- ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ MOTOCROSS 2015-2016
- Σκληρός ανταγωνισμός στο δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος
Η πίστα Μακούντας φιλοξένησε το δεύτερο γύρο του Παγκυπρίου πρωταθλήματος motocross της Κυπριακής Ομοσπονδίας Μοτοσικλέτας. Ένας αγώνας ο οποίος πρόσφερε ανεπανάληπτες μάχες σε όλες τις κατηγορίες και άπλετο θέαμα στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο αγώνας διοργανώθηκε από τη Λέσχη Φίλων Μοτοσικλετιστών Αργάκας ενώ για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τον θεσμό υποστηρίζει το Monster Energy. Μετά τον τεχνικό έλεγχο των μοτοσικλετών και τα δοκιμαστικά, ξεκίνησε η δράση με τα χρονομετρημένα χιτ.
Στην ΜΧ65 ξεχώρισαν οι μάχες των Γιώργου Τσαγγαρά και Σπύρου Γιάγκου και στα δύο χιτ. Ήταν όμως ο Τσαγγαράς που έφυγε με το απόλυτο των 50 βαθμών από τον αγώνα με τον Γιάγκου να παίρνει μια δεύτερη και μια πέμπτη θέση. Μια δεύτερη θέση πήρε και ο Αντώνης Γεωργίου. Νεόφυτος Τσαγγαράς και Άριστος Γεωργίου μοιράστηκαν νίκες στην ΜΧ85. Στο πρώτο χιτ τη νίκη πήρε χωρίς να απειληθεί ο Γεωργίου ενώ ο Τσαγγαράς πήρε τη ρεβάνς στο δεύτερο περνώντας τον Γεωργίου. Δύο τρίτες νίκες κέρδισε ο Κυριάκος Μαυρόνικόλας. Με νίκη ξεκίνησε τη μέρα του στην ΜΧ1 ο Ανθούλης Χαραλάμπους παρά την πίεση που δέχτηκε από τον Παπαλοϊζου ενώ τρίτος τερμάτισε ο Χρίστος Τσαγγαράς. Ο τελευταίος βρέθηκε στην πρωτοπορία του δευτέρου χιτ αλλά οι Χαραλάμπους και Παπαλοϊζου κατάφεραν να μπουν μπροστά. Στη μάχη για την πρωτοπορία ο αναβάτης της Monster Energy δέχτηκε πέτρα με αποτέλεσμα να σπάσει ο φακός του για να πάρει τελικά την τρίτη θέση.
Στην ΜΧ2 ο Μιχάλης Πάμπουκας πήρε μια καθαρή νίκη στο πρώτο χιτ με τη μάχη να περιορίζεται μεταξύ των Κουμάση και Γεωργίου. Στο δεύτερο χιτ ήταν η σειρά του Γεωργίου να πάρει τη νίκη με τον Πάμπουκα να τερματίζει στη δεύτερη θέση και τον Ζαννέτο Κουμάση τρίτο. Δύο καθαρές νίκες κατάφερε να πάρει στην ΜΧ3ο Λεωνίδας Κοντού με τη μάχη να περιορίζεται για τις επόμενες δύο θέσεις του βάθρου. Τελικά οι Γιάννος Γεωργίου και Θεοδόσης Πούλλος πήραν από δύο δεύτερες και δύο τρίτες θέσεις αντίστοιχα. Δύο νίκες και για το Γιώργο Σιδερένιο στην ΜΧ3 Over. Στο πρώτο χιτ, την πρωτοπορία πήρε αρχικά ο Σπύρος Ηλία αλλά ο Σιδερένιος κατάφερε να μπει μπροστά με τον Νικηφόρο Κούρρη να τερματίζει από απόσταση στην τρίτη θέση. Ο Ηλία προηγήθηκε και στο δεύτερο χιτ, αλλά ένα σκασμένο ελαστικό τον έριξε στην έκτη θέση. Νικητής και πάλι ο Σιδερένιος με τους Κούρρη και Βασιλείου να παίρνουν τις επόμενες θέσεις.
Καθολική ήταν και πάλι η νίκη του Χρύσανθου Γεωργίου στην κατηγορία ΜΧ4 δείχνοντας έτσι από νωρίς τις προθέσεις του για το φετινό τίτλο. Το ενδιαφέρον εστιάστηκε στους Αδάμο Μανώλη και Ανδρέα Ιωάννου οι οποίου μοιράστηκαν τις επόμενες θέσεις του βάθρου.
Ο τρίτος γύρος για το Παγκύπριο πρωτάθλημα motocross της Κυπριακής Ομοσπονδίας Μοτοσικλέτας θα διεξαχθεί στις 20 Δεκεμβρίου στην πίστα ΜΧ-PRO παρά το χωριό Ποταμιά από τον Όμιλο Μοτοσικλετιστών Λευκωσίας.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ – 2ος γύρος
ΜΧ65
Γιώργος Τσαγγαράς 50
Αντώνης Γεωργίου 44
Σπύρος Γιάγκου 41
ΜΧ85
Νεόφυτος Τσαγγαράς 48
Άριστος Γεωργίου 48
Κυριάκος Μαυρονικόλας 42
ΜΧ1
Γιώργος Παπαλοίζου 48
Χρύσανθος Χαραλάμπους 46
Χρίστος Τσαγγαράς 44
ΜΧ2
Μιχάλης Πάμπουκκας 48
Ανδρέας Ανδρέου 46
Ζαννέτος Κουμάση 44
ΜΧ3
Λεωνίδας Κοντού 50
Γιάννος Γεωργίου 46
Θεοδόσης Πούλλου 42
ΜΧ3 Over
Γιώργος Σιδερένιος 46
Νικηφόρος Κούλλης 44
Κοσμάς Βασιλείου 41
MX4
Χρύσανθος Γεωργίου 50
Αδάμος Μανώλη 44
Ανδρέας Ιωάννου 44
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: SNAP CITY
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
- Porsche Cayman GT4 Clubsport
- Μια ξεχωριστή αγωνιστική έκδοση της Cayman
Στο πρόσφατο Σαλόνι του Λος Άντζελες έκανε την παγκόσμια της πρεμιέρα η νέα Porsche Cayman GT4 Clubsport. Πρόκειται για την αγωνιστική έκδοση της Cayman GT4 η οποία προορίζεται αποκλειστικά για την πίστα.
Το Cayman GT4 Clubsport είναι εφοδιασμένο με τον εξακύλινδρο κινητήρα των 3.8 λίτρων, ο οποίος βρίσκεται πίσω από το κάθισμα του οδηγού και αποδίδει 380 συνολικά ίππους. Συνεργάζεται με το τροποποιημένο 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (PDK) της Porsche και διαθέτει paddles πίσω από το τιμόνι για τις αλλαγές των ταχυτήτων.
Άκρως αγωνιστικό περιβάλλον στο εσωτερικό με το roll cage, το ένα αγωνιστικό κάθισμα και τις ζώνες 6 σημείων να κυριαρχούν στο χώρο.
Το σύστημα ανάρτησης έχει αναβαθμιστεί και προέρχεται από την 911 GT3 Cup. Επίσης, το μοντέλο φέρει 12 προγράμματα ρύθμισης του ABS, καθώς και επανασχεδιασμένο σύστημα ευστάθειας που λειτουργεί σωστά με τα αγωνιστικά ελαστικά. Φυσικά οι μηχανικοί έχουν επέμβει και στα φρένα τοποθετώντας 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονα πίσω.
Με χρήση ελαφριών υλικών το βάρος της Cayman GT4 Clubsport έχει μειωθεί κατά 40 κιλά λιγότερα από την Cayman GT4 παραγωγής. Έτσι το βάρος της μειώνεται από τα 1.340, στα 1.300 κιλά, έχοντας στο εσωτερικό αγωνιστικά bucket καθίσματα, ζώνες ασφαλείας έξι σημείων και κλωβό ασφαλείας. Το στάνταρ ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 90 λίτρα, αλλά υπάρχει η εναλλακτική των 70 και 100 λίτρων.
Το μοντέλο έχει ήδη πιστοποιηθεί για αρκετά πρωταθλήματα όπως είναι τα VLN Long Distance Championship Nurburgring, SRO GT4, Pirelli GT3 Cup Trophy USA, Ultra 94 GT3 Cup Challenge Canada, αλλά και στους αγώνες που διοργανώνει το Porsche Club of America και τα υπόλοιπα clubs στον υπόλοιπο κόσμο. Οι παραγγελίες του έχει ήδη ξεκινήσει από τα τέλη Νοεμβρίου με τιμή τις €110.000, χωρίς φόρους.
- Fiat Tipo
- Ολοκαίνουριο μοντέλο στη γκάμα της Fiat
H Fiat επιστρέφει στην κατηγορία των compact sedan αυτοκινήτων. Αυτό γίνεται με το ολοκαίνουριο Tipo που ετοιμάζεται να περάσει στις αγορές. Πρόκειται για ένα μοντέλο που σχεδιάστηκε από την αρχή σαν σετάν στο Centro Stile Fiat, ενώ για τη δημιουργία του εργάστηκε μια ομάδα περισσότερων από 2.000 ανθρώπους κατά τη διάρκεια της τριετούς εξέλιξής του. Το μοντέλο καταφέρνει να συνδυάζει τις σύγχρονες γραμμές των σετάν με τον επιθετικό χαρακτήρα διαθέτοντας σωρεία σύγχρονων σχεδιαστικών καινοτομιών. Στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα και τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα. Η χρήση χρωμίου δημιουργεί ένα ξεχωριστό μοτίβο, πάνω στο οποίο εμφανίζεται το λογότυπο της Fiat. Το ξεχωριστό ιταλικό στιλ εκφράζεται επίσης στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, όπου ο αρμονικά σχεδιασμένος τρίτος όγκος φιλοξενεί τα μεγάλα φωτιστικά σώματα.
Οι διαστάσεις του: 4,54 μ. μήκος Χ 1,78 μ. πλάτος , Χ 1,49 μ. ύψος και με 520 λίτρα χώρο αποσκευών προδιαθέτουν για εντυπωσιακούς εσωτερικούς χώρους για οδηγό και επιβάτες. Κάτι που επιβεβαιώνεται από το μέγεθος του εσωτερικού χώρου που είναι αρκετά μεγάλος για να φιλοξενήσει άνετα πέντε επιβάτες. Διαθέτει τον καλύτερο χώρο για τη θέση των ποδιών, στην κατηγορία του, χώρο αποσκευών 520 λίτρων και εξαιρετική εργονομία οδήγησης. Όλα τα χειριστήρια βρίσκονται στη σωστή θέση, έτσι ώστε ο οδηγός να μπορεί να τα φτάσει εύκολα ενώ πολλοί χώροι φύλαξης βρίσκονται διάσπαρτοι στο χώρο.
Η αρχική γκάμα των κινητήρων ξεκινά με τον 14άρη των 95 ίππων ενώ στη συνέχεια ακολουθεί ο 1,6 λίτρων με τους 110 ενώ διαθέσιμοι είναι και άλλοι δύο πετρελαιοκινητήρες. Ο πρώτος στα 1,3 λίτρα με 95 ίππους και ο δεύτερος στα 1,6 λίτρα με 120 ίππους. Κινητήρες που συνδυάζονται τόσο με αυτόματο κιβώτιο όσο και με κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη ανάλογα με την έκδοση. To νέο Tipo θα έχει στη διάθεση του μια πλούσια λίστα στο βασικό και προαιρετικό εξοπλισμό, τόσο στο χώρο της άνεσης όσο και της ασφάλειας. Μεταξύ αυτών και η διαθεσιμότητα του συστήματος UconnectTM, που είναι εφοδιασμένο με μία έγχρωμη οθόνη αφής 5'', σύστημα hands-free με Bluetooth, audio streaming, text reader και αναγνώριση φωνής, θύρες AUX και USB, χειριστήρια στο τιμόνι, κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα δορυφορικής πλοήγησης TomTom. Για την ιστορία θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το πρώτης γενιάς Tipo παρουσιάστηκε το 1988 και αποτέλεσε την αρχή για μια εντελώς νέα εποχή στην ιστορία της Ιταλικής εταιρείας ενώ κέρδισε μια σειρά από βραβεία, με σημαντικότερο τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς του 1989.
- Νέο Volvo S90
- Εντυπωσιακή είσοδος της Volvo στα μεγάλα premium σεντάν
Η Volvo κάνει εντυπωσιακή είσοδο σε μία κατ’ εξοχήν κατηγορία μοντέλων κύρους, αυτή των μεγάλων premium σεντάν, με το Νέο Volvo S90. Το Νέο S90 αντιπροσωπεύει ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός, για τη Volvo. Η σουηδική μάρκα, η οποία κυριάρχησε πανευρωπαϊκά το 2014 στην κατηγορία των μεσαίων-μεγάλων SUV με το XC60 και γνωρίζει τεράστια επιτυχία σε παγκόσμιο επίπεδο με το λανσάρισμα από το καλοκαίρι του νέου μεγάλου SUV, του XC90, κάνει εντυπωσιακή είσοδο στα μεγάλα premium σεντάν με ένα μοναδικό μοντέλο. Παρουσιάζοντας το Νέο S90, η Volvo Cars δείχνει την αποφασιστικότητά της να αναδιατάξει δυναμικά την κατηγορία των premium τετράθυρων.
Εξοπλισμένο με μια πληθώρα νέων τεχνολογιών, από πρωτοπόρα συστήματα ασφαλείας έως εφαρμογές και υπηρεσίες βασισμένες στο «cloud», το Νέο Volvo S90 είναι ακόμη μια απόδειξη για τη συνεχιζόμενη εξέλιξη και τρόπον τινά μεταμόρφωση της σουηδικής μάρκας.
«Με το λανσάρισμα του XC90 είχαμε ήδη δείξει πόσο ψηλά βάζουμε τον πήχη. Είμαστε πλέον ξεκάθαρα και αποφασιστικά μέσα στο παιχνίδι. Έχοντας πραγματοποιήσει συνολικές επενδύσεις ύψους 11 δισεκατομμυρίων δολαρίων τα τελευταία πέντε χρόνια, όχι μόνο διαθέτουμε ένα σαφές όραμα για το τι μπορεί να είναι η Volvo, αλλά εκπληρώνουμε την υπόσχεσή μας για την αναγέννηση της μάρκας μας και την εκπλήρωση όλων των επιθυμιών των πελατών», δήλωσε ο Χάκαν Σάμουελσον (Håkan Samuelsson), Πρόεδρος και CEO του Volvo Car Group.
Το Νέο S90 παρουσιάζεται εξοπλισμένο με ένα προηγμένο χαρακτηριστικό ημι-αυτόνομης οδήγησης, το Pilot Assist. Το σύστημα εφαρμόζει απαλές κινήσεις στο τιμόνι για να διατηρεί το αυτοκίνητο μέσα στη διαγράμμιση της λωρίδας κυκλοφορίας σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου έως τα 130 χλμ./ ώρα, χωρίς την οποιαδήποτε μεσολάβηση του οδηγού και χωρίς πλέον να χρειάζεται το αυτοκίνητο να ακολουθεί κάποιο άλλο όχημα. Το Pilot Assist αποτελεί ακόμη ένα βήμα προς την εντελώς αυτόνομη οδήγηση – ένα πεδίο καινοτομίας στο οποίο η Volvo ήδη δείχνει την πρόθεσή της να κυριαρχήσει.
Το Νέο S90 θα είναι επίσης διαθέσιμο σε T8 – Twin Engine plug-in υβριδική έκδοση ενώ το εσωτερικό του φιλοδοξεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς όσον αφορά στην πολυτέλεια, τη συνδεσιμότητα και τα συστήματα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας στην κατηγορία των μεγάλων σεντάν.
«Η ιδέα μας ήταν να εμφυσήσουμε μία εντελώς φρέσκια, καινούρια πνοή σε αυτή τη μάλλον συντηρητική κατηγορία και να προσδώσουμε μια οπτική έκφραση που αποπνέει αυτοπεποίθηση και ηγετική στόφα στην εξωτερική εμφάνιση. Όσο για την εσωτερική σχεδίαση, ανεβάσαμε το S90 στο επόμενο επίπεδο, παρέχοντας μια high-end εμπειρία πολυτέλειας που υπόσχεται απόλυτη άνεση αλλά και έλεγχο», δήλωσε ο Τόμας Ίνγκενλατ (Thomas Ingenlath), Ανώτερος Αντιπρόεδρος Σχεδιασμού της Volvo Cars.
Το Νέο S90 εισάγει επίσης μια παγκόσμια καινοτομία στο City Safety: την ανίχνευση μεγάλων ζώων. Πρόκειται για ένα σύστημα ικανό να εντοπίζει μεγάλα ζώα όπως το άλογο, η αγελάδα, το ελάφι κλπ., κατά τη διάρκεια της μέρας αλλά και της νύχτας. Όπως και στην ανίχνευση πεζών και ποδηλατών, η τεχνολογία προσφέρει όλα τα γνωστά – από άλλες εφαρμογές της Volvo - επίπεδα προειδοποίησης αλλά και αυτόματης πέδησης αν κριθεί αναγκαίο, για την αποφυγή μιας σύγκρουσης. Επιπλέον, στην εξέλιξη του Νέου S90 έχει χρησιμοποιηθεί και ο προηγμένος εξομοιωτής πλαισίου Vi-Grade, στον οποίο πρόσφατα επένδυσε η Volvo Cars.
«Το Νέο S90 κάνει ένα άλμα προς τα εμπρός, όσον αφορά τα δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά, τις επιδόσεις και την ποιότητα κύλισης. Επανασχεδιάσαμε από λευκό χαρτί την οδηγική εμπειρία που προσφέρει η Volvo, ώστε να παρέχουμε αίσθηση ακρίβειας και συμμετοχής του οδηγού στον έλεγχο του αυτοκινήτου, αλλά και κορυφαία άνεση», δήλωσε ο Δρ. Πήτερ Μέρτενς (Dr. Peter Mertens), Ανώτερος Αντιπρόεδρος Έρευνας και Ανάπτυξης της Volvo Cars.
Το Νέο Volvo S90 θα αποκαλυφθεί στο κοινό στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Βορείου Αμερικής (North American International Auto Show - NAIAS), στο Ντιτρόιτ των ΗΠΑ, που ανοίγει τις πύλες του στις 11 Ιανουαρίου 2016.
- Τρία supercars στη γκάμα της Ford
- Ford Mustang, Ford Focus RS και Ford GT. Τρία μοντέλα που ο καθένας θα ήθελε να βρίσκονται στο γκαράζ του. Πρόκειται για τρία μοντέλα εφοδιασμένα με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας με ένα κοινό χαρακτηριστικό. Τις επιδόσεις! Μοντέλα που καθιστούν τη γκάμα της Ford σαν την πιο πλήρης στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
Το Ford Mustang κυκλοφορεί στην Ευρώπη για πρώτη φορά στην 50χρονη ιστορία του μοντέλου. Διατίθεται τόσο με κινητήρα Ford 5.0 λίτρων V8 που αποδίδει 421 ίππους και 530 Nm ροπής όσο και με τον πιο αποδοτικό 2.3 λίτρων EcoBoost που αποδίδει 317 ίππους και ροπή 432 Nm ροπής. Η Ford αποκάλυψε ότι πάνω από 2.500 πελάτες έχουν παραγγείλει το νέο Ford Mustang από τότε που ξεκίνησαν οι παραγγελίες στην Ευρώπη.
Διατίθεται σε εκδόσεις fastback και cabrio με εξατάχυτο μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο, και υιοθετεί κλασικά σχεδιαστικά στοιχεία όπως τρισδιάστατα πίσω φώτα με τρεις μπάρες και μια πρόσοψη με χαρακτηριστική τραπεζοειδή μάσκα που παραπέμπει στα σαγόνια ενός καρχαρία. Ο 5λιτρος V8 κινητήρας διαθέτει εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο επιταχύνει από στάση στα εκατό χιλιόμετρα σε μόλις 4,8 δευτερόλεπτα. Αντίθετα το Mustang με τον 2.3 λίτρων EcoBoost διαθέτει επίσης μηχανικό κιβώτιο και έχει αντίστοιχη επιτάχυνση στα 5,8 δευτερόλεπτα.
Το νέο Ford Focus RS έχει τον τίτλο του γρηγορότερου Focus παραγωγής με σωρεία τεχνολογικών και σχεδιαστικών καινοτομιών. Το μοντέλο είναι προϊόν εξέλιξης μιας ομάδας μηχανικών του Ford Performance σε Ευρώπη και ΗΠΑ, με τη μεγαλύτερη καινοτομία να είναι η τετρακίνηση. Είναι εφοδιασμένο με το καινοτόμο Ford Performance All-Wheel-Drive, προσφέροντας κορυφαία ταχύτητα στο στρίψιμο, θρυλικές επιδόσεις και απαράμιλλη οδηγική απόλαυση. Ήδη το Focus RS βρίσκεται στην τρίτη του γενιά, με τα προηγούμενα δύο να παρουσιάζονται το 2002 και το 2009. Επίσης, είναι το 30ο αυτοκίνητο με το θρυλικό έμβλημα RS, συνεχιστής της παράδοσης πρωτοποριακών οχημάτων όπως το 16βάλβιδο 1970 Escort RS1600, το υπερτροφοδοτούμενο Sierra RS Cosworth του 1985 με την επαναστατική αεροδυναμική, αλλά και το 4x4 1992 Escort RS Cosworth. Το Focus RS αγγίζει την τελική ταχύτητα των 266 km/h με έναν ειδικά σχεδιασμένο νέο κινητήρα 2.3-lit EcoBoost της Ford που αποδίδει μέγιστη ισχύ 350 ίππων. Παράλληλα, οι μηχανικοί της Ford Performance ρύθμισαν το RS έτσι ώστε να παράγει έναν απολαυστικό σπορ ήχο στη γρήγορη οδήγηση, ενώ το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο έχει βελτιστοποιηθεί για τους ενθουσιώδεις οδηγούς με ένα πιο κοντό επιλογέα ώστε να επιτυγχάνονται ταχύτερες και πιο ακριβείς αλλαγές.
Παρά το ότι το ολοκαίνουριο GT βρίσκεται σε επίπεδο Concept, η Ford δεν θα αρχίσει να το βάλει σύντομα στο δρόμο και μάλιστα σε περιορισμένη παραγωγή. Με σαφείς σχεδιαστικές επιρροές από το θρύλο του παρελθόντος, η αισθητική του Ford GT Concept δείχνει να αποτελεί μια σύγχρονη επαναπροσέγγιση της εικόνας του εμβληματικού sportscar GT40 που άφησε το δικό του στίγμα στην ιστορία της αυτοκίνησης. Και αυτό με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων από την τριπλή νίκη του Ford GT40 στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans! Πιστό στο σήμερα, το Ford GT Concept κατασκευάζεται από ανθρακονήματα στο σύνολο των εξωτερικών επιφανειών του και όχι μόνο, ενώ εκτός από λόγους αισθητικής, η σχεδίαση του στοχεύει στην όσο το δυνατόν μικρότερη αντίσταση του αέρα στο αμάξωμά του.
Την προσοχή τραβούν οι προς τα πάνω ανοιγόμενες πόρτες που δίνουν πρόσβαση στο θάλαμο με τον ανρθακονημάτινο κλωβό ασφαλείας και η ενεργή αεροτομή που προσαρμόζεται αυτομάτως αναλόγως με τον τρόπο οδήγησης.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας διπλά υπετροφοδοτούμενος V6 της Ford με χωρητικότητα 3,6 λίτρων, τεχνολογίας EcoBoost ο οποίος υπόσχεται ισχύ που θα ξεπερνά τους 600 ίππους ενώ το σύνολο συμπληρώνει ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.
- Προστασία των πελατών της Porsche A.G.
- Η εταιρεία A.I. Motokinisi Ltd η μοναδική επίσημη αντιπροσωπεία των αυτοκινήτων της Porsche A.G. στην Κύπρο έχει παρατηρήσει ότι υπάρχουν εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες σέρβις και ανταλλακτικών της εν λόγω μάρκας. Η A.I. Motokinisi Ltd θα ήθελε να επιστήσει την προσοχή του καταναλωτή για ορισμένα σημαντικά θέματα που αφορούν στην αγορά ενός αυτοκινήτου Porsche ή στην εκμίσθωση υπηρεσιών για σέρβις και ανταλλακτικά της Porsche A.G.
Στο εξουσιοδοτημένο Porsche Centre Cyprus της A.I. Motokinisi Group διεξάγονται έλεγχοι σε 111 σημεία από σύγχρονα και εγκεκριμένα από την Porsche Γερμανίας διαγνωστικά μηχανήματα. Γίνεται δωρεάν αναβάθμιση με βάση τα διεθνή πρότυπα της Porsche, ενώ προσφέρεται μέχρι και 20% μείωση στις τιμές των αυθεντικών ανταλλακτικών που θα χρησιμοποιηθούν στο service.
Η εταιρεία θέλει να επιστήσει την προσοχή στους κατόχους αυτοκινήτων Porsche ότι τα εξαρτήματα τα οποία δεν είναι αυθεντικά και δεν κατασκευάζονται από την εταιρεία Porsche A.G πιθανόν να δημιουργήσουν πρόβλημα στο αυτοκίνητο ή να μην έχουν την ίδια αντοχή με τα αυθεντικά. Μη αυθεντικά εξαρτήματα ίσως έχουν άμεση επίδραση ακόμα και στην ασφάλεια του οδηγού και των επιβατών. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι, τόσο η εγγύηση δύο χρόνων που προσφέρει το εργοστάσιο όσο και η επέκταση της για περίοδο μέχρι εννέα χρόνων, δίνεται μόνο στην περίπτωση που τα αυτοκίνητα είναι σωστά συντηρημένα από το μοναδικό εξουσιοδοτημένο συνεργείο της A.I. Motokinisi Ltd στη Λευκωσία, σύμφωνα με το εγκεκριμένο πρόγραμμα της Porsche A.G.
H εταιρεία Α.Ι Μοτοκίνηση Λτδ, εισαγωγέας των γερμανικών αυτοκινήτων της θρυλικής φίρμας, στεγάζεται σε ένα μοντέρνο και εργονομικό χώρο των 4.600 τετραγωνικών μέτρων ο οποίος είναι κτισμένος σύμφωνα με το εταιρικό προφίλ αλλά και τις προδιαγραφές του γερμανικού εργοστασίου. Στον ίδιο χώρο υπάρχουν μεγάλοι χώροι υποδοχής, το άρτια εξοπλισμένο συνεργείο και το τμήμα ανταλλακτικών.
Λευκωσία:
Μεγάρων 15, Στρόβολος, 2032 ΛΕΥΚΩΣΙΑ
Ταχ. Θυρ. 12773, Λατσιά, 2252 ΛΕΥΚΩΣΙΑ
Τηλ.: 7777 1911 – Φαξ: 7777 2911
E-mail: info@porsche.com.cy
Λεμεσός:
Λεωφ. Αγίου Αθανασίου 58, 4102 ΛΕΜΕΣΟΣ
Τηλ.: 25 828911 – Φαξ: 25 828910
E-mail: info@porsche.com.cy
- Toyota Auris
- Mε τεχνολογικές και σχεδιαστικές αλλαγές. Η Κυπριακή αγορά έχει το προνόμιο να είναι από τις πρώτες αγορές που έχουν στην διάθεση τους το Νέο Toyota Auris. Πρόκειται για το μοντέλο που παρουσιάστηκε πρόσφατα στην έκθεση της Γενεύης.
Το Νέο Auris, περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές στο εμπρός τμήμα του μοντέλου, νέα άκρως ενδιαφέροντα μηχανικά σύνολα καθώς και νέα συστήματα ασφαλείας και πολυμέσων.
Εμφανισιακά το Νέο Auris διαθέτει ένα πιο premium χαρακτήρα, με ένα σύγχρονο και τολμηρό σχεδιασμό. Με επιθετική διάθεση για να ξεχωρίζει. Χαμηλό, sport στήσιμο και ο καλύτερος αεροδυναμικός συντελεστής (Cd 0.28) στην κατηγορία του, σας χαρίζουν δυνατή αίσθηση αυτοπεποίθησης και απόλυτο έλεγχο σε κάθε διαδρομή. Στο μπροστινό μέρος την παράσταση κλέβουν τα LED φωτιστικά σώματα και η πιο τονισμένη γρίλια της οποίας το χαμηλότερο μέρος, καλύπτει ολόκληρο το πλάτος του αυτοκινήτου. Ίδια είναι τα highlights και του πίσω μέρους, αφού και πάλι έχουν επιλεγεί LED πίσω φωτιστικά σώματα ενώ ο προφυλακτήρας είναι ελαφρώς πιο μυώδης.
Το εσωτερικό του Νέου Auris χαρακτηρίζεται από καινοτομία. Η οριζόντια διάταξη του ταμπλό, που διακρίνεται για την υψηλή ποιότητα, προσφέρει συγκεντρωμένες όλες τις κύριες λειτουργίες στον οδηγό, επιτρέποντάς του εύκολη πρόσβαση, σε κάθε κίνηση, κάθε στιγμή. Εκπληκτικά όργανα αφής με έγχρωμη οθόνη κρυστάλλων TFT 4,2’’, μοναδική στην κατηγορία, που προβάλει και τη λειτουργία Toyota Safety Sense. Χάρη στο προηγμένο σύστημα πολυμέσων Toyota Touch 7’’, βλέπετε χρήσιμες πληροφορίες για το ταξίδι σας, δίνετε εντολές πλοήγησης, ακούτε μουσική, ενώ ένας νέος κόσμος συνδεσιμότητας είναι στη διάθεσή σας, σαν να έχετε ένα tablet στο αυτοκίνητό σας. Υψηλή ποιότητα που αντανακλάται σε κάθε λεπτομέρεια και σας ταξιδεύει στο μέλλον.
Το Νέο Toyota Auris, προσφέρει την πληρέστερη γκάμα κινητήρων, καθώς είναι διαθέσιμο σε υβριδικό, βενζίνης, turbo, και diesel.
Η σημαντικότερη εξέλιξη στον τομέα αυτό, είναι ο νέος, τετρακύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.2 λίτρων που προσφέρει μια μοναδική οδηγική εμπειρία, ενώ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο Multidrive S, ή 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο. Η μέση κατανάλωση του κινητήρα είναι 4,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων είναι 106 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
Αναβαθμισμένος με νέο turbo, διαφορετικό σχεδιασμό πιστονιών και νέο πλαστικό κάλυμμα κυλινδροκεφαλής (40% ελαφρύτερο σε σχέση με το παρελθόν) είναι ο νέος 1400άρης D-4D που πλέον πληροί τις προδιαγραφές Euro6. O D-4D με τα 90 άλογα του και τα 205 Nm ροπής έχει κατά 20% μειωμένες τριβές και κατά 55% μειωμένες εκπομπές Nox. Η μέση κατανάλωση του ανέρχεται στα 3,4 λίτρα/100χλμ με 89 γρ/χλμ εκπομπές CO2.
Η υβριδική έκδοση με τον 1.800αρη κινητήρα των 136 ίππων, έχει μέση κατανάλωση 3,5 λίτρα/100χλμ και 79 γρ/χλμ εκπομπές CO2. Επιπλέον, η ενεργητική του ασφάλεια αγγίζει την τελειότητα με το προαιρετικό σύστημα, Toyota Safety Sense που γοητεύει με τις δυνατότητες του. Πρόκειται ίσως για το πιο ολοκληρωμένο και προηγμένο σύστημα ενεργητικής ασφάλειας στον κόσμο, αποτελώντας πρωτιά στην κατηγορία του! Ένα τόσο πρωτοποριακό σύστημα, που σας υποστηρίζει, προειδοποιεί και προλαμβάνει ώστε να είστε πραγματικά πιο προστατευμένοι από ποτέ.
- FORD MUSTANG
- Ο θρύλος της Ford φτάνει στην Ευρώπη. Η Ford Motor Company ανακοίνωσε ότι το νέο Ford Mustang με επιτάχυνση 0-100 km/h σε λιγότερο από 5” θα είναι το ταχύτερο μοντέλο μαζικής παραγωγής στην Ευρωπαϊκή ιστορία της Ford. Παράλληλα αποκάλυψε ότι πάνω από 2.500 πελάτες έχουν παραγγείλει τη νέα Ford Mustang από τότε που ξεκίνησαν οι παραγγελίες στην Ευρώπη.
Το νέο Ford Mustang διατίθεται σε εκδόσεις fastback και cabrio με εξατάχυτο μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο, και υιοθετεί κλασικά σχεδιαστικά στοιχεία όπως τρισδιάστατα πίσω φώτα με τρεις μπάρες και μια πρόσοψη με χαρακτηριστική τραπεζοειδή μάσκα που παραπέμπει στα σαγόνια ενός καρχαρία.
Το Ford Mustang– που κυκλοφορεί στην Ευρώπη για πρώτη φορά στην 50χρονη ιστορία του μοντέλου – διατίθεται με κινητήρα Ford 5.0 λίτρων V8 που αποδίδει 421 ίππους και 530 Nm ροπής ή με τον πιο αποδοτικό 2.3 λίτρων EcoBoost που αποδίδει 317 ίππους και ροπή 432 Nm ροπής. Ο 5λιτρος V8 κινητήρας διαθέτει εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο επιταχύνει από στάση στα εκατό χιλιόμετρα σε μόλις 4,8 δευτερόλεπτα. Αντίθετα το Mustang με τον 2.3 λίτρων EcoBoost διαθέτει επίσης μηχανικό κιβώτιο και έχει αντίστοιχη επιτάχυνση στα 5,8 δευτερόλεπτα.
Οι οδηγοί του Ford Mustang μπορούν να βελτιστοποιούν τις επιδόσεις του αυτοκινήτου τους σύμφωνα με τις επιθυμίες και τις οδηγικές συνθήκες με τα Selectable Drive Modes.
Αυτά ελέγχονται από διθέσιους διακόπτες στην κεντρική κονσόλα και προσαρμόζουν τον ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας AdvanceTrac, την απόκριση του γκαζιού, τη χαρτογράφηση αλλαγών σχέσεων αυτομάτου κιβωτίου και το σύστημα διεύθυνσης στα προγράμματα Normal, Sport+, Track ή Snow/Wet. Το Selectable Effort Electric Power Assisted Steering επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέγουν Normal, Comfort ή Sport ‘βάρος’ και αίσθηση στο τιμόνι. Παράλληλα, οι κινητήρες υψηλών επιδόσεων του νέου Ford Mustang υποστηρίζονται από ένα στάνταρ Performance Pack στην Ευρώπη που προσφέρει αναβαθμισμένα φρένα και ψύξη για οδήγηση υψηλών ταχυτήτων.
Για πλήρη αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου στην αγωνιστική πίστα, το Ford Mustang προσφέρει επίσης Track Apps που ελέγχονται μέσω του τιμονιού και προβάλλονται στο ταμπλό οργάνων. Μεταξύ αυτών είναι χρονόμετρο επιτάχυνσης και απόδοση φρένων, που μετρά το χρόνο φρεναρίσματος και την απόσταση από μία προκαθορισμένη ταχύτητα.
Το σύστημα Launch Control που διατίθεται με τον κινητήρα 5.0 V8 με μηχανικό κιβώτιο, κρατά τον κινητήρα σε μία προκαθορισμένη ζώνη στροφών μεταξύ 3.000 rpm και 4.500 rpm με το γκάζι πλήρως πατημένο. Με το άφημα του συμπλέκτη, η κατανομή ροπής στους πίσω τροχούς ελέγχεται για μέγιστη πρόσφυση και σταθερότητα επιταχύνσεων από στάση. Ένα ηλεκτρονικό σύστημα Line Lock που διατίθεται για τον 5.0 V8 χρησιμοποιεί μόνο τα εμπρός φρένα, για να μπορεί ο οδηγός να ζεσταίνει τα πίσω ελαστικά.
Το Ford Mustang χρησιμοποιεί πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και πίσω για σπορ δυναμική συμπεριφορά και άνεση. Περιλαμβάνεται πίσω ανάρτηση integral-link που βελτιστοποιεί την οδηγική άνεση και τη μηχανική πρόσφυση και γόνατα MacPherson με διπλούς σφαιρικούς συνδέσμους που επιτρέπουν τη χρήση μεγάλων ισχυρών φρένων, χωρίς να επηρεάζεται η αίσθηση του τιμονιού.
Η δομή του αμαξώματος είναι 28% πιο άκαμπτη από της προηγούμενης γενιάς Mustang. Μεταξύ των υλικών ελαφρού βάρους είναι το αλουμίνιο που χρησιμοποιείται στο καπό, τα εμπρός φτερά, την ανάρτηση, το κιβώτιο και τα φρένα. Ατσάλι υψηλής αντοχής, συγκόλληση μέσω λέιζερ και τεχνικές υδρομορφοποίησης συμβάλλουν στο πιο άκαμπτο αμάξωμα προς όφελος της οδηγικής εμπειρίας και της ασφάλειας.
Η Ford ξεκίνησε την παραγωγή των πρώτων μοντέλων Ford Mustang Ευρωπαϊκών προδιαγραφών στο εργοστάσιο του Flat Rock, Michigan, ΗΠΑ, σε 10 εξωτερικές αποχρώσεις και με ζάντες 19 ιντσών, αυτόματους προβολείς HID, διζωνικό έλεγχο κλιματισμού, πίσω φώτα LED και πίσω διαχύτη, στάνταρ. Η λίστα στάνταρ εξοπλισμού περιλαμβάνει επίσης σύστημα ήχου με 9 ηχεία, και σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 2 μέσω φωνητικού ελέγχου και μιας έγχρωμης οθόνης αφής 8-ιντσών.
- Πρώτη εμφάνιση για το Ford Focus RS
- Η Ford έκανε μία επίδειξη επιδόσεων του νέου Focus RS στο κοινό για πρώτη φορά στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood στη Βρετανία. Εκεί όπου ο Ken Block – πρωταγωνιστής των Gymkhana και World Rallycross – έτρεξε στη διάσημη ανάβαση στο τιμόνι ενός πρωτότυπου αυτοκινήτου.
«Υποσχεθήκαμε στους λάτρεις της ταχύτητας ένα σοβαρό εργαλείο και με 350 ίππους κάτω από το καπό, τηρούμε άριστα την υπόσχεσή μας,» δήλωσε ο Dave Pericak, global director, Ford Performance. «Η εκπληκτική ταχύτητα και η καινοτόμος τεχνολογία του νέου Focus RS το φέρνουν αντιμέτωπο με μοντέλα υψηλών επιδόσεων από πολυτελείς και εξωτικές μάρκες, και είναι έτοιμο γι’ αυτή την πρόκληση.»
Με το Focus RS, η Ford λανσάρει το Ford Performance All-Wheel Drive με Dynamic Torque Vectoring. Το καινοτόμο σύστημα προσφέρει νέα επίπεδα οδικής συμπεριφοράς και οδηγικής απόλαυσης, συνδυάζοντας εξαιρετικό κράτημα και πρόσφυση με απαράμιλλη ευελιξία και ταχύτητα στις στροφές. Το Focus RS είναι τα πρώτο μοντέλο Ford RS που εφοδιάζεται με επιλέξιμα Drive Modes – συμπερ. του Drift Mode που επιτρέπει ελεγχόμενες υπερστροφές ισχύος (ντριφτ), πρωτιά στη βιομηχανία – και Launch Control. Ο νέος 2.3 EcoBoost του νέου Focus RS μοιράζεται την ίδια βασική δομή με τον αλουμινένιο, τετρακύλινδρο της νέας Ford Mustang. Ο κινητήρας έχει αναβαθμιστεί σημαντικά για το Focus RS ώστε να αποδίδει 10% περισσότερη ισχύ που φτάνει στη μέγιστη τιμή των 350 ίππων. Η μέγιστη ροπή των 440 Nm αποδίδεται μεταξύ 2.000 και 4.500 rpm, ενώ για 15 δευτερόλεπτα μπορεί να φτάσει τα 470 Nm με τη λειτουργία overboost κατά τη διάρκεια μιας δυναμικής επιτάχυνσης.
Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι οι μηχανικοί της Ford Performance ρύθμισαν το RS έτσι ώστε να παράγει έναν απολαυστικό σπορ ήχο στη γρήγορη οδήγηση, με όλα τα σκασίματα και βρυχηθμούς που αποτελούν σήμα κατατεθέν ενός RS. Προϊόν εξέλιξης μιας ομάδας μηχανικών του Ford Performance σε Ευρώπη και ΗΠΑ, το νέο Focus RS είναι η τρίτη γενιά Focus RS, μετά τα μοντέλα που λανσαρίστηκαν το 2002 και το 2009. Το 30ο αυτοκίνητο με το θρυλικό έμβλημα RS θα κατασκευάζεται στο Saarlouis, Γερμανία.
Το Focus RS είναι ένα από τα 12 νέα οχήματα υψηλών επιδόσεων που η Ford θα παρουσιάσει σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2020 στο πλαίσιο μιας νέας εποχής επιδόσεων Ford, και για τους Ευρωπαίους πελάτες θα διατίθεται από τις αρχές του 2016.
- Στην Κύπρο το ολοκαίνουριο Mazda CX-3
- Το πολυαναμενόμενο CX-3 βρίσκεται ήδη στους εκθεσιακούς χώρους της Geo Pavlides & Araouzos. Πρόκειται για ένα μοντέλο που τοποθετεί την Mazda στη ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών crossover οχημάτων.
Το νέο Mazda CX-3 διαθέτει όλα εκείνα τα συστατικά για να πετύχει μέσα στον σκληρό ανταγωνισμό της κατηγορίας του. Διαθέτει εντυπωσιακό σχεδιασμό, ποιότητα κατασκευής, συστήματα τελευταίας τεχνολογίας άνεσης και ασφάλειας και οικονομικούς κινητήρες.
Είναι μικρότερο του Mazda CX-5 και σχεδιάστηκε στο στούντιο της Mazda στην Ιαπωνία χρησιμοποιώντας την ίδια «Kodo» σχεδιαστική φιλοσοφία με το επίσης νέο Mazda2. Μοντέλο με το οποίο μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα με μεταξόνιο στα 2.570 χιλιοστά. Όμως, το μήκος του CX-3 είναι μεγαλύτερο κατά 215 χιλιοστά φτάνοντας στα 4.275 χλστ., ενώ είναι και ψηλότερο κατά 55 χλστ., με το ύψος του να φτάνει τα 1.550 χλστ. Στον εξωτερικό σχεδιασμό ξεχωρίζει το μπροστινό μέρος με τη μεγάλη γρίλια και τα ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα ενώ δυναμικότητα στο όλο σύνολο δίδουν τόσο οι προβολείς ομίχλης και τα νεύρα που χωρίζουν το πλαϊνό μέρος. Στο εσωτερικό του νέου crossover μπορείς να δει κάποιος τις ομοιότητες με το Mazda2 ενώ χαρακτηρίζεται από τις καθαρές σχεδιαστικά γραμμές, την ποιότητα των υλικών αλλά και την εργονομία που προσφέρει. Ξεχωρίζει η μεγάλη «αναδυόμενη» οθόνη του συστήματος infotainment Mazda Connect, το σπορ τριάκτινο τιμόνι, οι κυκλικοί αεραγωγοί και ο μεταλλικός διάκοσμος του χώρου. Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι, ανάλογα με τον εξοπλισμό, το μοντέλο προσφέρει και σύστημα απεικόνισης στον ανεμοθώρακα (heads-up display). Οι χώροι στο εσωτερικό είναι άκρως ικανοποιητικοί τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες ενώ το ίδιο μπορούμε να πούμε και για τα 264 λίτρα του χώρου αποσκευών.
Το νέο Mazda CX-3 θα διατίθεται τόσο σε μπροστινοκίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις. Στην Κυπριακή αγορά θα προσφέρεται με δύο κινητήρες, ένα βενζίνης και ένα πετρελαίου. Ο πρώτος είναι ο 2λιτρος SKYACTIV-G, ο οποίος αποδίδει 120 ίππους με μεικτή κατανάλωση τα 5,8 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα. Ο πετρελαιοκινητήρας θα είναι ο SKYACTIV-D 1.5 λίτρων που αποδίδει 105 ίππους και 220 Nm ροπής και προσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Η πρώτη με κίνηση τους δύο τροχούς και χειροκίνητο κιβώτιο ενώ η μεικτή κατανάλωση φτάνει μόλις τα τέσσερα λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα. Η δεύτερη έκδοση είναι τετρακίνητη με αυτόματο κιβώτιο και μέση κατανάλωση στα 5.2 λίτρα.
- Σαρωτική η ομάδα της Porsche στο Le Mans
- Το 1-2 κατάφερε να κάνει η αγωνιστική ομάδα της Porsche στο φετινό 24ωρο αγώνα του Le Mans. Τα αυτοκίνητα της θρυλικής φίρμας κυριάρχησαν σε όλα τα επίπεδα για να φτάσουν έτσι στην 17η νίκη στην ιστορία της Porsche στον μαραθώνιο αυτό αγώνα. Μια νίκη που διατηρεί τη μάρκα στην κορυφή σαν την πιο πετυχημένη στην ιστορία του θεσμού. Πιο συγκεκριμένα στο φετινό 24ωρο αγώνα Le Mans, η ομάδα της Porsche με οδηγούς τους Earl Bamber, Nico Hulkenberg και Nick Tandy κατάφεραν να πάρουν μια εντυπωσιακή νίκη πίσω από το τιμόνι της αγωνιστικής Porsche 919 Hybrid. Εκτός όμως από την πρώτη θέση, το δεύτερο σκαλί του βάθρου συμπλήρωσαν οι ομόσταυλοι τους Timo Bernhard, Brendon Hartley και Mark Webber. Την τριάδα συμπλήρωσε το αγωνιστικό της ομάδας Audi, R18 e-tron Quattro.
Αυτή ήταν και η πρώτη της νίκη στον θρυλικό 24ωρο αγώνα μετά από 17 χρόνια και γι’ αυτό το λόγο οι Nico Hulkenberg, Nick Tandy και Earl Bamber πανηγύρισαν με τη ψυχή τους δίπλα από την Porsche 919 Hybrid. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της Porsche στο Le Mans από το 1998. Παράλληλα ο Nico Hulkenberg γίνεται ο πρώτος εν ενεργεία οδηγός F1 που κερδίζει στο Le Mans εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Ο προηγούμενος εν ενεργεία οδηγός F1 που είχε κερδίσει το Le Mans ήταν ο Johny Herbert το 1991. Ο αγώνας ήταν συναρπαστικός από την αρχή ως το τέλος με μια παρατεταμένη παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας που ανακάτεψε την κατάταξη, αρκετά μηχανικά προβλήματα και στάσεις εκτός προγραμματισμού μέχρι και βροχή άρχισε να πέφτει στο τελευταίο 10λεπτο. Πιθανόν το αποτέλεσμα να ήταν διαφορετικό αν ο πρώην οδηγός της Φόρμουλα ένα Mark Webber στις πρώτες ώρες του αγώνα δεν είχε αγνοήσει μια κίτρινη σημαία που επίσυρε ποινή 1 λεπτού και στέρησε την πρώτη θέση από την Porsche με το Νο 17. Το τρίτο αυτοκίνητο της Porsche που εκκινούσε από την pole position έπεσε πίσω στην κατάταξη μετά από δυο απανωτές εξόδους των Dumas και Jani στο ίδιο σημείο, στα φρένα μετά τη μεγάλη ευθεία.
Όσον αφορά τα στατιστικά θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η Porsche παραμένει η πιο πετυχημένη μάρκα στο θεσμό με 17 νίκες έναντι 13 της Audi, επτά της Ferrari και έξι της Bentley. Παράλληλα, η Porsche είναι και η εταιρεία με τις περισσότερες συνεχόμενες νίκες αφού τις χρονιές 1981-1987 κατάφερε να πάρει επτά συνεχόμενες!
Τελική Κατάταξη
1 Porsche Team - Porsche 919 Hybrid - HULKENBERG Nico
2 Porsche Team - Porsche 919 Hybrid - HARTLEY Brendon +1 γύρο
3 Audi Sport Team Joest - Audi R18 e-tron Quattro - TRELUYER Benoit +2 γύρους
4 Audi Sport Team Joest - Audi R18 e-tron Quattro - DI GRASSI Lucas +3 γύρους
5 Porsche Team - Porsche 919 Hybrid - JANI Neel +4 γύρους
6 Toyota Racing - Toyota TS 040 – Hybrid - WURZ Alexander +8 γύρους
7 Audi Sport Team Joest - Audi R18 e-tron Quattro - ALBUQUERQUE Filipe +2:35.082
8 Toyota Racing - Toyota TS 040 – Hybrid - BUEMI Sebastien +9 γύρους
- ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΡΑΛΙ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ 2015
- Από νίκη σε νίκη ο Nasser Al-Attiyah!
Ασταμάτητος ο πολυπρωταθλητής Nasser Al-Attiyah στο φετινό πρωτάθλημα Μέσης Ανατολής. Μετά από τρεις γύρους στη φετινή σεζόν βρίσκεται στην πρώτη θέση με διαφορά αφού κατάφερε να πάρει ισάριθμες νίκες. Όπως είναι γνωστό το φετινό Ράλι Κύπρος, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 25 - 27 Σεπτεμβρίου προσμετρά και φέτος σε δύο πρωταθλήματα της FIA. Τόσο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι (ERC) και το Πρωτάθλημα Ράλι Μέσης Ανατολής (MERC).
Με τον αγώνα του Κατάρ άνοιξε η αυλαία του Πρωταθλήματος Ράλι Μέσης Ανατολής, με τον Nasser Al-Attiyah και το Ford Fiesta RRC να παίρνει ακόμα μια μεγάλη νίκη. Αυτή ήταν και η 12η του στον αγώνα της πατρίδας του ξεκινώντας με το δεξί ακόμη μια χρονιά όπου ευελπιστεί να διατηρήσει τα κεκτημένα και να υπερασπιστεί τον τίτλο του. Στον αγώνα της πατρίδας του ο Nasser Al-Attiyah δεν απειλήθηκε από κανένα, πήρε νωρίς την πρωτιά και έφτασε σε μια άνετη επικράτηση στο φινάλε του πρώτου αγώνα στο πρωτάθλημα Μέσης Ανατολής. Δεύτερος με πολλά μηχανικά προβλήματα να τον ταλαιπωρούν καθ’ όλη την διάρκεια του αγώνα τερμάτισε ο Khalid Al Qassimi με Citroen DS3 RRC ενώ την τρίτη θέση στο βάθρο πήρε ο Khalifa Al-Attiyah με Ford Fiesta RRC. Να σημειώσουμε ότι μόλις οκτώ αυτοκίνητα είδαν την καρό σημαία.
Με κεκτημένη ταχύτητα από τη νίκη στον πρώτο αγώνα της χρονιάς και με συνοπτικές διαδικασίες ο Nasser Al-Attiyah πήρε την δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στο Ράλι Kuwait. Χωρίς ιδιαίτερη αντίσταση από τους αντιπάλους, ο οδηγός από το Qatar με το Ford Fiesta RRC έφτασε σε ακόμη μια νίκη διατηρώντας το απόλυτο στους πρώτους δυο αγώνες. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε όπως και στον πρώτο αγώνα ο μεγάλος του αντίπαλος Khalid Al Qassimi με Citroen DS3 RRC. Αν και προσπάθησε να βάλει κάποια πίεση στον Al-Attiyah,δεν μπόρεσε στην συνέχεια να ακολουθήσει τον ρυθμό του πρωτοπόρου και περιορίστηκε στην δεύτερη θέση. Τρίτος ο περσινός νικητής του εθνικού μας αγώνα Yazid Al Rajhi με Ford Fiesta RRC.
Το βιολί του συνέχισε και στον τρίτο αγώνα της χρονιάς στο Ιράν (shiraz International Rally) ο πρωταθλητής του MERC. O οδηγός από το Qatar βρέθηκε κάτι περισσότερο από 30΄ δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή στην αρχή του αγώνα. Με επίθεση διαρκείας από το τέλος της πρώτης μέρας μέχρι και το τέλος ο Al-Attiyah με το Ford Fiesta RRC κατάφερε έστω και δύσκολα να πάρει την νίκη και να διατηρήσει το απόλυτο κάνοντας το τρία στα τρία. O Abdulaziz Al Kuwari επίσης με Ford Fiesta RRC, μπορεί να μην είχε τις απαντήσεις στην επίθεση διαρκείας του Al-Attityah κατάφερε όμως να κρατήσει την δεύτερη θέση μπροστά από τον σεΐχη Kahid Al Qassimi με Citroen DS3 RRC. Επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος Μέσης Ανατολής (MERC) θα διεξαχθεί από τις 4-6 Σεπτεμβρίου στον Λίβανο σε ασφάλτινη επιφάνεια.
Βαθμολογία
1 Nasser Al-Attiyah Ford Fiesta RRC 75
2 Khalid Al Qassimi Citroën DS3 RRC 51
3 Khalid Al-Suwaidi Ford Fiesta RRC 32
4 Abdulaziz Al-Kuwari Ford Fiesta R5 30
5 Khalifa Al-Attiyah Ford Fiesta RRC 26
6 Salah Bin Eidan Mitsubishi Lancer Evo IX 26
7 Yazeed Al-Rajhi Ford Fiesta RRC 15
8 Abdullah Al-Kuwari Ford Fiesta R5 14
9 Ali Mesgarha Subaru Impreza WRX STi 8
10 Edith Weiss Mitsubishi Lancer Evo IX 8
- Σελίδα από 17