- RENAULT KOLEOS
- Το μεγάλο SUV της Renault
Πριν από μερικές μέρες η Renault αποκάλυψε το ολοκαίνουριο Koleos. Η παγκόσμια παρουσίαση του μοντέλου στους εκπροσώπους του ειδικού Τύπου έγινε στη Φιλανδία και εκεί βρεθήκαμε και εμείς. Το ολοκαίνουργιο, δεύτερης γενιάς μεγάλο SUV μοντέλο της Renault έχει να επιδείξει πληθώρα τεχνολογικών και σχεδιαστικών καινοτομιών, εκμεταλλευόμενη στο έπακρο τόσο την τεχνογνωσία της εταιρείας όσο και τις επιτυχημένες συνεργασίες της στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
Το πρώτης γενιάς Renault Koleos έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην αγορά το 2008 και πέρασε από στάδιο ανανέωσης το 2013. Βασίζεται στην πλατφόρμα του X-Trail, την CMF C/D, ωστόσο εξωτερικά και στο εσωτερικό δεν υπήρχε καμία ομοιότητα μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Παράλληλα, οι διαστάσεις είναι μεγαλύτερες με το μήκος να φθάνει τα 4.672 μέτρα, το πλάτος στα 1.843 μετρά και το μεταξόνιο στα 2.710 μέτρα. Ο τελευταίος αριθμός έχει άμεση σχέση με το την άνεση και την ευρυχωρία του εσωτερικού χώρου. Επίσης, εντυπωσιακή είναι η απόσταση από το έδαφος που τώρα φθάνει τα 213 χιλιοστά.
Όσον αφορά τον εξωτερικό σχεδιασμό, το μοντέλο ακολουθεί την πιο σύγχρονη αισθητική της Renault που συναντούμε στα Kadjar και Talisman. Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι το νέο Koleos αποτελεί ουσιαστικά την SUV εκδοχή του νέου μεσαίου Renault Talisman, με το οποίο μοιάζουν στο επιβλητικό εμπρός τμήμα του αμαξώματος.
Μπροστά ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα με το ευμέγεθες σήμα στο κέντρο, το μυώδες καπό και τα φωτιστικά σώματα με τα LED σχήματος «L». Η τελευταία φτάνει μέχρι τις άκρες του προφυλακτήρα και δίνει ένα high-tech και premium χαρακτήρα στο μοντέλο που σίγουρα δεν περνά απαρατήρητο.
Σύμφωνα πάντα με τους σχεδιαστές της γαλλικής εταιρίας, το νέο Koleos συνδυάζει σχεδιαστικά στοιχεία από τα SUV με την φινέτσα των μεγάλων σεντάν, προσφέροντας ένα άνετο, ευρύχωρο και εκλεπτυσμένο εσωτερικό και είναι σε θέση να κινηθεί σε όλα τα εδάφη. Για την μετάδοση της κίνησης στις τετρακίνητες εκδόσεις θα φροντίζει η τετρακίνηση All Mode 4x4i της Nissan, η οποία είναι σχεδιασμένη για μέγιστη ασφάλεια και πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Συγκεκριμένα, διαθέτει τρία modes λειτουργίας και ενσωματώνει συστήματα όπως το Active Ride Control, Active Energy Braking και Active Trace Control. Στο 2WD το Koleos θα μπορεί να οδηγηθεί σαν προσθιοκίνητο, ενώ στο Auto Mode μέχρι και το 50% της δύναμης θα μπορεί να πάει στον πίσω άξονα. Τέλος, στο Lock Mode, το οποίο λειτουργεί μέχρι μια ορισμένη ταχύτητα, το σύστημα κρατάει κλειδωμένο αυτό το ποσοστό, για πιο σκληρές, εκτός δρόμου δοκιμασίες.
Αυτό κάναμε και εμείς σε ένα μια πίστα εκτός δρόμου όπου είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και να ανακαλύψουμε τις δυνατότητες του ολοκαίνουριου Koleos.
Υψηλή τεχνολογία και κορυφαία λειτουργικότητα είναι τα χαρακτηριστικά του εσωτερικού χώρου με τη λίστα τεχνολογιών άνεσης και ασφάλειας να είναι υπερπλήρης.
Περιλαμβάνει σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, ειδοποίηση για ύπαρξη αυτοκινήτου στη «νεκρή» γωνία, προειδοποίηση για τήρηση των αποστάσεων ασφαλείας, αναγνώριση των οδικών σημάτων, προειδοποίηση για παραβίαση του ορίου ταχύτητας, αναγνώριση της κούρασης του οδηγού και αυτόματη ρύθμιση της φωτεινότητας των εμπρός φαναριών. Από την άλλη, ο εξοπλισμός άνεσης στην κορυφαία έκδοση διαθέτει δερμάτινες επενδύσεις Nappa, θερμαινόμενα και κλιματιζόμενα καθίσματα, σύστημα ήχου κορυφαίας ποιότητας (Bose) και ζάντες αλουμινίου διάστασης 17 ιντσών, θήκες USB, DAB ράδιο και μια οθόνη αφής 7 .0 ιντσών «R-Link 2» ακόμα και θερμαινόμενο τιμόνι.
Οι τέσσερις διαθέσιμοι κινητήρες για το Koleos, δύο βενζίνης και δύο diesel, θα εμφανίζουν εύρος ισχύος από 130 έως 175 ίππους και θα συνδυάζονται είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με το αυτόματο CVT, X-Tronic. Περισσότερα για τη διαθέσιμη γκάμα των κινητήρων θα έχουμε σύντομα και όταν θα πλησιάζει η άφιξη του μοντέλου στους εκθεσιακούς χώρους της Fairways.
Με λίγα λόγια το Renault Koleos έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα που θα μπορεί να σταθεί απέναντι σε σημαντικά μοντέλα της αγοράς όπως τα Skoda Kodiaq, Honda CRV και πολλά άλλα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
- Διαθέσιμη για παραγγελίες η Alfa Romeo Stelvio
- H Alfa Romeo ανοίγει τον κατάλογο παραγγελιών για τη νέα Stelvio, δίνει στη δημοσιότητα περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες για το πρώτο SUV μοντέλο της και παράλληλα, μας αποκαλύπτει την εικόνα του εσωτερικού για τις απλές εκδόσεις.
Πριν από ένα μήνα σας παρουσιάσαμε τις πρώτες εικόνες του μοντέλου που αφορούσαν τις απλές εκδόσεις του. Πλέον η ιταλική φίρμα αρχίζει να δέχεται παραγγελίες για τη νέα Stelvio και μας παρουσιάζει την πρώτη έκδοση της γκάμας του. Η Stelvio First Edition, όπως ονομάζει η Alfa Romeo την πρώτη έκδοση, περιλαμβάνει-μεταξύ άλλων- ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, προβολείς Bi-Xenon, πίσω φιμέ κρύσταλλα και άλλα. Στο εσωτερικό τώρα, τα καθίσματα είναι ηλεκτρικά και θερμαινόμενα και έχει τοποθετηθεί επένδυση από ξύλο. Παράλληλα υπάρχει στάνταρ κεντρική οθόνη αφής 8,8 ιντσών & paddles για αλλαγή ταχυτήτων από το τιμόνι.
Για την κίνηση της συγκεκριμένης έκδοσης (με σύστημα τετρακίνησης) φροντίζει ένας 2λιτρος τούρμπο βενζινοκινητήρας απόδοσης 280 ίππων/ 5.250 σ.α.λ. & ροπής 400 Nm/2.250 σ.α.λ. Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνεργάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (όμοιο με της Giulia από την εταιρεία ZF) και χαρίζει στο αμάξωμα των 1.660 κιλών τελική 230 km./h και 0-100 σε 5,7 sec. H μικτή εργοστασιακή κατανάλωση ανέρχεται στα 7 lt/100 km. και οι εκπομπές C02 στα 161 gr/km. Θυμίζουμε ότι το μοντέλο διαθέτει δύο ακόμη εκδόσεις κινητήρα. Μια με πετρελαιοκινητήρα 2,2 λίτρων και μια με βενζινοκινητήρα 2,9 λίτρων V6 BiTurbo για την κορυφαία Stelvio QV. H τιμή εκκίνησης του μοντέλου στην Ιταλία έχει οριστεί στα 57.300 ευρώ.
- Audi παρουσίασε το Q8 Concept
- Την πρωτότυπη εκδοχή του Q8, του νέου της μεγαλύτερου και αμιγώς ηλεκτροκίνητου SUV παρουσίασαν οι γερμανοί στην έκθεση του Detroit. Το Q8 θα ακολουθήσει τη δυναμική σχεδιαστική λογική τoυ είδους των coupe SUV, με μέγεθος μεγαλύτερο του Q7 όπου και θα βασίζεται και «εκτόπισμα» αντίστοιχο των BMW X6 και Mercedes-Benz GLE Coupe. Σε ό,τι αφορά τα μέχρι τώρα γνωστά στοιχεία, σύμφωνα με δηλώσεις του Mark Lichte, επικεφαλής σχεδιασμού της Audi, το νέο Q8 θα μοιραστεί πολλές καινοτόμες τεχνολογικές εφαρμογές με το επικείμενο A8 με το οποίο αφενός θα διαθέτει αντίστοιχου σχεδιασμού θάλαμο επιβατών και συστήματα όπως, μεταξύ άλλων, το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης και ένα ακόμα πιο εξελιγμένο infotainment.
Σύμφωνα επίσης με στοιχεία που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, το cockpit τόσο του Q8 όσο και του Α8 θα στερούνται πλήρως από φυσικούς διακόπτες πλην αυτών που αντιστοιχούν στα φώτα έκτακτης ανάγκης και της απενεργοποίησης του συστήματος υποβοήθησης στάθμευσης. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, το Q8 αναμένεται να είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητων και να εφοδιάζεται με νέας γενιάς μπαταρίες που θα του εξασφαλίζουν αυτονομία η οποία θα ξεπερνά τα 500 χλμ.
- Ford Kuga
- Στην Κύπρο το πετυχημένο SUV της Ford
Στους εκθεσιακούς χώρους της Michaels Automotive βρίσκεται ήδη το νέο Kuga, μία πιο προηγμένη τεχνολογικά, ανανεωμένη και πιο σπορ εκδοχή ενός από τα δημοφιλέστερα Ευρωπαϊκά SUV. To Kuga αποτέλεσε την αιχμή του δόρατος στην επέκταση τον οχημάτων SUV της Ford στην Ευρώπη όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2008.
Το νέο Kuga μοιράζεται την τελευταία σχεδιαστική γλώσσα της Ford με τα νέα EcoSport και Edge που προσδίδει μία πιο τολμηρή και σπορ εμφάνιση. Η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα και ένας μικρότερος αεραγωγός πλαισιώνονται από κομψούς νέους προβολείς που ενσωματώνουν Φώτα Ημέρας LED και ολοκληρώνονται με προβολείς ομίχλης.
Το εσωτερικό του νέου Kuga σχεδιάστηκε προσεκτικά με σκοπό να προσφέρει μία αναβαθμισμένη εμπειρία επιβατών με έμφαση στην εργονομία, το στυλ και την άνεση.
Το τιμόνι και τα χειριστήρια του συστήματος A/C είναι ακόμα πιο διαισθητικά, και φέρουν λιγότερα και πιο ευδιάκριτα κουμπιά και διακόπτες, με πιο αναγνωρίσιμα και εύχρηστα σύμβολα. Το τιμόνι προσφέρεται επίσης σε θερμαινόμενη δερμάτινη εκδοχή για μεγαλύτερη άνεση το χειμώνα, ενώ όλα τα αυτόματα νέα Kuga διαθέτουν χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων (paddles) για αλλαγές σχέσεων χωρίς ο οδηγός να αφήνει τα χέρια του από το τιμόνι. Ένας νέος κινητήρας 1.5L TDCi diesel 120 ίππων αντικαθιστά τον μέχρι τώρα διαθέσιμο 2.0L TDCi. Σε συνδυασμό με την κίνηση εμπρός (FWD), η Ford στοχεύει σε βελτίωση της οικονομίας καυσίμου περίπου 5%, δηλαδή στα 4,4 l/100 km με εκπομπές CO2 115 g/km για την ίδια παραγόμενη ισχύ.
Επίσης, το νέο Ford Kuga θα διατίθεται με κινητήρα 2.0L TDCi diesel με 150 ίππους σε συνδυασμό με κίνηση εμπρός (FWD), ενώ οι τετρακίνητες εκδόσεις με Ford Intelligent All Wheel Drive θα καταναλώνουν 4,7 l/100 km και εκπομπές CO2122 g/km. Μία τετρακίνητη έκδοση 180 ίππων θα καταναλώνει από 5,2 l/100 km με CO2 135 g/km.
Ο βενζινοκινητήρας 1.5L EcoBoost της Ford σε έκδοση 120 ή 150 ίππων με κίνηση εμπρός θα πετυχαίνει κατανάλωση 6,2 l/100 km και 143 g CO2/km, ενώ η τετρακίνητη έκδοση με τον ίδιο κινητήρα, αλλά με απόδοση 182 ίππους θα καταναλώνει από 7,4 l/100 km με 171 g CO2/km.
Το νέο Ford Kuga διατίθεται με το νέο σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 3 που προσφέρει έλεγχο των συστημάτων του αυτοκινήτου όπως το ΡαδιοCD, το σύστημα πλοήγησης & κλιματισμού, αλλά και των συνδεδεμένων smartphones χρησιμοποιώντας απλές φωνητικές εντολές. Χάρη στη οθόνη αφής 8 ιντσών του SYNC 3, οι οδηγοί του Kuga θα το χειρίζονται όπως ακριβώς τα smartphone τους. Ο νέος σχεδιασμός περιλαμβάνει μεγαλύτερα, πιο εύχρηστα μπουτόν αφής και επιτρέπει προηγμένες λειτουργίες.
Το νέο Ford Kuga θα κάνει την οδήγηση και το παρκάρισμα εξαιρετικά εύκολα με τη χρήση προηγμένων τεχνολογιών υποστήριξης του οδηγού. Η νέα λειτουργία κάθετου παρκαρίσματος Perpendicular Parking αναβαθμίζει το ημι-αυτόνομο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης Active Park Assist που παρήγγειλαν σχεδόν οι μισοί πελάτες Kuga. Χρησιμοποιώντας πρόσθετους αισθητήρες υπερήχων, το σύστημα με το πάτημα ενός μπουτόν επιτρέπει στους οδηγούς να εντοπίζουν κάθετους χώρους στάθμευσης δίπλα σε άλλα οχήματα ή παράλληλα με το δρόμο. Στη συνέχεια, κατευθύνει το όχημα εκεί αναλαμβάνοντας να πραγματοποιήσει τους ελιγμούς με το τιμόνι, ενώ ο οδηγός ελέγχει μόνο το γκάζι και το φρένο.
Το νέο Kuga είναι επίσης εφοδιασμένο με τις τελευταίες τεχνολογίες της Ford όπως μία βελτιωμένη έκδοση του συστήματος αποφυγής σύγκρουσης Active City Stop που τώρα λειτουργεί σε ταχύτητες έως 50 km/h (αντί για 30 km/h που ίσχυε μέχρι τώρα). Παράλληλα το σύστημα Adaptive Front Lighting της Ford διατίθεται για πρώτη φορά με το Kuga.
- Nissan Micra 2017
- Επαναπροσδιορίζει την κατηγορία των supermini
Επαναστατικό! Αυτή είναι η λέξη που χαρακτηρίζει το ολοκαίνουριο Nissan Micra. Πρόκειται για ένα μοντέλο που πρωτοπαρουσιάστηκε στην Ευρωπαϊκή αγορά το 1983 και από τότε ‘πρόσφερε’ εκατομμύρια πωλήσεις στην Ιαπωνική εταιρεία και κατέκτησε σωρεία βραβείων για τις τεχνολογικές και σχεδιαστικές του καινοτομίες.
Το Micra βρίσκεται ήδη στην πέμπτη του γενιά και κάνει την μεγαλύτερη στροφή της ιστορίας του, αφού από ένα συντηρητικό μικρό αυτοκίνητο πόλης μεταμορφώνεται σε ένα δυναμικό μικρό μοντέλο, με καθόλα σύγχρονη εμφάνιση και τεχνολογία αιχμής. Υιοθετεί νέα τεχνολογία με κινητήρες τούρμπο, πιο αποδοτικούς, που συνδυάζουν επιδόσεις και οικονομία ενώ ενισχυμένο είναι και το πλαίσιο για καλύτερο κράτημα στο δρόμο και μεγαλύτερη ασφάλεια, πάντα σε συνεργασία με τα νέα συστήματα.
Όσον αφορά τη σχεδιαστική προσέγγιση, αυτή ακολουθεί τα βήματα του πρωτότυπου Sway που παρουσιάστηκε το 2015 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Ο εξωτερικός του σχεδιασμός χαρακτηρίζεται από αιχμηρές γωνίες και λιγότερες καμπύλες. Μπροστά ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα σχήματος V ακολουθώντας την ταυτότητα της φίρμας ενώ τα μεγάλα φωτιστικά σώματα αγκαλιάζουν τις γωνιές του αμαξώματος. Ο μπροστινός προφυλακτήρας και οι τονισμένοι θόλοι των τροχών προσδίδουν δυναμισμό στο όλο σύνολο. Νέο γνώρισμα είναι η κυματοειδής σχεδίαση του πλαϊνού μέρους που σε συνδυασμό με την οροφή δίδουν την αίσθηση κουπέ μοντέλου. Άλλη ενδιαφέρουσα σχεδιαστική λεπτομέρεια είναι και οι κρυφές χειρολαβές για τις πίσω πόρτες.
Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το μήκος και το πλάτος να έχουν αυξηθεί σημαντικά, κατά 17 και 7,7 εκατοστά αντίστοιχα ενώ αντίθετα το ύψος έχει μειωθεί κατά 69 χιλιοστά σε σχέση με τον προκάτοχό του.
Η ποιότητα κατασκευής και η εργονομία είναι να βασικά χαρακτηριστικά του εσωτερικού. Η θέση οδήγησης είναι πιο χαμηλά τοποθετημένη προσφέροντας μεγαλύτερο αίσθημα ασφάλειας, ενώ διαθέτει και περισσότερες δυνατότητες ρύθμισης σε συνδυασμό με το τιμόνι. Συνολικά το νέο Nissan Micra έχει ένα από τα πιο ευρύχωρα εσωτερικά στην κατηγορία του, χάρη στο μεγαλύτερο πλάτος του και το πιο μακρύ μεταξόνιο.
Σε επίπεδο τεχνολογίας άνεσης προσφέρει πολλές δυνατότητες συνδεσιμότητας με φωνητικές εντολές Siri μέσω Apple CarPlay. Η οθόνη είναι έγχρωμη αφής επτά ιντσών και συνδυάζεται με σύστημα πλοήγησης. Το ηχοσύστημα συνδυάζεται με έξι ηχεία της Bose τοποθετημένα στις πόρτες για μεσαίες και υψηλές συχνότητες, αλλά και στα προσκέφαλα των καθισμάτων για καλύτερο και πιο εστιασμένο ήχο.
Εστιασμένο στην ασφάλεια, το νέο Micra πέμπτης γενιάς έρχεται με σύστημα για ακούσια αλλαγή λωρίδας, φρενάρισμα κινδύνου με αναγνώριση πεζών και περιμετρική παρακολούθηση κινδύνων αλλά και αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, ενεργούς προβολείς και αναγνώριση «τυφλών» σημείων και προειδοποίηση του οδηγού.
Το νέο Nissan Micra - με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις Cd 0.29 - διαθέτει μια άψογη οδική συμπεριφορά. Η Nissan έχει δουλέψει αρκετά την ανάρτηση και σε συνεργασία με τα Active Ride Control για άνεση και Active Trace Control για μείωση της υποστροφής υπόσχεται μια άκρως ενδιαφέρουσα εμπειρία.
Το μοντέλο είναι αρχικά εφοδιασμένο με τρία κινητήρια σύνολα. Κάτω από το καπό συναντούμε τον μικρό τούρμπο 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης των 0,9 λίτρων με τους 90 ίππους και 150 Nm ροπής ενώ στη συνέχεια υπάρχει ο πετρελαιοκινητήρας στα 1,5 λίτρα (dCi) επίσης 90 ίππων και 220 Nm ροπή. Σύντομα αναμένεται να προστεθεί στη γκάμα και ο βενζινοκινητήρας ενός λίτρου με 73 ίππους. Κινητήρες που έχουν σαν κύριο χαρακτηριστικό τους την οικονομία και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων.
- Opel Insignia Grand Sport
- Αποκάλυψη για τη ναυαρχίδα της Opel
Το εργοστάσιο της Opel ετοιμάζεται για την πρώτη παγκόσμια παρουσίαση της νέας γενιάς της ναυαρχίδας της. Το ολοκαίνουριο Opel Insignia Grand Sport αναμένεται να κάνει την πρώτη επίσημη της εμφάνιση στο ερχόμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης αρχές Μαρτίου.
Ακολουθώντας την επιτυχημένη, πρώτη γενιά Insignia με πωλήσεις που ξεπερνούν ήδη τις 900.000, το νέο Insignia Grand Sport βασίζεται σε μία νέα αρχιτεκτονική που έχει σαν πηγή έμπνευσης του το Monza Concept. Κάτι που επέτρεψε στους σχεδιαστές να δώσουν στο νέο Insignia Grand Sport εξαιρετικές δυναμικές αναλογίες και την εικόνα μιας γνήσιας ναυαρχίδας. Δείχνοντας πολύ μακρύτερο και χαμηλότερο, διαθέτει τη λεπτή, απέριττη σιλουέτα ενός coupé και το τολμηρό στήσιμο μοντέλου premium κατηγορίας ενώ συνδυάζεται με κορυφαία αεροδυναμική και CD μόλις 0,26.
Η βελτιστοποιημένη διάταξη χώρων και η χρήση ελαφρών υλικών συνετέλεσαν στην εξοικονόμηση βάρους έως 175 kg, προς όφελος της οδηγικής ακρίβειας και ευελιξίας. Παράλληλα, το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 92 mm, αυξάνοντας την ευρυχωρία εσωτερικού προς όφελος κυρίως των πίσω επιβατών.
Στο εσωτερικό, το νέο Insignia Grand Sport ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό οδηγό με την ποιότητα κατασκευής τα εξαιρετικά υλικά και το άψογο φινίρισμα. Το ταμπλό περιλαμβάνει ανάγλυφες επιφάνειες, είναι προσανατολισμένο στον οδηγό και υιοθετεί μία φαρδιά, οριζόντια διάταξη. Η συνολική σχεδίαση υποδηλώνει λειτουργικότητα, ακρίβεια και ευρυχωρία. Το cockpit είναι πλήρως ευθυγραμμισμένο με τον οδηγό, ο οποίος κάθεται κατά 3 εκατοστά χαμηλότερα σε σχέση με πριν και επομένως είναι καλύτερα ενσωματωμένος στο αυτοκίνητο, βιώνοντας μία πιο σπορ, πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Οι πίσω επιβάτες ωφελούνται από τη νέα σχεδίαση και τις ανανεωμένες διαστάσεις. Το εκτεταμένο μεταξόνιο σε συνδυασμό με τη νέα διάταξη δημιουργούν 32 mm περισσότερο χώρο στο ύψος των γοφών, 25 mm επιπλέον στην περιοχή των γονάτων και των ώμων και 8 mm παραπάνω χώρο για το κεφάλι. Ο χώρος αποσκευών φθάνει τα 490 λίτρα ενώ με την αναδίπλωση των καθισμάτων ο χώρος μεγαλώνει μέχρι και τα 1.450 λίτρα.
Νέα, high-tech χαρακτηριστικά όπως το σύστημα all-wheel drive με torque vectoring (έλεγχο κατανομής ροπής) – το πιο προηγμένο στην κατηγορία – ή το νέο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο επιτρέπουν στους οδηγούς να αξιοποιούν στο έπακρο τις ικανότητές τους. Το Insignia Grand Sport έρχεται εξοπλισμένο με μία σειρά κορυφαίων τεχνολογιών που κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη, πιο ξεκούραστη και πιο άνετη από ποτέ. Βασισμένοι στο αναγνωρισμένο σύστημα προσαρμοζόμενου φωτισμού LED matrix του Astra, οι μηχανικοί της Opel έχουν ήδη εξελίξει τη δεύτερη γενιά φώτων IntelliLux LED για το Insignia: είναι ταχύτερη, ακριβέστερη και ισχυρότερη με εμβέλεια μέχρι 400 m για τη μεγάλη σκάλα. Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Keep Assist) με αυτοματοποιημένη διόρθωση διεύθυνσης, νέο σύστημα head-up display και κάμερα 360° προστίθενται σε άλλα χαρακτηριστικά όπως τα premium καθίσματα με πιστοποίηση AGR, τα εμπρός / πίσω θερμαινόμενα καθίσματα και το θερμαινόμενο παρμπρίζ και αναβαθμίζουν τα πρότυπα άνεσης του νέου Insignia. Το όχημα προσφέρει εξαιρετικά επίπεδα infotainment και συνδεσιμότητας χάρη στην τελευταία γενιά συστημάτων IntelliLink. Επίσης, είναι το πρώτο Opel με ενεργό αλουμινένιο καπό, που σε περίπτωση σύγκρουσης με πεζό, ανασηκώνεται σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, για να αυξήσει την απόσταση από τα σκληρά εξαρτήματα του κινητήρα, βελτιώνοντας αισθητά την προστασία των πεζών. Το Insignia Grand Sport θα διατίθεται με μία ευρεία γκάμα υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων και κιβωτίων τελευταίας γενιάς.
- Στη Βαρκελώνη για δοκιμαστικά ο Τζιωρτζής
- Τελευταία αγωνιστική υποχρέωση για τον Βλαδίμηρο Τζιωρτζή εντός του 2016 αλλά συνάμα και πρώτη ενόψει του 2017, το διήμερο 15 και 16 Δεκεμβρίου, στην πίστα της Formula 1, στη Βαρκελώνη. Ο 19χρονος πιλότος της Formula 4, που ανανέωσε το συμβόλαιο του με τη Ρωσική ομάδα SMP Racing, προετοιμάζεται εντατικά για το πρωτάθλημα SMP Formula 4 North Europe Zone της νέας χρόνιας.
Αυτές τις μέρες είναι στην πίστα της Formula 1 στη Βαρκελώνη, στο φημισμένο το Circuit de Catalunya, όπου θα οδηγήσει για πρώτη φορά στην καριέρα του. «Είναι τιμή μου που θα βρεθώ εκεί. Πρόκειται για μια πολύ γρήγορη πίστα, όπου μετέχει η F1» λέει ο Βλαδίμηρος και προσθέτει: «στόχος είναι να μάθω γρήγορα την πίστα, να καλύψω όσο πιο πολλά χιλιόμετρα μπορώ και να μάθω το αυτοκίνητο, για να είμαι έτοιμος για του χρόνου». Ενόψει του 2017 εξηγεί ότι «θέλω να βρεθώ όσο πιο ψηλά γίνεται στη γενική κατάταξη και να λάβω μέρος σε όσο το δυνατό πιο πολλούς αγώνες, σε άλλα πρωταθλήματα».
Αξίζει να σημειωθεί πως το πρωτάθλημα που αγωνίζεται ο Βλαδίμηρος είναι πιστοποιημένο από την Παγκόσμια Ομοσπονδία (FIA). Σε αυτή την προσπάθεια ο ανερχόμενος Κύπριος οδηγός έχει την αμέριστη συμπαράσταση της Eneos Motor Oil, τη χορηγία της Intertaxaudit, της ALCO Filters και της Eurofast καθώς και στην υποστήριξη των KS Tools, του καταστήματος PetroSports, του Global College, των εστιατορίων Akakiko και του Sana Hiltonia.
Στο πρωτάθλημα του 2016 ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής ήταν 12ος μεταξύ 21 οδηγών από Φιλανδία, Ρωσία, Ολλανδία και Ισπανία, τέταρτος μεταξύ των πιλότων που αγωνίστηκαν με ρωσική σημαία – λόγω της καταγωγής της μητέρας του έχει ρωσική αγωνιστική άδεια, επιδόσεις που ώθησαν την ομάδα του, την SMP Racing, όχι μόνο να του ανανεώσει το συμβόλαιο για το 2017 αλλά και να του προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη υποτροφία.
- Η MINI ALL4 Racing με 8 πληρώματα στο Dakar 2017
- Η MINI και η ομάδαX-raid αποκάλυψαν τα οκτώ πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο Rally Dakar του 2017. To διασημότερο και συνάμα τον σκληρότερο αγώνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε αυτό τον πλανήτη. Έναν αγώνα τον οποίο το MINI ALL4 Racing κατάφερε να κατακτήσει τέσσερις συνεχόμενες νίκες (2012 – 2015) κερδίζοντας συνάμα και τέσσερις συνεχόμενους τίτλους στο FIA Cross Country Rally World Cup (2012-2015). Οκτώ συνολικά ΜΙΝΙ θα συμμετάσχουν στο 15ήμερο μαραθώνιο αντοχής, με τρία από αυτά να λαμβάνουν μέρος υπό τη σκέπη της X-raid Team, έχοντας σαν στόχο τον πέμπτο συνεχόμενο τίτλο.
Ο Mikko Hirvonen ( FIN ), μορφή στο χώρο του WRC έτρεξε στο πρώτο του Dakar το 2016 και πέτυχε μία νίκη ειδικής και πολυάριθμους τερματισμούς στην πρώτη πεντάδα σε διάφορες ειδικές, πριν κατακτήσει την τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης και λάβει τον τίτλο του καλύτερου πρωτοεμφανιζόμενου - Best Rookie. Ο έμπειρος Michel P é rin ( FRA ) ήταν συνοδηγός του Hirvonen στο περσινό Dakar και για το 2017 Dakar θα έχει τον ίδιο ρόλο.
Στην ηλικία των 29, ο Bryce Menzies ( USA ) είναι ήδη ένας ολοκληρωμένος οδηγός off-road. Το 2016 γοήτευσε το φανατικό κοινό των αγώνων ράλι σε όλο τον κόσμο στο τιμόνι ενός MINI ALL4 Racing και γρήγορα εξοικειώθηκε με το θρυλικό αυτοκίνητο, τερματίζοντας στην πρώτη πεντάδα σε κάθε αγώνα. Στο πρώτο του εγχείρημα στο Dakar Rally, τον Menzies θα πλαισιώσει ο στάνταρ συνοδηγός και συμπατριώτης του, Αμερικανός Peter Mortensen.
Το τρίτο δίδυμο της X-raid Team που πλαισιώνει την οικογένεια MINI είναι ο Yazeed Al - Rajhi ( KSA ) και με συνοδηγό τον Timo Gottschalk ( GER ). Η εμπειρία του Al-Rahji από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC2) σηματοδότησε το ντεμπούτο του στο Dakar το 2015 με υψηλές ταχύτητες και τερματισμούς στην πρώτη πεντάδα. Οι έξοχες οδηγικές του ικανότητες σε ένα MINI ALL4 Racing το 2016 μαζί με την εμπειρία του συνοδηγού του Gottschalk, τους χάρισε την τέταρτη θέση στο φετινό Cross Country Rally World Cup της FIA.
Πέντε ακόμα πληρώματα που εκπροσωπούν τη MINI στο 2017 Dakar θα λάβουν θέσεις στα cockpits των MINI ALL4 Racing και στη γραμμή εκκίνησης. Οι βετεράνοι Orlando Terranova και Andreas Schulz διαθέτουν μια πλούσια εμπειρία που θα ωφελήσει τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας MINI. Ο Πολωνός Jakub Przygonski με τον Tom Colsoul που πέρυσι τερμάτισαν στη 16η θέση παρά τα προβλήματα και ο Χιλιανός Boris Garafulic με τον Πορτογάλο Filipe Palmeiro. Μαζί τους τόσο Καταρινός Mohamed Abu Issa με σωρεία επιτυχιών στις κατηγορίες τετράτροχων quad και buggy αλλά και ο Γερμανός Stephan Schott.
Το Dakar Rally του 2017 θα διεξαχθεί από τις 2 -14 Ιανουαρίου στη Ν. Αμερική και συγκεκριμένα στην Παραγουάη, Βολιβία και Αργεντινή. Ο αγώνας θα εκτυλιχθεί σε χιλιάδες χιλιόμετρα, και οι οδηγοί θα αντιμετωπίσουν όλους τους τύπους εδαφών. Οι μεταβαλλόμενες συνθήκες, από το ψύχος μέχρι τις καυτές θερμοκρασίες της ερήμου, αλλά και το μεγάλο υψόμετρο θα επηρεάσουν τις επιδόσεις πληρωμάτων και οχημάτων.
- Nissan Leaf: Το κορυφαίο ηλεκτρικό στην Ευρώπη
- Η Nissan κατέχει ηγετική θέση στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων (EV), με το Leaf να είναι το πρώτο σε πωλήσεις ηλεκτρικό μοντέλο στην Ευρώπη. Στην Ευρώπη πέρασε σε ταξινομήσεις τις 75.000 μονάδες από τα τέλη του 2010, όταν λανσαρίστηκε. Το πρώτο εξάμηνο του 2016 οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 10% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015. Παγκοσμίως η Nissan έχει διαθέσει περισσότερα από 260.000 EV, τόσο σε ιδιώτες όσο και σε εταιρείες που αναζητούν οχήματα (όπως το βαν e-NV200) που δεν ρυπαίνουν το περιβάλλον. Η ανοδική πορεία της Nissan οφείλεται στο γεγονός ότι κυκλοφορεί η ανανεωμένη έκδοση του Leaf, με μπαταρίες αυξημένης χωρητικότητας (30 kWh) που προσφέρουν αυτονομία 250 km με μία φόρτιση.
Πρόκειται για το πρώτο προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής που εγκαινίασε μια νέα εποχή, τόσο για τη Nissan, όσο και για την αυτοκίνηση συνολικά. Το Leaf είναι ένα μεσαίο χάτσμπακ που φιλοξενεί με άνεση πέντε επιβάτες και εντυπωσιακούς χώρους. έτσι ώστε να ικανοποιεί πλήρως τις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού.
Η δημιουργία αυτού του αυτοκινήτου ήταν αποτέλεσμα δεκαετιών έρευνας και εξέλιξης της Nissan και ταυτόχρονα η ενσάρκωση του οράματος της εταιρείας για το μέλλον. Η Nissan δεσμεύτηκε ότι θα παρέχει ένα πιο έξυπνο, και πιο βιώσιμο μέλλον, στους πελάτες τις παγκοσμίως. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το Nissan Leaf είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα που κατέκτησε την κορυφή της βαθμολογίας του EuroNCAP. Με λίγα λόγια το Nissan Leaf όχι μόνο προσφέρει όλο το χώρο, την πρακτικότητα και τις επιδόσεις ενός οποιουδήποτε συμβατικού αντιπάλου του, αλλά είναι και ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στο δρόμο. Την ίδια διάκριση ασφάλειας πήρε και από το Ασφαλιστικό Ινστιτούτο για την Οδική Ασφάλεια (IIHS) των ΗΠΑ.
- Η Lexus παρουσιάζει υδρογονοκίνητο μοντέλο
- Η Lexus ενδιαφέρεται να λανσάρει τα επόμενα χρόνια ένα υδρογονοκίνητο μοντέλο. Αρωγό σε αυτό θα έχει τη «μαμά» Toyota, η οποία έχει αποκτήσει την απαραίτητη τεχνογνωσία μέσω του Mirai. Ωστόσο, η εταιρεία πρέπει να επιλύσει ορισμένα προβλήματα πριν, όπως είναι για παράδειγμα το μέγεθος του οχήματος. Ο επικεφαλής του brand στην Ευρώπη, Alain Uyttenhoven, είπε σχετικά: «Το πρόβλημα είναι να χωρέσουμε την τεχνολογία σε ένα λογικών διαστάσεων όχημα. Θέλουμε τα σωστά επίπεδα απόδοσης για ένα premium αυτοκίνητο.». Αν όλα πάνε βάσει προγράμματος, το Lexus με κυψέλες υδρογόνου θα είναι έτοιμο μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Αναμένεται να είναι σημαντικά αναβαθμισμένο σε σχέση με το υπάρχον Toyota Mirai, το οποίο αποδίδει 151 ίππους και 335 Nm ροπής, που του επιτρέπουν να κάνει το 0-100 σε 9,6 δλ.
- 100.000 ηλεκτρικά BMW στο δρόμο
- Τρία χρόνια BMW i, τρία χρόνια καινοτομίας, κορυφαίας τεχνολογίας αλλά και βιώσιμης μετακίνησης. Από το Νοέμβριο του 2013 που πρωτοπαρουσιάστηκε η BMW i ενσαρκώνει άριστα το πνεύμα τεχνολογικής πρωτοπορίας του BMW Group με σωρεία καινοτομιών αλλά και σημαντικούς αριθμούς πωλήσεων. Σήμερα, το BMW Group έχει παραδώσει πάνω από 100.000 ηλεκτροκίνητα και plug-in hybrid οχήματα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Μόνο το BMW i3 έχει ξεπεράσει τις 60.000 μονάδες. Ένας αριθμός που το κάνει το πιο επιτυχημένο ηλεκτρικό όχημα στην premium compact κατηγορία. Παράλληλα, το BMW i8 κατατάσσεται πρώτο στην κατηγορία ηλεκτρικών σπορ οχημάτων με περισσότερες από 10.000 πωλήσεις από τα μέσα του 2014. Επιπλέον, έχουν πουληθεί περίπου 30.000 plug-in hybrid μοντέλα μέχρι σήμερα. Επιτυχίες που εκφράζουν την επιτυχημένη μεταφορά της τεχνολογίας BMW i σε ευρεία κλίμακα.
Με την ίδρυση της BMW i, ο Όμιλος εξέλιξε μια ανεξάρτητη αρχιτεκτονική οχήματος και τεχνολογίας BMW eDrive για ηλεκτροκίνηση. Με τον τρόπο αυτό, το BMW Group έγινε πρωτοπόρος στον τομέα της εξατομικευμένης βιώσιμης μετακίνησης. Τόσο το BMW i3, που σχεδιάστηκε για μετακινήσεις μηδενικών ρύπων σε αστικό περιβάλλον, όσο και το πρωτοποριακό plug-in hybrid σπορ BMW i8 συνδυάζουν την απολαυστική οδήγηση με τον premium χαρακτήρα προσανατολισμένο στη βιωσιμότητα, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης βιώσιμων μεθόδων παραγωγής και υλικών. Αυτή η φιλοσοφία προσελκύει νέες ομάδες πελατών. Πάνω από το 80% των πελατών του BMW i3 σε όλο τον κόσμο είναι νέοι πελάτες για το εργοστάσιο της BMW. Συνολικά, το BMW Group προσφέρει μέχρι στιγμής επτά μοντέλα είτε με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, όπως το BMW i3, ή plug-in hybrid, συνδυάζοντας ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης και έναν ηλεκτροκινητήρα. Θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα τα επόμενα χρόνια, ανάμεσά τους το MINI Countryman plug-in hybrid το 2017. Επιπλέον, μία νέα έκδοση του σπορ BMW i8 με plug-in hybrid σύστημα θα κυκλοφορήσει το 2018 – ένα ανοιχτό BMW i8 Roadster.
- Δύο ειδικές εκδόσεις για το θρυλικό Ford Mustang
- Η Ford αποκάλυψε δύο ειδικές εκδόσεις της θρυλικής και συνάμα επιτυχημένης Ford Mustang στην Ευρώπη, με μοναδικό στυλ και προηγμένο εξοπλισμό. «Η Ford Mustang έχει κάθε λόγο να ξεχωρίσει στους Ευρωπαϊκούς δρόμους και με τις νέες εκδόσεις Ford Mustang Black Shadow Edition και Blue Edition, οι οδηγοί της Mustang θα προσελκύσουν ακόμα περισσότερο την προσοχή,» δήλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης. «Οι ειδικές εκδόσεις Ford Mustang αποτελούν ένα σημαντικό κεφάλαιο της ιστορίας Mustang πάνω από 50 χρόνια, και τώρα οι Ευρωπαίοι πελάτες μπορούν να παίξουν το δικό τους ρόλο στην πλούσια ιστορία των ειδικών εκδόσεων του εμβληματικού μοντέλου.»
Mustang Black Shadow Edition
Η Ford Mustang Black Shadow Edition θα είναι διαθέσιμη για παραγγελία με τον 5.0 λίτρων V8 κινητήρα 421 ίππων της Ford και εξάρι μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο από τον Ιανουάριο του 2017. Διατίθεται με τέσσερις χρωματικές επιλογές – Platinum White, Triple Yellow, Race Red και Grabber Blue – ενώ το μοναδικό στυλ αμαξώματος περιλαμβάνει έμβλημα μαύρου Pony για τη μάσκα GT, αποκλειστικές μαύρες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών με σχέδιο ακτίνων Y, μαύρες ρίγες στο φούσκωμα του καπό και χαμηλά στο πλάι μεταξύ των θόλων, αλλά και μαύρα λογότυπα 5.0-litre στα εμπρός φτερά. Το μοντέλο περιορισμένης έκδοσης παραγωγής προσφέρει αισθητήρες παρκαρίσματος, θερμαινόμενα και κλιματιζόμενα εμπρός καθίσματα, ένα premium ηχοσύστημα ShakerPro με 12-ηχεία και ένα ισχυρό subwoofer 8-ιντσών στο πορτμπαγκάζ, πολυτελές μαύρο δερμάτινο σαλόνι με εντυπωσιακές ραφές στον πίνακα οργάνων και ασορτί ένθετα στις πόρτες.
Mustang Blue Edition
Οι χαρακτηριστικές αποχρώσεις Grabber της Ford – που ονομάστηκαν έτσι λόγω της ικανότητάς τους να τραβάνε την προσοχή – παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά με τις 1969 Shelby GT350 και GT500. Από τότε, η Ford προσφέρει κάθε τόσο τη Mustang σε περισσότερες από 20 διαφορετικές αποχρώσεις Grabber μεταξύ των οποίων οι Grabber Orange, Grabber Yellow και Grabber Lime – με τα μοντέλα που είναι βαμμένα σε απόχρωση Grabber να προσελκύουν από παλιά το ιδιαίτερο ενδιαφέρον των συλλεκτών. Η νέα Ford Mustang Blue Edition διατίθεται τώρα για παραγγελία είτε με τον 5.0 λίτρων V8 της Ford, 421 ίππων ή με τον οικονομικό 2.3 λίτρων EcoBoost 317 ίππων και εξάρι μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο, και προσφέρει ένα εντυπωσιακό εξωτερικό σε Grabber Blue που αναδεικνύεται με μαύρες ρίγες στο καπό και την οροφή, αλλά και μαύρες, πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών.
- Σελίδα από 17