου, ενώ τα πλαϊνά πάνελ στο χρώμα του αμαξώματος περιλαμβάνουν ένα διακριτικό λογότυπο RS. Το δυναμικό προφίλ τονίζουν τα ανάγλυφα πλαϊνά σπόϊλερ και οι φουσκωμένοι θόλοι που φιλοξενούν πολυακτινικές ζάντες αλουμινίου RS 19 ιντσών.
    Στο εσωτερικό, η ανασχεδιασμένη διάταξη των χειριστηρίων του Focus είναι πιο απλή και φιλική προς το χρήστη. Η συνδεσιμότητα SYNC επιτρέπει πρόσβαση στα συστήματα ήχου, πλοήγησης, ελέγχου κλιματισμού και κινητών τηλεφώνων μέσω φωνητικού ελέγχου και μιας έγχρωμης, υψηλής ανάλυσης οθόνης αφής 8 ιντσών. Ο σπορ χαρακτήρας του RS αντανακλάται και με τα μερικώς δερμάτινα σπορ καθίσματα Recaro που ξεχωρίζουν στο cockpit. Τα διάσημα RS Recaro καθίσματα με αυθεντικά υφασμάτινα πάνελ από μικρο-ίνες προσφέρονται προαιρετικά σε Ευρώπη και Ασία.
    Ο σπορ χαρακτήρας ενισχύεται επίσης και από ένα νέο τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα και στεφάνη από μαλακό δέρμα, αλουμινένια πεντάλ, και μοναδικά γραφικά στον κεντρικό πίνακα οργάνων. Μία πρόσθετη σειρά οργάνων πάνω από την κεντρική κονσόλα προβάλλουν την πίεση του υπερσυμπιεστή, τη θερμοκρασία λαδιού και την πίεση λαδιού. Σε όλη την καμπίνα, το χαρακτηριστικό μπλε θέμα RS απηχείται στη ραφή των καθισμάτων, στο τιμόνι, στα πατάκια, την επένδυση εσωτερικού, στο έγχρωμο γραφικό και στον επιλογέα ταχυτήτων, αλλά και μέσω του ίδιου του λογότυπου RS, που αποτυπώνεται στα καθίσματα, το τιμόνι και τα διακοσμητικά των πλαϊνών σπόϊλερ.
    Η τεχνολογία EcoBoost της Ford χαρακτηρίζει το Focus RS όπως και όλα σχεδόν τα νέα μοντέλα Ford. Ο 2.3 EcoBoost προσφέρει επίπεδα ισχύος και ροπής που μεταφράζονται σε εντυπωσιακή επιτάχυνση όταν συνδυάζονται με την εξαιρετική πρόσφυση λόγω του AWD. Με προοπτική να αποδίδει πάνω από 320 PS, αυτή η μονάδα μοιράζεται τη ίδια βασική δομή με τον αλουμινένιο, τετρακύλινδρο κινητήρα 2.3L της νέας Mustang. Ωστόσο, ο κινητήρας έχει αναβαθμιστεί σημαντικά με ένα ολοκληρωμένο πακέτο σχεδιαστικών αλλαγών. Μέγιστη προτεραιότητα δόθηκε επίσης στην ψύξη του κινητήρα. Συγκεκριμένα, οι μηχανικοί δημιούργησαν πρόσθετο χώρο στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου για να τοποθετήσουν ένα πολύ μεγαλύτερο ψυγείο – το μεγαλύτερο που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Focus – το οποίο ανταποκρίνεται στη σκληρή χρήση σε πίστα.
    Οι συναρπαστικές επιδόσεις απαιτούν ένα συναρπαστικό ήχο. Οι μηχανικοί της Ford Performance ρύθμισαν το RS έτσι ώστε να παράγει έναν απολαυστικό σπορ ήχο στη γρήγορη οδήγηση, με όλα τα σκασίματα και βρυχηθμούς που αποτελούν σήμα κατατεθέν ενός RS. Το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο έχει βελτιστοποιηθεί για τους ενθουσιώδεις οδηγούς με ένα πιο κοντό επιλογέα ώστε να επιτυγχάνονται ταχύτερες και πιο ακριβείς αλλαγές.
    Το νέο Focus RS αξιοποιεί το καινοτόμο Ford Performance All-Wheel-Drive με Dynamic Torque Vectoring για να προσφέρει νέα επίπεδα οδικής συμπεριφοράς και οδηγικής απόλαυσης, συνδυάζοντας εξαιρετικό κράτημα και πρόσφυση με απαράμιλλη ευελιξία και ταχύτητα στις στροφές. Το σύστημα Ford Performance AWD βασίζεται σε δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενους συμπλέκτες σε κάθε άκρο του πίσω συστήματος κίνησης. Αυτοί διαχειρίζονται την κατανομή ροπής εμπρός / πίσω του αυτοκινήτου και παράλληλα ελέγχουν την κατανομή ροπής στον πίσω άξονα – η δυνατότητα κατανομής ροπής μεταξύ των δύο πίσω τροχών (torque vectoring), έχει θεαματικά αποτελέσματα στη συμπεριφορά και στην ευστάθεια στο στρίψιμο. Το AWD σύστημα έχει ρυθμιστεί ώστε να προσφέρει εξαιρετική πρόσφυση – με πλευρική επιτάχυνση που ξεπερνά το 1 g -  και υψηλή ταχύτητα στριψίματος και επιτάχυνση στην έξοδο από μία στροφή. Με ουδέτερη και προσαρμοζόμενη συμπεριφορά στο όριο και ικανότητα ελεγχόμενων υπερστροφών ισχύος (drift) στην πίστα, το Focus RS προσφέρει την απόλυτη οδηγική απόλαυση.
    Παρόν και συστήματα όπως το Auto-Start-Stop, που προσφέρει μειωμένες εκπομπές CO2 συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, προβολείς Bi-Xenon HID, Adaptive Front Lighting, τεχνολογία αυτόματου φρεναρίσματος Active City Stop που λειτουργεί με ταχύτητες μέχρι 50 km/h και πολλά άλλα.
    Το νέο Focus RS είναι το πρώτο μοντέλο στην ιστορία των RS που θα πωλείται σε όλο τον κόσμο και θα παράγεται για όλες τις αγορές στο εργοστάσιο της Ford στο Saarlouis, Γερμανία, ξεκινώντας από τα τέλη της χρονιάς
Στην Κύπρο οι Cayenne GTS & plug-in Hybrid.
  • Στην Κύπρο οι Cayenne GTS & plug-in Hybrid.
  • Στην Κύπρο βρίσκονται δύο εντυπωσιακές εκδόσεις από τη γκάμα του Porsche Cayenne. Πρόκειται για την θηριώδες GTS και την τεχνολογικά προηγμένη Plug-In Hybrid. Δύο μοντέλα που προστέθηκαν στη γκάμα της τελευταίας γενιάς της Cayenne που έκανε την εμφάνιση της πριν μερικούς μήνες.
     
    Η ολοκαίνουρια plug-in υβριδική έκδοση χρησιμοποιεί το ίδιο παράλληλο plug-in hybrid σύστημα με την Panamera και αποτελείται από ένα ηλεκτρικό κινητήρα 95 ίππων και ένα 3λιτρο V6 turbo κινητήρα βενζίνης. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος είναι 416 ίπποι στις 5.500 στροφές ενώ η μέγιστη ροπή των 590 Nm επιτυγχάνεται στις 1.250-4.000 στροφές. Οι πιο πάνω τιμές επιτρέπουν στην υβριδική Cayenne να πραγματοποιεί τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις 5,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 243 χιλιόμετρα την ώρα. Παράλληλα, μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά με ταχύτητες έως και τα 126 χιλιόμετρα την ώρα ενώ μπορεί να καλύψει απόσταση που φτάνει τα 36 χιλιόμετρα, μόνο με τη βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα. Αυτό που εντυπωσιάζει είναι σίγουρα ο τομέας των εκπομπών ρύπων για το συγκεκριμένο κινητήρα. Ένας αριθμός που φθάνει μόλις τα 79 γρ./χλμ., δείχνοντας έτσι και το μέγεθος της επιτυχίας και στο χώρο αυτό αν συγκρίνουμε τόσο την κατηγορία του αυτοκινήτου όσο και την ιπποδύναμη.
     
    Η νέα Cayenne GTS είναι εφοδιασμένη με τον ολοκαίνουριο V6 twin-turbo των 3,6 λίτρων. Πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα που χρησιμοποιεί και η Cayenne S μόνο που με τις κατάλληλες ρυθμίσεις η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 20 ίππους και η ροπή κατά 50 Nm. Οι ίπποι φθάνουν τους 440 με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει τα 600 Nm. Φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 5,2 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της ταχύτητα είναι της τάξης των 262 χιλιομέτρων την ώρα.Η νέα GTS τοποθετείται ανάμεσα από την S και Turbo και διαθέτει νέα σπορ εξάτμιση και το σύστημα ενεργής ανάρτησης PASM (Porsche Active Suspension Management), μεγαλύτερα φρένα και χαμηλωμένο αμάξωμα.
Audi TT
  • Audi TT
  • Η τρίτη γενιά βρίσκεται ήδη στην Κύπρο
    Το επιβλητικό ΤΤ κόβει ανάσες χάρη στην άψογη σχεδίαση του, την οδηγική δυναμική ενός αμιγώς αγωνιστικού αυτοκινήτου αλλά και την επαναστατική, πλήρως ψηφιακή του καμπίνα. Οι συνολικές του διαστάσεις (μήκος 4,18 μ) έχουν διαφοροποιηθεί ελαφρώς, με την κυριότερη αλλαγή να εντοπίζεται στην αύξηση του μεταξονίου (στα 2,51μ). Οι σχεδιαστές της Audi βασίστηκαν μεν στο σχεδιασμό του πρωτότυπου, το φρεσκάρισαν ωστόσο με νέες πινελιές, προσδίδοντας του ακόμα περισσότερη δυναμική.

    Το Audi ΤΤ διατίθεται προαιρετικά με προβολείς LED ή με τεχνολογία Matrix LED στα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα που ρυθμίζονται ξεχωριστά ώστε να παράγουν μια υψηλή δέσμη προβολέα. Τα φλας φωτίζονται διαδοχικά στην κατεύθυνση που ο οδηγός θέλει να στρίψει. Διαχωριστικά που προβάλλουν τα φώτα ημέρας προσδίδουν μια ιδιαίτερη μορφή στους προβολείς, ενώ η σχάρα πίσω είναι μονίμως φωτισμένη.
    Το αμάξωμα του ΤΤ αντιπροσωπεύει την νέα εξέλιξη του Audi Space Frame (ASF). Στο μπροστινό μέρος καθώς και στο πάτωμα της καμπίνας έχουν ενσωματωθεί κράματα από χάλυβα εξαιρετικά υψηλής αντοχής αλλά και συνάμα ελαφρά, ενώ η υπερκατασκευή της καμπίνας καθώς και το εξωτερικό κέλυφος αλλά και τα παρελκόμενα είναι φτιαγμένα από αλουμίνιο.

    Με χειροκίνητο κιβώτιο και με χαμηλό απόβαρο στα 1230 κιλά, το TT 2.0 TFSI σπάει νέα ρεκόρ αεροδυναμικής. Στην έκδοση S ο συντελεστής αεροδυναμικής αντίστασης περιορίζεται στα 0.29. Αρχικά το TT θα διατίθεται σε δυο εκδόσεις υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα, 2.0 TDI και 2.0 TFSI. Και οι δυο παρέχουν ακόμη μεγαλύτερη ισχύ και απόδοση από προηγούμενους κινητήρες. Ο δε πετρελαιοκινητήρας αποτελεί σημείο αναφοράς στην εν λόγω κατηγορία αυτοκινήτων, αφού η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται στα μόλις 4.2 λ/100χλμ, οι δε εκπομπές ρύπων στα 110 γρ/χλ. Διαθέσιμοι κινητήρες για το μοντέλο είναι οι 2.0 TFSI και 2.0 TFSI quattro με 230 ίππους και ο 2.0 TDI ultra με 184 ίππους. Ο βενζινοκινητήρας μπορεί να συνδυαστεί είτε με το αυτόματο S tronic έξι σχέσεων και δυνατότητα  συνδυασμού με αυτόματη τετρακίνηση quattro. Ο υδραυλικός συμπλέκτης πολλαπλών δίσκων είναι σχεδιασμένος ώστε να παρέχει τη μέγιστη ενεργειακή απόδοση, ανεβάζοντας τη σταθερότητα και την οδηγική απόλαυση σε νέα ύψη. Η διαχείριση του συμπλέκτη έχει ενσωματωθεί στο σύστημα δυναμικής οδήγησης Audi drive select και διατίθεται στο σταθερό εξοπλισμό. Το σύστημα αυτό επιτρέπει στον οδηγό να χειρίζεται βασικές λειτουργίες σε πέντε διαφορετικές ρυθμίσεις. Στο αμάξωμα τώρα, όπου το ΤΤ χαρίζει πολλές ατραξιόν, όπως progressive steering, πίσω ανάρτηση με τέσσερις κρίκους, ισχυρότατα φρένα και σύστημα Electronic Stabilization Control. Το τελευταίο διαθέτει σύστημα ανακατανομής της ροπής που ενεργοποιείται στις απότομες στροφές.

    Το εσωτερικό φέρει ύφος σπορ διακριτικό. Τα ελαφρά και σπορ καθίσματα είναι τοποθετημένα χαμηλά. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών φθάνει τα 305 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα ο διαθέσιμος χώρος φθάνει στα 712 λίτρα. Ο κλιματισμός είναι πλήρως ενσωματωμένος. Με βασικό γνώμονα την άνεση του οδηγού, το εικονικό πιλοτήριο στο νέο ΤΤ αντικαθιστά τόσο το ταμπλό οργάνων όσο και την οθόνη ΜΜΙ. Με το πάτημα κουμπιού στην οθόνη 12,3 ιντζών ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στις δυο διαφορετικές λειτουργίες προβολής. Έτσι, μπορεί κανείς να επιλέξει ανάμεσα σε πιο παραδοσιακή απεικόνιση με ταχύμετρο και στροφόμετρο ή να διαλέξει τη λειτουργία Infotainment με το χάρτη πλοήγησης. Το τερματικό ΜΜΙ στην κονσόλα διαθέτει μόνο έξι βασικά πλήκτρα, και ενσωματώνει σύστημα πλοήγησης MMI navigation plus με τεχνολογία smart touch wheel. Το χειριστήριο αφής επιτρέπει στον οδηγό να ζουμάρει στο χάρτη πλοήγησης ή και να πληκτρολογεί χαρακτήρες. Η διαρρύθμιση του μενού παραπέμπει σε smart phone και περιλαμβάνει λειτουργία αναζήτησης.
    Όσον αφορά τα συστήματα υποβοήθησης, αυτά περιλαμβάνουν Audi side assist, Audi active lane assist καθώς και αναγνώριση πινακίδων με απεικόνιση του περιβάλλοντα χώρου. Βέβαια η μονάδα MMI navigation plus αποτελεί το αποκορύφωμα του πακέτου infotainment. Επιπλέον το ΤΤ εξοπλίζεται με ασύρματη σύνδεση υψηλής ταχύτητας LTE. Τέλος, το σύστημα Bang & Olufsen ενθουσιάζει με την ποιότητα ήχου.
New Porsche Cayenne
  • New Porsche Cayenne
  • Σημαντικά αναβαθμισμένη η Porsche Cayenne
    Με αλλαγές στην εμφάνιση, τροποποιήσεις στις τεχνικές προδιαγραφές της, προσθήκη νέων κινητήρων και εκδόσεων παρουσιάζεται η ανανεωμένη εκδοχή της Cayenne. Οι άνθρωποι της Porsche αποκάλυψαν την ανανεωμένη μορφή του Cayenne στο πρόσφατο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού ενώ μόλις πριν λίγες μέρες έκανε την εμφάνιση του και στην Κύπρο.
     
    Οι σχεδιαστές της εταιρείες προχώρησαν σε αρκετές αισθητικές αλλαγές στον εξωτερικό σχεδιασμό ενώ εντοπίζονται και πολλά κοινά στοιχεία με τη μικρότερη Macan, στοχεύοντας στη συνέχιση μιας κοινής σχεδιαστικής ταυτότητας με τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας. Σημαντικότερες τροποποιήσεις είναι, μεταξύ άλλων, ο ανασχεδιασμός της γρίλιας της μάσκας, του προφυλακτήρα, των φωτιστικών σωμάτων και του καπό και των αεραγωγών, με το τελικό αποτέλεσμα να προσδίδει στην Cayenne περισσότερο δυναμισμό και σπορ χαρακτήρα. Οι εκδόσεις Diesel, S και S E-Hybrid διαθέτουν προβολείς τεχνολογίας Bi-Xenon με φώτα ημέρας LED τεσσάρων σημείων. Η ναυαρχίδα Cayenne Turbo, πάλι, εξοπλίζεται με προβολείς LED με το σύστημα Porsche Dynamic Light System (PDLS). Στο πίσω τμήμα της ανανεωμένης Cayenne υπάρχουν μικρότερα φωτιστικά σώμα, νέος προφυλακτήρας και οι καινούργιες απολήξεις της εξάτμισης.
     
    Νέα στοιχεία έχουν προστεθεί και στον εσωτερικό χώρο με γνώμονα πάντα την όσο δυνατή καλύτερη εργονομία και την αισθητική. Άλλωστε δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά από ένα μοντέλο που διατηρεί τα σκήπτρα στην κατηγορία στους τομείς αυτούς! Από τις μικρές αλλά ουσιαστικές διαφοροποιήσεις δεσπόζει το νέο πολύ-λειτουργικό σπορ τιμόνι με paddles αλλαγής ταχυτήτων, το οποίο προέρχεται από την 918 Spyder ενώ έχουν τοποθετηθεί καινούρια πίσω καθίσματα, τα οποία προαιρετικά είναι θερμαινόμενα.
     
    Βελτιωμένο είναι το σύστημα «auto stop-start function plus», όπως και η θερμική διαχείριση των κινητήρων, ενώ για πρώτη φορά χρησιμοποιούνται ενεργά πτερύγια αέρα σε ένα SUV, κάτι που βελτιστοποιεί την αεροδυναμική και κατά συνέπεια την κατανάλωση. Νέα ρύθμιση διαθέτει και το πλαίσιο, με την Porsche να υπόσχεται ακόμα υψηλότερα επίπεδα άνεσης, δίχως να θυσιαστεί ο δυναμισμός της Cayenne.
     
    Όμως, ο τομέας που κλέβει την παράσταση στην ανανέωση του εκπληκτικού SUV της Porsche δεν είναι άλλος από τους κινητήρες. Το παρόν τους δίδουν οι γνωστές εκδόσεις S, Turbo, Diesel και S Diesel τις οποίες όμως τώρα συμπληρώνει η παρουσία μιας νέας plug-in υβριδικής έκδοσης η οποία ακολουθεί το παράδειγμα της αντίστοιχης έκδοσης της Panamera S E-Hybrid. Η τελευταία χρησιμοποιεί το ίδιο παράλληλο plug-in hybrid σύστημα με την Panamera και αποτελείται από ένα ηλεκτρικό κινητήρα 95 ίππων και ένα 3λιτρο V6 turbo κινητήρα βενζίνης. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος είναι 416 ίπποι στις 5.500 στροφές ενώ η μέγιστη ροπή των 590 Nm επιτυγχάνεται στις 1.250-4.000 στροφές. Οι πιο πάνω τιμές επιτρέπουν στην υβριδική Cayenne να πραγματοποιεί τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις 5,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 243 χιλιόμετρα την ώρα. Παράλληλα, η έκδοση S E-Hybrid μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά με ταχύτητες έως και τα 126 χιλιόμετρα την ώρα ενώ μπορεί να καλύψει απόσταση που φτάνει τα 36 χιλιόμετρα, μόνο με τη βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα. Αυτό που εντυπωσιάζει είναι σίγουρα ο τομέας των εκπομπών ρύπων για το συγκεκριμένο κινητήρα. Ένας αριθμός που φθάνει μόλις τα 79 γρ./χλμ., δείχνοντας έτσι και το μέγεθος της επιτυχίας και στο χώρο αυτό αν συγκρίνουμε τόσο την κατηγορία του αυτοκινήτου όσο και την ιπποδύναμη.
     
    Εκτός από την υβριδική, ενδιαφέρον παρουσιάζει και η έκδοση S, η οποία εγκαταλείπει τον ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα των 4,8 λίτρων και των 400 ίππων, για ένα twin-turbo V6 σύνολο 3,6 λίτρων με απόδοση 420 ίππων. Με το νέο V6, η επιτάχυνση από στάση έως τα εκατό χιλιόμετρα φτάνει τα 5.4 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα είναι 260 χιλιόμετρα την ώρα. Νέο είναι και το στάνταρ 8άρι αυτόματο κιβώτιο Tiptronic S, το οποίο επιτρέπει στην «S» να επιταχύνει από στάση στα 100 χιλιόμετρα την ώρα μέσα σε 5,2 δευτερόλεπτα (5,1 με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono), ενώ η τελική ταχύτητα βρίσκεται στα 257 χιλιόμετρα την ώρα.
ΡΑΛΙΣΠΡΙΝΤ ΑΝΑΔΙΟΥ– 6ος γύρος 2014
  • ΡΑΛΙΣΠΡΙΝΤ ΑΝΑΔΙΟΥ– 6ος γύρος 2014
  • Φινάλε τίτλου στην Πάφο
    Μπορεί ο Μάριος Παναγιώτου να έχει ένα προβάδισμα έντεκα βαθμών από τον κοντινότερο του αντίπαλο, αλλά όλα είναι ρευστά για τον τίτλο του πρωταθλητή. Όλα θα κριθούν στον έκτο και τελευταίο γύρο του πρωταθλήματος που θα διεξαχθεί την ερχόμενη Κυριακή στην Αναδιού της επαρχίας Πάφου.

    Μάριος Παναγιώτου, Πρόδρομος Προδρόμου και Κυριάκος Ιωαννίδης θα δώσουν τα πάντα για τους πολύτιμους βαθμούς και τον τίτλο σε ένα αγώνα που θα διοργανώσει ο Σύνδεσμος Αυτοκινήτου Πάφου. Δεκαέξι συνολικά πληρώματα θα βρεθούν στην εκκίνηση του τελευταίου γύρου του πρωταθλήματος με τους τοπικούς Παρασκευά, Παναγιώτου και Πενταρά να διεκδικούν μια από τις πρώτες θέσεις κόντρα στους διεκδικητές του τίτλου. Μαζί τους και οι Χρίστος Λιμνιώτης, Σταύρος Ζήνωνος, Νέστορας Νεστορίδης και Σταύρος Υπερμάχου. Στη δικίνητη κατηγορία τη νίκη θα διεκδικήσουν οι Νίκ Κυρικάκου, Κωνσταντίνος Ζάκος, Κύπρος Κυπριανού και Γιώργος Αγαθοκλέους ενώ σε μια άλλη μάχη οι Γιώργος Πικκής με το Ford Escort και ο Σωκράτης Παπαναστασίου με το Seat Ibiza θα τρέξουν για τον τίτλο της RCST1.
     
    Η όλη διαδικασία την Κυριακή θα ξεκινήσει στις 08:00 το πρωί με τη γραμματεία και τον τεχνικό έλεγχο των αγωνιστικών αυτοκινήτων στο χώρο του αγώνα. Στις 09:50 ο Αλυτάρχης του αγώνα Γιώργος Μιχαόλας θα δώσει τις τελικές οδηγίες στους αθλητές και θα ακολουθήσει η αναγνωριστική διαδρομή στις 10:00. Ο έκτος γύρος του φετινού πρωταθλήματος αναμένεται να ολοκληρωθεί γύρω στις 15:00 το απόγευμα με την απονομή των επάθλων.
     
    Στον πρώτο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος που έγινε στη Λευκωσία ο Πρόδρομος Προδρόμου πήρε την πρώτη θέση. Η διαφορά του με το δεύτερο Μάριο Παναγιώτου ήταν λιγότερο από ένα δέκατο του δευτερολέπτου, φανερώνοντας το μέγεθος του ανταγωνισμού ενώ τρίτος καλύτερος χρόνος για τον Κυριάκο Ιωαννίδη. Μιχάλης Ποσείδιας, Χρίστος Λιμνιώτης και Σάββα Σάββα συμπλήρωσαν την πρώτη εξάδα. Στο δεύτερο αγώνα που έγινε στη Λεμεσό ο «Chips Junior» έφερε τον πιο γρήγορο χρόνο αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον πρωτοπόρο Πρόδρομο Προδρόμου. Ο Πανίκος Πολυκάρπου τερμάτισε στην τρίτη θέση ενώ την εξάδα έκλεισαν οι Κυριάκος Ιωαννίδης, Μάριος Παναγιώτου και Σταύρος Ζήνωνος. Η ανατροπή έγινε στον αγώνα στην Πάφο όπου ένα μηχανικό πρόβλημα στέρησε τους βαθμούς από τον πρωτοπόρο Πρόδρομο. Τη νίκη πήρε ο Μάριος Παναγιώτου με δεύτερο τον Κυριάκο Ιωαννίδη ενώ την τριάδα στο βάθρο έκλεισε ο Ιάκωβος Πενταράς. Ο Σταύρος Υπερμάχου έφερε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο ενώ ο Νέστορας Νεστορίδης τερμάτισε τελικά πέμπτος. Στο Ράλισπριντ στο Παραλίμνι ο Μάριος Παναγιώτου πήρε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στο πρωτάθλημα με ένα δευτερόλεπτο διαφορά από τον Πρόδρομο, αυξάνοντας τη διαφορά από τον Ιωαννίδη στους οκτώ βαθμούς. Τρίτος τερμάτισε ο Παρασκευάς ενώ στην τέταρτη θέση έμεινε ο Ιωαννίδης, Την εξάδα έκλεισαν ο νεαρός Μάριος Παναγιώτου από την Πάφο και ο θεαματικός Σταύρος Υπερμάχου. O πέμπτος γύρος έγινε στο γνωστό χώρο στοΣ ταυροβούνι. Εκεί όπου ο Μάριος Παναγιώτου παίρνει την τρίτη συνεχόμενη του νίκη με τον Πρόδρομο να γράφει μόλις ένα τελικό χρόνο ύστερα από έξοδο Ο Ιωαννίδης ήταν τρίτος ενώ ο Υπερμάχου παίρνει την τέταρτη θέση γενικής. Πάμπος Λαός και Νέστορας Νεστορίδης έκλεισαν την πρώτη εξάδα των βαθμών.
     
    Μετά και τον πέμπτο γύρο του πρωταθλήματος ταχύτητας ο Μάριος Παναγιώτου  βρίσκεται στην κορυφή με 65 βαθμούς, έντεκα  περισσότερους από τον Πρόδρομο Προδρόμου και δώδεκα από τον Κυριάκο Ιωαννίδη. Ο Ιάκωβος Πενταράς παρέμεινε στην τέταρτη θέση με 28 βαθμούς ενώ με μόλις ένα βαθμό διαφορά τον ακολουθεί τώρα ο Σταύρος Υπερμάχου. Στην έκτη θέση παρέμεινε ο «Chips Junior» με τους 15 βαθμούς που κέρδισε στο μοναδικό αγώνα που έλαβε μέρος φέτος, στη Λεμεσό.
     
     
    ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (5 γύρος)
    1. Μάριος Παναγιώτου            65
    2. Πρόδρομος Προδρόμου    54
    3. Κυριάκος Ιωαννίδης             53
    4. Ιάκωβος Πενταράς               28
    5. Σταύρος Υπερμάχου            27
    6. CHIPS JUNIOR                    15
    7. Νέστορας Νεστορίδης         14
    8. Σταύρος Ζήνωνος                 12
    9. Πολυκάρπου Παναγιώτης   11
    10. Παρασκευάς Παρασκευά  11
Κορυφαία διάκριση ασφάλειας για το  Nissan Pulsar
  • Κορυφαία διάκριση ασφάλειας για το Nissan Pulsar
  • Το ολοκαίνουριο Pulsar της Nissan άρχισε να μαζεύει βραβεία πριν καλά-καλά περάσει στην αγορά. Ακολουθώντας το δρόμο που χάραξαν τα Qashqai και X-Trail, το νέο οικογενειακό hatchback της Nissan κατέκτησε τα 5 αστέρια στην ασφάλεια από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP. Σύμφωνα με τον οργανισμό, τα πέντε αστέρια για το Nissan Pulsar προήλθαν από το 84% για την προστασία ενηλίκων, το 81% για την προστασία παιδιών, το 75% για την προστασία πεζών και 68% για τα συστήματα ασφαλείας.
     
    Πιο συγκεκριμένα, το νέο Pulsar προσφέρει εξαιρετική αντοχή και πολύ καλή προστασία προς τους επιβάτες σε περίπτωση σύγκρουσης ενώ εξαιρετική ήταν και η βαθμολογία που πήρε για την προστασία των παιδιών. Με βάση τις μετρήσεις από τα ανδρείκελα των παιδιών που χρησιμοποιούνται στις προσκρούσεις, το νέο PULSAR πέτυχε τη μέγιστη βαθμολογία, όσον αφορά την προστασία βρέφους 18  μηνών. Η επιτυχία του μοντέλου στις δοκιμές ολοκληρώθηκε με τη σχετική δοκιμή στον εμπρόσθιο  προφυλακτήρα του, όπου και  πέτυχε τη μέγιστη βαθμολογία για την προστασία που παρέχεται σε περίπτωση πρόσκρουσης με πεζούς.
     
    Βασικός παράγοντας που συνετέλεσε στις κορυφαίες επιδόσεις του νέου Nissan από τον οργανισμό EuroNCAP είναι σίγουρα το προηγμένο επίπεδο τεχνολογίας, στα χαρακτηριστικά ασφαλείας που διαθέτει. Και σε αυτό, κύρια ευθύνη φέρει το σύστημα Safety Shield που συνδυάζει ένα μοναδικό πακέτο βοηθημάτων ασφάλειας. Το Safety Shield, που αποτελείται από μια σειρά συστημάτων που συνδυάζονται ώστε να προσφέρουν ένα ολοκληρωμένο “δίχτυ ασφαλείας” για τον οδηγό και τους επιβάτες, είναι στο επίκεντρο του τομέα της άνεσης και της ασφάλειας. Μεταξύ των τεχνολογιών που προσφέρονται στο νέο Pulsar είναι το Σύστημα Πέδησης Έκτακτης Ανάγκης (Forward Emergency Braking), το Σύστημα Ανίχνευσης Κινούμενων Εμποδίων (Moving Object Detection), η Προειδοποίηση Απότομης Αλλαγής Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Departure Warning) και η Προειδοποίηση Τυφλού Σημείου (Blind Spot Warning).
     
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι ο ολοκαίνουριο Nissan Pulsar βρίσκεται ήδη στους εκθεσιακούς χώρους της New Nissan Cyprus Ltd του Ομίλου Πηλακούτα» με δύο κινητήρες. Ένα βενζίνης 1.2 DIG-Turbο με απόδοση 115 ίππων και έναν 1.5 dCi diesel με 110 ίππους και 260Nm ροπής. Και οι δύο διακρίνονται για τις χαμηλές εκπομπές ρύπων, που βρίσκονται κάτω από 95 g/km, και την οικονομία. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το μοντέλο θα προσφέρεται επίσης και σε εκδόσεις με το αυτόματο κιβώτιο XTRONIC.
  • Σελίδα από 17

Καταχωρήσεις προς σύγκριση

    Δεν υπάρχουν καταχωρήσεις προς σύγκριση
    Είσοδος
    Όνομα χρήστη
    Κωδικός πρόσβασης
    Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης; Υπενθύμιση