ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τρία νέα μοντέλα στις βιτρίνες της Α.Ι.Motokinisi
  • Τρία νέα μοντέλα στις βιτρίνες της Α.Ι.Motokinisi
  • Με τρία ολοκαίνουρια μοντέλα πλαισιώνεται η γκάμα της Porsche στην Κύπρο. Πρόκειται για τα Boxster και Cayman που αποκτούν το πρόσθετο 718 στην επίσημη ονομασία τους αλλά και την Macan που πλέον εφοδιάζεται με ένα τετρακύλινδρο δίλιτρο κινητήρα. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι ο κωδικός 718 για την Porsche σημαίνει μικρό βάρος, ταχύτητα και αγώνες και παραπέμπει στο αγωνιστικό Porsche 718 της περιόδου 1957-1962 όταν εξασφάλισε τη νίκη στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans «φορώντας» τετρακύλινδρο κινητήρα. Το τελευταίο είναι και το highlight των νέων μοντέλων της Porsche, και δεν είναι άλλο από τους ολοκαίνουριους  τετρακύλινδρους turbo κινητήρες. Στοιχείο που δίδει νέα διάσταση στη γκάμα του γερμανικού θρύλου.
     
    Porsche 718 Boxster
    Το μοντέλο Boxster έκανε την εμφάνιση του στη γκάμα της Porsche πριν από περίπου δύο δεκαετίες και από τότε έχει χαρίσει σημαντικούς αριθμούς πωλήσεων και αναρίθμητα βραβεία στη Γερμανική εταιρεία. Εξωτερικά, η 718 Boxster ξεχωρίζει από τα εμπρός μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα, τις μεγαλύτερες πλαϊνές εισαγωγές και τα διαφοροποιημένα πίσω φωτιστικά σώματα με την αεροδυναμική πτέρυγα να βρίσκεται ανάμεσα τους. Το εσωτερικό δεν διαφοροποιείται πολύ από την μέχρι σήμερα γνωστή εικόνα του μοντέλου, διαθέτοντας ωστόσο ένα νέο τιμόνι και ανασχεδιασμένο ταμπλό με στρογγυλούς αεραγωγούς και όπου ενσωματώνεται το αναβαθμισμένο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης της φίρμας, Porsche Communication Management από μια touch-screen οθόνη.
    Στο χώρο των κινητήρων, η βασική δίλιτρη έκδοση αποδίδει 300 ίππους και 380 Nm στις 1.950-4.500 rpm, παρουσιάζοντας αύξηση 35 ίππων και 100 Nm από την απερχόμενη 6-κύλινδρη ατμοσφαιρική των 2,7 λίτρων. Με το πακέτο Sport Chrono, η 718 Boxster φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 4,7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 275 χιλιόμετρα την ώρα. Η κορυφαία έκδοση S κινείται από τον μεγαλύτερο τετρακύλινδρο των 2,5 λίτρων που αποδίδει 350 ίππων και 420 Nm ροπής στις 1.900-4.500 rpm. Σε σχέση με την ατμοσφαιρική 6-κύλινδρη των 3,4 lt της προηγούμενης  Boxster S, υπάρχει αύξηση της κατά 35 ίππους και 60 Nm ροπής, ενώ από πλευράς επιδόσεων το 0-100 έρχεται σε 4,2 δευτερόλεπτα και η τελική στα 285 χιλιόμετρα την ώρα.Η Porsche υπογραμμίζει πως οι νέοι τετρακύλινδροι είναι και οικονομικότεροι έως 13%, ενώ εκτός από το μηχανικό 6άρι κιβώτιο υπάρχει προαιρετικά και το αναβαθμισμένο PDK.
     
    Porsche 718 Cayman
    Η Cayman είναι ένα μοντέλο που έχει στη διάθεση του ένα δυναμικό και μοντέρνο σχεδιαστικό χαρακτήρα, τεχνολογία αιχμής και φυσικά τους νέους τετρακύλινδρους κινητήρες κάτω από το καπό. Ακολουθώντας το παράδειγμα της Boxster, η Porsche προχώρησε στην πλήρη ανανέωση της Cayman τοποθετώντας και εδώ τον κωδικό 718.
    Το ανανεωμένο sport coupe μοντέλο της Porsche, διαθέτει  ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, νέους αεραγωγούς, νέα γρίλια, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας 3D LED, ζάντες 19 ιντσών (προαιρετικά 20 ιντσών), μεγαλύτερο διαχύτη πίσω και καινούργιες απολήξεις της εξάτμισης. Το εσωτερικό βασίζεται στην 718 Boxster, με τον πίνακα οργάνων, το τιμόνι και την κεντρική κονσόλα να ξεχωρίζουν. Νέο είναι το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας PCM, με τη σχεδίαση της καμπίνας να είναι ξεκάθαρα οδηγοκεντρική.
    Η γκάμα των κινητήρων αποτελείται από δύο τετρακύλινδρους boxer turbo, με τον βασικό δίλιτρο να αποδίδει 300 ίππους και 380 Nm ροπής και τον ισχυρότερο 2.5 λίτρων της έκδοσης 718 Cayman να αποδίδει 350 ίππους και 420 Nm ροπής. Οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη PDK επτά σχέσεων. Οι επιδόσεις είναι καλύτερες σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, με τα 0-100 να έρχονται σε 4,7 και 4,2 δευτερόλεπτα αντίστοιχα και την τελική ταχύτητα να διαμορφώνεται στα 275 και 285 χιλιόμετρα την ώρα. Όσο για τη μέση κατανάλωση καυσίμου, ανέρχεται στα 6,9 και 7,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Παράλληλα, οι μηχανικοί της Porsche έχουν αναβαθμίσει το σασί, την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς, με το σύστημα Porsche Active Suspension Management (PASM) και το Sport Chrono Package να προσφέρονται προαιρετικά.
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι όλα τα διθέσια σπορ αυτοκίνητα της Porsche παράγονται πλέον στις εγκαταστάσεις της στο Zuffenhausen όπως γινόταν και στο παρελθόν. Έτσι, μετά την 911 και την 718 Boxster, σειρά παίρνει η τρίτη γενιά της 718 Cayman.
     
    Porsche Macan
    Πέραν των 718 Boxster και 718 Cayman, η Porsche εφοδιάζει και την Macan με τον ολοκαίνουριο turbo κινητήρα των δύο λίτρων προσφέροντας περισσότερες επιλογές στη γκάμα των compact SUV. Ο κινητήρας αποδίδει 252 ίππους από τις 5.000 έως τις 6.800 στροφές το λεπτό ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 229 χλμ./ώρα.. Το 4κύλινδρο σύνολο με τον άμεσο ψεκασμό και τον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, που τοποθετείται στη βασική έκδοση της Macan φθάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 6,7 δευτερόλεπτα, αλλά με το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono ο χρόνος αυτός μειώνεται στα 6,5 δευτερόλεπτα, ενώ όπως και σε όλες τις Macan, στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το επτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη PDK.
    Σε ό,τι αφορά στην κατανάλωση καυσίμου, η νέα δίλιτρη Macan καταναλώνει από 7,4 λ./100 χλμ. έως 7,2 λ./100 χλμ. σε μεικτό κύκλο βάσει κατασκευαστή.
    Το σύστημα ενεργούς τετρακίνησης PTM (Porsche Traction Management), περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό και συνδυάζεται με μια «ευέλικτη» ανάρτηση και ένα ακριβές σύστημα διεύθυνσης. Προαιρετικά διατίθεται η αερανάρτηση με δυνατότητα ρύθμισης του ύψους της. Το βάρος της χωρίς φορτίο δεν ξεπερνά τα 1.770 kg και έτσι, η Macan είναι το ελαφρύτερο SUV της Porsche, γεγονός που συμβάλλει περαιτέρω στην οδική της συμπεριφορά. Οπτικά, αλλά και σε ότι αφορά τα χαρακτηριστικά του, το νέο δίλιτρο μοντέλο διαφέρει από τις άλλες Macan μόνο στις λεπτομέρειές του. Εξωτερικά στο αμάξωμα, διακριτικά χαρακτηριστικά είναι οι μαύρες διακοσμητικές λωρίδες στα παράθυρα, οι επίσης μαύρες δαγκάνες των φρένων στους τροχούς των 18 ιντσών, καθώς και η εξάτμιση με δύο μονές απολήξεις.
Παραδόθηκαν τα πρώτα Civic Type-R στην Κύπρο
  • Παραδόθηκαν τα πρώτα Civic Type-R στην Κύπρο
  • To πολυαναμενόμενο Honda Civic Type-R έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην Κυπριακή αγορά με τα πρώτα μοντέλα να παραδίδονται στους αγοραστές του. Το νέο καυτό hatch της Honda φέρει τον τίτλο του πιο extreme Type R όλων των εποχών, σηματοδοτώντας το ξεκίνημα μιας νέας εποχής για τη μάρκα. Με προδιαγραφές ενός “αγωνιστικού αυτοκινήτου για το δρόμο”, το νέο Civic Type R θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία μπροστινοκίνητων hatchback υψηλών επιδόσεων.
    Τα αυτοκίνητα με το λογότυπο Type R έχουν δημιουργήσει φανατικούς οπαδούς σε όλο τον κόσμο και το νέο μοντέλο δικαιώνει τις υψηλές προσδοκίες τους. Ο νέος δίλιτρος κινητήρας VTEC TURBO της Honda, το δυναμικό λειτουργικό στυλ και οι πρωτοποριακές νέες τεχνολογίες του πλαισίου συνδυάζονται για τη δημιουργία της πιο απολαυστικής εμπειρίας πίσω από το τιμόνι ενός Civic Type R. Ένα έμβλημα με κορυφαία χαρακτηριστικά που κυριαρχεί στο χώρο για περισσότερα από 22 χρόνια.
    Το νέο Honda Civic Type R υιοθετεί μία σειρά από εντυπωσιακές σχεδιαστικές βελτιώσεις, επηρεασμένες από την εκτενή αεροδυναμική εξέλιξη και τις δοκιμές σε υπολογιστή και στην σήραγγα αεροδυναμικής. Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο με εξαιρετική ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες και άριστη αεροδυναμική πίεση.
    Κάτω από το καπό ένας νέος, άμεσου ψεκασμού υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 2.0 VTEC TURBO με ισχύ, ροπή και επιδόσεις απαράμιλλες στην κατηγορία. Αποδίδει 310 ίππους στις 6.500 rpm, και η μέγιστη ροπή φθάνει τα 400 Nm στις 2.500 rpm. Και οι δύο τιμές είναι υψηλότερες από οποιοδήποτε προηγούμενο μοντέλο Honda Type R. Με “κόκκινο” στις 7.000 rpm, ο κινητήρας – τμήμα της επόμενης γενιάς της σειράς Earth Dreams Technology της Honda – διαθέτει προηγμένο, νέο υπερσυμπιεστή με τεχνολογία VTEC που αποδίδει υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές και προσφέρει παρατεταμένη επιτάχυνση.  Τα εκατό χιλιόμετρα από στάση ολοκληρώνονται σε 5,7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 270 km/h. Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, που διασφαλίζει άμεση, ικανοποιητική σύνδεση με το σύστημα μετάδοσης, ενώ η ισχύς κατανέμεται στους εμπρός τροχούς.
    Για να μπορεί ο οδηγός να διαχειριστεί στην τεράστια ισχύ του, το Type R είναι εξοπλισμένο με φρένα υψηλών επιδόσεων Brembo στους εμπρός τροχούς που σχεδιάστηκαν ειδικά για το αυτοκίνητο. Μπροστά, εξαπίστονες δαγκάνες εφαρμόζουν πίεση πέδησης σε διάτρητους δίσκους 350 mm. Νέες ζάντες αλουμινίου 19-ιντσών, μοναδικές για το Type R, ολοκληρώνουν τις οπτικές αλλαγές σε συνδυασμό με τα μεγαλύτερα φρένα.
    Το νεο το Civic Type R θα σηματοδοτήσει το ντεμπούτο του νέου κουμπιού ‘+R’ της Honda. Αυτό βρίσκεται δίπλα στο τιμόνι και ενεργοποιεί το ‘+R‘ mode όπου η απόκριση του κινητήρα μεγιστοποιείται  με τη χαρτογράφηση της ροπής να αλλάζει σε πιο σπορ ρύθμιση και με έμφαση στις επιδόσεις. Το σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίνεται πιο άμεσα  και μαζί με το νέο σύστημα Προσαρμοζόμενων Αποσβεστήρων τεσσάρων σημείων - Adaptive Damper System, διασφαλίζει κορυφαία οδική συμπεριφορά.
Volvo S60 CrossCountry - Για κάθε είδους οδόστρωμα
  • Volvo S60 CrossCountry - Για κάθε είδους οδόστρωμα
  • Το S60 Cross Country είναι το πρώτο σεντάν στον κόσμο που έχει τη δυνατότητα να κινηθεί δυναμικά σε κάθε είδους δρόμο, σε κάθε επιφάνεια. Με ιδιαίτερο, στιβαρό design και αυξημένη απόσταση από το έδαφος, είναι το ιδανικό premium μοντέλο για όποιον έχει ένα δραστήριο lifestyle, που όταν καλείται να επιλέξει, προτιμά τον χωματόδρομο από την άσφαλτο, απαιτώντας όμως από το αυτοκίνητό του πάντα την ίδια άνεση. Αυτή την αίσθηση προσφέρει και το Νέο S60 Cross Country, με συγκεκριμένα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, τα οποία αναδεικνύουν την περιπετειώδη φύση του αυτοκινήτου.
    Το S60 Cross Country έχει απόσταση 20,1 εκατοστών από το έδαφος, αυξημένη κατά 65 ολόκληρα χιλιοστά σε σύγκριση με το S60. Τα σπορ χαρακτηριστικά οδήγησης που ήδη είναι γνωστά από το S60, έχουν περάσει αυτούσια και στην Cross Country έκδοση. Παράλληλα, σε συνδυασμό με την τεχνολογία ανακατανομής της ροπής (Torque Vectoring) και τον έλεγχο της πρόσφυσης στις στροφές (Corner Traction Control), η στιβαρή κατασκευή του S60 Cross Country προσφέρει απαράμιλλο έλεγχο εντός και εκτός της πεπατημένης διαδρομής. Το S60 Cross Country έχει έντονο το στοιχείο της περιπέτειας, τόσο στο εσωτερικό όσο και το εσωτερικό. Με αυξημένο ύψος από το έδαφος, ποδιές εμπρός και πίσω, πλαϊνά προστατευτικά και προεκτάσεις των φτερών, το S60 Cross Country εκπέμπει μια επιβλητική, στιβαρή παρουσία που υποδηλώνει την «παντός δρόμου» φύση του, ενώ οι ενσωματωμένες απολήξεις εξάτμισης αντανακλούν τη σπορ πλευρά του.
    Εξωτερικά, η επάνω μάσκα σε μαύρο χρώμα με κυψελοειδές πλέγμα και η κάτω μάσκα σε μαύρο χρώμα, συνθέτουν το ιδιαίτερο, επιθετικό “πρόσωπο” του Cross Country, το οποίο ενισχύεται ακόμα περισσότερο με την χαρακτηριστική και λειτουργική ποδιά εμπρός. Οι μαύρες προεκτάσεις στις αψίδες των τροχών συνθέτουν ένα φαρδύ, στιβαρό παράστημα και συνεχίζονται στα πλαϊνά προστατευτικά του αμαξώματος που ξεχωρίζουν. Υπάρχει, επίσης, και η ποδιά πίσω, η οποία παρέχει στο αυτοκίνητο προστασία από τις πέτρες, όταν οδηγείται εκτός ασφάλτου. Παράλληλα, το διάσημο λογότυπο Cross Country έρχεται να επισημάνει την ετοιμότητά του για δράση.
    Το S60 Cross Country προσφέρεται με νέες, σχεδιασμένες ειδικά για το μοντέλο ζάντες 18'' και 19'', καθώς επίσης ελαστικά υψηλού προφίλ, για μεγαλύτερη άνεση και καλύτερη αίσθηση εκτός δρόμου, περιορίζοντας τον θόρυβο κύλισης και παρέχοντας μεγαλύτερη προστασία στις ζάντες, τόσο στην αναρρίχηση όσο και στην οδήγηση πάνω στα βράχια και τις πέτρες. Στο εσωτερικό του S60 Cross Country κυριαρχεί το σκανδιναβικό design, γνώριμο από το «απλό» S60 αφού οι διαφορές είναι ελάχιστες. Το αυτοκίνητο λανσάρεται στην Ελλάδα αποκλειστικά σε έκδοση Summum, κάτι που υποδηλώνει και τον πολύ πλούσιο εξοπλισμό που διαθέτει. Η προσοχή στη λεπτομέρεια, ή άψογη συναρμογή, η ποιότητα των υλικών και η ευκολία χειρισμού συνεισφέρουν στο αίσθημα πολυτέλειας αλλά και απόλυτου ελέγχου που νιώθει ο οδηγός του S60 Cross Country. Σε αυτό συμβάλλουν και τα σπορ καθίσματα που διαθέτει το S60 Cross Country, που προσφέρουν εξαιρετική πλευρική στήριξη από τους μηρούς έως και τους ώμους.
    Άλλες σημαντικές σχεδιαστικές πινελιές αποτελούν ένα νέο φόντο της κεντρικής κονσόλας, σε piano black χρώμα, οι περιστροφικοί διακόπτες που έχουν ιδιαίτερο σχήμα σαν κοσμήματα καθώς και ο κεντρικός καθρέπτης χωρίς πλαίσιο.
    Ο νέος δίλιτρος, κορυφαίος στην κατηγορία του 4-κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας Drive-E, σχεδιασμένος, εξελιγμένος και κατασκευασμένος in-house αποκλειστικά από τη Volvo Cars, χρησιμοποιείται για την έκδοση του S60 Cross Country με κίνηση εμπρός, ενώ διατίθεται και έκδοση με τετρακίνηση η οποία «φορά» τον γνωστό και καταξιωμένο 5-κύλινδρο diesel κινητήρα. Να σημειωθεί ότι όλοι οι προσφερόμενοι κινητήρες είναι τεχνολογίας Euro 6.
PORSCHE 911 R - Μετά από 50 χρόνια…
  • PORSCHE 911 R - Μετά από 50 χρόνια…
  • Η 911 R (που σημαίνει Racing) είναι εφοδιασμένη με τον τεσσάρων λίτρων ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα της GT3 RS με τους 500 ίππους. Το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων κατανέμει  την κίνηση στους πίσω τροχούς του μοντέλου που ξεχωρίζει από τα κόκκινα και μαύρα αυτοκόλλητα. Χάρη στη χρήση ανθρακονήματος και μαγνησίου, την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων και εξοπλισμού (κλιματισμού και ηχοσυστήματος) ζυγίζει μόλις 1.370 κιλά και φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 323 χιλιόμετρα την ώρα και υπόσχεται άπλετες οδηγικές συγκινήσεις τόσο εντός πίστας όσο και εκτός. Η Porsche εφοδιάζει την 911 R με κεραμικούς δίσκους φρένων (410 mm μπροστά και 390 mm πίσω) και με τροχούς 20 ιντσών ενώ θα κατασκευαστεί σε μόλις 991 μονάδες.
    Για την ιστορία θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η πρώτη 911 R παρουσιάστηκε το 1967 από την Porsche σε περιορισμένη παραγωγή. Σκοπός ήταν η χρήση του μοντέλου σε αγώνες, αλλά με άδεια κυκλοφορίας στους δημόσιους δρόμους. Σχεδόν 50 χρόνια αργότερα η γερμανική μάρκα επαναφέρει το όνομα αυτό στη γκάμα.
Επετειακό Μοντέλο Gold Wing F6B
  • Επετειακό Μοντέλο Gold Wing F6B
  • Στο πλαίσιο της 40ής επετείου από την έναρξη παραγωγής της Gold Wing, η  Gold Wing F6B προσφέρει δύο σημαντικά νέα στοιχεία ως απάντηση στις επιθυμίες των ιδιοκτητών, μαζί με αναμνηστικά σήματα και μοναδικά κλειδιά, σηματοδοτώντας αυτό το ξεχωριστό ορόσημο. Ο κινητήρας 1832cc της Gold Wing F6B είναι αναμφίβολα έργο τέχνης, αλλά στην πραγματικότητα το στυλ της Gold Wing F6B είναι το πρώτο οπτικό ερέθισμα που μαγνητίζει την προσοχή. Η κοντή ζελατίνα, οι χυτές γραμμές από μπροστά μέχρι πίσω και η νέα βαφή Matt Bullet Silver Metallic, με φόντο το μαύρο πλαίσιο, το πιρούνι, το ψαλίδι και τους τροχούς, χαρίζει στη μεγαλύτερη Bagger της Honda μία αέρινη, cool παρουσία. Αποκλειστικές σέλες προσφέρουν άνεση και υποστήριξη σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων γα αναβάτη και συνεπιβάτη, ενώ το ηχοσύστημα 4 ηχείων εγγυάται ηχητικές απολαύσεις από το RDS στερεοφωνικό σύστημα. 
    Σχόλια των ιδιοκτητών οδήγησαν σε δύο αναβαθμίσεις εξοπλισμού. H όπισθεν αποτελεί πλέον εργοστασιακό εξοπλισμό της Gold Wing F6B. Η δεύτερη προσθήκη - ηλεκτρονικό cruise control – αυξάνει τα επίπεδα άνεσης σε ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο.
    Το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών παρέχει ακαμψία και διασφαλίζει άριστο χειρισμό της μοτοσυκλέτας όπως και το τηλεσκοπικό πιρούνι 45mm με μηχανισμό αντιβύθισης και η πίσω ανάρτηση Pro-Link. Ένα σύστημα πέδησης Dual Combined ABS παρέχει ταχεία και ασφαλή ελκτική ισχύ σε ποικίλες οδικές επιφάνειες και συνθήκες. Έχοντας κατασκευαστεί για να κινείται με άνεση σε περιβάλλον πόλης και στον ανοιχτό δρόμο, η Gold Wing F6B είναι 29kg ελαφρύτερη από την Gold Wing GL1800 έχοντας ωστόσο παρόμοιο πλαίσιο, ισχύ και εντυπωσιακή καμπύλη ροπής.
Το Opel Astra Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016
  • Το Opel Astra Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016
  • Ασταμάτητες φαίνεται να είναι οι διακρίσεις για το νέο Opel Astra, και μάλιστα σε κάθε επίπεδο. Μόλις χθες (29 Φεβρουαρίου) ανακοινώθηκε και η κατάκτηση ενός πολύ σημαντικού τίτλου στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Το Opel Astra είναι το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016» Η κριτική επιτροπή των 58 διακεκριμένων εκπροσώπων του Ειδικού Τύπου από 22 Ευρωπαϊκές χώρες απένειμε στο Astra συνολικά 309 βαθμούς, έναντι 294 που έδωσε στο Volvo XC90 και 202 στο Mazda MX-5.
    Το βραβείο παρέλαβε ο CEO της Opel, Dr. Karl-Thomas Neumann, από τον Πρόεδρο της Επιτροπής COTY, Hakan Matson, την παραμονή της πρώτης ημέρας του 86ου Διεθνούς Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το Astra συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία μεταξύ των επτά φιναλίστ του φετινού θεσμού COTY. Πάνω από 40 νέα αυτοκίνητα, από σπορ roadsters μέχρι πολυτελή sedan και μοντέλα SUV, ήταν στην αρχική λίστα υποψηφιοτήτων.Τρία νέα μοντέλα Opel έχουν αποσπάσει τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς τα τελευταία οκτώ χρόνια. Το νέο Astra έχει ήδη κατακτήσει διεθνείς διακρίσεις όπως το  SAFETYBEST 2015 και το 2015 Golden Steering Wheel από το περασμένο φθινόπωρο που λανσαρίστηκε. Επίσης βαθμολογήθηκε με πέντε αστέρια για την ασφάλειά του στα crash tests του Euro NCAP.
    Ο θεσμός ‘Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς’ ιδρύθηκε το 1964. Η φετινή νίκη ανεβάζει το συνολικό αριθμό τίτλων της Opel σε πέντε. Το Opel Kadett E ήταν το πρώτο μοντέλο της μάρκας που απέσπασε το βραβείο το 1985. Δύο χρόνια αργότερα, το Omega A έλαβε και πάλι την Ευρωπαϊκή διάκριση. Τα τελευταία χρόνια, η Opel έχει αναδειχτεί νικήτρια δύο φορές – με το Insignia το 2009 και το Ampera το 2012.
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το μοντέλο βρίσκεται ήδη στις βιτρίνες της Γεω Παυλίδης & Αραούζος.
575 ίπποι για την κορυφαία Jaguar F-Type
  • 575 ίπποι για την κορυφαία Jaguar F-Type
  • To εργοστάσιο της Jaguar απέδειξε πολλές φορές ότι δεν επαναπαύεται στις δάφνες του ύστερα από μια επιτυχία. Έτσι και στην καθόλα επιτυχημένη F-Type πρόσθεσε ακόμα μια «καυτή» έκδοση στη γκάμα της. Ο λόγος για την F-Type SVR που έκανε την πρώτη εμφάνιση της στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η κορυφαία F-Type θεωρείται η ισχυρότερη και ταχύτερη έκδοση της F-Type αυτή τη στιγμή και αναμένεται στην αγορά το καλοκαίρι που μας έρχεται.
    Μοντέλο που βασίζεται φυσικά στην F-Type R αλλά διαθέτει και στοιχεία από την ξεχωριστή F-Type Project 7. Σχεδιαστικά ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει μεγαλώσει, ειδικά στα πλάγια για να καλύψει αποτελεσματικά τους τροχούς, μειώνοντας τις αεροδυναμικές αντιστάσεις και βελτιώνοντας την ροή του αέρα. Διαθέτει νέους αεραγωγούς στο εσωτερικό των θόλων ενώ για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα διαθέτει νέους αεραγωγούς στο καπό. Το πάτωμα είναι επίπεδο ώστε να μειωθεί η πίεση ενώ στο πίσω μέρος, τόσο ο διαχύτης όσο και η αεροτομή βελτιώνουν την αεροδυναμική και χαρίζουν ένα πιο επιθετικό look στην F-Type SVR.
    Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι περιορισμένες και διακριτικές. Διατίθεται με δερμάτινα καθίσματα σε μαύρο ή κόκκινο χρώμα ενώ τα paddles του κιβωτίου έχουν μεγαλύτερο μέγεθος από αυτά άλλων F-Type. Παράλληλα η SVR προσφέρεται με τα InControl Touch και InControl Touch Plus συστήματα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που συνδυάζονται με οθόνη αφής 8 ιντσών και ηχοσύστημα 380 ή 770 Watt.
    Η F-Type SVR είναι εφοδιασμένη με τον 5-λιτρο, supercharged V8 κινητήρα όπως και στην «απλή» της έκδοση. Όμως, η απόδοση του φτάνει πλέον τους 575 ίππους ενώ η ροπή τα 700 Nm. Η εξάτμιση έχει αντικατασταθεί με ένα σύστημα που κατασκευάζεται από τιτάνιο και Inconel με αποτέλεσμα το βάρος του να είναι κατά 16 κιλά μικρότερο! Τόσο το 8-τάχυτο, Quickshift κιβώτιο, όσο και το σύστημα τετρακίνησης διαθέτουν νέες ρυθμίσεις και αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο στις επιδόσεις. Εκτός από την τελική των 322 km/h, η F-Type SVR επιταχύνει από στάση τα εκατό χιλιόμετρα σε μόλις 3.5 δευτερόλεπτα ενώ εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι παρά τα οφέλη στην απόδοση, τόσο οι εκπομπές CO2 όσο και η μέση κατανάλωση του κινητήρα είναι πανομοιότυπα με αυτά της F-Type R.
    Στον τομέα των αναρτήσεων, η SVR διατηρεί την αρχιτεκτονική των διπλών ψαλιδιών και στους τέσσερις τροχούς αλλά οι ρυθμίσεις είναι διαφορετικές. Τα standard φρένα αποτελούνται από ατσάλινους δίσκους 380 και 376 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα ενώ διαθέσιμο προαιρετικά, είναι το Carbon Ceramic Matrix σύστημα της Jaguar που αποτελείται από δίσκους 398 χιλιοστών με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 380 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες πίσω. Τα ελαστικά είναι διαστάσεων 265/35/20 εμπρός και 305/30/20 πίσω σε ζάντες ελαφρού κράματος με μειωμένο βάρος κατά 13.8 κιλά. Συνολικά  το βάρος της SVR είναι κατά 25 κιλά μικρότερο από αυτό της R και 50 κιλά αν η SVR είναι εξοπλισμένη με το carbon-ceramic σύστημα πέδησης και την ανθρακονημάτινη οροφή.
Στις βιτρίνες της Fairways το Renault Kadjar
  • Στις βιτρίνες της Fairways το Renault Kadjar
  • Πρεμιέρα στην Κυπριακή αγορά κάνει το Renault Kadjar. Πρόκειται για το ολοκαίνουριο Crossover της γαλλικής εταιρείας φίρμας που τοποθετείτε στη μικρομεσαία κατηγορία και έρχεται για να εμπλουτίσει τη γκάμα των crossover της Renault.  
    Το όνομα Kadjar αποτελείται από τα συνθετικά Kad και Jar.  Το συνθετικό Kad είναι εμπνευσμένο από τη λέξη «quad»  που προέρχεται από τον κόσμο των τετράτροχων οχημάτων παντός εδάφους και το συνθετικό Jar προέρχεται τις γαλλικές λέξεις «agile» και «jaillir» που αναδεικνύουν την ευελιξία, την ελευθερία και τη μοναδική του ικανότητα να κατακτά κάθε διαδρομή.
    Το Kadjar μοιράζεται πολλά σχεδιαστικά στοιχεία με το μικρότερο Crossover της εταιρίας, το Captur. Στοιχεία όπως η μπροστινή μάσκα, οι τονισμένοι θόλοι των τροχών και το χαμηλό προφίλ του προσδίδουν ένα επιθετικό και συνάμα σύγχρονο χαρακτήρα. Η Renault ανακοινώνει 190 χλστ. απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος  με τις γωνίες προσέγγισης και διαφυγής στις 18 και 25 μοίρες. Επιβλητική μάσκα, με μια μεγάλη γρίλια που διατρέχει όλο το εμπρός μέρος, ενώνει τα όμορφα φωτιστικά σώματα και φιλοξενεί ένα τεράστιο σήμα, κάνουν το KADJAR να ξεχωρίζει.
    Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα ποιοτικά υλικά αλλά και το εξαιρετικό φινίρισμα με την άνεση να έχει τον πρώτο λόγο τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες. Με μήκος 4,45 μέτρα μήκος και πλάτος 1,84 μέτρα, το Kajdar υπόσχεται άπλετους χώρους για οδηγό και επιβάτες με τον όγκο του χώρου αποσκευών να φτάνει τα 472 λίτρα. Παράλληλα προσφέρει ακόμα τριάντα λίτρα εσωτερικών αποθηκευτικών χώρων. Άξιο προσοχής του εσωτερικού είναι και το νέο σύστημα infotainment Renault R-Link 2, το οποίο φέρει οθόνη αφής 7 ιντσών και υποστηρίζει φωνητικές εντολές, πλοήγηση, εφαρμογές και πολλά άλλα. Και σε αυτό το μοντέλο της Renault προσφέρεται εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης με τους χάρτες της Κύπρου!
    Το μοντέλο προσφέρεται στην Κυπριακή αγορά με τρεις κινητήρες. Στη βάση της γκάμας ο τούρμπο κινητήρας βενζίνης 1.2 λίτρων με 132 ίππους και 205 Nm ροπής που προσφέρεται τόσο με μηχανικό όσο και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ακολουθούν δύο κινητήρες πετρελαίου 1.5 και 1.6 λίτρων dCi με 110 και 130 ίππους αντίστοιχα. Ο πρώτος διαθέτει ροπή της τάξης των 260 Nm (250 για την αυτόματη έκδοση) ενώ επιτυγχάνει την εκπληκτική κατανάλωση των 3,9 λίτρων ανά εκατό χιλιόμετρα ενώ οι εκπομπές ρύπων φθάνουν μόλις τα 103 CO2. O 1.6 λίτρων dCi διατίθεται με τετρακίνηση και μηχανικό κιβώτιο προσφέροντας 320 Nm ροπής, Η τετρακίνητη έκδοση διαθέτει διακόπτη στο εσωτερικό που επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα στο Auto, Lock και 2WD ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.
Πρωτότυπο επόμενης γενιάς Honda Civic
  • Πρωτότυπο επόμενης γενιάς Honda Civic
  • Παρουσιάστηκε το πρωτότυπο της επόμενης γενιάς του Honda Civic
    Η Honda παρουσίασε στο φετινό Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το πρωτότυπο Honda Civic του μέλλοντος. Μια πρόταση με δυναμική και συνάμα τολμηρή νέα σχεδίαση που θα διαθέτει τα πιο σπορ χαρακτηριστικά όλων των εποχών
    Η δέκατη γενιά του θρυλικού μοντέλου της Honda – πάντα σε έκδοση Hatchback - θα είναι 30 mm φαρδύτερη, 20 mm χαμηλότερη και 130 mm μακρύτερη από την τρέχουσα γενιά.
    Νέοι μεγαλύτεροι και φαρδύτεροι τροχοί και ελαστικά, μακρύτερο μεταξόνιο,  κοντοί πρόβολοι και αεροδυναμικές επιφάνειες της καμπίνας είναι μόνο μερικά στοιχεία δυναμισμού του εξωτερικού σχεδιασμού. Μπροστά, ο κοντός πρόβολος  με τους μεγάλους αεραγωγούς διαμορφώνουν μία πιο δυναμική οπτική ταυτότητα για την οικογένεια Honda. Προβολείς και φώτα ημέρας LED ρέουν κάτω από το τολμηρό, ανάγλυφο καπό προς τους τονισμένους θόλους των τροχών.
    Το νέο Civic θα είναι το πρώτο Ευρωπαϊκό μοντέλο που θα περιλαμβάνει δύο νέους βενζινοκινητήρες και το πρώτο παγκοσμίως που διατίθεται με 1.0 Τurbo κινητήρα. Πιο συγκεκριμένα, το νέο Civic Hatchback θα διατίθεται με δύο βενζινοκινητήρες 1.0 Turbo και 1.5 λίτρων VTEC Turbo και ένα πετρελαιοκινητήρα που δεν θα είναι άλλος από τον  ανανεωμένο 1.6 i-DTEC diesel. Οι νέοι κινητήρες αποτελούν τμήμα της αυξανόμενης γκάμας Earth Dreams Technology της Honda και στοχεύει σε ένα συνδυασμό δυναμικών επιδόσεων, κορυφαίας απόδοσης για τον κυβισμό τους και εξαιρετικής οικονομίας καυσίμου.
    Βασισμένοι σε μία εντελώς νέα δομή και αξιοποιώντας τα νέα συστήματα turbo, οι βενζινοκινητήρες χρησιμοποιούν μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων για μείωση των τριβών και πετυχαίνουν κορυφαία ισχύ και περιβαλλοντικές επιδόσεις. Ένας υπερσυμπιεστής με χαμηλή ροπή αδράνειας και υψηλή απόκριση, σε συνδυασμό με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού επιδιώκει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ υψηλής ισχύος και ροπής, υπερτερώντας των συμβατικών ατμοσφαιρικών κινητήρων.
Hyundai IONIQ
  • Hyundai IONIQ
  • Νέο μοντέλο με πλήρη γκάμα
    Η Hyundai παρουσίασε στην Έκθεση της Γενεύης το IONIQ ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Το μοντέλο αυτό θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις και θα κυκλοφορήσει σε όλες τις αγορές του κόσμου. Η υβριδική έκδοση θα χρησιμοποιεί ένα θερμικό κινητήρα 1,6 λίτρων με 105 ίππους και έναν ηλεκτρικό με επιπλέον 44 ίππους, με τη συνδυαστική ισχύ να ανέρχεται στους 141 ίππους. Οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 79 gr/km σύμφωνα με τον κατασκευαστή.
    Η Plug-In Hybrid έκδοση του μοντέλου θα έχει αυτονομία 50 χιλιομέτρων με ηλεκτρική ενέργεια που θα παρέχεται από μια μπαταρία lithium-ion 8,9 kWh. Η απόδοση του ηλεκτρικού κινητήρα φτάνει τα 45 kW (61 ίππους) με τις εκπομπές CO2 να περιορίζονται στα 32 gr/km. Τέλος, η άκρως ενδιαφέρουσα ηλεκτρική έκδοση IONIQ Electric θα παίρνει κίνηση από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 28 kWh με μπαταρίες lithium-ion. Εντυπωσιακή είναι η αυτονομία του μοντέλου, με τη Hyundai να ανακοινώνει 250 χιλιόμετρα, όσον αφορά την έκδοση ευρωπαϊκών προδιαγραφών, ενώ η κορεατικών έχει μόλις 80 χιλιόμετρα. Η απόδοση του φτάνει τα 88 kW (120 ίππους) και τα 295 Nm ροπής, με τη μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 165 km/h. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στην αεροδυναμική του μοντέλου, με τον συντελεστή να είναι Cd 0.24. To Hyundai IONIC θα έχει και πλούσιο εξοπλισμό ασφάλειας, με αυτόματο φρενάρισμα, αναγνώριση τυφλών σημείων, ειδοποίηση για ακούσια αλλαγή λωρίδας και ενεργό cruise control.
Honda Clarity Fuel Cell
  • Honda Clarity Fuel Cell
  • Η Honda πρωτοπόρος στην τεχνολογία του μέλλοντος!
    Η Honda, πρωτοπόρος στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου αποκάλυψε την επόμενη  γενιά του Clarity Fuel Cell στο πρόσφατο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκυο. Ενσωματώνοντας τις πιο προηγμένες τεχνολογίες Honda, το υδρογονοκίνητο Clarity Fuel Cell είναι το παγκοσμίως πρώτο sedan όχημα κυψελών καυσίμου παραγωγής που φιλοξενεί ολόκληρη τη συστοιχία κυψελών καυσίμου και το σύστημα κίνησης στο χώρο που συνήθως προορίζεται για τον κινητήρα και το κιβώτιο.
    Το εξωτερικό του Clarity Fuel Cell διαθέτει μία επιβλητική παρουσία στο δρόμο, διατηρώντας παράλληλα ένα ισχυρό, αεροδυναμικό προφίλ. Τα φωτιστικά σώματα LED και οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών ολοκληρώνουν την εμφάνιση. Το προηγμένο εσωτερικό του Clarity Fuel Cell έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στον οδηγό ένα ξεκούραστο και άνετο περιβάλλον. Απλό και εξαιρετικά ευρύχωρο, το εσωτερικό είναι εξοπλισμένο με premium, φιλικά προς το χρήστη υλικά που κάνουν την οδήγηση μία πολυαναμενόμενη και απολαυστική εμπειρία.
    Η χωροταξία του Clarity Fuel Cell είναι εμπνευσμένη από την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της Honda ‘man maximum, machine minimum’. Ελαχιστοποιώντας το χώρο που καταλαμβάνει το σύστημα κίνησης, η Honda κατάφερε να πετύχει υψηλά επίπεδα ευρυχωρίας για να μπορούν πέντε ενήλικες να ταξιδεύουν με την άνεση που συναντάμε σε ένα sedan όχημα με συμβατικό κινητήρα. Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις του κινητήρα κυψελών καυσίμου, οι προηγμένες τεχνολογίες της Honda έχουν διασφαλίσει παγκοσμίως κορυφαία απόδοση των κυψελών καυσίμου. Η βελτίωση είναι άκρως εντυπωσιακή και έχει επιτευχθεί παράλληλα με μία αύξηση της μέγιστης ισχύος του ηλεκτροκινητήρα στα 130 kW (177 ίππων) και μία πυκνότητα ισχύος αυξημένη κατά 60% στα 3,1 kW/L.
    Το Clarity Fuel Cell εφοδιάζεται με ένα ρεζερβουάρ υψηλής πίεσης ικανό να αποθηκεύει αέριο υδρογόνο στα 70 MPa, αυξάνοντας τη μάζα του υδρογόνου που μπορεί να αποθηκευτεί και επεκτείνοντας την αυτονομία του οχήματος. Σε συνδυασμό με το αποδοτικό σύστημα κίνησης και τη μειωμένη κατανάλωση ενέργειας, το Clarity Fuel Cell πετυχαίνει την καλύτερη αυτονομία στην κατηγορία οχημάτων κυψελών καυσίμου με πάνω από 700 km.
    Ο ηλεκτροκινητήρας προσφέρει άμεση και δυνατή επιτάχυνση. Λόγω της συνεχώς αυξανόμενης ροπής από τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα που δεν απαιτεί κιβώτιο μετάδοσης, το Clarity Fuel Cell πετυχαίνει ομαλή επιτάχυνση σε οποιαδήποτε σημείο της κλίμακας, από τη μηδενική μέχρι τη μέγιστη ταχύτητα. Η Honda προγραμματίζει να παρουσιάσει το μηδενικών ρύπων Clarity Fuel Cell σε περιορισμένο αριθμό Ευρωπαϊκών αγορών το 2016.
ΡΑΛΙ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ– 6ος γύρος 2015
  • ΡΑΛΙ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ– 6ος γύρος 2015
  • Πέμπτη φετινή νίκη για Δημοσθένους και Λαό
    Μπορεί οι Χρίστος Δημοσθένους και Πάμπος Λαός να εξασφάλισαν νωρίς το φετινό τίτλο, αλλά αυτό δεν τους εμπόδισε να λάβουν μέρος και στο φινάλε της σεζόν στην  Πάφο προσθέτοντας ακόμα μια νίκη στο ενεργητικό τους. Το ράλι Αφροδίτης, γνωστό ως «Το Ράλι του δάσους», διοργανώθηκε από το Σύνδεσμο Αυτοκινήτου Πάφου το περασμένο Σαββατοκύριακο 28-29 Νοεμβρίου και ήταν ο αγώνας ο οποίος έκρινε τη θέση του φετινού δευτεραθλητή.
    Η εκκίνηση δόθηκε από τη Πλατεία Δημαρχείου στην Πάφο το πρωί του Σαββάτου με τα πληρώματα να έχουν να καλύψουν τέσσερις ειδικές διαδρομές (δύο επαναλαμβανόμενες) σε Ίνια – Νέο Χωριό και Αργάκα – Σταυρό. Εκεί όπου ο Δημοσθένους κατάφερε να πετύχει το «τέσσερα στα τέσσερα» μην αφήνοντας περιθώρια στους αντιπάλους του. Έφτασε στην ανασυγκρότηση με μια διαφορά 1.20 δευτερολέπτων από τους Παπασάββα και Χριστοφόρου. Το πλήρωμα, παρά τη μακρά του απουσία, δεν δυσκολεύτηκε να πετύχει μια δεύτερη και τρεις τρίτες θέσεις γενικής και να βρεθεί μπροστά από τους Πέτρο Παντελή και Σταύρο Αντωνίου που διεκδικούσαν τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα. Την εξάδα έκλεισαν οι Ιάκωβος Πενταράς και Παναγιώτης Κυριάκου αλλά με διαφορά τριών λεπτών από τους πρώτους τέσσερις. Στη δικίνητη κατηγορία ο Κωνσταντίνος Αργυρίου κρατούσε την πρώτη θέση ακολουθούμενος από τον Παναγιώτη Ξενοφώντος. Πίσω τους διεξαγόταν η μάχη για τον τίτλο της RC4 με τον Morozv να προηγείται του Κυριάκου κατά ένα σχεδόν λεπτό. Ο τελευταίος είχε και ποινή τριών λεπτών.
    Την Κυριακή το πρωί τα πληρώματα θα είχαν να καλύψουν τις ειδικές διαδρομές Αναδιού – Σταυρός και Σταυρός – Κανναβιού από δύο φορές. Ο Δημοσθένους ξεκίνησε με νίκη αλλά οι δύο διεκδικητές της δεύτερης θέσης του πρωταθλήματος, Παντελή και Αντωνίου άρχισαν τη μέρα με προβλήματα. Αντωνίου και Πιερή αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν με αποτέλεσμα ο πρώτος να χρειάζεται μόνο τον τερματισμό για να πάρει τη θέση. Ο Παπασάββας πήρε τις επόμενες δύο ειδικές αλλά ο Δημοσθένους απάντησε με ένα εκπληκτικό χρόνο στην τελευταία για να πάρει τη νίκη με ενάμιση και πλέον λεπτά διαφορά. Ο Παπασάββας παρέμεινε δεύτερος ενώ από απόσταση ακολούθησε στην τρίτη θέση ο Παντελή. Εντυπωσιακή τέταρτη θέση για τους Παναγιώτη Κυριάκου και Τούλλη Αριστοδήμου με το Subaru ενώ πίσω τους ο Παναγιώτης Γιάγκου που έκανε χρήση του super rally για τη δεύτερη μέρα. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Σωκράτους και Ευριπίδου με το δεύτερο Subaru Impreza του αγώνα.
    Επτά συνολικά πληρώματα βρέθηκαν στην εκκίνηση του αγώνα στην Πάφο. Μεγάλοι νικητές στην κατηγορία ήταν οι Παναγιώτης και Ανδρέας Ξενοφώντος με Peugeot 206 RC που πήραν και την έβδομη θέση στη γενική κατάταξη! Όγδοη θέση για τους Κωνσταντίνο και Μάριο Ζάκο με το Peugeot 306 που πήραν και την πρώτη θέση στην RCST1 ενώ πίσω τους τερμάτισαν οι Νικ Κυριάκου και Μιχάλης Αγαθαγγέλου με το Suzuki Swift. Το πλήρωμα πήρε την πρώτη θέση στην κατηγορία RC4 και σε συνδυασμό με την αποχώρηση των Morozov και «Zoli» εξασφάλισαν τον τίτλο στην κατηγορία τους. Τη δεκάδα στον αγώνα έκλεισαν οι Δώρος Θεοδώρου και Γιώργος Πουγιούκκας με Seat Ibiza.
     
    ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
    1 Χρίστος Δημοσθένους – Πάμπος Λαός Mitsubishi Lancer Evo IX             1:55:05.81
    2 Δημήτρης Π’’Σάββας – Ηράκλης Χριστοφόρου Mitsubishi Lancer Evo X +1:33.54
    3 Πέτρος Παντελή – Κων.Κωνσταντίνου Mitsubishi Lancer Evo X                  +7:17.00
    4 Παναγιώτης Κυριάκου – Τούλλης Αριστοδήμου Subaru Impreza              +9:56.51
    5 Παναγιώτης Γιάγκου – Λεωνίδας Χριστοφή Mitsubishi Lancer Evo ΙΧ       +12:35.87
    6 Σωκράτης Σωκράτους – Γιάννος Ευριπίδου Subaru Impreza                    +15:20.79       
    7 Παναγιώτης Ξενοφώντος – Ανδρέας Ξενοφώντος Peugeot 206 RC          +25:09.51
    8 Κωνσταντινος Ζάκος – Μάριος Ζάκος Peugeot 306 GTi                             +31:54.59
    9 Νικ Κυριάκου – Μιχάλης Αγαθαγγέλου Suzuki Swift                                      +36:02.37
    10 Δώρος θεοδώρου – Γιώργος Πουγιούκκας Seat Ibiza                               +1:08:27.79
     
    ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
    1 Χρίστος Δημοσθένους       90
    2 Πέτρος Παντελή                  60
    3 Σταύρος Αντωνίου              49
    4 Παναγιώτης Γιάγκου          39
    5 Σίμος Γαλαταριώτης          39
    6 Χαράλαμπος Τιμοθέου      38
    7 Σάββας Σάββα                    26
    8 Κώστας Ζήνωνος                22
    9 Παναγιώτης Κυριάκου      15
    10 Πάρης Κακουρής            14
    - Γιώργος Παφίτης                 14
    - Κώστας Λαός                       14
  • Σελίδα από 17

Καταχωρήσεις προς σύγκριση

    Δεν υπάρχουν καταχωρήσεις προς σύγκριση
    Είσοδος
    Όνομα χρήστη
    Κωδικός πρόσβασης
    Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης; Υπενθύμιση